Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Se da un Hornet 600 PC34 an 2000 cu kilometrajul mare trecut recent de 50.000. Problema este ca nu se schimba primele 2 cifre ramane pe 49 iar urmatoarele 3 pe 000. Stiu ca atunci cand am facut, spre exemplu, 48 sau 49 mii km a durat o vreme (cativa zeci de km) pana afisa corect. Mentionez ca bordul pana la acest moment a fost perfect functional, iar kilometrajul mic inca afiseaza corect. A mai patit cinveva asa ceva ? Aveti vreo solutie ?

 

Mai adaug ca am facut cel putin 500 km peste cei 50 de mii.

 

Nu a mai intalnit nimeni aceasta situatie ? Nu gasesc nimic info nici pe net :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva sau stie pe unde pot gasi surubul care blocheaza boltul ala care tine placutele? Ca am reusit sa-l stric. Arata cam asa. Mai caut prin dezmebrari.

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs2f2-rrUrWKjiJNDrwoFDC6KF4Lre0hLLj0FRAL2LM9sp4bYZhg

 

poti sa-ti comanzi prin http://cocmotors.ro/contact/

am stricat si eu un pic capatul folosind a surubelnita neadecvata, dar e destul de scumpa si l-am lasat asa.

 

nu cred ca trebe sa-ti faci probleme, pentru capacel, din cate stiu el nu blocheaza boltul

e acolo doar sa nu intre mizeria, la horneturi mai noi nici nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai dreptate, da nu stiu daca sa-l mai pun la loc ca acum parca se sudase...mai aveam putin si rupeam motorul. Am gasit ceva cu inbus da e scump rau :(((

 

https://titanclassics.com/product/titanium-honda-pad-pin-plug-no-45203-mg3-016/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti din Popesti Leordeni, daca vrei pot incerca sa te ajut si sa fac capacelul respectiv dintr-un surub. Il tai la dimensiune si ii fac o crestatura sa il poti infileta si desfileta cu surubelnita dreapta. Asta doar in cazul in care filetul este metric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e prea mare deranjul...sau poate poti adanci taietura la asta pe care il am eu..ca mai are unde.


» Post actualizat in 11 Jul 2017 21:28

Doar sa-mi zici cand ai timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema hornet 2002;

 

Intampin o problema la motor: la accelerare pe la 7000 rpm pana la 10000 se pune in cap;

 

-am schimbat bujiile;

-baterie noua

-incarcare ok;

 

De mentionat ca stationand o pot tura pana la rosu fara sa intrerupa..deci face figura doar in mers.

Carburatoarele sunt ok,relanti constant,supape reglate...

 

Plus..cand am schimbat bujiile,am observat ca la cilindrul 4 era bujia mai umeda decat la restul...

 

Bobina de inductie sa fie oare? a mai patit cineva ?

 

Multumesc


» Post actualizat in 12 Jul 2017 12:31

se pare ca a fost bobina pt cilindrul 1-4. Merge ok acum..

Editat de ionas_gpz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mymoto sau motodiscount poti comanda codul de motomike:

https://www.motomike.eu/autonet/ro/search/775.80.72/in/all/article/584589

 

 

 

Cred ca ai dreptate, da nu stiu daca sa-l mai pun la loc ca acum parca se sudase...mai aveam putin si rupeam motorul. Am gasit ceva cu inbus da e scump rau :(((

 

https://titanclassics.com/product/titanium-honda-pad-pin-plug-no-45203-mg3-016/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema cu motorul din dotare.

In ultimul timp am observat ca la compresia furcii fata (cand franez sau cand ma duc incet pe durm mai denivelat, urc o bordura) simt ca si cum ar agata ceva, agata pt un moment si apoi totul e normal. Tin sa mentionez ca am servisat recent furca, si totul a fost ok din cate mi-au zis, doar ca dupa acea servisare a inceput sa se comporte cum descriu mai sus.

Ceva idei? Ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ești sigur ca e din furca? Simti cum agata pe interior? Nu prea ar avea ce sa agate la interior. Verifica etrierii sa fie montati bine, respectiv piulita de la jugul superior.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur ca e din furca, asta m-am gandit eu ca ar putea fi cauza avand in vedere simptomele. O sa incerc sa vad daca se reproduce daca nu ating frana fata, si daca nu, ma interesez cum pot face sa verific etrierii, nu prea ma pricep, si mai ales la frane, nu m-as baga neaparat eu.

Mersi!

Editat de mdanielc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de reparatie scrie ca pot sa fie rulmentii de vina, sa fie piulitele de la furci prea stranse, bent steering stem (asta nu stiu ce e), presiunea in pneu sau chiar pneul.

In afara de rulmenti, nu vad altceva plauzibil ce ar putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

 

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

 

Oh, am omis sa mentionez ca s-a verificat presiunea (2.3 / 2.5, anvelope Pirelli Rosso Corsa)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabili colegi, de unde va cumparati consumabilele si alte piese pentru Hornet-urile din dotare ?

 

In toamna vreau sa ii fac o revizie generala si vreau sa ma apuc de achizitionat piese si consumabilele de pe acuma, sa nu aiba un impact major in buget toata revizia.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul mi le iau de la servici, cei cu care colaboram au si piese moto, deci eu m-am scos. Cred ca la orice magazin cu piese auto iti aduce si moto, cel mai bine sa mergi cu codurile de consumabile ca sa nu iti aduca alte prostii :))

Sunt in cautare de semnalizari acuma, as vrea tot ceva cu led ca ale mele parca mi se pare ca nu se vad deloc :))


» Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11

O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura?

Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu.

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11

 

O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura?

Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu.

Multumesc mult

 

Salut, eu am parbrizul asta (Givi, nu Puig, dar cam aceeasi treaba) https://www.revzilla.com/motorcycle/givi-a305-windscreen-honda-cb600f-599-hornet montat. E asa cum zici tu, in pozitie de mers normala o sa-ti devieze vantul in casca si ai sa-l simti mai puternic decat daca n-ai avea parbriz. Insa iti salveaza considerabil geaca de ganganii. Iar daca te apleci putin, dispare si vantul care vine direct in viziera, trece pe deasupra. Parbrizul il gasesti de cumparat si pe site-uri din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de înălțimea pe care o ai, depinde de ce cască ai, de ce fel de geacă porți (guler înalt izolează mai bine), de cum îs reglate oglinzile, ghidonul, samd.

 

Asta cu parbrizul e complicată rău, dacă nu știi de ce ai nevoie înainte.

 

Vezi la cineva care are din același an/aceeași generație un Hornet, poate îți împrumută parbrizul pentru un test.

 

Mie mi s-a acrit de ele, aveam un zgomot în cască de mă termina și cu dopuri. Dacă ar fi fost mai înalt, altă treabă. Sau poate cu un deflector. Însă, și așa era ditamai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele.

Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele.

Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza.

 

In ce stare se prezinta capacul? E decent plasticul sau mai bine raman cu originalul meu sters si decolorat de soare si de ploi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...