Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am de donat, cablul meu vechi. Nu aveam probleme cu el, am crezut ca daca il schimb o sa mearga mai usor maneta dar m-am inselat. Merge greu ca asa e ambreiajul la hornetul asta. Hai sa ne vedem sa il iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A venit momentul sa ma despart de viespea mea după 7 ani frumoși petrecuti împreună.

 

Dacă știți pe careva interesat de un hornet întreținut la un preț decent, anunțul e mai jos :

 

/index.php?/topic/752421-honda-hornet-2001-pc34/&do=findComment&comment=4450832

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo's mah...si imi asum injuraturile. Nu stiu despre voi dar eu cirucul zilnic cu motorul mai ales in orele de varf. Intalnesc prea multi din astia si am invatat sa ii 'miros'. Altfel filmarea de mai sus era cu un accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pau daca ai invatat sa ii mirosi, de ce-ți mai irosești nervii injurand? Nu te ajuta cu absolut nimic. Eventual un picior in capul fiecaruia. :D

 

Nu era cu nici un accident filmarea la cât de evident a fost ca retardul ala se va baga. Eh, daca era vreun constipat pe mobra, de ala ce vede doar in fata, poate. Desi, si asa, la cat de slow a fost totul, si cu avionul se "evita". :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo's mah..

 

M-am gandit eu.. :)

 

Btw, eu merg in fiecare zi cu bita la munca (every day, all year round, indiferent de vreme), fac cam 7km doar dus si trec in partea opusa a orasului de unde locuiesc.

Stiu foarte bine cum e traficul in Cluj.

 

La intoarcere chiar pe Crisan ajung, apoi trec Horea in intersectia unde ai filmat tu si intru pe Closca.

 

E plin de idioti, de regula Crisan e blocata de cei cu masinile de pe Horea. Desi ai verde, nu poti sa faci nimic pt ca imbecilii au blocat intersectia.

Asa ca atunci cand prind soferii ca pot sa intre in intersectie, se baga, evident.

 

Am si camera pe ghidon, insa colectionez imaginile pentru amuzamentul propriu.

 

Recomandarea mea, pentru toata lumea, e sa va abtineti sa plecati cu viteza, primii, de la semafor, mai ales in orase ca si Cluj pline de daltonisti la volan pentru care rosu nu are nici o semnificatie.

 

Inca ceva, am impresia ca ai oprit motorul foarte aproape de sina de tramvai.. grija mare ;)

» Post actualizat in 11 May 2018 09:45

Nu era cu nici un accident filmarea la cât de evident a fost ca retardul ala se va baga.

 

+1

» Post actualizat in 11 May 2018 10:01

Geez, tocmai am realizat ca fac peste 3000km pe an, cu bicicleta prin oras numai..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti mah? :)

(Hornet PC34, negru)

 

Nu cumva sunt si cam prost sincronizate semafoarele acolo? Adica verde pentru motociclist se schimba aproape in acelasi timp cu rosu pentru cei care veneau din stanga? (asta in cazul in care au si ei semafor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei din stanga aveau rosu deja, de secunde bune ;)

Prefer sa evit polemica pe subiectul civilizatiei din zona, insa din observatiile zilnice prin oras e clar ca nu prea se mai respecta nimic.

 

Insa nu, nu sunt sincronizate foarte bine semafoarele in Cluj, iar foarte putine au indicator pentru durata de asteptare.

Patesc foarte des sa mi se faca rosu in fata dintr-o data. Culoarea verde nu clipeste, nu ai nici un alt indicator, nimic, iar galben dureaza foarte putin.

 

Iar de cealalta parte, se face verde, vrei sa pleci, insa mai trec 2, 3.. 4 masini, care, mai blocheaza si intersectia pentru ca, evident, nu mai au unde sa se bage pt ca in fata e blocat de alte masini.

 

You get the picture ;)

 

Asa ca nu ma duc cu moto la munca, as face cu nervii, ci prefer bicicleta.

Riscurile sunt mari si cu bita, dar ma strecor mai usor prin jungla clujeana.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit eu.. :)

 

Btw, eu merg in fiecare zi cu bita la munca (every day, all year round, indiferent de vreme), fac cam 7km doar dus si trec in partea opusa a orasului de unde locuiesc.

Stiu foarte bine cum e traficul in Cluj.

 

La intoarcere chiar pe Crisan ajung, apoi trec Horea in intersectia unde ai filmat tu si intru pe Closca.

 

E plin de idioti, de regula Crisan e blocata de cei cu masinile de pe Horea. Desi ai verde, nu poti sa faci nimic pt ca imbecilii au blocat intersectia.

Asa ca atunci cand prind soferii ca pot sa intre in intersectie, se baga, evident.

 

Am si camera pe ghidon, insa colectionez imaginile pentru amuzamentul propriu.

 

Recomandarea mea, pentru toata lumea, e sa va abtineti sa plecati cu viteza, primii, de la semafor, mai ales in orase ca si Cluj pline de daltonisti la volan pentru care rosu nu are nici o semnificatie.

 

Inca ceva, am impresia ca ai oprit motorul foarte aproape de sina de tramvai.. grija mare ;)

» Post actualizat in 11 May 2018 09:45

 

+1

» Post actualizat in 11 May 2018 10:01

Geez, tocmai am realizat ca fac peste 3000km pe an, cu bicicleta prin oras numai..

 

Din pacate nu mai am rabdare sa merg cu bicicleta la munca. Mi-am patit destule si cu acest mijloc de transport.

 

Stiu ca nu e ok sa pleci in viteza de la semafor, am prieten care a murit in urma unui asemnea accident...conservarul i-a intors in fata pe dubla continua. Fratele meu a avut si el accident, dar a scapt numai cu zgarieturi cam tot in aceeasi situatie.

 

M-am pus intentionat in acel mod fata de linia de tramvai...pe exteriorul sinei drepte. Stiam exact unde e...cunosc bine ce iti poate face 'magnifica' sina ;)

 

Spor la pedalat cu grija mare si tie. Biciclsitii sunt si mai invizibil decat motociclistii pentru traficul clujean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Vreau si eu un link pt niste oglinzia hornetul meu din 2001. Fara Wish sau Alli...am unele care vibreaza si nu pot sa le rabatez...deci vreau unele care nu vibreaza si le pot rabata..bine si cat de cat dragute...multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

A venit momentul sa schimb kitul de lant pe al meu PC34 din 2000. Dupa ceva cautari am dat peste aceste 2 variante...zic eu pont in ambele cazuri.

https://tinyurl.com/yc774y5v

sau

https://tinyurl.com/yawshnba

Din motive pur financiare as merge pe kitul JT525X1R, dar despre care nu stiu nimic. Despre kitul DID am gasit o multime de reviews si e cel mai folosit si recomandat.

A folosit cineva kitul JT ? Singurele parti negative ce imi trec prin minte e sa nu se rupa lantul sau sa ma tina numai un sezon.

Ca si exemplul kitul actual despre care nu stiu ce marca e il am din 2014 de cand am achizitionat motocicleta si m-a tinut peste 30 mii km. M-as putea astepta de la JT macar la 20-25 mii km ?

De mentionat ar fi ca nu planuiesc sa ma despart de Hornet ci dimpotriva daca imi voi lua alt bike acesta va ramane in continuare in 'familie'.

Orice feedback este binevenit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa iei separat foaie+pinion JT si lant RK. Din experienta proprie iti pot spune ca tine de te saturi de el. Pe Viespe am facut peste 25000km cu el si am abuzat in ultimul hal de el, dar curatat/uns exemplar. Acum am pe R1-le din dotare aceeasi configuratie de peste 20.000km. Circuit, strada, ocazional wheelie, pasagera. U get the point. Si inca ma tine bine mersi. Tot asa, ingrijit exemplar. Si fara mers pe ploaie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Intentionez ca pe saptamana viitoare sa imi schimb rulmentii de la jug.

Credeti ca pot face asta singur acasa? La ce trebuie sa fiu atent?

Si inca ceva...furca mea este foarte moale si m.am gandit ca daca tot dau amortizoarele jos sa intirc amortizoarele invers si sa scurg uleiul vechi si sa pun altul nou. Estie corect? Daa da cat sa pun in fiecare amortizor? Si pot pune ulei hidraulic?

 

Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit momentul sa schimb kitul de lant pe al meu PC34 din 2000

 

In 2014 am schimbat kitul de lant si, dupa multe ore de documentare, am ales DID 525VX.

Mi-a venit cu pinioane Esjot, care, pana acum, s-au tinut bine.

 

Poate merita mentionat ca am ales varianta de lant fara za de imbinare ce se poate desface, ci modelul care se nituieste si il mai dai jos cu flexu' ;)

 

Asta din cauza ca lantul cu care am luat moto avea za cu clema de siguranta, care s-a pierdut in negura timpului iar lantul putea oricand sa se desfaca.

 

Va recomand sa evitati asa ceva:

 

s-l300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult pt info. Ma decid zilele astea si voi plasa comanda.

Toate cele bune ;)


» Post actualizat in 26 May 2018 15:57
Cu lantul am rezolvat. Luat kitul JT si inca in pinion fata de 14 ca sa avem acceleratie mai vioaie ;)
Abia astept sa le instalez.

Alta problema. Uneori cand are el chef, motorul zice ca ar ramane fara benzina si trebuie sa trec pe rezerva.
Am patit-o cel mai recent ieri seara iar azi cand am alimentat au intrat doar 8 litri.
Facand si un calcul de consum am scos exclusiv pe oras 6.5 ceea ce nu e deloc rau.
Oare de la ce sa fie acest comportament ? A mai patit cineva asa ceva.
La ultimul drum lung ce l-am facut luna asta am scos cu un plin peste 250 km.

Orice ideei si pareri sunt binevenite. Ms

Hornet PC34 an 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut,

Ieri am schimbat uleiul si am pus ceva mai mult la final. Am pus 3.4l-3.5l. Mai tarziu mi-am data seama ca atat puneam la masina si nu la motor. Pe google zice ceva de 2.8l.

Cand motorul este oprit pe cric nivelul este la gradatia de sus. Cand dau cheie scade la jumatatea gradatiilor.

In schimb cand il tin perpendicular pe sol, oprit nu pot vedea nivelul uleiului (este tot plin), iar cand dau cheie nivelul este cu este cu putin peste cel maxim.

Ce ma sfatuiti sa fac, sa mai scot ceva din el?

 

N.B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului se verifica cu motorul oprit, perpendicular pe sol cu joja desfiletata. Banuiesc ca stii asta. Doi la mana, ce an de fabricatie e Viespea? Daca e pre-2007 sigur nu ai 2.8L necesar de ulei, ci mai mult, dar verifica manualul de intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului se verifica cu motorul oprit, perpendicular pe sol cu joja desfiletata. Banuiesc ca stii asta. Doi la mana, ce an de fabricatie e Viespea? Daca e pre-2007 sigur nu ai 2.8L necesar de ulei, ci mai mult, dar verifica manualul de intretinere.

 

Este un Hornet PC41 2007>

https://www.unimotors.ro/motospecs.php?vehicle=Honda-CB-600-F%3A9593&tpl=mobile

Cu toate ca schimb uleiul de 7 ani, de data asta nu stiu ce a fost un capul meu.

Am inteles acum unde am gresit. Eu am pus pana la gradatia de sus cu motorul perpendicular PORNIT.

Ma duc sa mai scot ceva ulei din el atunci.

 

M.s. mult.

Editat de Ionut26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu semnalizarea la Hornetul meu 2007. De vreo 10 zile a inceput sa imi faca probleme cand e mai rece afara. Dau semnal(nu conteaza directia) si astept si 2-3 minute pana cand incepe sa clipeasca becul. Imi puteti spune care ar fi problema? Trebuie sa mentionez ca pana acum 10 zile nu mi-a facut problema asta. Mai mult am intalnit problema asta si la celalalt Hornet pe care l-am avut(model 2003-2004).

 

Singurele lucruri pe care stiu ca le-am facut inainte sa apara problema asta a fost sa o duc la spalatorie si apoi sa ii curat lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...