Sari la conținut

Yamaha Road / Wild Star, cati suntem?


dooku
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor. Sunt din Cluj Napoca.

Am si eu o Yamaha XV1600 RoadStar cumparata in primavara. Este prima mea motocicleta, deci sunt incepator.

Trebuie sa recunosc faptul ca m-a speriat cuplul ei. Prima oara cand am condus-o ca incepator, lasand acceleratia brusc, era sa ma lovesc cu casca de ghidon. 🤪Am vrut sa o returnez, dar acuma, dupa ce m-am invatat cu ea, o ador, mai ales sunetul tobelor care sunt Bob Enterprise.

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna cati Nm are cuplul? Am gasit ceva la 145 Nm butonand google-ul, dar mi se pare prea mult.

 

Salutare tuturor. Sunt din Cluj Napoca.

Am si eu o Yamaha XV1600 RoadStar cumparata in primavara. Este prima mea motocicleta, deci sunt incepator.

Trebuie sa recunosc faptul ca m-a speriat cuplul ei. Prima oara cand am condus-o ca incepator, lasand acceleratia brusc, era sa ma lovesc cu casca de ghidon. 🤪Am vrut sa o returnez, dar acuma, dupa ce m-am invatat cu ea, o ador, mai ales sunetul tobelor care sunt Bob Enterprise.

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna cati Nm are cuplul? Am gasit ceva la 145 Nm butonand google-ul, dar mi se pare prea mult.

 

Screenshot_20211019-135159_WhatsApp.jpg

Screenshot_20211019-135135_WhatsApp.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare ,am nevoie de niste indrumari si v-as fi recunoscator pentru eventualele raspunsuri.Pe scurt, am ocazia sa iau un Wildstar 1600 din`99 ,inca nu l-am cercetat/probat urmeaza in urmatoarele zile si as vrea sa stiu eventualele "bube" specifice modelului.Orice sfat/parere sunt binevenite.In special ma intereseaza tot ce tine de transmisia finala pe curea,eu  avand pana acum doar lant sau cardan-cum se intretine ,ce presupune  mentenanta.

Multumesc,sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu detin XV1600 Wildstar cumparat in 2017 si fabricata in 2000, insa studiez acest model din 2012. A mea a fost a unei batrane din Germania (Nu este o gluma). Modele cu fabricatie 1999-2004 au 3 probleme tipice:

1. Recal la cutia de viteze deoarece secventa 1-N-2 si 2-N-1 mergea greoi

2. Probleme foarte rare la pompa de ulei, insa exista motoare bulite

3. Filete stricate in blocul motor de Dorei cu muschi puternici.

 

Verifica cilindrii sa se auda simetric, vezi sa nu curga ulei pe la tevi si verifica starea curelei.

A mea are cureaua originala din 2000. Intretinerea curelei este foarte simpla: se sterge de praf din cand in cand cu o carpa uscata si se verifica tensiunea in curea cu scula speciala.

 

Motocicleta este exceptionala, cu mult peste Harley Davidson din perioada respectiva. Proiectul si executia sunt foarte reusite. Cromul si vopsirea artisitice.... ia-o daca este in stare buna.

Iti pun si 2 fotografii ca sa vezi cum se poate conserva dupa 22 de ani. Eu o folosesc din Aprilie pana in Noiembrie.

 

Punctul slab al modelelor 1999-2004 este franarea. Frana este foarte buna, insa trebuie sa apesi taare...

 

Daca esti din Bucuresti si ai nevoie de suport tehnic, nu ezita sa imi scrii.

20191019_081414.jpg

20191019_081427.jpg

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc  pentru raspuns,apreciez.Sa stapanesti sanatos frumusetea asta de agregat,vedeam-as si pe mine mandru posesor al aceluias model.Nu locuiesc in apropiere,dar nu e nimic pentru ca am putina "ureche" muzicala incat sa evit vreun risc major legat de partea tehnica,cel putin privit din prisma ultimelor motociclete detinute: VN800 ,XV 1100,Acuma ochii cat cepele mana adanc in buzunarul (propriu) cu bani ,sa vad cand e omul disponibil,revin eventual cu poze si impresii.

Inca o data multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa raspunzi  atat de concis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, revin, din pacate pentru mine am ramas momentan pe dinafara,omul(coleg de servici) care a vrut sa -mi vanda motorul s-a sucit acum ,nu-l mai vinde,nu mi-ar fi deloc ciuda altfel, dar,de plimbat cu el nu se plimba,de vandut nu mai vrea,ca mai,un nehotarat.Tot asteptandu-l am ratat altul la 5000€ (varianta 2)  care parea impecabil,aflat la 500 km. distanta,asa e cand te bazezi pe cuvantul neserios,ar fi trebuit sa ma urc in masina si sa-i dau bice,nu sa astept para malaiata.Acum caut dupa varianta 3.

Sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut din nou , de data asta cu vesti mai bune,am reusit achizita intr-un final.Mobra arata,suna  si merge bestial,dupa cum era de asteptat vibreaza de-ti clantane dintii in gura,e mare si  grea precum un autobuz,cel putin dupa cei ~30 km facuti pana acum,probabil ma voi obisnui cu timpul.Ce nu mi-a placut ,intradevar la  franare se cere forta fizica cu dellicateturi risti sa te opresti in cel din fata ,ghidonul prea lat si scaritele -talpi sau cum s-or numi le voi schimba cu cele originale,probabil si stopul spate si semnalizarile.Nu merge indicatorul de benzina,probabil necesita "deblocare".

Are radiator de ulei montat de fostul propriatar,personal nu-i vad rostul, dar nici nu cred ca il voi demonta.Sub far avea montata o borseta cilindrica  ce mai obtura din fanta de aer ce ventileaza motorul,o greseala ce nu  o vad prima oara ,si care e cu atat mai agravanta cu cat vorbim de un motor de cilindree mare racit clasic.Bateria pare cam lesinata ,o sa incerc o incarcare completa, daca nu merge trecem la pasul urmator.

Multumiri userului Papa _Bear pentru sfaturile bune si pe viitor voi mai apela la bunavointa voastra pentru alte recomandari.

Sanatate tuturor.

2022_0514_105133_001.JPG

2022_0514_105257_008.JPG

2022_0514_105213_004.JPG

Inked2022_0514_105235_006_LI.jpg

2022_0514_105143_002.JPG

2022_0514_105148_003.JPG

Inked2022_0514_105308_009_LI.jpg

InkedInked2022_0514_105227_005_LI.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bateria nu era lesinata ,am desfacut electromotorul si l-am curatat,borna de plus era slabita ,acum invarte bine si porneste usor.Acul indicator de nivel de benzina probabil s-a deblocat singur.Trebuie sa imi intre din nou in reflex sa pornesc robinetul de benzina, deja am plecat cu el oprit de doua ori:baldy:.

2022_0524_175601_001.JPG

2022_0524_175641_003.JPG

Editat de Farfuridi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Felicitari pentru achizitie! Acum am vazut postarile tale.

Franele sunt slabe, trebuie actionate ferm si cu putere.

Indicatorul de benzina are o filtrare interesanta. Se regleaza in cateva minute dupa ce ai facut plinul.

Parerea mea este ca nu trebuia desfacut demarorul. Aceste motociclete au compresie foarte mare. Daca apesi butonul de pornire si vezi ca nu invarte, baga in treapta 2 si misca motocicleta in fata sau spate 0.5 m. Cand s-a oprit fix pe compresie, invarte foarte greu.

 

Cati km are?

Ghidonul nu pare original.

Radiatorul de ulei, ti-as recomanda sa il scoti si sa schimbi flansa filtrului de ulei.

Eu merg cu ulei sintetic 10W 50 si merge extraordinar de bine.

Motocicleta este echipata cu talpici din fabrica.

Stopul de spate si semnalizarile sunt caricatura... cauta de origine.

 

Mai da-ne detalii...

 

Sunt niste motociclete extraordinare.... cu exceptia franelor... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.05.2022 la 21:04, Farfuridi a spus:

Va salut din nou , de data asta cu vesti mai bune,am reusit achizita intr-un final.Mobra arata,suna  si merge bestial,dupa cum era de asteptat vibreaza de-ti clantane dintii in gura,e mare si  grea precum un autobuz,cel putin dupa cei ~30 km facuti pana acum,probabil ma voi obisnui cu timpul.Ce nu mi-a placut ,intradevar la  franare se cere forta fizica cu dellicateturi risti sa te opresti in cel din fata ,ghidonul prea lat si scaritele -talpi sau cum s-or numi le voi schimba cu cele originale,probabil si stopul spate si semnalizarile.Nu merge indicatorul de benzina,probabil necesita "deblocare".

Are radiator de ulei montat de fostul propriatar,personal nu-i vad rostul, dar nici nu cred ca il voi demonta.Sub far avea montata o borseta cilindrica  ce mai obtura din fanta de aer ce ventileaza motorul,o greseala ce nu  o vad prima oara ,si care e cu atat mai agravanta cu cat vorbim de un motor de cilindree mare racit clasic.Bateria pare cam lesinata ,o sa incerc o incarcare completa, daca nu merge trecem la pasul urmator.

Multumiri userului Papa _Bear pentru sfaturile bune si pe viitor voi mai apela la bunavointa voastra pentru alte recomandari.

Sanatate tuturor.

2022_0514_105133_001.JPG

2022_0514_105257_008.JPG

2022_0514_105213_004.JPG

Inked2022_0514_105235_006_LI.jpg

2022_0514_105143_002.JPG

2022_0514_105148_003.JPG

Inked2022_0514_105308_009_LI.jpg

InkedInked2022_0514_105227_005_LI.jpg

Mile multe si sanatoase! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Kristian K a spus:

Mile multe si sanatoase! :)

Mersi ,la fel si tie.:06Biker:

 

Acum 19 ore, Papa_Bear a spus:

Salutare!

 

Felicitari pentru achizitie! Acum am vazut postarile tale.

Franele sunt slabe, trebuie actionate ferm si cu putere.

Indicatorul de benzina are o filtrare interesanta. Se regleaza in cateva minute dupa ce ai facut plinul.

Parerea mea este ca nu trebuia desfacut demarorul. Aceste motociclete au compresie foarte mare. Daca apesi butonul de pornire si vezi ca nu invarte, baga in treapta 2 si misca motocicleta in fata sau spate 0.5 m. Cand s-a oprit fix pe compresie, invarte foarte greu.

 

Cati km are?

Ghidonul nu pare original.

Radiatorul de ulei, ti-as recomanda sa il scoti si sa schimbi flansa filtrului de ulei.

Eu merg cu ulei sintetic 10W 50 si merge extraordinar de bine.

Motocicleta este echipata cu talpici din fabrica.

Stopul de spate si semnalizarile sunt caricatura... cauta de origine.

 

Mai da-ne detalii...

 

Sunt niste motociclete extraordinare.... cu exceptia franelor... :)

Mersi, demarorul l-am desfacut pentru ca am sesizat ca era slabita prinderea cablului lucru care a dus si la supraincalzirea lui, dovada sunt si firele de cupru de la carbuni care prezinta o tenta albastrie.Acum totul pare in regula  dar a trebuit sa ma asigur ca sistemul de blocare/izolare al  surubului de fixare este intreg pentru a asigura contactul necesar. Stopul spate,ghidonul,mansoanele, ,semnalizarile ,un cric hidraulic dedicat,doua genti laterale cu inchidere  si  cam tot ce s-a demontat sunt inca la vechiul proprietar,urmeaza sa merg sa le iau.

Bordul arata putin peste 26000 km la doi fosti proprietari, eu fiind al treilea, ,desi realistic putin probabil ,judecand dupa starea generala aspect vopsea, sunet motor ,lipsa elemente sablate datorate rulajului mare,lipsa fumului la turatii mari si bruste,posibil sa fie asa.Oricum ar fi cel putin deocamdata sunt multumit.

Am sa merg o vreme cu talpicile pana ma obisnuiesc,pentru moment nu prea ma incanta ,poate voi cauta sa-i pun scarite clasice, mai vad eu dupa un timp.

Ultimul proprietar i-a montat indicator ulei,indicator incarcare ,indicator temperatura,cateva prize, e cam incarcat pentru gustul meu, sa vad cum voi sta cu timpul liber,daca vara asta nu probabil la iarna voi incepe sa-l despodobesc.Mi-ar placea sa-l aduc cat mai aproape de starea originala.

Multumesc inca o data pentru bunavointa aratata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Farfuridi a spus:

Mersi ,la fel si tie.:06Biker:

 

Mersi, demarorul l-am desfacut pentru ca am sesizat ca era slabita prinderea cablului lucru

Multumesc inca o data pentru bunavointa aratata.

 

Probabil ca are 26000km. 

Ai manual de utilizare si manual de service? Daca nu ai... ti le pot trimite .pdf

Adu-l cat mai aproape de original, curata-l foarte bine, motorul si jantele merg foarte bine curatate cu gaz sau solutie de aprins focul LANDMAN.

Daca esti din Bucuresti, sau  din jur, pot sa ma uit si eu la ea...

La 24000 km trebuie reglati tachetii si schimbate bujiile.

Nu ar fi rau nici sa verifici filtrul de aer si sa schimbi filtrul de benzina.

Trebuie sa verifici si uleiul de lant -- are ungerea lantului cu carter separat de ulei - multa lume nu stie.

De asemenea, trebuie sa ai grija la uleiul din motor, fiind cu carter sec si rezervor de ulei.

Daca mai ai intrebari, ai numarul meu de tel in profil, jos.

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.05.2022 la 16:43, Farfuridi a spus:

supraincalzirea lui, dovada sunt si firele de cupru de la carbuni care prezinta o tenta albastrie.

Se pare ca problema e mai veche .Astazi am vrut sa pornesc motorul si ,surpriza, a invartit in continuare si dupa ce am eliberat butonul, si dupa ce am oprit contactul. Norocul meu fost ca ,aducandu-mi aminte ca bateria are montata borna rapida ,am reusit in cateva secunde sa decuplez bateria fara sa prajesc demarorul.Dupa cateva ciocanituri in releul de start am pus din nou contactul si motorul a pornit si mers normal, am pus mana pe demaror ,nu s-a incalzit,nu s-au auzit sunete ciudate,nu a scos fum.Cel mai probabil a ramas releul de start blocat,ceea ce inseamna ca trebuie sa comand unul nou.

Acum as vrea sa verific si demarorul daca nu cumva e strapuns ,dar nici nu as vrea sa arunc cu banii~200€~  daca nu este defect.Daca stiti imi putei spune  exact,mai babeste, cum se poate verifica si cu ce anume si ce valori prevede manualul ca ar trebui sa  aibe? Mersi

Si ca incheierea sa capete o tenta mai apoteotica  sa mai spun ca am demontat indicatorul de incarcare digital montat direct pe baterie ,fara siguranta electrica,de asemenea un cablu sectiune ~4mm ² cu o priza mai ciudata,tot fara siguranta ,din cate imi amintesc proprietarul mi-a spus ca sa poata da curent /incarce bateria fara sa mai umble la borne:baldy:?Am demontat si o priza auto 12 V ,de data asta cu siguranta adecvata ,dar montajul tot neprofesional,cablu audio(mufa jack la ambele capete),cablu GPS,un soi de cablu de  antena montat cu magnet pe cadru .Las si niste poze destul de sugestive.

 

2022_0526_192142_002.JPG

2022_0526_184321_001.JPG

2022_0526_184446_002.JPG

2022_0526_190059_001.JPG

2022_0526_190137_004.JPG

2022_0526_184324_002.JPG

2022_0526_184438_001.JPG

2022_0526_184458_003.JPG

2022_0526_190122_003.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.05.2022 la 22:19, Farfuridi a spus:

Se pare ca problema e mai veche .Astazi am vrut sa pornesc motorul si ,surpriza, a invartit in continuare si dupa ce am eliberat butonul, si dupa ce am oprit contactul.

Dupa cum spuneam in postarea anterioara, motorul avand capacitate foarte mare si un decompresor hidraulic cu ulei, daca un cilindru se opreste in compresie, demarorul nu are putere sa invarta.

Trebuie sa bagi in a 2-a sau a 3-a si sa misti motocicleta ca sa treci de acel punct.

Daca fostul proprietar nu stia aceasta problema, a incercat de multe ori sa porneasca si a topit contactele din releu + a supraincalzit mecanismul de actionare a releului.

Eu as schimba releul. Costa 100 euro.

Din ce oras esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Papa_Bear a spus:

 

locuiesc in Germania,am gasit releu pe CMS cu 80 €.

La 27.05.2022 la 20:19, Farfuridi a spus:

inseamna ca trebuie sa comand unul nou.

 

 

 

 

 

Am demontat si releul in speranta ca ar fi demontabil sa-i curat contactele  pana imi vine cel nou , ghinion ,e inchis. Interesant e  ca la siguranta si la pinii mufei nu se vad urme de supraincalzire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Daca v-ati simtit vreodata ca si cum ar fi venit Craciunul in mijlocul verii atunci stiti cu siguranta cum ma simt si eu acum. Am primit si restul de piese de la fostul proprietar .2022_0625_165115_012.thumb.JPG.ec5304e4c1abed7c91b6429f6b973143.JPG2022_0625_165121_013.thumb.JPG.aaa472e04b5500e674a36436f0edcd29.JPG2022_0625_165128_014.thumb.JPG.77d87849300c5c14594f1d5d1ec45bdb.JPG2022_0625_164945_003.thumb.JPG.c678c8f2fc5f9fbdfaa475bf8f6066e4.JPG2022_0625_164956_004.thumb.JPG.2c0a54d617888b486bc4e6fb57a099a5.JPG2022_0625_165006_005.thumb.JPG.e1a1c7d942c2c78cdf201ddbd13786f5.JPG2022_0625_165033_007.thumb.JPG.22ed1c1ecafa8ae1a0b7df576595579f.JPG2022_0625_165040_008.thumb.JPG.1d238eb59e6e5407d0478389955fad2d.JPG2022_0625_165100_010.thumb.JPG.4904e13e331f5e8ed7a94545c8b03644.JPG2022_0625_165110_011.thumb.JPG.6fb6fcc13e160c8d1edd1170630a5870.JPG

Indicatorul de benzina functiona doar cand avea chef,uneori nu se ridica deloc,alteori ,cu rezervorul aproape plin, se ridica doar putin, am picurat cativa stropi de ulei la baza, i-am facut cateva minute cursa manual.Incercasem  cu simt sa scot si acele de pe axe,dar am renuntat de frica sa nu le deteriorez.Sa vad pe viitor daca recidiveaza .Ogilnda din dreapta facea galagie,un fel de troncanit,probabil s-a rupt o bucata buna din suportul interior pe care e lipita sticla.Am incercat sa dau sticla jos ,chiar am incalzit-o,fara succes ,momentan merg doar cu oglinda din stanga.

 

 

 

 

 

2022_0625_164938_002.JPG

 

 

Editat de Farfuridi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am pus ghidonul, semnalizarille, și stopul spate originale pe motocicleta, spre deosebire de cel vechi care mă "trăgea"inspre  în fața și îmi muta centrul de greutate spre exteriorul virajului, ghidonul original e foarte confortabil. 

IMG_20220711_192452.jpg

IMG_20220711_192533.jpg

IMG_20220711_192803.jpg

IMG_20220711_192814.jpg

IMG_20220711_192744.jpg

Editat de Farfuridi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua ! Tocmai am achizitionat un Roadstar de 1600 si a aparut o problema , pompa de benzina , a mai avut cineva aceasta problema , cum s-a rezolvat ? Pompa veche nu mai functiona  si am inlocuit-o cu una noua, in timpul mersului inceteaza sa isi mai faca treaba si motorul se opreste. PLEASE HELP !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de curand mi-am luat si eu  wildstar asa  ca nu am multa experienta cu el.M-am uitat in carte la posibile defecte si sunt doua posibilitati daca nu merge pompa:sa fie defecta si sa trebuiasca sa fie inlocuita sau sa fie defect releul pompei defect .

Daca ai schimbat pompa si tot ti se intrerupe in mers s-ar putea sa fie o problema electrica .Verifica conexiunile(mufa pompei) sau sa nu ai vreun cablu intrerupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Farfuridi a spus:

Salut,de curand mi-am luat si eu  wildstar asa  ca nu am multa experienta cu el.M-am uitat in carte la posibile defecte si sunt doua posibilitati daca nu merge pompa:sa fie defecta si sa trebuiasca sa fie inlocuita sau sa fie defect releul pompei defect .

Daca ai schimbat pompa si tot ti se intrerupe in mers s-ar putea sa fie o problema electrica .Verifica conexiunile(mufa pompei) sau sa nu ai vreun cablu intrerupt.

da ! asta mi-a propus azi,sa pun mana pe aparatul de masura si sa vedem ce se intampla pe partea electrica. Multumesc, revin cu informatii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți verifica întâi releul pompei, am doar schema asta în germana dacă te ajuta la ceva. 

 

 

 

1657956248703643795108031013097.thumb.jpg.344e826851d3cf63b7f0f8b84aebb472.jpg

IMG_20220716_122937.thumb.jpg.20cf1c262c9f22208b8d256d752e6696.jpgIMG_20220716_122928.thumb.jpg.2f23a5b0f289380c20870f3afd8b481b.jpgIMG_20220716_122726.thumb.jpg.b4a51d02dbd1a2b59f9ef86daf6c1862.jpgIMG_20220716_122733.thumb.jpg.690589a497a5070749d3ba6ab92e908a.jpg

Salut, am și eu o nelămurire, care dintre cele 2 șuruburi vin montate la țevile din poze? Tind sa cred ca e cel mai lung, se potrivește mai bine în canalul țevii, cel scurt nu e100%centrat  pe canal. 

Le. Mă refer bineînțeles la potrivire gaurii  din surub cu canalul din țeavă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Farfuridi a spus:

Poți verifica întâi releul pompei, am doar schema asta în germana dacă te ajuta la ceva. 

 

 

 

1657956248703643795108031013097.thumb.jpg.344e826851d3cf63b7f0f8b84aebb472.jpg

IMG_20220716_122937.thumb.jpg.20cf1c262c9f22208b8d256d752e6696.jpgIMG_20220716_122928.thumb.jpg.2f23a5b0f289380c20870f3afd8b481b.jpgIMG_20220716_122726.thumb.jpg.b4a51d02dbd1a2b59f9ef86daf6c1862.jpgIMG_20220716_122733.thumb.jpg.690589a497a5070749d3ba6ab92e908a.jpg

Salut, am și eu o nelămurire, care dintre cele 2 șuruburi vin montate la țevile din poze? Tind sa cred ca e cel mai lung, se potrivește mai bine în canalul țevii, cel scurt nu e100%centrat  pe canal. 

Le. Mă refer bineînțeles la potrivire gaurii  din surub cu canalul din țeavă. 

Salutare! Cel cu cap inbus este la chiulase, cel cu cap hexagonal este la blocul motor.

Mare atentie cu ele. Trebuie inlocuite saibele de cupru la fiecare montaj. Tevile trebuie suflate si curatate la interior de span/praf. Este obligatoriu sa le strangi cu cheia dinamometrica, cu filetul degresat, uscat. Ai recuperat manualul pe care ti l-am trimis? Pentru mai multe lamuriri suplimentare ma poti suna fara probleme.

 

 

PS: Daca te gandesti vreodata sa vinzi din stocul tau de piese, da-mi te rog si mie un semn...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Farfuridi a spus:

Poți verifica întâi releul pompei, am doar schema asta în germana dacă te ajuta la ceva. 

 

 

 

1657956248703643795108031013097.thumb.jpg.344e826851d3cf63b7f0f8b84aebb472.jpg

IMG_20220716_122937.thumb.jpg.20cf1c262c9f22208b8d256d752e6696.jpgIMG_20220716_122928.thumb.jpg.2f23a5b0f289380c20870f3afd8b481b.jpgIMG_20220716_122726.thumb.jpg.b4a51d02dbd1a2b59f9ef86daf6c1862.jpgIMG_20220716_122733.thumb.jpg.690589a497a5070749d3ba6ab92e908a.jpg

Salut, am și eu o nelămurire, care dintre cele 2 șuruburi vin montate la țevile din poze? Tind sa cred ca e cel mai lung, se potrivește mai bine în canalul țevii, cel scurt nu e100%centrat  pe canal. 

Le. Mă refer bineînțeles la potrivire gaurii  din surub cu canalul din țeavă. 

 ...am depistat problema, pompa de benzina când merge când nu. Probat pe bancul de lucru...probat și pe motor....acelasi simtom.   Schimbam și vedem ce va urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.07.2022 la 14:40, miles a spus:

 ...am depistat problema, pompa de benzina când merge când nu. Probat pe bancul de lucru...probat și pe motor....acelasi simtom.   Schimbam și vedem ce va urma.

problema persista , am pus pompa pe direct , primii 70 de km a mers f bine , dupa, in frana de motor, da cateun rateu in carburator si in cate secunde se opreste motorul. Thag pe dreapta,pun iar contactul si motorul porneste. Ciudat simptom, ce poate fi pana la urma ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...