Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut. După sunetul pe care îl face ai furtunul de vacuum spart. Am pățit-o in vară. O să încerc să urc in clip să vezi că se aude identic cum se auzea al meu. In mers se încălzește mult mai greu și dă să moară. Revin când am puțin timp liber de la munci. 

https://photos.app.goo.gl/evfDwAYEM2GoFrCB6

 

Anunță-mă dacă nu poți vedea clipul, îl urc in altă parte. 

 

Furtunasul mic negru din dreapta furtunului verde care e de benzina. Ăla nu s-a copt și de înlocuit a durat nici 5 minute. Problem solved. Sper să fie și la tine așa simplu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da ai dreptate cam asa suna si al meu. Am verificat in mare furtunele de pe vacum cand am schimbat bujiile si oricum am in plan sa le schimb. E foarte probabil si la mine sa fie rupt sau fisurat cel cu diametrul mai mic dar nu e vizibil ca in video tau. 
Sper sa fie asta rezolvare. Revin cu raspuns dupa ce le inlocuiesc, cel mai probabil in weekend. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, ilarionciobanu said:

 

Da, văd că sunt și alte modele între 200 și 300. Am să propun și această variantă persoanei interesate.

 

7 minutes ago, Silver Arrow said:

In documentatie zice ca avand marcajul EG-BE este omologata pentru strada si nu necesita trecerea ei in CIV conform Legislatiei Germane.

Acuma nu stiu cum e vazuta la noi problema.

 

Sunt sigur că nu sunt probleme cu omologarea și cu circulația pe stradă - cu DB-killer-ul instalat. Vine cel mai probabil cu un card de omologare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul?

Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon.

 

Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km.

Ms.

 

PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Vallach a spus:

Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul?

Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon.

 

Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km.

Ms.

 

PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie :)

Anul asta am pus Motul 5100 si se comporta foarte bine. Schimba vitezele usor, pe liber la fel... De schimbat il schimb la fiecare inceput de sezon ca oricum nu depasesc km aia recomandati pentru schimb. Am facut 9000 km anul trecut asa ca..

Inainte am avut ulei Iphone in  ea si tot bine a mers. Nu stiu exact modelul ca a fost schimbat la service si nu am fost atent.

 

Cu Motul 7100 am inteles ca nu se intelege bine modelul asta de Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. 

Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta.

Sporuri
 

Editat de Psycho87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Psycho87 said:

Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. 

Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta.

Sporuri
 

 

Daca faci ~10k km pe sezon, asa ar fi ideal, sa faci schimbul de ulei la final.

Insa daca abia ai facut 3-4k, because reasons.. mai tragi de acelasi ulei si sezonul viitor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici asa nu e bine, a venit omul cu argumente si in acest sens. Uleiul, mai exact celelalte elemente chimice din el ar avea un fel de termen de valabilitate de maxim 1 an odata ce e scos din flacon si expus la uzura. 
Nu ma intelege gresit , nu vreau sa conving pe nimeni sa faca cum fac eu, doar dau mai departe info ce le am.
Fac minim 7k pe sezon asa ca nu vad o problema daca il schimb in fiecare an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îl scoți din flacon se răsuflă. Tragi încă 1 sezon + încă 2, după care olx/baicșop/motoretism.ro! IM-PE-CA-BI-LĂ!!

Ce atâtea schimburi, se tocește filetu' la bușon.

Cu schimbul făcut la sfârșitul sezonului iar vor începe km de discuții și oricum nu schimbă NIMENI atunci, mă uit pe cantitățile de ulei vândute, ce naiba... Depinde și în ce condiții iernează, dacă temperatura nu are variații mari și dese se păstrează uleiul nou în motor minunat!

IMG-20190402-WA0005.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uai ce mere Golanu' cu Mobil din butoi de cativa ani. Si nu, nu se vinde ;)

 

La moto de regula am schimbat la inceput de sezon uleiul si filtrul de ulei.

Filtrul de aer o data la 3-4 sezoane.

 

Restul, dupa caz.

 

Totusi nu cred ca daca moto a facut 3-4k km intr-un sezon si mergi si sezonul urmator cu acelasi ulei tot atat, gata.. crapa si o scuipi cu benzina pe marginea drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 08.04.2019 at 10:22, Cristian Florin said:

Salutare posesori de bondari

Am zis sa revin cu o idee la ce am postat mai in spate si poate ajuta  ... am bagat ulei 7100 Motul , anvelope Dunlop Q2 bondarul zumzaie si carmuieste asa cum trebuie .

 

Sunt curios cum se comporta Q2-urile in timp.. in special uzura.

 

Am mai scris si in trecut ca 7100 nu e un ulei potrivit pt Hornet PC34 sau cel putin la Horneta mea a cauzat niste sunete suspecte in motor (nu am patit cu nici un alt tip de ulei, inainte sau dupa ce am folosit 7100).

De asemenea si unii mecanici mi-au recomandad 5100 pt PC34 (daca ramanem la Motul).

 

As putea rezuma, ca am avut urmatoarele experiente cu uleiuri de vascozitate 10w40:

 

Pozitiv:

- Repsol Moto Racing (folosit acest tip de ulei 5 sezoane fara probleme, evident cu schimb de ulei anual)

- Castrol Power1 (folosit la primul schimb de ulei dupa achizitia moto, in 2010, nu mai retin daca era Power1 sau Grand Prix)

- Motul 5100

 

Negativ:

- Motul 7100 (tacanit in motor)

- Motorex Top Speed (sarea din treapta de viteze cand motorul era foarte incins, in oras indeosebi)

 

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.04.2019 la 10:22, Cristian Florin a spus:

Salutare posesori de bondari

Am zis sa revin cu o idee la ce am postat mai in spate si poate ajuta  ... am bagat ulei 7100 Motul , anvelope Dunlop Q2 bondarul zumzaie si carmuieste asa cum trebuie .

Coane, daca te referi la Hornet aia e Viespe. 

Bondar e Bumble-Bee.

Nu ai vazut filmele Transformers, cu Bumble-Bee cel galben?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Silver Arrow a spus:

Coane, daca te referi la Hornet aia e Viespe. 

Bondar e Bumble-Bee.

Nu ai vazut filmele Transformers, cu Bumble-Bee cel galben?

 

🤣 .. bun si asa , al meu e si galben. 

 

Acum 18 ore, Vallach a spus:

 

Sunt curios cum se comporta Q2-urile in timp.. in special uzura.

 

Am mai scris si in trecut ca 7100 nu e un ulei potrivit pt Hornet PC34 sau cel putin la Horneta mea a cauzat niste sunete suspecte in motor (nu am patit cu nici un alt tip de ulei, inainte sau dupa ce am folosit 7100).

De asemenea si unii mecanici mi-au recomandad 5100 pt PC34 (daca ramanem la Motul).

 

As putea rezuma, ca am avut urmatoarele experiente cu uleiuri de vascozitate 10w40:

 

Pozitiv:

- Repsol Moto Racing (folosit acest tip de ulei 5 sezoane fara probleme, evident cu schimb de ulei anual)

- Castrol Power1 (folosit la primul schimb de ulei dupa achizitia moto, in 2010, nu mai retin daca era Power1 sau Grand Prix)

- Motul 5100

 

Negativ:

- Motul 7100 (tacanit in motor)

- Motorex Top Speed (sarea din treapta de viteze cand motorul era foarte incins, in oras indeosebi)

 

 Am tot auzit ( dar nu la hornet ca au pus diverse 10w40 de la Castrol si au fost multumiti ) cat despre Hornet am zis ca prima data cand se "irita" de la 7100 il inlocuiesc ..dar vad ca i place, am 45.000km daca o fi ai ei reali. Sa vedem pe parcurs de uzura q2 cat de rapida e , am un 400km cu ele doar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La solicitarea publicului :)

 

Am refacut link-urile la manualele pt toate modelele de Honda Hornet, se pot accesa de aici:

https://motociclism.ro/topic/612547-manuale-de-reparatie/?do=findComment&comment=4530230

 

Si link la un post mai vechi cu mai informatii utile despre CB600 F:

https://motociclism.ro/topic/51828-honda-hornet/?do=findComment&comment=4273990

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...