Sari la conținut

Accident pe trecerea de pietoni - Otopeni 08.05.2010


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

mai devreme afirmai ca esti incepator

""""Eu vreau sa vorbesc acum, cand sunt incepator, ca sa invat din experienta si greselile altora. """

 

si vrei sa acumulezi experienta si din ce citesti pe forum (bla-bla-bla,etc)...acum deja ai trecut prin experiente "la limita"...mhm

la cat timp petreci sa scrii pe forum (si daca scrii, cel putin 80% scrii prostii, sau ca sa raspunzi cu prostie altor prostii), ma gandesc cand pana mea mai ai si timp sa urci in sa, macar pana la coltul strazii...

iar daca alti incepatori ca tine stau sa iti citeasca unele postari fooooarrrrte istete, ma gandesc ce or invata din asta.

bineinteles ca offtopicul de pe "accidente" e cel mai vast de pe tot siteul. daca adminii ar sterge toate cele Off, ar ramane doar prima pagina din fiecare accident.

Ca sa revin : preventiv niciodata nu va fi suficient, va trebui sa devenim paranoici la treceri,semafoare,depasiri,etc. Ar fi putut fi aplicat si in cazul de fata,unde stau si ma gandesc :daca unul din cei batrani ar fi avut de mana un nepotel cu care se intorcea de la gradinita...

Eram ironic, dar vad ca pentru unii e greu... Daca bagai un ochi la profil iti dadeai seama usor. Uite, eu am fost curios si m-am uitat la al tau si am vazut ca ai permis din 2006.

Culmea, aici ai vorbit exact ca mine: "daca unul din cei batrani ar fi avut de mana un nepotel cu care se intorcea de la gradinita..."

Mesaj completat

restul ........ ce? adica daca e unu si marinar si motociclist, nu e motociclist ca ........ ce? nu e doar motociclist? sau scafandru? sau pilot? sau ....... pescar? habar nu ai ce vorbesti ......... motociclistule! de unde stii cand si cat ies cu motorul? si daca as avea numai motor si as iesi cu el mai mult la "terease" si nu la plimbari as fi tot mare motociclist? continua cu gandirea asta si poate, daca-ti vei lua masina vei veni sa mai scrii pe aici despre soferii care au indraznit sa-si cumpere motoare sa se creada motociclisti

;) Daca ai inceput sa vezi marinari navigand pe sosele, scafandri scufundandu-se sub asfalt, piloti zburand prin oras sau pescari dand la peste pe carosabil...

Eu ma refeream strict la categoriile inscrise pe permisul de conducere.

Si FLAMINGO te mai crede si genial. Nu stiai cum sa faci front comun mai repede cu aia care ma iau la misto.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu te-am luat la misto si nu am nimic cu tine personal; doar ca am considerat exagerata ideea ca doar cei care au numai A-ul sunt motocicliti ........ atat

Editat de Bozzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma numesc Laurentiu (Larry) si eu sunt cel implicat in acest urat accident.

Nici pentru mine nu sunt clare foarte multe lucruri din cele intamplate dar voi incerca sa le explic poate totusi cineva in afara de mine are de invatat din ele.

In primul rand sunt vinovat pentru ca am lovit 2 persoane pe trecerea de pietoni. Din fericire nimeni nu a decedat. Eu si doamna accidentata am iesit din spital si asteptam din clipa in clipa sa i se intample acelasi lucru si domnului de 55 de ani care din cate am inteles avea o stare de sanatate mai dificila inca dinaintea accidentului (persoana diabetica cu atela la inima si mai multe preinfarcturi etc ).

Din 1999 am permis de conducere iar pana acum am detinut urmatoarele motociclete : mobra hoinar, scuter nrg, pegaso 50, rs 50, cr 50, pegaso 125, pegaso 650, bmw f650, cbr f4i, fz6, r1. Am 29 de ani si am trecut de mult de perioada in care faceam jaloane printre masini, liniute, stunt-uri etc. din acest motiv sambata cand am pornit la drum am plecat fara echipament la mine. Aveam adidasi, blugi si tricou. Se dorea a fi o plimbare usoara cu inca 2 prieteni pana la Ciolpani la circuitul de motocross.

Nu aveam viteza si nu consumasem bauturi alcoolice. Ma aflam pe banda 3 si am observat 2 persoane in dreapta care inaintau spre centrul soselei. Nu vazusem nici un semn de trecere. Prima reactie a fost sa iau mana din gaz. Persoanele m-au vazut si s-au oprit. Am banuit ca raman pe loc si am accelerat usor dar in acelasi timp si ele au alergat spre banda 3. Am apasat frana fata si nu am simtit nici o reactie la motocicleta. M-am gandit sa evit prin stanga dar spre stanga se indreptau ele. M-am gandit sa evit prin dreapta dar ele tocmai se inorceau spre dreapta. Cele 2 persoane nu mai erau pe aceeasi linie ci erau la o distanta de 1-2 metri una de alta. Mai aveam putin pana in dreptul lor si singura solutie pe care am gasit-o atunci a fost sa trec printre ele.

Tot ce imi mai aduc aminte este ca m-am trezit la 15-20m de trecere pe marginea soselei cu dureri mari de piept si spate si ca in fata mea erau intinsi pe carosabil domnul si doamna de mai devreme, zgomotul salvarilor si agitatia celor de la SMURD.

Nu ma pricep la mecanica si nici nu am avut timp sa stau langa “mecanici” cand mi-au reparat motocicleta dar e ciudat sa platesti de 2 ori distributia si ea tot sa se auda de la o posta, e ciudat sa dai bani pe baterie noua care sa te tina 1 luna si sa o gasesti carpita si lipita cu scoci, e ciudat sa cumperi placute de frana si sa gasesti 4 placute de 4 feluri etc etc.

Singurul lucru care ma bucura acum este ca nimeni nu a decedat iar ranile suferite de noi 3 (cel putin cele fizice) in scurt timp vor disparea.

Pedeapsa pentru mine cu siguranta ca o primesc de la organele abilitate ci nu de la incepatorii de pe forum si de la atotcunoscatorii motoarelor.

Pe mine sezonul acesta cat si cele viitoare ma gasiti cu crosul pe circuitul de la Ciolpani sau pe coclauri.

Asfalt uscat tuturor !!!

post-20447-1273656650_thumb.jpg

post-20447-1273656691_thumb.jpg

post-20447-1273656719_thumb.jpg

post-20447-1273656742_thumb.jpg

post-20447-1273656785_thumb.jpg

post-20447-1273656823_thumb.jpg

post-20447-1273656862_thumb.jpg

post-20447-1273656911_thumb.jpg

post-20447-1273656956_thumb.jpg

Editat de Larry teparu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dea Domnul ca acel batran sa se faca bine cat mai repede posibil! Eventual sa-ti dea 3 pumni in cap cand se face bine ca o meriti cu varf si indesat!

1. prefer sa dau cu 25-30% mai mult pe fiecare reparatie banala la un mecanic ok, decat sa ma duc la toti carpacii auto-intitulati mecanici (dar nu cred ca asta are vreo legatura insa cu faptul ca ai lovit 2 pietoni pe trecere)

2. ranile vor disparea, insa nu-ti vei ierta probabil niciodata greseala. Cei 2 probabil vor avea inima cat puricele de fiecare data cand vor atinge cu piciorul trecerea de pietoni.

3. nu am inteles absolut niciodata cum cineva, atunci cand e aproape de un incident de acest fel, poate sa faca poze!!!!!! Nu ca ar putea sa ofere mai bine ajutorul (in cazul de fata erau medicii acolo, situatia era sub control de specialitate), insa cat nerv poti sa ai sa imortalizezi un asemenea moment??Si de ce??????

 

In rest, suntem alaturi de tine daca ai nevoie de ceva!!

 

 

Iar pentru ailalti profesionisti in ale motoarelor si evitarea accidentelor, recomand lecturarea cu atentie a detaliilor gen "cum sa bati pietonii inconstienti direct de pe motor".....Abia astept sa-mi aplice vreunul, cu motor sau masina, vreo "corectie" cand sunt "pieton inconstient"....!!!!!!!!!! Ai dreacu voi de ninjalai ce sunteti!!!!!

 

/index.php?showtopic=523270

 

 

 

Ma numesc Laurentiu (Larry) si eu sunt cel implicat in acest urat accident.

Nici pentru mine nu sunt clare foarte multe lucruri din cele intamplate dar voi incerca sa le explic poate totusi cineva in afara de mine are de invatat din ele.

In primul rand sunt vinovat pentru ca am lovit 2 persoane pe trecerea de pietoni. Din fericire nimeni nu a decedat. Eu si doamna accidentata am iesit din spital si asteptam din clipa in clipa sa i se intample acelasi lucru si domnului de 55 de ani care din cate am inteles avea o stare de sanatate mai dificila inca dinaintea accidentului (persoana diabetica cu atela la inima si mai multe preinfarcturi etc ).

Din 1999 am permis de conducere iar pana acum am detinut urmatoarele motociclete : mobra hoinar, scuter nrg, pegaso 50, rs 50, cr 50, pegaso 125, pegaso 650, bmw f650, cbr f4i, fz6, r1. Am 29 de ani si am trecut de mult de perioada in care faceam jaloane printre masini, liniute, stunt-uri etc. din acest motiv sambata cand am pornit la drum am plecat fara echipament la mine. Aveam adidasi, blugi si tricou. Se dorea a fi o plimbare usoara cu inca 2 prieteni pana la Ciolpani la circuitul de motocross.

Nu aveam viteza si nu consumasem bauturi alcoolice. Ma aflam pe banda 3 si am observat 2 persoane in dreapta care inaintau spre centrul soselei. Nu vazusem nici un semn de trecere. Prima reactie a fost sa iau mana din gaz. Persoanele m-au vazut si s-au oprit. Am banuit ca raman pe loc si am accelerat usor dar in acelasi timp si ele au alergat spre banda 3. Am apasat frana fata si nu am simtit nici o reactie la motocicleta. M-am gandit sa evit prin stanga dar spre stanga se indreptau ele. M-am gandit sa evit prin dreapta dar ele tocmai se inorceau spre dreapta. Cele 2 persoane nu mai erau pe aceeasi linie ci erau la o distanta de 1-2 metri una de alta. Mai aveam putin pana in dreptul lor si singura solutie pe care am gasit-o atunci a fost sa trec printre ele.

Tot ce imi mai aduc aminte este ca m-am trezit la 15-20m de trecere pe marginea soselei cu dureri mari de piept si spate si ca in fata mea erau intinsi pe carosabil domnul si doamna de mai devreme, zgomotul salvarilor si agitatia celor de la SMURD.

Nu ma pricep la mecanica si nici nu am avut timp sa stau langa “mecanici” cand mi-au reparat motocicleta dar e ciudat sa platesti de 2 ori distributia si ea tot sa se auda de la o posta, e ciudat sa dai bani pe baterie noua care sa te tina 1 luna si sa o gasesti carpita si lipita cu scoci, e ciudat sa cumperi placute de frana si sa gasesti 4 placute de 4 feluri etc etc.

Singurul lucru care ma bucura acum este ca nimeni nu a decedat iar ranile suferite de noi 3 (cel putin cele fizice) in scurt timp vor disparea.

Pedeapsa pentru mine cu siguranta ca o primesc de la organele abilitate ci nu de la incepatorii de pe forum si de la atotcunoscatorii motoarelor.

Pe mine sezonul acesta cat si cele viitoare ma gasiti cu crosul pe circuitul de la Ciolpani sau pe coclauri.

Asfalt uscat tuturor !!!

Editat de shuvyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Larry, nu cred ca trebuie, neaparat sa te gasim numai pe coclauri :P important este: ca toata lumea sa fie bine cat mai repede si mai important este ca ai invatat ce trebuia sa inveti din experienta asta. Iar noi, restul motoristilor de pe forum sa-l rugam pe sefu' de sus sa ne pazeasca de ce-i mai rau.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legislatia specifica destul de clar (si la examenul B, unii politisti fixisti te si testeaza):

 

Viteza trebuie redusa cu 30m inaintea unei treceri de pietoni, indiferent daca sunt sau nu pietoni pe trecere la momentul respectiv, si mai ales in conditii de vizibilitate slaba - pomi, masini oprite/parcate, etc.

 

In scoala de soferi (pentru B, la A nu mi-a zis nimeni nimic, chiar daca am iesit in trafic cu scoala) instructoarea mi-a zis: treceri de pietoni = 30km/h.

 

Nu sunt usa de biserica, si ieri era sa vad un incident similar. Am plecat impreuna cu un coleg motociclist de la semafor pe Ion Mihalache intersectie cu Bd Turda spre piata Domenii, amandoi i-am dat tare, fiind primii la semafor. Eu m-am oprit din accelerat pe la 100, colegul din spate, cu un litru de motor sub el, probabil jignit a vrut sa fie mai cu motz, venind din spate cu 120+. Am vazut trecerea de pietoni cu avertisment "SCOALA" si am vazut doua capete prin geamul unei masini parcate. Am franat cat am putut, si am oprit cu roata pe linia trecerii; dupa masina respectiva, o mama cu un copil, vroiau sa traverseze, dar s-au asigurat temeinic inainte. Daca ar fi fost doi copii, si ar fi sarit pe trecere in stilul caracteristic, colegul cu al lui CBR i-ar fi imprastiat, chiar daca eu apucam sa opresc, pentru ca era mai important sa aiba un coi in plus, decat sa fie precaut si sa reduca viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legislatia specifica destul de clar (si la examenul B, unii politisti fixisti te si testeaza):

 

Viteza trebuie redusa cu 30m inaintea unei treceri de pietoni, indiferent daca sunt sau nu pietoni pe trecere la momentul respectiv, si mai ales in conditii de vizibilitate slaba - pomi, masini oprite/parcate, etc.

 

In scoala de soferi (pentru B, la A nu mi-a zis nimeni nimic, chiar daca am iesit in trafic cu scoala) instructoarea mi-a zis: treceri de pietoni = 30km/h.

 

Nu sunt usa de biserica, si ieri era sa vad un incident similar. Am plecat impreuna cu un coleg motociclist de la semafor pe Ion Mihalache intersectie cu Bd Turda spre piata Domenii, amandoi i-am dat tare, fiind primii la semafor. Eu m-am oprit din accelerat pe la 100, colegul din spate, cu un litru de motor sub el, probabil jignit a vrut sa fie mai cu motz, venind din spate cu 120+. Am vazut trecerea de pietoni cu avertisment "SCOALA" si am vazut doua capete prin geamul unei masini parcate. Am franat cat am putut, si am oprit cu roata pe linia trecerii; dupa masina respectiva, o mama cu un copil, vroiau sa traverseze, dar s-au asigurat temeinic inainte. Daca ar fi fost doi copii, si ar fi sarit pe trecere in stilul caracteristic, colegul cu al lui CBR i-ar fi imprastiat, chiar daca eu apucam sa opresc, pentru ca era mai important sa aiba un coi in plus, decat sa fie precaut si sa reduca viteza.

oooo...putem sa te atingem stimabile. Ai dat tare..suta....dar te-ai oprit. Cat de frumos suna. Puii mei...te-ai oprit la 100 fiindca poate nu ai numarul sub sa sau nu merge paraitoarea mai mult. Daca aveai si tu un litru sub poponeata (si oul in plus care-ti crestea odata cu cc-ul) probabil ai fi spus in postul tau ca ai accelerat, l-ai facut pe colegul de liniuta si laudai noile placutze de frana. N-ai minte nici de-o bere, raule care esti tu rau. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oooo...putem sa te atingem stimabile. Ai dat tare..suta....dar te-ai oprit. Cat de frumos suna. Puii mei...te-ai oprit la 100 fiindca poate nu ai numarul sub sa sau nu merge paraitoarea mai mult. Daca aveai si tu un litru sub poponeata (si oul in plus care-ti crestea odata cu cc-ul) probabil ai fi spus in postul tau ca ai accelerat, l-ai facut pe colegul de liniuta si laudai noile placutze de frana. N-ai minte nici de-o bere, raule care esti tu rau. :P

nu vreau sa ma bag aiurea in tramvai ,dar asta e avantajul cand ai un motor mic si esti incepator sau fara experienta: inveti sa cunosti limitele motorului si pe ale tale. intelegi ce inseamna 100 la ora...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal era sa lovesc pe cineva care pur si simplu a inceput sa alerge pe trecere pentru ca nu l-am observat... din fericire nu s-a int nimik pt k aveam viteza relativ mica si am evitat incidentul. Oricum asta m-a facut sa imi sporesc atentia pe viitor la treceri de pietoni.

 

Sfat: foarte mare atentie la pietoni. traverseaza pe oriunde si nu se asigura nici daca nu sunt pe o trecere de pietoni. Important este sa poti frana la timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paraitoarea mea duce 160. 170 cu rezervorul spre gol. :P Am prefatat paragraful cu NU SUNT USA DE BISERICA. Ce incercam sa desprind de acolo era ideea ca multi motociclisti nu sunt atenti la trecerile de pietoni, nici macar atunci cand au cat de cat vizibilitate. Pe deasupra, am auzit de multi motociclisti care au murit cu dreptatea in brate pentru coiul ala in plus: atitudinea de berbec "frate, eu am prioritate, si o sa ma lasi sa trec" exemplu aici (la sfarsit), va prindeti voi de circumstante si cum baiatu' s-a facut praf cu viteza excesiva dar cu prioritate legala, desi avea timp sa franeze, si trebuia sa stie ca nu e o idee buna sa ocolesti din scurt pe nisip si pietris.

Dreptate ai si tu, in felul tau. Daca aveam litrul sub posterior, poate ii dadeam mai tare. De aia nu mi-am luat litru - nu am incredere ca sunt destul de responsabil. Totusi, cand e vorba de un accident, daca si cu parca sunt degeaba.

 

Toate ca toate, in cateva zile implinesc un an de cand ma dau cu cei 250cc ai mei, cu permis de la inceput, si fara accidente serioase. O voi considera o realizare.

Editat de rhadoodc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent accidentul a avut o cu totul alta dinamica vazut din spate decat de la ghidon.

 

Discutia din masina aflata in spatele tau in care nu am fost dar se desfasura intre doi amici a fost cam asa:

 

- Ia uite-l, frumos motorul. Cam dezbracat dar iti dai seama ce cald ar trebui sa fie in combinezoanele alea?

- Tu de ce nu-ti iei unul? Iti dai seama cat de repede ajungi acasa (Buc-Campina).

- Bine daca mergi asa ajungi in doua feluri... ori repede ori in bucati.

- Nu e ma chiar asa daca ai grija.

 

[trec 7-10 secunde in care ei se uita la tine cum forfecai traficul si iti urmareai ceilalti 3 prieteni care te lasasera in spate. Chestia asta ai facut-o mai dinspre oras dar acum tocmai accelerai. Ei aveau 70-80 si tu te indepartai. Do the math]

 

- Fuck, cred ca-i ia.

- I-a luat... trage pe dreapta.

 

Aparent din ce zic ei mergeai periculos pentru zona si pentru traficul care era la ora aia. Erau in masina din spate.

 

Trotuarul de langa trecere nu era vizibil deloc. La nici 5 metri de trecere era un tir oprit cu avariile puse care mai mult ca sigur nu ti-a permis sa vezi nimic din trecere.

 

Poate asta inseamna reducerea vitezei pana la evitarea.... da, stiu ca nu mai este in vigoare. Dar tare bun era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...