Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu o sa ii aduc jigniri, nu imi sta in caracter, dar nu imi place cand un om se da lovit si nu recunoaste afirmatiile facute. Oameni suntem, mai gresim, asta nu e neaparat o problema in sine pe cat o constituie faptul ca nu o recunosti.

 

Nu stiu cu cine are impresia ca sta de vorba, dar eu stiu foarte bine ce am discutat la fata locului, spre deosebire de "sustinatorii" lui care isi dau cu parerea in necunostinta de cauza.

 

In alta ordine de idei, am schimbat presiunea Sambata dimineata, am pus un 2.3 fata si 2.5 spate. Se simte diferenta. O sa ma mai "joc" insa si cu alte valori, sa vad care imi cade mai bine pe manusa.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va saluttt!!! Azi... duoa 3 400km de mers am devenit mandrul proprietar al unui hornet pc34 din 2001.. e exact cum imi place mie... totusi neavand experienta deloc singur pe motor am facut 200km pana acasa fara probleme... imi recomandati va rog cam in ce regim de turatie sa merg? Eu mergeam cu 70 80 cu a6a...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alegere excelenta, bine ai venit in cuib, asteptam poze cu ea. :cheers:

La drum lung, in regim touring, viespia se simte excelent la 5000 de ture. Eu cam pe acolo schimb chiar si in oras, astfel nici motorul nu sufera si raportul consum/putere este perfect.

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un ghidon auriu mi se pare lat.. stiu ca nu e al ei.. si un parbriz puig pe care il voi demonta pentru ca vibreaza la viteza si e urat rau de tot...

Si inca ceva.. mi se pare ca am un bec ars in zona ceasului cu trip.. sau asa sunt ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma mai "joc" insa si cu alte valori, sa vad care imi cade mai bine pe manusa.

 

Ma bucur ca totusi ai inteles sensul discutiilor. Nu sunt omul care sa spele rufe in public. Pt mine e un subiect inchis. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar

 

Continui sa insisti in ciuda faptului ca nu ai binevoit nici pana acum sa raspunzi intrebarilor adresate, pertinente de altfel. Ti-ai pierdut in ceea ce ma priveste dreptul de a mai oferi sfaturi, sfaturi pe care apoi sa nu le recunosti. Coloana vertebrala - zero!

 

Nu cred ca ai remarcat, nu esti foarte atent la detalii, dar nu eu am deschis subiectul. Am tinut insa sa punctez cand am observat ca o dai in balarii. Nu stiu si nici nu ma intereseaza ce discutii ai avut cu George, ca v-ati injurat ori ba, va priveste! Cu toate astea, apelativele folosite denota, repet, o mare nesiguranta de sine. Cu atat mai mult cu cat vrei sa lasi impresia ca esti "the better man". Vorbele sunt goale, faptele dicteaza!

 

Atasez si un print screen care vine perfect in completarea afirmatiilor de mai sus.

 

post-69084-0-83177100-1507108831_thumb.jpg

 

Comentariu pueril imbracat intr-o rautate cat se poate de gratuita. Esti definitia perfecta a omului caruia exact asta ii place sa faca, sa spele rufele in public. Dar nu-i bai, noi sa fim sanatosi!

 

Este ultimul meu raspuns in ceea ce te priveste, n-am timp de pierdut. Fiecare trage propriile concluzii.

 

Spor in toate sa ai!

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a intuit Adi LipTa. Eu doar confirm. Te deranjeaza?


» Post actualizat in 04 Oct 2017 09:31

Este ultimul meu raspuns in ceea ce te priveste, n-am timp de pierdut.

 

Feeling curious :D


» Post actualizat in 04 Oct 2017 09:40

Coloana vertebrala - zero!

D-aia n-am sa bag eu vreo douazeci de printscreen cu conversatii de whatsapp, aberatii, razgandeli, dezastre imaginare, reprosuri nefondate si basmeli.

In viata mea n-am facut atata munca de comunicare cu vreun client, sa ii trimit poze la fiecare surub strans pentru linistea lui sufleteasca. Si nici n-am s-o mai fac.

Daca atat ai priceput, atat poti. Ma dau batut si iti multumesc ca m-ai scapat de o bataie de cap.

Sanatate multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic mai sus de jumate nu e inseamna ca se incinge asa rau. E ok. La a doua linie coboară în mers datorita frigului. Mie personal mi se pare ca pornește ventilatorul cam devreme(abia trecuta indicatia ceasului de jumatate).

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am intrat si eu in randul hornistilor. Mi am cumparat un hornet pc36 din 2006 portocalie cu 26k km la bord (nu stiu daca sunt reali dar ea arata impecabil si merge la fel)

Cauciucurile sunt pirelli diablo strada (spate 2515 si fata 4016 dot).

Ca accesorii are mansoane barracuda , oglinzi , parbriz , crashpaduri, protectie radiator si aripa spate adica e full :)).

Sunt multumit de ea si imi place la nebunie !

post-97806-0-37154100-1507219578_thumb.jpeg

post-97806-0-82512800-1507219590_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Ma bate gandul sa schimb pinionul de atac original de 16 dinti cu unul de 15 pt mai mult fun experience... a mai facut cineva asta?

Exista dezavantaje majore?

Pierzi top speed. Nimic mai mult :))

Si daca iei in calcul ca e un Hornet... inseamna ca nu pierde nimic :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-) mulțumesc pt răspunsuri... mai rămâne o mică îngrijorare legată de vitezometru...

Nu-ți bate capul. Sau daca vrei sa ți-l bati, google it si vezi ca sunt ceva formule de calcul speciale pt acest tip de modificare. Sau si mai simplu, activezi pe tel gps-ul, urmaresti diferentele de viteza indicate de bord respectiv gps, si s-a rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de presiune, ca se discuta mai devreme, multora le place sa isi dea cu parerea legat de cat "trebuie"...

 

Dupa ce mi-am luat Angel GT-urile am intrebat Pirelli ce presiuni as putea pune pe circuit in ele, in ideea in care mai cresc ceva pentru mers pe strada.

 

Deci, concret, ce a spus Pirelli UK: 32 PSI (2.2 BAR)/34 PSI (2.35BAR). Daca e prea rigid spatele, se mai scade.

 

Diferenta de la 2.5/2.9 de pe bascula si presiunile recomandate, cel putin pe spate, este uriasa. Asta chit ca le mai cresc pentru strada cu ceva

Angel GT e si sport-touring pe deasupra; eu ma asteptam sa aud de niste presiuni mai mari...

 

Din motivul de mai sus, nu cred in ideea ca 2.5/2.9 e valabil la vreo motocicleta din asta. La una de touring, care are o greutate uriasa, poate merge.

La o motocicleta de 200kg sa pui aceeasi presiune mi se pare o greseala, mai ales, vorba unui coleg, pe drumurile noastre.

Ganditi-va ca se miscoreaza pata de contact cu cresterea presiunii. Aderenta scade.

Pe ploaie e altceva, acolo vrei sa ai pata de contact mai mica, ca sa eviti acvaplanarea, dar in situatiile comune nu are sens sa pui cat scrie pe bascula.

 

PS: Legat de scos catalizatorul... e un coleg care a facut asta. Nu as recomanda, decat daca vrei sa-i faci si mapare dupa. PowerCommander & stuff, dyno tune...

Care se uita pe YouTube/forumuri la montare de evacuari aftermarket full (care nu vin cu catalizator) stie ca fara mapare nu castigi decat zgomot.

Mai trist ar fi sa piarda putere, ceea ce nu e exclus pentru ca ECU-ul nu stie sa opereze in noii parametri.

Probabil o sa arunce benzina pe evacuare, de unde si pocniturile pe care le scot toate stifturile pe strada

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motivul de mai sus, nu cred in ideea ca 2.5/2.9 e valabil la vreo motocicleta din asta. La una de touring, care are o greutate uriasa, poate merge.

La o motocicleta de 200kg sa pui aceeasi presiune mi se pare o greseala

 

Eu nu am pus niciodata 2.5/2.9 si am Horneta din 2010.

M-am dat singur, cu pasager, cu bagaje.. pe soare, pe ploaie.. tare, incet.. tot tacamul (mai putin pe circuit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 2 variante.

1. Cauti in dezmembrari moto prin tara. (nu iti va vinde nimeni decat bordul complet, inclusiv carcasa)

 

2. Cauti pe ebay. Aici poti alege varianta bordului complet sau doar a carcasei. Vezi si tu care iti convine mai mult la pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...