Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, adrianm a spus:

Salut,

a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă

https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb

 

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cristian C. a spus:

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Da, linkul e informativ pt că sunt multe modele şi aş prefera modelul ăsta care nu are ventilator. Le-am găsit la 45 euro perechea la ofertă la Dafy Moto, aici în Franţa toţi le laudă că fac lumină (probabil fac, un led care consumă 18w face treabă ) - pe mine  nu mă încântă lumina aia de 6000k.

Dar partea cu adevărat proastă este că nu-s omologate - scrie şi pe cutie şi la Philips pe site

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, adrianm a spus:

 

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

-200768072029877198.jpg

-820363713911889279.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Cristian C. a spus:

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

 

Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui.

Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute.

În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are).

Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil.

va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, benilika a spus:

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Caută în manual la capitolul 20.14 acolo sunt descrise testele tacho (a pus Vallach undeva, pagini mai în spate varianta engleza). Şuruburile alea trei am văzut că se strâng la 0.5Nm (strâng în plastic?)

Probabil doar un contact imperfect greu de găsit dar nu tacho sau ECM. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AZi am desfăcut din nou tot bordul ...
Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici 
Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea )
Firul nu este întrerupt l-am verificat 
Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ...
Am făcut și poze și totul arata cam așa ...
511d92a5124a8ddd62019b1c194e4726.jpg
66c7ee0c3ebf5bf646afe5b7d36b624d.jpg
c01b49325328fc1928b98f2c52781934.jpg
edb4b38bf611b497b5ec4a7f09a201f5.jpg
43fecc2c835256c5c55fd59f541fa4ca.jpg

Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru?

Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. 

Acu' dacă nu mai merge turometrul fix după ce ai umblat și tu în bord eu aș paria că nu s-a dus nici un ecu ci buba e - unde altundeva decât - în bord! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, john17 a spus:

Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci.

Se poate vedea, trebuie să fi făcut lipituri pe spatele plăcii unde e memoria, să fi şuntat cuarţul şi cel mai probabil să fi scos eepromul să-l scrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru?
Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM
Nu le-am făcut că acolo undeva scrie că îți trebuie un aparat care sa îl legi la multitetru că sa vezi valorile.
Am dat electronistului schema și azi este gata să pot măsura ...
Dar dacă tot am desfăcut din nou bordul am zis sa îl dau pentru verificare lipituri ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Deci am verificat ieri verificarea cu peack voltage ...
32d9030ac570b03ae10943762f049a9e.jpg
7.8 .7.9 ...
Nu pot sa îmi dau seama cum sa dus așa deodată ...
Faine motoare

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri mi-am luat permisul si sambata sa stricat turometrul ...

De sambata sta bucati in garaj si tot masor pe la ea sa ii dau de cap ...

Nu pot verifca ECU` ala nici cum ... este turnat ca l-as fii desfacut sa il verific de lipituri ...

  • Pe scurt incarcarea la motor este 13.0 - 13.5 deci oarecum buna
  • verificat firul verde galben si la ecu si la ceasurile din bord si este ok
  • desfacut bordul pana la placa de baza si verificata la electronist de lipituri reci este ok
  • verificat cu multitetru si imi vin ~7.15V pe firul verde/galben verde/negru

O alta anomalie sau cel putin mii se pare mie ciudat este ca releul de incarcare cand il pornesc in ~40sec , 1 min frige. Frige la modul ca frige :)

 

Acum incepe distractia ... cauta CDI cu, contact , buson de benzina , yala de la scaun chei dupa cauta cum sa ii pui km inapoi ( sa nu ramana KM de la CDI`ul second )

Nu mai am nici o idee si imi pierd si rabdarea cu el ...

Editat de benilika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.10.2019 la 10:41, Gixu. a spus:

Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare.

Done.Amin

Nu merge turometrul dar motorul merge,nu? Doar nu schimbai vitezele dupa indicatiile turometrului, deci poti merge linistit la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.10.2019 la 11:03, benilika a spus:

Știu ... Dar tot trebuie sa îi găsesc problema ...
 

Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ?   Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact.

Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ?   Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact.
Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul
Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul
Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Deci am găsit buba la mine
Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ...
Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Stie cineva daca oglinzile de pe modelele de hornet, mai vechi de 2007(acelea rotunde), se potrivesc pe modelul din 2007? As avea nevoie de ceva cu piciorusul putin mai lung si acel model rotund pare ca este potrivit pentru cineva mai lat in spate. Daca aveti si alte recomandari mai bune le astept cu cea mai mare placere.

 

O zi buna si respect!

Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...