Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

La 23.08.2019 la 12:05, mukiki a spus:

Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste.

Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea.

Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile.

Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia.

 

 

 

Update, la rece a pornit. 

Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca.

 

Update 2 :))

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

 

O chestie pe care am patit-o la un 2006, o borna de baterie se slabise si nu mai facea fata sa tina necesarul de putere pentru pornire. Cand dadeam la automat tacanea si se stingea tot bordul. 

Releul de incarcare se blocheaza pe inchis - nu mai alimenteaza bateria, se goleste bateria si... ioc curent sau pe deschis... caz in care iti incarca bateria pana o distruge... din nou ... ioc curent. 

 

Vezi ce si cum. Verifica bornele si ... poate scapi ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 26.08.2019 at 12:12, winky said:

Dupa 4-5 ani de MOTUL 7100  am incercat MOTUL 5100 ... (mie imi place 7100)

 

7100 are o culoare atragatoare si un buchet asa de fructe, dar e cam sintetic :)

 

On 23.08.2019 at 12:05, mukiki said:

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

 

Exact cum au zis si colegii mai sus, as incepe cu verificarea incarcarii si a bateriei. Chiar daca e noua, bateria la Hornet are o capacitate foarte mica 6-7 Ah si daca nu se incarca corect in timpul mersului ramai fara curent rapid.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!As dori sa cumpar un Hornet din 2002 pe carburatie...intrebarea mea,poate stupida pentru unii...este mare diferenta la consum intre injectie si carburatie?Nu de alta,dar  as  dori sa tin mult timp aceasta motocicleta si daca as mai strange ceva timp niste bani as putea sa imi iau si pe injectie dar nu stiu daca chiar se merita pentru atata lucru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.09.2019 at 0:09, john17 said:

Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. 

 

Eu am Hornet pe carburatie de 9 ani (moto e fabricata in 2000) si nu m-au mancat carburatoarele inca ;)

O singura data le-am curatat/sincronizat si nu pt ca era nevoie ci pt ca am facut o revizie generala a motocicletei.

 

Ca si costuri de intretinere este mai ieftina varianta carburatoarelor.

 

Un avantaj dpdv practic al motorului pe injectie este intr-adevar faptul ca pornirea este fara bataie de cap pe orice vreme.

Dar nici carburatoarele nu mi-au facut figuri, tragi socul, o lasi 2 min si esti gata.

 

Consumul meu mediu este de 5.6L / 100km.

In plus bag benzina de unde apuc, nu ma stresez, merge cu orice :D

 

 

 

Btw, am fost cu Hornet pe Transalpina de multe ori (Pasul Urdele -> 2.145 m, cea mai inalta sosea din RO) si nu am avut nici o problema datorita motorului pe carburatie.

 

Ca fapt divers, daca ai probleme cu injectoarele cat costa branza?

 

Concluzie: eu as alege un motor pe injectie, pentru ca e o tehnologie mai noua, pentru ca cine stie ce regulamente mai apar privind emisiile samd, insa sa nu aruncam cu pietre in modelele pe carburatie, si-au facut si isi fac treaba foarte bine.

 

@Adrian123, daca esti incepator poti lua in calcul si o investitie mai mica intr-un Hornet pe carburatie.

Preturile sunt cam 1600-2000 EUR, pe cand modelul pe injectie este 3000+ EUR.

 

Edit: inca un articol interesant:

https://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-fuel-injection

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am aruncat cu pietre! Am expus dezavantajele carburației pt un începător nepriceput în ale mecanicii. 

Probleme cu injectoarele? Prea rar se întâmplă! Mai degrabă pompa sau vreun senzor. La carburatoare ai întreținere periodică și reglaje, la injecție nu prea faci nimic, deci costuri de întreținere 0 de cele mai multe ori. 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cate juma de ora ai stat la 2000 de metri?  Sa zici ca un carburator e la fel d ebun ca inectia e ca si cum ai zice ca poti face adnari si cu abacul, un caluclator nu face nimic mai bine. 

   Ca sa nu mai zic ca sunt suficient de robuste injectiile modrene incat dau probleme MUUUUUULT mai rar decat orice carburator. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

51 minutes ago, einstein1984 said:

si cate juma de ora ai stat la 2000 de metri?

 

Nu inteleg intrebarea..

 

Eu mi-am vazut de drum si nu m-am oprit sa fac poze pt ca mi se decoloreaza geaca de la tras in chipuri ;)

Am ramas o data peste noapte la Ranca (1600m), moto a pornit a doua zi fara probleme.

 

51 minutes ago, einstein1984 said:

Sa zici ca un carburator e la fel d ebun ca inectia

 

Nu am zis asta.

Pentru comparatie intre cele doua sisteme vezi link-urile ce le-am pus, se explica destul de bine acolo avantajele si dezavantajele.

Si hai sa nu pornim nebunia aici, topic-ul asta e ca si cel cu uleiuri si anvelope.. neverending story

 

41 minutes ago, mad.alin said:

Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC421. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc.

Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci.

 

Fixed ;)

https://de.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_600_F_Hornet

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

mergi vreo cateva ore in sarcina la 2500 d emetri sau mai sus cu motoreta carburata si o sa vezi de ce e mai buna injectia, nu 1à minute cat iti ia sa treci de varf. 

Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri😁 omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie.

Acum 1 minut, Djenavar a spus:

Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri😁 omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie.

Am hornetelul de 5 ani, a pornit iarna, vara, fara nici o problema, de consum innafara cred ca 5-6 in Buc cred ca 10-12😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Hornet din 2005 pe carburator. Nu am avut prebleme cu carburator in cele 5 ani de cand ii la mine. (Am schimbat un singur simering de 10 lei la cutia de viteze). Am scos consum de 3,x litri  dar si consum de aproape 10 litri pe 100 km, totul depinde de turatie si stil de condus (redline-ul de 13k e magic).

Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult decat un reglaj de carburatoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

49 minutes ago, Cristian Florin said:

Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca

 

Din cate stiu farul se poate regla daca slabesti putin suruburile laterale de prindere, il fixezi manual in pozitia dorita, iar apoi strangi suruburile la loc:

 

369383835_PC34headlight.thumb.JPG.085857c955ce902d0b9de38a51bba4e4.JPG

 

Am aflat ieri care este cel mai mare dezavantaj al unei motociclete pe carburatie..

 

Sa zicem ca va aflati intr-un oras "civilizat" precum Cluj-Napoca, calci pragul unui service moto si primul lucru pe care ti-l zice mecanicul,

chiar inainte sa apuci sa explici ce anume doresti, este:

 

"Nu vreau sa mai aud de carburatoare, m-am saturat de gunoaie de motoare!"

 

Sa fiti sanatosi oameni buni si va urez sa reparati "decat" H2R-uri si Panigale V4.

 

 

^ any similarity to actual persons or to actual firms is purely intentional :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cristian Florin a spus:

Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic.

 

Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' 🤔

Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa 🤩

 

 

1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km.

Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare.

Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre.

Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat.

A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ?

Ms

IMG_20190911_080827.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Vallach a spus:

Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa?

 

PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 ;)


Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...