Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

george cred ca ma confunzi cu "prietenul" tau petre81 , departe de mine sa intru in polemica cu tine , dar dupa 5977 de postari inca mai ai greseli de exprimare si de atitudine inerente varstei

Nu te confund deloc. Asta e una. A doua, arata-mi te rog unde e greseala de exprimare/scriere in post-ul meu. Iar atitudinea nu e gresita deloc. E impotriva celor care se dau rotunzi și răspund cu intrebari in loc sa ajute cu adevărat.

» Post actualizat in 13 Aug 2018 04:46

Face asa doar cand este calda si opresc motorul. Cum il pornesc din nou soarbe apa inapoi...

Mi s.a zis ca este de vina dopul de la radiator

» Post actualizat in 12 Aug 2018 22:19

Nu scate nici pic de fum! Am desfact busonul de la radiator.. am pornit.o rece nu face bolboroci.

Verifica busonul de la vasul de expansiune. Daca e bine strans sau daca inca e "intreg". Apoi schimba antigelul. Daca face la fel, fa rost de un buson nou eventual. Daca face si cu buson si antigel nou la fel, un mecanic ar fi indicat. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Face asa doar cand este calda si opresc motorul. Cum il pornesc din nou soarbe apa inapoi...

Mi s.a zis ca este de vina dopul de la radiator

» Post actualizat in 12 Aug 2018 22:19

Nu scate nici pic de fum! Am desfact busonul de la radiator.. am pornit.o rece nu face bolboroci.

 

Eu as verifica urmatoarele:

- buson radiator (sa etanseze bine)

- capac vas de expansiune

- nivelul lichidului de racire

- sistemul de racire este aerisit? (sa nu fi ramas aer)

- nivel ulei motor

- ulei in antigel?

 

Daca totul e ok insa face la fel, as inlocui antigelul cu apa distilata si as merge asa cateva ture.

 

Apoi as apela la un service sa verifice termostatul.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez aripa spate Honda Hornet, an 2000 culoare negru, varianta care vine cu tot cu aparatoare lant.



Singura problema este ca la o prindere, cea de la partea de lant mai exact e un pic roasa, cine o ia trebuie sa caute pe cineva care lucreaza in fibra de carbon sa o repare.



Pentru detalii, aici sau PM, revin cu poze pe seara daca e cineva interesat.



Stima,


Andrei


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat.

Am lasat si PM ;)

 

Donez aripa spate Honda Hornet, an 2000 culoare negru, varianta care vine cu tot cu aparatoare lant.

Singura problema este ca la o prindere, cea de la partea de lant mai exact e un pic roasa, cine o ia trebuie sa caute pe cineva care lucreaza in fibra de carbon sa o repare.

Pentru detalii, aici sau PM, revin cu poze pe seara daca e cineva interesat.

Stima,

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristiroland

 

a enumerat un coleg mai sus cam toate posibilitatile dar mai sunt doua de care am cunostinta

 

- daca radiatorul a avut un por si i s-a facut tratament cu 2+2 sau alta substanta similara care sa astupe porul si i-a pus prea multa atunci se formeaza undeva un dop care nu lasa apa sa circule in radiator ( si asa subdimensionat pentru Horneturi care in oras oricum merg fierbinti cam tot timpul)

- nu stiu daca modelul tau are si termostat , pe care ai putea in prima faza numai sa il scoti daca e posibil sa vezi daca mai face ca sa nu te bagi la cheltuieli inutile

 

@george05

explica-ne te rog de ce trebuie omul sa schimbe antigelul ?

La mecanic puteam si eu sa ii spun sa mearga , sau sa ma orientez dupa ce scrie @Trancanicicel , dar ce sa faci de multe ori pe un forum nu toti bagatorii de seama se pricep si spun multe prostii sau vorbesc aiurea ca sa nu adoarma ( de fapt cateodata ai senzatia ca e un concurs de cine posteaza mai mult ) , sau copiaza pe altii in atitudine ...

Asa isi mai aduc si ei aminte de ce faceau pe la scoala ca sa fie populari intre colegi ! trebuiai sa tipi mai tare , si sa te dai cat mai agresiv ca sa impresionezi sau ca sa iei note bune sa copiezi dupa colegul de banca !

si ca tine sunt multi pe aici , unde sa iti versi frustrarile daca nu pe un forum !

 

vezi poate ajungi moderator ca talent ai ...hai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti va multumesc! Am rezolvat! Am dat jos radiatorul si am curatat cu apa. Nu a avut asa decat niate negreala. Am testat termostatul. Am inteles ca me de matiz??

Am schimbat lichidul de racire 1l apa 1 l antigel. Si am schimbat BUSONUL DE RADIATOR! Am aerisit iar motocicleta merge bine.. am incalzit.o pana a pornit termocupla..am oprit..nu mai face asa..apoi am dat o tura apa se raceste in radiator..merge normal

Ps nu stau la oras. Mai merg rar cu ea in bucuresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@george05

explica-ne te rog de ce trebuie omul sa schimbe antigelul ?

 

si ca tine sunt multi pe aici , unde sa iti versi frustrarile daca nu pe un forum !

 

vezi poate ajungi moderator ca talent ai ...hai bafta

1)cand o sa inveti(ai o varsta, ar fi cazul) sa ajuti omul direct cu sfaturi pertinente, in loc sa raspunzi cu intrebari, atunci poate vei primi si raspunsuri.

2)fii fara griji, nu am nici o frustrare si nu am nevoie de forumuri ca sa "ma eliberez" sau sa fac pe desteptul(stii tu bine).

3)fiecare are nevoie de talent la ceva, nu? Pacat ca unii nu au la nimic.

» Post actualizat in 13 Aug 2018 20:11

Si inca ceva. Daca citesti atent post-urile legate de problema colegului, ai fost singurul care s-a bagat in seama degeaba. Nici un sfat, nici o directie. Acum dai cu texte ieftine ca puteai si tu bla bla bla. Ironic, ah?

» Post actualizat in 13 Aug 2018 20:19

LE:ai uitat să-mi expui greseala de exprimare din postul initial la care ai făcut referire. Asta asa ca fapt divers, poate bagi de seama ca vorbesti multe dar nu spui nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu iar este destept. Oare ai vreun post pertinent?

 

si zici ca esti bun la gramatica ? sau faci o postare mai la misto asa , doar sa fie la numar ?

frustrari ai destule , pot sa iti fac si un profil ...chiar vrei ? am de unde sa aleg berechet , te-ai etalat in toata splendoarea !

cat despre talent , tu ai unul , vorbesti mult sa fie la toata lumea ,

si da , ultima ta fraza imi confirma ca visezi sa fii moderator .... pai mai Georgica asa te vreau , ambitios !

 

P.S. - cum e cu schimbatul la antigelul ala .... nu mai prelungi suspansul

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuam pe PM daca te plictisesti. E pacat de topicul asta,in care oricum nu ai adus nimic pozitiv sau de real ajutor.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, am trait o experienta interesanta recent..

 

In 8 ani de cand am Horneta am tot iesit la ture cu amici care aveau alte motoare, pana cand am tulit-o cu un coleg ce are tot Hornet (PC36 fata de a mea PC34, more or less the same).

 

M-a dat pe spate, atunci cand mergi in spate, cum intra in rezonanta sunetul motoarelor..

Geez, nu am mai auzit asa ceva pana acum, e greu de explicat in cuvinte.

 

Astea inseamna ca hornetistii sunt pe aceeasi lungime de unda? :)

(valabil probabil si pt alte moto, heck knows, nu sunt inginer de sunet..)

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat.

Am lasat si PM ;)

 

Salut, atașat și pozele.

» Post actualizat in 15 Aug 2018 14:08

Exact de unde se prinde s-a rupt, de asta am zis că trebuie făcuta de cineva care lucrează în fibra de sticla.daca o vrei îmi lași detaliile de livrare in privat.

post-92473-0-30509800-1534341865_thumb.jpg

post-92473-0-57057000-1534341888_thumb.jpg

post-92473-0-64156400-1534341917_thumb.jpg

post-92473-0-90175700-1534341948_thumb.jpg

post-92473-0-91263000-1534341971_thumb.jpg

post-92473-0-58984000-1534342002_thumb.jpg

post-92473-0-79757800-1534342025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, atașat și pozele.

» Post actualizat in 15 Aug 2018 14:08

Exact de unde se prinde s-a rupt, de asta am zis că trebuie făcuta de cineva care lucrează în fibra de sticla.daca o vrei îmi lași detaliile de livrare in privat.

Am lasat detalii in privat. Ms frumos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao baieti si fete!

 

Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face.

 

post-98218-0-24609200-1534490232_thumb.jpeg

 

Prima curiozitate: Nu se misca acul turometrului deloc, n-are nici o reactie, asa e de cand am luat-o la sfarsitul lui iulie. Pentru mine electrica si electronica e magie asa ca nu stiu si nici nu vreau sa ma bag. Un sfat?

 

2: E normal sa vibreze asa tare in ture (nu chiar) inalte? Ironic e ca nu-mi functioneaza turometrul si nu pot sa va spun o valoare de la care incep sa devina foarte sesizabile vibratiile, banuiesc doar ca e vorba de la vreo 5-6k de ture in sus. De exemplu, in treapta a sasea pe la 120-130 km/h deja incep scaritele, in special cea din stanga, sa ma gandile in talpa piciorului. Din nou, numarul de ture doar il banuiesc, poate bat campii.

 

3: Treptele 1 si 2 parca nu sunt asa precise. Schimb din neutru in 1, ma pun in miscare, eliberez complet ambreajul si dupa ce incep sa accelerez usor schimbatorul face un "clanc", ca si cum s-ar aseza ca lumea in pozitie, cam la fel e si la treapta 2. Deja cand urc in trepte, feelingul e mult mai finut. Se simte mai discret si la picior si nici sunete ciudate nu apar.

 

4: Cum e indicat sa-l pornesc? Eu ii trag socul la maxim, apas butonul si o ajut putin din acceleratie (altfel n-o ia din prima). Dupa vreo 10-15 secunde, de regula dupa ce apuc sa-mi iau manusile in maini, opresc socul de tot si totul e in regula. In felul asta nu mi-a facut niciodata probleme. Procedez gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao baieti si fete!

 

Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face.

 

attachicon.gifIMG-20180726-WA0000-01.jpeg

 

Prima curiozitate: Nu se misca acul turometrului deloc, n-are nici o reactie, asa e de cand am luat-o la sfarsitul lui iulie. Pentru mine electrica si electronica e magie asa ca nu stiu si nici nu vreau sa ma bag. Un sfat?

 

2: E normal sa vibreze asa tare in ture (nu chiar) inalte? Ironic e ca nu-mi functioneaza turometrul si nu pot sa va spun o valoare de la care incep sa devina foarte sesizabile vibratiile, banuiesc doar ca e vorba de la vreo 5-6k de ture in sus. De exemplu, in treapta a sasea pe la 120-130 km/h deja incep scaritele, in special cea din stanga, sa ma gandile in talpa piciorului. Din nou, numarul de ture doar il banuiesc, poate bat campii.

 

3: Treptele 1 si 2 parca nu sunt asa precise. Schimb din neutru in 1, ma pun in miscare, eliberez complet ambreajul si dupa ce incep sa accelerez usor schimbatorul face un "clanc", ca si cum s-ar aseza ca lumea in pozitie, cam la fel e si la treapta 2. Deja cand urc in trepte, feelingul e mult mai finut. Se simte mai discret si la picior si nici sunete ciudate nu apar.

 

4: Cum e indicat sa-l pornesc? Eu ii trag socul la maxim, apas butonul si o ajut putin din acceleratie (altfel n-o ia din prima). Dupa vreo 10-15 secunde, de regula dupa ce apuc sa-mi iau manusile in maini, opresc socul de tot si totul e in regula. In felul asta nu mi-a facut niciodata probleme. Procedez gresit?

 

1. Idem. electrica si electronica sunt elemente de magie neagra. Nu pentru noi muritorii de rand.

2 Motorul vibreaza fin. Am mai vazut acelasi comportament pe alte 3 modele din 2006. Dar e ceva fin... abia perceptibil, mai ales in ture ridicate.

3. Poate ca esti tu usor timid cu ea? Schimba destul de precis. Verifica jocul manetei de ambreiaj si asigura-te ca se efectueaza complet si corect cursa ambreiajului.

4. Soc + buton = pornire. Iti spune singura cand sa ii reduci la 0 socul. Incepe sa accelereze ralanti-ul de la 1200 rpm la 2000 - 3000 samd. Si... cum tu nu ai turometru... o vei auzi ca face scandal.

Faptul ca o ajuti din acceleratie ma face sa am gandesc la o verificare de carburatoare ... daca nu e facuta de ceva timp. Nu ma pricep sincer prea mult nici la d-astea... Motiv pentru care am un prieten mecanic ce isi baga mainile in ea an de an pentru mentenanta.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ma bucur ca nu sunt singurul, incepusem sa ma simt "special"

2. Nu e fin. Pur si simplu imi maseaza talpa piciorului si il simt si in restul partilor

3. Nu sunt timid, cel putin la semafor, daca esti in spatele meu, atunci cand bag in viteza cred ca arat ca si cum as porni un scuter la picior

4. M-am gandit la carburatoare. Nu stiu daca ma bag sezonul asta la ele decat daca incepe sa dea rateuri, o las pentru 2019.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. De ceva timp o pornesc prima data fara soc si fara acceleratie , porneste la sfert, imediat jocul il pun foarte putin,niciodata la maxim. Daca ii pun socul si pornesc , porneste si se opreste si dupa dupa cateva incercari abia reusesc sa o pornesc iar... asa ca prima metoda o folosesc cu succes de fiecare data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să încerc si varianta asta.

 

Azi mi-a apărut prima problemă concreta, nu doar banuieli ca până acum.

 

post-98218-0-89883800-1534531109_thumb.jpgpost-98218-0-88786300-1534531125_thumb.jpgpost-98218-0-05847200-1534531140_thumb.jpg

 

Am si o filmare dar nu cred ca are nimeni nevoie s-o vada ca să-și dea seama ce e. Deci, un mecanic bun in Timișoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul e un tip foarte priceput cel putin la BMW - “ivanp” aici pe moterism - dar o face din pura pasiune nu neaparat ca mecanic. Macar cu un sfat catre cine sa te indrepti in Timi s-ar putea sa te poata ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao baieti si fete!

 

Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face

 

Welcome.

 

In primul rand e ok sa te documentezi pe forum sau din alte surse, insa, dupa ce iti achizitionezi o motocicleta second, ideal e sa o duci la un service pentru o revizie completa si schimb de consumabile.

Desigur ca e important sa stii istoricul motocicletei, in functie de asta poti decide daca trebuie intervenit asupra unor aspecte, de exemplu inlocuirea bujiilor sau sincronizare carburatoare samd.

 

Hornet e o motocicleta foarte fiabila, daca este intretinuta corespunzator.

» Post actualizat in 19 Aug 2018 06:17

Ciao baieti si fete!

 

Proaspat posesor de Hornet '05, vreau sa va salut si sa va pun niste intrebari, ca sa stiu si eu cu ce am de-a face.

 

attachicon.gifIMG-20180726-WA0000-01.jpeg

 

Prima curiozitate: Nu se misca acul turometrului deloc, n-are nici o reactie, asa e de cand am luat-o la sfarsitul lui iulie. Pentru mine electrica si electronica e magie asa ca nu stiu si nici nu vreau sa ma bag. Un sfat?

 

2: E normal sa vibreze asa tare in ture (nu chiar) inalte? Ironic e ca nu-mi functioneaza turometrul si nu pot sa va spun o valoare de la care incep sa devina foarte sesizabile vibratiile, banuiesc doar ca e vorba de la vreo 5-6k de ture in sus. De exemplu, in treapta a sasea pe la 120-130 km/h deja incep scaritele, in special cea din stanga, sa ma gandile in talpa piciorului. Din nou, numarul de ture doar il banuiesc, poate bat campii.

 

3: Treptele 1 si 2 parca nu sunt asa precise. Schimb din neutru in 1, ma pun in miscare, eliberez complet ambreajul si dupa ce incep sa accelerez usor schimbatorul face un "clanc", ca si cum s-ar aseza ca lumea in pozitie, cam la fel e si la treapta 2. Deja cand urc in trepte, feelingul e mult mai finut. Se simte mai discret si la picior si nici sunete ciudate nu apar.

 

4: Cum e indicat sa-l pornesc? Eu ii trag socul la maxim, apas butonul si o ajut putin din acceleratie (altfel n-o ia din prima). Dupa vreo 10-15 secunde, de regula dupa ce apuc sa-mi iau manusile in maini, opresc socul de tot si totul e in regula. In felul asta nu mi-a facut niciodata probleme. Procedez gresit?

 

Pentru primele puncte iti recomand sa o duci la o verificare tehnica.

 

Legat de ultimul punct, a mea porneste doar cu socul tras la maxim, fara acceleratie.

De regula o sa mentina turatiile pe la 1000-1500 rpm in primele 2 minute, apoi urca pana pe la 3000-4000 rpm.

 

Eu inchid socul doar dupa ce observ ca incepe sa urce temperatura (sa treaca macar de prima liniuta indicatorul de temperatura de pe bord).

Pana apuc sa ma echipez, e gata de drum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george05

explica-ne te rog de ce trebuie omul sa schimbe antigelul ?

Georgica al nostru e cam recalcitrant, de multa vreme e pe-aci dar de putina vreme strange scule, sfaturi in schimb berechet, tin minte de acu vreo 2 ani ca ma certam cu el si cu unu' si mai rau de prin Lyon tot legat de sistemul de racire: 'ca cum domle sa schimbi termocupla (si oare si termostatul?) cu una care declanseaza mai repede?'

 

Legat de antigel acum. Apa fierbe la +/-100. Motocoolu' fierbe pe la 135 (parca asa zice). Cand nu ai un antigel/amestec bun si cand nu ai nici presiunea prea buna in sistem (cu cat e presiunea mai mare, creste punctul de fierbere) => da pe afara din borcan. Cateodata cand nu ai presiunea care trebuie, te mai salveaza un antigel bun, dar totusi problema trebuie remediata. Plus, ca unul care a tot avut probleme cu pompele de apa (presetupele), cica un amestec bun ar face bine si pe acolo, ar lubrifia.

 

sau sa ma orientez dupa ce scrie @Trancanicicel

Adica de bine sau de rau? :D

 

Baieti va multumesc! Am rezolvat! Am dat jos radiatorul si am curatat cu apa. Nu a avut asa decat niate negreala. Am testat termostatul. Am inteles ca me de matiz??

Am schimbat lichidul de racire 1l apa 1 l antigel. Si am schimbat BUSONUL DE RADIATOR! Am aerisit iar motocicleta merge bine.. am incalzit.o pana a pornit termocupla..am oprit..nu mai face asa..apoi am dat o tura apa se raceste in radiator..merge normal

Ps nu stau la oras. Mai merg rar cu ea in bucuresti!

Cam pe la toate fiarele care le-am luat pe langa schimburile normale, schimbam termostatul si unde puteam pompa de apa. Tot consumabile sunt si alea :) Si as zice ca la fel de importante ca si uleiul... No, e bine ca ai rezolvat trocariciul si mere cum trebuie si te bucuri de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vreo 2 ani ca ma certam cu el si cu unu' si mai rau de prin Lyon

 

^like he said ;)

» Post actualizat in 20 Aug 2018 19:39

Cand nu ai un antigel/amestec bun si cand nu ai nici presiunea prea buna in sistem (cu cat e presiunea mai mare, creste punctul de fierbere) => da pe afara din borcan

 

Am patit ca busonul de la radiator sa nu etanseze pentru ca nu a fost infiletat corect, iar agregatul se manifesta exact in acest mod.

Dupa ce l-am desfacut si l-am infiletat din nou, problema a disparut.

 

Care-i faza cu buson de Tico? :) Am tot auzit asta si mi se pare tare amuzanta. Chiar se potriveste?

Nu ca ar mai fi Tico-uri pe sosele, oare cand am vazut ultima data masina asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i faza cu buson de Tico? :)

Stiam de ... termostat parca? Cum era si pe la Yamaha de pe mitsu colt. Cum au pus altii pompe de injectie de pe logan pe beambeau (moto). Sunt piese care se potrivesc. Specificatiile conteaza. Si decat sa dai 100$ pe o piesa originala, pui aceeasi piesa doar ca nu e luata de la yamaha, honda etc. la 20$ (sau mai putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tranca, ai dreptate, doar recent m-am apucat de strans scule suficiente incat sa nu mai am nevoie de altii să-mi umble ampulea pe la motor si eu sa stau geana pe ei.Daca tu consideri ca asta ma face necunoscător sau ca vorbesc din stele, mie mi-e tot una. Tu sa fii fericit ca stii mai bine, nu citi si nu baga de seama postarile mele. Cu atat mai mult, nu cumva sa imi urmezi sfaturile.

» Post actualizat in 20 Aug 2018 21:23

 

^like he said ;)

» Post actualizat in 20 Aug 2018 19:39

 

 

Am patit ca busonul de la radiator sa nu etanseze pentru ca nu a fost infiletat corect, iar agregatul se manifesta exact in acest mod.

Dupa ce l-am desfacut si l-am infiletat din nou, problema a disparut.

 

Dă-mi voie sa ghicesc. Ti l-a infiletat un Gigel? :)) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu consideri ca asta ma face necunoscător

 

Nenica, de cand ne-am certat noi atunci s-au intamplat multe. Inca nu am stricat nici un fier, am mai schimbat ceva masini, mobrete. Chiar din contra, am reparat dupa altii. Am lucrat si am facut ceva intretiere si reparatii si la motorase mai mari (V12 si V16 diesel :) )Nu zic ca e o rusine sa nu stii, insa e usurel nasol sa zici ca stii (cand nu stii) si sa dai sfaturi la altii. N-am nimic cu tine si stai linistit ca am sarit de obicei peste posturile tale. Dar cand ai avut dreptate, cu antijelu', nu ti-am zis ca nu e asa. Perfect nu-s nici eu si nici nu le stiu pe toate; eu-s ala de merge cu uleiu' peste maxim si care pune vaselina mai multa decat trebuie: "sa fie!".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...