Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

pai chiar daca as vrea sa montez totul in blocul de k,nu am cum,pentru ca nu am axa cu came.

deci pana la urma rulmentul cu pricina-si ia ulei din zbor.nu vad ce probleme ar fi cu bucsa aia din moment ce are ulei in permanenta.cutiile de jawa de exemplu sunt pe bucse,la minsk sunt pe rulmenti si joaca in draci,ambreajul de ij are 'oala' pe bucsa,la jupiter e pe rulment si la fel,joaca si aia tropatica in motor.

 

am citit pe blogul lui cristi sistemul de ungere la dnepra,insa la m 72 respectiv k 750, nu-mi pot da seama cum balboteaza arborele uleiul in timp ce acesta se afla la o distanta de minim 10 cm deasupra nivelului de ulei.in plus,la m exista o sita deasupra baii de ului,defapt desupra pompei,in timp ce la k este un perete despartitor avand doar cateva orificii.

mno.. ma lamureste totusi si pe mine cineva cum ajunge uleiul la axa cu came - respectiv rulment,si cum balboteaza arborele uleiul care se afla la mai bine de 10 cm sub el.

 

ps.va rog nu dat cu pietre,am intrebat doar :tomato:

 

legat de rulmenti, am fost la maxi scooter - [langa tm] si am aruncat un ochi printre rulmenti,6027 se gasesc la ambielajele burgman 400,250 si kimko agility 250. din ce am vazut koyo si skf,si cica recomandabili. domnii mei,io asa ceva nu bag in motorul meu.joaca ca dreq,ma mnca in plua sa le scot cu un ac protectia de pe bile,cum a zis @drobu,sa vad cum se prezinta in 'culise',da' m-am abtinut.e clar ca sunt facuti dea' droanga,ce sa mai.. vorba 'cea,daca scormonesti in chacat pute.

am gasit insa unul rusesc,folosit ce-i drept,[insa tot ala rumanesc parca-i mai fain,urb-ul]da cum doamne iarta-ma,se prezinta mai bine decat 'stemele' astea ?

@aleko are dreptate,rulmentii sunt facuti pentru un anumit numar de rotatii,si sunt totusi si cam imbatraniti.ok,dar ce ne facem daca ii inlocuim cu altii noi de la '0' cand acestia nu izbutesc sa treaca nici de macar 10% din rotatiile pentru care au fost construiti,asta in timp ce,eu am convingrea ca astia vechi ingroapa inca cateva generati d'astea 'stemoase'.

daca o sa gasesc 2 rulmenti noi care sa se prezinte intr-o stare cel putin asemanatoare ca urb-ul meu,o sa-i cumpar si o sa-i pun sus,numai ca sunt de la '0'. insa tot nu vaoi fi impacat cu gandul c-am facut cea mai buna alegere.

asta e.. mai scormonim.

:cheers:

 

Sistemul de ungere la ambelaj e asemanator ca la simson,ai aruncatoarele de ulei pe falci(e simplu)e aceiasi treba si la axul cu came ca la simson care e tot cu rulment.

Si pompa de ulei la k750 e tot incorporata in sita respectiva ca la m72(e aceiasi pompa de ulei,m72,.k750 ,ural 650)

Barbotajul find mare pleaca uleiul peste tot(daca ai fost atent la pinioanele de distributie este o tevuca mica indreptata spre pinionul de la ambelaj care unge tot acolo(daca urmaresti capatul tevi ai sa vezi ca totul se face prin barbotajul din interior)

Nu te uita dupa orifici de ungere ca nu exista asa ceva in motoarele respective m72,k750,ural

Ce orificiu aveai tu acolo la bucsa aia e practic ceva asemantor cu sigurul orificiu care il are la pinionul de distributie care scoate gazele din interior afara.

Barbotajul find foarte mare ajunge ulei si unde nu trebuie(daca te uiti atent in capatul ambelajului ai un rulment..si in capatul lui unde se pupa cu volanta trebuie sa fie inchis cu o saiba speciala si un distantier ovalizat(poti sta si 5 zile si tot nu ai sa vezi pe unde are ungere rulmentul respectiv....)totul se face prin barbotaj mai putin ungerea la ambelaj care o are datorita aruncatoarelor de ulei.

 

Daca nu ar avea ungere la rulmentul de care pomenim..mai functiona un k750 sau un ural???deci e clara chestia cu ungerea.

 

Sistemul de ungere la ambelaj e asemanator ca la simson,ai aruncatoarele de ulei pe falci(e simplu)e aceiasi treba si la axul cu came ca la simson care e tot cu rulment.

Si pompa de ulei la k750 e tot incorporata in sita respectiva ca la m72(e aceiasi pompa de ulei,m72,.k750 ,ural 650)

Barbotajul find mare pleaca uleiul peste tot(daca ai fost atent la pinioanele de distributie este o tevuca mica indreptata spre pinionul de la ambelaj care unge tot acolo(daca urmaresti capatul tevi ai sa vezi ca totul se face prin barbotajul din interior)

Nu te uita dupa orifici de ungere ca nu exista asa ceva in motoarele respective m72,k750,ural

Ce orificiu aveai tu acolo la bucsa aia e practic ceva asemantor cu sigurul orificiu care il are la pinionul de distributie care scoate gazele din interior afara.

Barbotajul find foarte mare ajunge ulei si unde nu trebuie(daca te uiti atent in capatul ambelajului ai un rulment..si in capatul lui unde se pupa cu volanta trebuie sa fie inchis cu o saiba speciala si un distantier ovalizat(poti sta si 5 zile si tot nu ai sa vezi pe unde are ungere rulmentul respectiv....)totul se face prin barbotaj mai putin ungerea la ambelaj care o are datorita aruncatoarelor de ulei.

 

Daca nu ar avea ungere la rulmentul de care pomenim..mai functiona un k750 sau un ural???deci e clara chestia cu ungerea.

 

Bucsa aia acolo la m72 in monetul in care joaca e ca si cum ai barberi piniaonele de distributie(totul se uzeaza in momentul in care joaca axul cu came,poti sai fac si bucsa din titan ca va tine un sezon si termina distributia moment(de mers va merge orcum dar cu niste sunete placute de la distibutie.....)

Nu compara o bucsa de ambreaj de JAWA cu o bucsa care tre sa duca toata distributia practit(tot ce se invirte acolo sta in bucsa respectiva)bucsa ramine bucsa si un rulment ramine rulment,nu poti face o comparatie intre ele ca nu e posibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu te uita dupa orifici de ungere ca nu exista asa ceva in motoarele respective m72,k750,ural

deci e clara chestia cu ungerea.

 

 

Chiar nu exista ORIFICI de ungere la motoarele astea, uleiul se plimba de colo colo prin teleportare. Adica pompa il teleporteaza acolo unde e nevoie. Dati dreq RUSI astia...

Intr-adevar, clara chestia cu ungerea!

 

Si pompa de ulei la k750 e tot incorporata in sita respectiva ca la m72(e aceiasi pompa de ulei,m72,.k750 ,ural 650)

 

E aceeasi pompa de ulei la M72 ca la Ural 650?? Poate la primele 650, sau ignoram pompa cu debit cu 30% mai mare, tot de 650... dar de la motoarele mai recente? De fapt lasa, ca merge si asa, in definitiv e doar o pompa de ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da frumos motorul, poate intr-o zi o sa imi permit si eu ceva apropiat de genul ala si poate pana atunci si comunitatea motociclistilor din romania o sa fie la fel ca in acel video sau macar la 2% ca deocamdata cam pe toate topicurile vad aproape numai certuri si e pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da frumos motorul, poate intr-o zi o sa imi permit si eu ceva apropiat de genul ala si poate pana atunci si comunitatea motociclistilor din romania o sa fie la fel ca in acel video sau macar la 2% ca deocamdata cam pe toate topicurile vad aproape numai certuri si e pacat.

...dap, pana atuncea doar mega moale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Dany, ai cistigat 2 simbete si 2 duminici. Practic ai 14 zile la dispozitie. Sa nu spui ca nu lucrezi simbata s-au duminica. Da' simbata ori duminica maninci? Hai, bafta si spor la treaba. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dany, ai cistigat 2 simbete si 2 duminici. Practic ai 14 zile la dispozitie. Sa nu spui ca nu lucrezi simbata s-au duminica. Da' simbata ori duminica maninci? Hai, bafta si spor la treaba. Numai bine.

 

Salutare,simbata bag ca migu,duminica niciodata nu lucrez(eventual schimb o bujie daca e nevoie, in rest nu pun mina pe fiare)deobicei duminica sint pe balta la un peste(boala veche si asta..)

post-20619-0-47068800-1354657343_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine pana acuma si cu siguranta vei reusi sa termini in timp record, spor la lucru si fir intins la peste :), o dat zapada pe la tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...