Sari la conținut

kit lant exc525


Postări Recomandate

salutare! as vrea sa va rog in numele unui bun prieten,mare endurist care nu are parte de lanturi si pinioane de tractiune.are un exc de 525 pe care in 2 luni a schimbat 3 pinioane de spate ,2 lanturi did si 2 pinioane de fata...ii disperat baiatu ca nu gaseste nimic de calitate si de aceea fac un apel la cunoscatori sa ne recomande ceva bun indiferent de pret(adevaru e ca ii da tare in gura,mai mult pe o roata ,mai bolovani,teren tare rau si nici nu il prea intretine cum ar trebui in sensul ca nu il prea curata si unge, dar totusi mi se pare ca se duc tare repede)asteptam recomandarile voastre..numa bine tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! as vrea sa va rog in numele unui bun prieten,mare endurist care nu are parte de lanturi si pinioane de tractiune.are un exc de 525 pe care in 2 luni a schimbat 3 pinioane de spate ,2 lanturi did si 2 pinioane de fata...ii disperat baiatu ca nu gaseste nimic de calitate si de aceea fac un apel la cunoscatori sa ne recomande ceva bun indiferent de pret(adevaru e ca ii da tare in gura,mai mult pe o roata ,mai bolovani,teren tare rau si nici nu il prea intretine cum ar trebui in sensul ca nu il prea curata si unge, dar totusi mi se pare ca se duc tare repede)asteptam recomandarile voastre..numa bine tuturor!

 

Prietenul se da non-stop? Nu doarme? Altfel nu vad cum ar uza un kit de lant pe luna. Lantul DID e foarte bun. Sa ia lant cu oringuri. Lantul original KTM am impresia ca e Regina. Cu bani cheltuiti pana acum pe lanturi si pinioane isi lua un Karcher. Poate asa nu o sa-i mai fie lene sa spele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zii prietenului tau sa ia un lant d.i.d cu ox`ring sau regina cu o`ring, cand schimba lantul sa schimbe si pinioanele, oricat s-ar da de tare eu i-as schimba si lantul si pinioanele daca le termina in 2 luni, fara nici un fel de intretinere. Nu mai cumparati de pe net tot felu de kit`uri de lant cu pinioane renthal si cu un lant de (cuvant urat) de 25 euro, toata lumea vede pinioane renthal, gata e bun ca sunt pinioane renthal, dar primesti un lant foarte prost care inevitabil termina pinioanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul se da non-stop? Nu doarme? Altfel nu vad cum ar uza un kit de lant pe luna. Lantul DID e foarte bun. Sa ia lant cu oringuri. Lantul original KTM am impresia ca e Regina. Cu bani cheltuiti pana acum pe lanturi si pinioane isi lua un Karcher. Poate asa nu o sa-i mai fie lene sa spele.

da sa stii ca se da mult smucitu...si de spalat nu prea il spala ,doar ca ii mai da ulei din cand in cand :peace:

Mesaj completat

zii prietenului tau sa ia un lant d.i.d cu ox`ring sau regina cu o`ring, cand schimba lantul sa schimbe si pinioanele, oricat s-ar da de tare eu i-as schimba si lantul si pinioanele daca le termina in 2 luni, fara nici un fel de intretinere. Nu mai cumparati de pe net tot felu de kit`uri de lant cu pinioane renthal si cu un lant de (cuvant urat) de 25 euro, toata lumea vede pinioane renthal, gata e bun ca sunt pinioane renthal, dar primesti un lant foarte prost care inevitabil termina pinioanele.

nu a cumparat niciodata de pe net,toate le-a schimbat odata si le-a cumparat de la x-motors,reprezentanta ktm din cluj,dar nu stiu ce sa mai zic,probabil il distruge noroiul si nisipul prin care intra...pe mine ma tin un an si ceva,dar am lc4 si nu ma dau chiar ca el...multumim de informatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca cea mai buna solutie e sa-si cumpere Yamaha :peace:

 

Iar acum lasand gluma la o parte: daca chiar nu-l intretine deloc si se si da mult, mie nu mi se pare mult cat ii consuma. Ma mir cum de o schimbat numa lant. Ambreiaj nu? Daca vrea sa-l tina mai mult, sa faca bine sa-l spele dupa iesiri si sa unga lantu, dar NU cu ulei de motor, ca distruge O-ring-urile. Cu orice spray de lant pentru offroad (atentie ca ala de strada nu-i bun, se face ca o pasta vascoasa pe lant, si impreuna cu praf si nisip e ca un smirghel) sau cu un spraz lubrifiant normal, gen WD40.

 

Hai noroc

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca cea mai buna solutie e sa-si cumpere Yamaha :moron:

 

Iar acum lasand gluma la o parte: daca chiar nu-l intretine deloc si se si da mult, mie nu mi se pare mult cat ii consuma. Ma mir cum de o schimbat numa lant. Ambreiaj nu? Daca vrea sa-l tina mai mult, sa faca bine sa-l spele dupa iesiri si sa unga lantu, dar NU cu ulei de motor, ca distruge O-ring-urile. Cu orice spray de lant pentru offroad (atentie ca ala de strada nu-i bun, se face ca o pasta vascoasa pe lant, si impreuna cu praf si nisip e ca un smirghel) sau cu un spraz lubrifiant normal, gen WD40.

 

Hai noroc

Adi

o schimbat si cilindrul receptor +protectia de la ambreiaj atunci cand i s-o rupt prima data lantul... apropo de uns lantul auzisem pe cineva vorbind ca se poate face un ungator care sa faca o picatura de ulei la aproximativ un minut ...cum vi se pare ideea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o schimbat si cilindrul receptor +protectia de la ambreiaj atunci cand i s-o rupt prima data lantul... apropo de uns lantul auzisem pe cineva vorbind ca se poate face un ungator care sa faca o picatura de ulei la aproximativ un minut ...cum vi se pare ideea :peace:

 

Eu nu cred ca e bun la off-road.

 

Lanturile, indiferent de producator, sunt facute pentru diferite puteri ale motorului. Anul trecut am pus si eu un DID de pana in 40 cai pe un EXC de 450 si l-am terminat repede.

 

Sfatul meu este sa citesti cu atentie ce scrie pe specificatia tehnica.

 

Succese.

Editat de gabi bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ungatoarele nu prea sunt ok pt offroad...maxim pt un dual-sport eventual.

 

si eu cred ca un lant calumea, gen DID, RK, etc. cu X-ring-uri sau macar O-ringuri nu are cum sa dea gres, atata timp cat isi cumpara un model cu "tensile strength" adecvat pt capacitatea lui cilindrica. cele fara ring-uri sunt de unica folosinta la ce putere dezvolta motorul lui.

 

cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 525 eu folosesc regina x ring (undeva la 110 euro lantul), foaie de otel, iar curatatul si unsul lantului il fac dupa fiecare tura. sunt 99% sigur ca amicul tau foloseste lanturi gandite pentru puteri mai mici, care sunt si mai ieftine. 525 intinde un lant moale intr-o iesire, iar rezultatul este uzura foaaarte rapida a kitului. poate nici nu stie cum sa regleze corect tensiunea in lant si merge cu el prea strans, ceea ce duce de asemenea la uzura mare. poate merge mult prin nisip si namol..

dar cred ca lanturile prea moi sunt prolema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca cea mai buna solutie e sa-si cumpere Yamaha :peace:

 

Iar acum lasand gluma la o parte: daca chiar nu-l intretine deloc si se si da mult, mie nu mi se pare mult cat ii consuma. Ma mir cum de o schimbat numa lant. Ambreiaj nu? Daca vrea sa-l tina mai mult, sa faca bine sa-l spele dupa iesiri si sa unga lantu, dar NU cu ulei de motor, ca distruge O-ring-urile. Cu orice spray de lant pentru offroad (atentie ca ala de strada nu-i bun, se face ca o pasta vascoasa pe lant, si impreuna cu praf si nisip e ca un smirghel) sau cu un spraz lubrifiant normal, gen WD40.

 

Hai noroc

Adi

 

pai ambreaju' la portocala nu e lafel cu ala de pian orga sau ce chitara propui matale :moron: (n-am putut sa ma aptin)

cred ca problema omului e de intretinere a lantului si mai ales de alegere nepotrivita... eu merg cu un jeg de sta derpt daca il scoti de pe mobra dar e DID si sunt tare curios cat o mai duce ca nu vrea sa se rupa deloc parnaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! as vrea sa va rog in numele unui bun prieten,mare endurist care nu are parte de lanturi si pinioane de tractiune.are un exc de 525 pe care in 2 luni a schimbat 3 pinioane de spate ,2 lanturi did si 2 pinioane de fata...ii disperat baiatu ca nu gaseste nimic de calitate si de aceea fac un apel la cunoscatori sa ne recomande ceva bun indiferent de pret(adevaru e ca ii da tare in gura,mai mult pe o roata ,mai bolovani,teren tare rau si nici nu il prea intretine cum ar trebui in sensul ca nu il prea curata si unge, dar totusi mi se pare ca se duc tare repede)asteptam recomandarile voastre..numa bine tuturor!

 

 

Eu zic ca chiar daca nu intretine lantul ,tot trebuie sa tine mai mult de o luna.

E posibil ca nu regleaza bine tensiunea.daca e prea tensionat mananca repede pinioanele si de la sarituri sa intande lantul

Mesaj completat

Eu zic ca chiar daca nu intretine lantul ,tot trebuie sa tine mai mult de o luna.

E posibil ca nu regleaza bine tensiunea.daca e prea tensionat mananca repede pinioanele si de la sarituri sa intande lantul

 

Deci sfatul meu :

-atentie cand alegi kitul sa fie pentru puterea motorului tau

-grija mare la tensionare corecta +verificare dupa fiecare iesire mai mare

-spray de lant offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 525 eu folosesc regina x ring (undeva la 110 euro lantul), foaie de otel, iar curatatul si unsul lantului il fac dupa fiecare tura. sunt 99% sigur ca amicul tau foloseste lanturi gandite pentru puteri mai mici, care sunt si mai ieftine. 525 intinde un lant moale intr-o iesire, iar rezultatul este uzura foaaarte rapida a kitului. poate nici nu stie cum sa regleze corect tensiunea in lant si merge cu el prea strans, ceea ce duce de asemenea la uzura mare. poate merge mult prin nisip si namol..

dar cred ca lanturile prea moi sunt prolema

da SOSO sa stii ca ai dreptate el o luat ultima data un lant did cu vreo 200 de lei si mi se parea putin cam firav pentru asa spurcaciune de motor.. si poate ca era putin cam tensionat,iar la sarituri probabil ca il intinde..

 

ok,asta am inteles,ii recomanzi un regina x ring,dar pinion de spate ce folosesti?

 

 

multumim mult MANNN!!

Mesaj completat

ungatoarele nu prea sunt ok pt offroad...maxim pt un dual-sport eventual.

 

si eu cred ca un lant calumea, gen DID, RK, etc. cu X-ring-uri sau macar O-ringuri nu are cum sa dea gres, atata timp cat isi cumpara un model cu "tensile strength" adecvat pt capacitatea lui cilindrica. cele fara ring-uri sunt de unica folosinta la ce putere dezvolta motorul lui.

 

cheers

BINE SI CARE AR FI ALEA???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da SOSO sa stii ca ai dreptate el o luat ultima data un lant did cu vreo 200 de lei si mi se parea putin cam firav pentru asa spurcaciune de motor.. si poate ca era putin cam tensionat,iar la sarituri probabil ca il intinde..

 

ok,asta am inteles,ii recomanzi un regina x ring,dar pinion de spate ce folosesti?

 

Mesaj completat

 

BINE SI CARE AR FI ALEA???

o ring sau x ring, marca nu imi permit sa o recomand pt ca nu facem reclama, insa caracteristica lantului sa fie potrivita pt 525(trebuie aleasa clasa de rezistenta a lantului cea mai mare, implicit lantul va fi cel mai scump din lista).la 200 lei probabil ca e cea mai ieftina varianta cu oring. lantul se intinde tot timpul, nu doar la sarituri. pentru "pinion" spate folosesc foaie de otel din catalogul ktm, pentru mine e cea mai buna varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru "pinion" spate folosesc foaie de otel din catalogul ktm, pentru mine e cea mai buna varianta.

ii modelu ala portocaliu cu gri,care e de aluminiu in interior si exteriorul de otel la 50-60 de euro? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru "pinion" spate folosesc foaie de otel din catalogul ktm, pentru mine e cea mai buna varianta.

 

ii modelu ala portocaliu cu gri,care e de aluminiu in interior si exteriorul de otel la 50-60 de euro? :peace:

spune-i prietenului tau sa foloseasca lant regina cu z ring(135ZRD-cod catalog)si pinioane renthal din otel..eu am 125 de kile si 525exc si ma tin fara probleme un sezon (2000 km)..din cate am citit din gama lanturilor de 520 are rezistenta la intindere de 36000 N,restul cu oring sau fara sunt pe la 3400 N in jos

 

pinionul ala portocaliu (stealth de la ktm)l-am tinut 2 sezoane si inca mai merge,dar il folosesc doar cand se apropie lantul de uzura maxima cand nu mai conteaza daca distanta intre dintii pinionului nu mai este aceeasi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii modelu ala portocaliu cu gri, care e de aluminiu in interior si exteriorul de otel la 50-60 de euro?

 

ăla e (stealth), e vreo 60 euro la listă: http://www.ktm.com/index.php?id=248&po...4&isotype=0

produs de cehii de la supersprox in regim oem pentru ktm: http://www.supersprox.com/eshop/our_products_stealth.php

mai nou văd că si englezii de la renthal fac așa ceva (twinring): http://www.renthal.com/File/product6.asp

probabil cam tot acolo ca preț.

ăl mai bun lanț de la ktm este: http://www.ktm.com/index.php?id=248&po...1&isotype=0 dar e scump (~110 euro)

Ambele meritau aduse din state cand paritatea era ~1.5 ... aveai cele mai bune produse la preț de produse zmeurica ... dar acum paritatea este ~1.24 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati, z-ring de la regina am si eu, nu x ring. nu folosesc foaia spate bimetal (stealth portocaliu), este dublu ca pret fata de foaia de otel normala si nici de mai mult de 50 dinti nu am simtit nevoia pana acum.

legat de lantul din linkul de mai sus, am o usoara alergie la prea mult portocaliu chiar daca am ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...