Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Mie mai imi face asa cand pun benzina proasta, adica ma pacaleste ca trebuie sa schimb pe rezerva. Am ramas la stadiul ca ar trebui sa spal rezervorul dar inca nu m-a apucat vrednicia. Poate zilele astea ca tot il dau jos sa schimb releul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi place reactia tipica de roman a soferului: in loc sa vina la motociclist - bai nene, esti bine? Te doare? Esti intreg? etc - boul se duce mai intai la conserva lui sa vada ce a patit ferul .....

Popor cre(s)tin inundat de iubirea aproapelui. (adica masina era mai aproape de el decat colegul nostru)

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, danny_nt said:

Care esti colegu? A inteles prostu ca a fost vina lui pina la urma?

 

Concluzii (ne-serioase) :)

- la culoarea galbena a semaforului se accelereaza, altfel riscul e sa patesti fix asa (la Cluj se trece si dupa ce e rosu deja de cateva secunde -> deci nu pleca primul in viteza).

- mai bine sa stai intre benzi, altfel.. vezi mai sus

- nu mai puneti mah 7100 in motoare ca speriati lumea daca curge ulei din motor (is that blood?)

- daca te manca in MS-DOS sa te duci cu moto la Bucuresti (ori la Cluj), grija mare

- foarte multe Hornet PC34/36 au acel capac raschetat sau crapat, se poate remedia (acolo nu e presiune mare a uleiului)

- pana mea, o sa ajungem sa ne punem camera si in spate.. ori 360

 

On 16.05.2019 at 12:32, danny_nt said:

Mie mai imi face asa cand pun benzina proasta, adica ma pacaleste ca trebuie sa schimb pe rezerva. Am ramas la stadiul ca ar trebui sa spal rezervorul dar inca nu m-a apucat vrednicia. Poate zilele astea ca tot il dau jos sa schimb releul de incarcare.

 

Am patit din nou, cand reduceam viteza sa opresc la semafor.

 

Nu cred ca e de la benzina, asadar am de verificat:

- furtun vacuum

- filtru aer

- etanseitate carburatoare

 

In cel mai rau caz ajung la o curatare si sincronizare, sa vedem.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica continuitatea firelor din contact, ce duc la mufa din/sub far... este o problema des intalnita la motoretele mai vechiute :).

O zi superba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, MadalinM. said:

Verifica continuitatea firelor din contact, ce duc la mufa din/sub far... este o problema des intalnita la motoretele mai vechiute :).

O zi superba !

 

Ma gandesc ca daca as avea o problema cu sistemul electric, mi-ar face figura asta mai des sau macar in conditii diferite.

 

Totusi, se manifesta doar cand reduci viteza sa opresti si tragi maneta de ambreiaj la maxim in treapta 2 sau 1

(si chiar si asa, nu de fiecare data, pana acum am patit doar de 2 ori in zile diferite).

 

Ii dau de cap pana la urma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un fir ce era intact la exterior, dar continuitate electrica... ioc. Cand l-am dezizolat... se mai tinea in 2 lite... era alimentarea bordului.

Curios e ca daca reuseam sa plec de pe loc, sa dau treapta a doua, nu mai facea probleme, insa la plecarea de pe loc era crima... mi-a murit motorul de vreo 20 de ori in ziua aia pana acasa 😂.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 21.05.2019 la 12:18, Vallach a spus:

 

Am patit din nou, cand reduceam viteza sa opresc la semafor.

 

Nu cred ca e de la benzina, asadar am de verificat:

- furtun vacuum

- filtru aer

- etanseitate carburatoare

 

In cel mai rau caz ajung la o curatare si sincronizare, sa vedem.

Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie.

Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok.

Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, danny_nt said:

Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie.

Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok.

Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie.

 

Inca nu am avut timp sa ma ocup, iar cu ploile astea nu m-am grabit, merge si asa momentan :)

 

Mi-am luat filtru de aer, urmeaza sa il schimb si urmaresc daca mai face figura.

O sa verific si asa vizual furtunele de sub rezervor.

 

Poate weekend-ul asta, daca nu vine tornada..

Update: am luat si un aditiv pt benzina care cica ar curata carburatoarele (asa scrie pe eticheta) :D

Dau vaslele jos de pe Hornet daca e soare Duminica si o scot la o blana pe Meses..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, danny_nt said:

Ce marca? Nu prea sunt adeptul da parca as incerca macar odata.

 

STP Petrol Treatment

 

Asa ceva folosesc si inainte de iernat.

In trecut aveau si un aditiv special pt carburatoare, insa acum doar acesta se mai gaseste care cica poate fi folosit pe orice tip de motor pe benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 04.06.2019 at 13:58, danny_nt said:

Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie.

Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok.

Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie.

 

Am schimbat filtrul de aer, pus aditiv in bezina si iesit la o tura..

Aparent s-a rezolvat problema, nu am mai patit sa se opreasca motorul in mers cand reduci viteza pana aproape de zero.

 

Cu ocazia asta am descoperit si de ce motorul scotea bazaitul acela suspect :D

 

Bee-in-air-filter.jpg

 

RIP 🐝

 

In alta ordine de idei, am schimbat si uleiul si filtrul de ulei.

De regula foloseam Repsol Moto Racing, insa la ultima revizie cei de la service aveau doar Motul (obviously) asadar am pus 5100.

 

De data asta am facut singur schimbul de ulei si am observat ca dupa doar 4800 km, Motul 5100 avea consistenta apei de ploaie.

Fain, fain..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa de ocupatie mi-am luat un gps tracker din china si l-am montat zilele trecute. A iesit destul de ok plus ca am aplicatie pe mobil sau pot vedea si online unde se afla sau pe unde s-a plimbat moto. Am tras o tura scurta vineri.

 

 

bike.thumb.jpg.6d93c958aa6a79c8baa042de5654bba3.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu unul pus pe bembeu. L-am dat jos pentru ca manca destul de rapid acumulatorul.

O fi fost GPS-ul meu mai naspa, habar nu am.

Daca il lasi pe mobra, ia si tu un ampermetru si vezi cat haleste.

Posibil sa nu il fi programat eu cum trebuie.

Eu il lasasem si pe post de alarma. Daca misca cineva mobra dincolo de o zona definita trimitea un SMS.

Oricum e OK cand pleci, ca cine doreste poate vedea pe unde ai mai ajuns.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda am facut niste calcule si la cum e setat acum sa trimita pachete la 1 min catre server (in stand by) consuma bateria cam in 2 sapt, daca nu merg cu ea deloc...o sa-i modific ca sa trimita cam la 10 sau 20 de minute date sa vad daca consuma mai putin. In cel mai rau caz ii dezactivez GPRS-ul si o las activa doar sa-mi trimita pozitionarea prin SMS.

Nu stiu de cat e bateria ta la BMW dar a mea e mica rau 6A. Nici cu alarma nu m-am inteles mai bine ca o descarca tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW era de 19 Ah si intr-o luna nu a mai pornit atelajul 😂

Aveam setat un SMS la 10 min.

Dar GPS-ul avea o varianta cand stie ca sta pe loc. Ii setezi un anume permietru, se spunem 50 de m, si daca iese din el atunci incepe si iti da SMS.

Unele cred ca iti trimit si daca le pornesti. Depinde de model.

Pui si tu un intrerupator sub sa. Daca o parchezi intr-o zona mai naspa il lasi activ, daca nu, il tai de la intrerupator.

O sa mai caut si eu unul. Or fi aparut unele mai destepte.

Pai faci si tu socoteala:

sa zicem ca ai consum mic de doar 4 mA. Inseamna 96 mA in 24 h. Adica circa 100 mA. Care va sa zica in 10 zile aduni 1 Ah.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 16.06.2019 at 23:59, george05 said:

Consistenta ca si consistenta, dar culoarea cum era? "Calitativ" din cale afara uleiul ala, ah? 🤣

 

Negru ca noaptea la Poplaca ;)

7100 era mult mai ok cand l-am schimbat, insa repet, la Horneta mea ii cauzeaza indigestie.

 

Sezonul asta las asa cu 5100, insa o sa imi fac rost din timp de Repsol Moto Racing pt data viitoare.

Experimente cu uleiuri mai exotice nu am chef sa fac, asa ca raman la ce a fost ok in trecut.

 

14 hours ago, Silver Arrow said:

Am avut si eu unul pus pe bembeu. L-am dat jos pentru ca manca destul de rapid acumulatorul.

 

Asa pateam cu alarma activa. Daca nu foloseam moto in 2 sapt era kapput bateria, mai ales ca la Hornet are doar 6Ah.

Pana la urma am deconectat-o, noi sa fim sanatosi :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am schimbat releul de incarcare ca nu prea mai mergea de cand cu caldurile astea. Mi-am pus un Mosfet care s-a potrivit la fix, chiar daca e de 2 ori mai mare decat cel initial. Si daca tot am desfacut rezervorul incerc in seara asta sa-l si spal sa vad daca reusesc.

Cand am demontat am vazut ca furtunul de benzina era copt si crapat, cand am tras de el s-a rupt de tot aproape, posibil si de la asta sa fi facut fazele alea.

Pun unul nou si vad daca mai se opreste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danny_nt a spus:

Aseara am schimbat releul de incarcare ca nu prea mai mergea de cand cu caldurile astea. Mi-am pus un Mosfet care s-a potrivit la fix, chiar daca e de 2 ori mai mare decat cel initial. Si daca tot am desfacut rezervorul incerc in seara asta sa-l si spal sa vad daca reusesc.

Cand am demontat am vazut ca furtunul de benzina era copt si crapat, cand am tras de el s-a rupt de tot aproape, posibil si de la asta sa fi facut fazele alea.

Pun unul nou si vad daca mai se opreste motorul.

Exact acelasi lucru am patit si eu : cand era cald nu mai functiona corect releul de incarcare. Iar atunci cand am schimbat releul s-a rupt furtunul de alimentare. 😂 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...