Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.09.2019 at 0:09, john17 said:

Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. 

 

Eu am Hornet pe carburatie de 9 ani (moto e fabricata in 2000) si nu m-au mancat carburatoarele inca ;)

O singura data le-am curatat/sincronizat si nu pt ca era nevoie ci pt ca am facut o revizie generala a motocicletei.

 

Ca si costuri de intretinere este mai ieftina varianta carburatoarelor.

 

Un avantaj dpdv practic al motorului pe injectie este intr-adevar faptul ca pornirea este fara bataie de cap pe orice vreme.

Dar nici carburatoarele nu mi-au facut figuri, tragi socul, o lasi 2 min si esti gata.

 

Consumul meu mediu este de 5.6L / 100km.

In plus bag benzina de unde apuc, nu ma stresez, merge cu orice :D

 

 

 

Btw, am fost cu Hornet pe Transalpina de multe ori (Pasul Urdele -> 2.145 m, cea mai inalta sosea din RO) si nu am avut nici o problema datorita motorului pe carburatie.

 

Ca fapt divers, daca ai probleme cu injectoarele cat costa branza?

 

Concluzie: eu as alege un motor pe injectie, pentru ca e o tehnologie mai noua, pentru ca cine stie ce regulamente mai apar privind emisiile samd, insa sa nu aruncam cu pietre in modelele pe carburatie, si-au facut si isi fac treaba foarte bine.

 

@Adrian123, daca esti incepator poti lua in calcul si o investitie mai mica intr-un Hornet pe carburatie.

Preturile sunt cam 1600-2000 EUR, pe cand modelul pe injectie este 3000+ EUR.

 

Edit: inca un articol interesant:

https://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-fuel-injection

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am aruncat cu pietre! Am expus dezavantajele carburației pt un începător nepriceput în ale mecanicii. 

Probleme cu injectoarele? Prea rar se întâmplă! Mai degrabă pompa sau vreun senzor. La carburatoare ai întreținere periodică și reglaje, la injecție nu prea faci nimic, deci costuri de întreținere 0 de cele mai multe ori. 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

51 minutes ago, einstein1984 said:

si cate juma de ora ai stat la 2000 de metri?

 

Nu inteleg intrebarea..

 

Eu mi-am vazut de drum si nu m-am oprit sa fac poze pt ca mi se decoloreaza geaca de la tras in chipuri ;)

Am ramas o data peste noapte la Ranca (1600m), moto a pornit a doua zi fara probleme.

 

51 minutes ago, einstein1984 said:

Sa zici ca un carburator e la fel d ebun ca inectia

 

Nu am zis asta.

Pentru comparatie intre cele doua sisteme vezi link-urile ce le-am pus, se explica destul de bine acolo avantajele si dezavantajele.

Si hai sa nu pornim nebunia aici, topic-ul asta e ca si cel cu uleiuri si anvelope.. neverending story

 

41 minutes ago, mad.alin said:

Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC421. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc.

Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci.

 

Fixed ;)

https://de.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_600_F_Hornet

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

mergi vreo cateva ore in sarcina la 2500 d emetri sau mai sus cu motoreta carburata si o sa vezi de ce e mai buna injectia, nu 1à minute cat iti ia sa treci de varf. 

Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri😁 omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie.

Acum 1 minut, Djenavar a spus:

Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri😁 omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie.

Am hornetelul de 5 ani, a pornit iarna, vara, fara nici o problema, de consum innafara cred ca 5-6 in Buc cred ca 10-12😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Hornet din 2005 pe carburator. Nu am avut prebleme cu carburator in cele 5 ani de cand ii la mine. (Am schimbat un singur simering de 10 lei la cutia de viteze). Am scos consum de 3,x litri  dar si consum de aproape 10 litri pe 100 km, totul depinde de turatie si stil de condus (redline-ul de 13k e magic).

Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult decat un reglaj de carburatoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

49 minutes ago, Cristian Florin said:

Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca

 

Din cate stiu farul se poate regla daca slabesti putin suruburile laterale de prindere, il fixezi manual in pozitia dorita, iar apoi strangi suruburile la loc:

 

369383835_PC34headlight.thumb.JPG.085857c955ce902d0b9de38a51bba4e4.JPG

 

Am aflat ieri care este cel mai mare dezavantaj al unei motociclete pe carburatie..

 

Sa zicem ca va aflati intr-un oras "civilizat" precum Cluj-Napoca, calci pragul unui service moto si primul lucru pe care ti-l zice mecanicul,

chiar inainte sa apuci sa explici ce anume doresti, este:

 

"Nu vreau sa mai aud de carburatoare, m-am saturat de gunoaie de motoare!"

 

Sa fiti sanatosi oameni buni si va urez sa reparati "decat" H2R-uri si Panigale V4.

 

 

^ any similarity to actual persons or to actual firms is purely intentional :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cristian Florin a spus:

Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic.

 

Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' 🤔

Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa 🤩

 

 

1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km.

Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare.

Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre.

Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat.

A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ?

Ms

IMG_20190911_080827.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Vallach a spus:

Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa?

 

PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 ;)


Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Acum 6 ore, adrianm a spus:

Salut,

a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă

https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb

 

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cristian C. a spus:

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Da, linkul e informativ pt că sunt multe modele şi aş prefera modelul ăsta care nu are ventilator. Le-am găsit la 45 euro perechea la ofertă la Dafy Moto, aici în Franţa toţi le laudă că fac lumină (probabil fac, un led care consumă 18w face treabă ) - pe mine  nu mă încântă lumina aia de 6000k.

Dar partea cu adevărat proastă este că nu-s omologate - scrie şi pe cutie şi la Philips pe site

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, adrianm a spus:

 

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

-200768072029877198.jpg

-820363713911889279.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Cristian C. a spus:

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

 

Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui.

Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute.

În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are).

Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...