Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Oameni buni intretinere inseamna sa schimbi componentele\consumabilele conform cu planul de service ori uzura.

Fiecare face ce vrea cu banii lui si cu fierul lui, dar nu inseamna ca daca eu schimb lantul cand bate si nu asa "preventiv" gresesc, sau placutele sau discurile daca nu ating limita de uzura descrisa in carte imi bat joc de motor.

Atata timp cat respecti planul de service nu vad unde e problema.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu sunt incepator, am luat anul trecut hornetul iar anul acesta inainte de inceperea sezonului o sa ii schimb uleiul si filtrele, lichidul de frana, lichidul din furca si cel de racire, plus guma fata si simeringurile la furca, unul deja plange. Nu stiu de restul de ce le-ai schimba gen ambreiajul, simeringurile la furca sau kitul de lant daca e ok. Banii aia pe ambreiaj kitul de lant ai putea sa i bagi in benzina si sa te plimbi, zic si eu. In concluzie nu schimba ceva ce nu e stricat.

Editat de Fanel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant - mai merge dar il schimbam

ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam

distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam

furca - nu curge dar o servisam

placute - sunt bune dar nu sunt noi

 

Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete?

Eu! Si mai cunosc cativa. Si culmea, in 85k km cu doua motoare, nici din greseala nu am avut NICI CEA MAI MICA PROBLEMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Din punct de vedere al mentenantei sunt de aceeasi parere cu danny_nt.

 

@baubau_arad - dpmdv mai verifica DOT-ul gumelor si esti ready to go :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune mana și rasfoieste aceat topic sau topicurile dedicate consumabilelor. Decat gargara pe aici și aceleasi chestii over and over again mai bine apucă-te de citit forumul asta si ai toate sfaturile și argumentele pas cu pas la un click distanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este deja verificat sunt din 2016 gumele

ambreiajul il schimb ca am eu o chestie;atunci cand uleiul este cald .cand merg mult in oras intra greu in prima viteza sau trebuie sa turez putin motorul ca sa intre usor

Asta chiar daca am schimbat uleiul la intreval de 2000 de km

In rest le schimb strict pentru faptul ca vreau sa ma dau cu motorul tot sezonul fara sa fiu nevoit sa ii fac altceva in afara de schimb ulei si filtru

Legat de furca;din ce stiu eu uleiul(oricare ar fi el)in X km sau la o anumita durata de timp isi pierde din proprietati si chiar daca nu curge din furca nu isi mai face treaba cum trebuie

Lichidul de frana este hidrofob,in aceste conditii se schimba la maxim doi ani pentru ca ,chiar daca este tot in vas nu isi mai face treaba cum trebuie

Lantul nu stiu cand a fost schimbat de fostul proprietar si vreau sa fie nou(pentru linistea mea)

Vreau sa fie in asa fel incat daca ma trezesc dimineata si mi se pune sa plec 2000 de km sa nu am nici o grija

Uleiul il pot schimba pe margina drumului,si filtrul de ulei

In rest drumuri bune si asflat uscat

PS: si fara animale nesupravegheate

» Post actualizat in 14 Feb 2018 14:45

 

Ca si cu cauciucurile

Pot fi ele noi noute dar daca au un secol nu mai sunt bune de nimic

Lichidul de frana este hidrofil, adica atrage umezeala :D hidrofob e antonim adica nu atrage umezeala..

» Post actualizat in 15 Feb 2018 07:21

bun.. nu sunt pretentios la frma..daca e bun ala de lubrifin de la brasov din ala ii bag...

Pai daca nu tii de un produs anume urmareste cand prinzi o oferta il iei acu si il schimbi cand iesi cu motorul. In perioada asta erau oferte la uleiuri si alte chestii moto..urmareste pe forum sau in magazinele online(daca vrei sa-l schimbi singur) daca nu, te duci la un service unde vezi ce oferte au poate daca iei uleiul de la ei iti dau filtrul sau schimbul gratis

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . Sunt posesor de Honda Hornet PC41 2007 . Am o problema la ea ( am auzit ca e frecventa problema la modelu asta ) . Mai exact , scoate un sunet ( zumzait la viteze si turatii mici ) , dupa a 3 a nu se mai aude. Tind sa cred ca partea de bord atinge cu ceva partea de motor , si de la vibratii exista un sunet. Mai stie cineva ceva legat de asta ? S-a mai confruntat ? As desface bordu si sa dau cu ceva banda pe unde as crede ca misca sau e ceva desprins .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca partea de bord...

Se aude cumva doar la 5000-5100rpm? Cand auzi incearca sa apesi cu degetul pe partea de deasupra a bordului, pe rama aia si vezi daca se mai aude sau nu.

 

Eu am pus un mic burete intre rama aia si restul bordului si am scapat de zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(Am citit cateva pagini de forum, nu am fost activ de cateva luni.)

Am Hornet 600 din 2005 cu furca USD, are arcuri progresive noi si placute Brembo sinterizate.

Pentru mine este foarte important sa am uleiul de furca si lichidul de frana schimbat in fiecare an.

Pe partea de anvelope recomand anvelopele sport sau hypersport.(Cea mai buna pana acum Michelin Power Pure luat SH folosit pana sarma) Presiune in avelope aveam tot timpul sub cel recomandat de la fabrica 2.5/2.9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . Sunt posesor de Honda Hornet PC41 2007 . Tind sa cred ca partea de bord atinge cu ceva partea de motor , si de la vibratii exista un sunet.

La mine zgomotul asta il facea saua, anume la prinderea din urma, unde e cheia. Daca ai sa observi, saua, inchisa, are un joc de vreo 5mm sus/jos. Problema am rezolvat-o lipind pe interior sauei, lateral spate, cate 3 cm de burete ceva mai consistent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.. cand o sa fac rost de bani vreau sa schimb uleiul la hornetul meu. Am cateva nelamuriri.. am inteles ca intra 3.8l corect?

Am un filtru de ulei pe ea pe care scrie hiflofiltro h303.... la masini ma pricep stiu ce sa pun dar eu nu am auzit niciodata de filtre din astea...este ok filtrul? Sau undeva unde as gasi un pachet de schimb de ulei ? Multumesc si va rog sa fiti ingaduitori deoarece este primul shimb de ulei... daca era ca la masina ma descurcam repede... schimbul il voi face eu pentru ca nu e greu si in plus am si stativ pentru spate. Astept sfaturi...multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,am un Hornet din '98,ce parere aveti de uleiurile Bel Ray si Liqui Moly ?(semisintetice).Pana acum am folosit Castrol varianta din Louis de care am fost in mare multumit si Mobil 7100 care nu zic ca nu e un ulei bun,doar ca nu e compatibil pt. motorul meu si as dori sa incerc altceva.Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristiroland din ce am vazut majoritatea filtrelor sunt hiflo pentru moto, deco sunt ok. Am mai vazut tot hiflo pentru hornet dar care are pe el un hexagon ca sa poti sa il strangi cu cheie hexagonala, dar e unpic mai scump.

 

Coco aici pe forum majoritatea au zis ca merge foarte ok modelul tau cu motul 5100, si eu urmeaza sa ii fac schimbul si deasta o sa cumpar. Liqui moly am in masina si mi se pare foarte ok faca de castrol, mobil sau chiar cel oe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.. cand o sa fac rost de bani vreau sa schimb uleiul la hornetul meu. Am cateva nelamuriri.. am inteles ca intra 3.8l corect?

Am un filtru de ulei pe ea pe care scrie hiflofiltro h303.... la masini ma pricep stiu ce sa pun dar eu nu am auzit niciodata de filtre din astea...este ok filtrul? Sau undeva unde as gasi un pachet de schimb de ulei ? Multumesc si va rog sa fiti ingaduitori deoarece este primul shimb de ulei... daca era ca la masina ma descurcam repede... schimbul il voi face eu pentru ca nu e greu si in plus am si stativ pentru spate. Astept sfaturi...multumesc!

 

La PC34 se potrivesc urmatoarele filtre:

 

- Champion COF203 (F306, F304)

- Hiflo HF303 (pe acesta l-am folosit de fiecare data)

- Mahle OC575

- K&N KN-303

 

Pentru cele standard ai nevoie de cheie de filtru de ulei:

 

cheie_filtru_ulei_cu_banda_metalica.jpg

 

Sunt insa si modele care au cap hexagon si pot si infiletate fara scule speciale, doar cu o cheie simpla de 17 sau de cat se potriveste.

 

Sunt magazine online unde poti filtra dupa modelul tau de motocicleta si iti afiseaza doar piesele si accesoriile compatibile, ca de exemplu -> AICI

 

Legat de operatiunea de schimb ulei + filtru propriu-zisa, cel mai bine sa te uiti la cateva clipuri pe net, sunt multe disponibile, chiar pt Hornet PC34.

 

In principiu ai grija la urmatoarele:

- nu pune ulei peste limita (cel mai bine pune 3.5L si apoi completeaza daca e cazul)

- acopera galeriile cu o folie de plastic sa nu se murdareasca de ulei

- pe filtrul nou aplica putin ulei pe garnitura, apoi pune cam 100ml de ulei in filtru si dupa aceea infileteaza-l (atentie sa nu il strangi foarte tare, atat cat trebuie)

 

Vezi ca si in manual sunt informatii despre cum se face schimbul de ulei corect.

 

Ca de obicei, recomand Repsol Moto Racing 10w40 pentru PC34.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kn303 este filtrul cu hexagon, iar daca vrei filtrul sa fie cromat codul e kn303C. Aceleasi filtre sunt si la pc36.

 

Stie careva cat ulei trebuie pentru furca fata? O sa schimb simeringurile si as vrea sa il incuiesc. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii. Modul de lucru la schimbul de ulei il stiu. As putea adauga peste ce mi-ati scris voi sa pun niste ulei in filtru.

A specificat @Vallach acest aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...