Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu am avut probleme ca nu l am schimbat eu si nici cel la care am lăsat moto nu a schimbat nici pinionul si nici discul spate...

Decat foaia s a nimerit! 

Pentru foaie găsești specificații?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, cergutza a spus:

Nu am avut probleme ca nu l am schimbat eu si nici cel la care am lăsat moto nu a schimbat nici pinionul si nici discul spate...

Decat foaia s a nimerit! 

Pentru foaie găsești specificații?

Foaia spate e acelasi numai ca are 43 dinti fata de 42

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de rau va miroase echipamentul a gaze de esapament dupa o tura?

 

Un amic se plange ca il afuma bine de tot..

 

Din experienta mea, insa, pasagerul o incaseaza de regula, dar daca te dai singur, nu ai treaba.

Cel putin mie nu imi miroase echipamentul a fum deloc, plus ca am si scurtat toba prin 2014 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam Viespea stock, afuma in cel mai rau caz partial pasagerul. Apoi cu toba Leo Vince carbon afuma un pic mai mult. Cand am "trecut" la toba scurta in spatele scaritei pilot si am "ramas" fara locul pasagerului, eu nu aveam nici o treaba(și era a naibii de permisiva evacuarea aia). Daca pe el il afuma cu toba montata normal, si eventual și stock, pe undeva e buba. 

PS:cu evacuare sport pe R1, cu pasager si bagaje (unul desupra tobei) am ajuns dupa 300km la destinație cu unul din bagaje mirosind a peco. Deci se poate in cazuri excepționale. 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor

 

Am o problema la un Hornet PC36. 

Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aprinde becul de Neutral.

Daca o turez, clipeste pe durata cat e turata dar tot stins ramane.

Daca ma joc intre treptele 1 si 2 cu schimbatorul,  maii clipeste cate o fractiune de secunda dar ramane tot stins.

Stie cineva unde e localizat acest senzor ? In manual nu scrie nimic despre asta.

As vrea sa verific daca e vorba de un contact imperfect sau daca e dus senzorul.

 

Ma ajuta cineva cu o informatie ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai observat ca se mai  aprinde si cand ii pun cricul dupa ce se incalzeste. Daca misc cricul mai licareste asa, dar nu vrea sa stea aprins. O singura data am reusit sa-l fac sa ramana aprins, tot prin miscarea cricului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba-l si gata. Daca se defecteaza de tot nu mai sta motorul pornit cat timp esti cu crickul in pozitia de jos. E deranjant daca vrei sa il lasi sa se incalzeasca fara a fi pe moto sau in diverese situatii in care lasi moto pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, are cineva un releu pentru semnal, sa.l probez, pentru un Hornet 2006, ca nu mai stiu de ce naiba i.ar nu.mi merg semnalele.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.08.2019 la 11:51, Florian Yfl a spus:

30 de lei am dat pe senzor de netru. Aveam aceleasi simptome ca alea tale, la cald nu mai indica neutru.

un link sau ne poti spune de unde ai luat ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste.

Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea.

Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile.

Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia.

 

 

 

Update, la rece a pornit. 

Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca.

 

Update 2 :))

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2019 la 12:05, mukiki a spus:

Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste.

Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea.

Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile.

Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia.

 

 

 

Update, la rece a pornit. 

Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca.

 

Update 2 :))

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

 

O chestie pe care am patit-o la un 2006, o borna de baterie se slabise si nu mai facea fata sa tina necesarul de putere pentru pornire. Cand dadeam la automat tacanea si se stingea tot bordul. 

Releul de incarcare se blocheaza pe inchis - nu mai alimenteaza bateria, se goleste bateria si... ioc curent sau pe deschis... caz in care iti incarca bateria pana o distruge... din nou ... ioc curent. 

 

Vezi ce si cum. Verifica bornele si ... poate scapi ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 26.08.2019 at 12:12, winky said:

Dupa 4-5 ani de MOTUL 7100  am incercat MOTUL 5100 ... (mie imi place 7100)

 

7100 are o culoare atragatoare si un buchet asa de fructe, dar e cam sintetic :)

 

On 23.08.2019 at 12:05, mukiki said:

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

 

Exact cum au zis si colegii mai sus, as incepe cu verificarea incarcarii si a bateriei. Chiar daca e noua, bateria la Hornet are o capacitate foarte mica 6-7 Ah si daca nu se incarca corect in timpul mersului ramai fara curent rapid.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!As dori sa cumpar un Hornet din 2002 pe carburatie...intrebarea mea,poate stupida pentru unii...este mare diferenta la consum intre injectie si carburatie?Nu de alta,dar  as  dori sa tin mult timp aceasta motocicleta si daca as mai strange ceva timp niste bani as putea sa imi iau si pe injectie dar nu stiu daca chiar se merita pentru atata lucru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...