Sari la conținut

Yamaha Road / Wild Star, cati suntem?


dooku
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Farfuridi said:

... eu ma ocup umil doar de bunurile proprii.

Înțeleg, însă experimentezi pe ”bunurile proprii” tot ”uleiuri sintetice” d'ale altora (și lăudate de aceștia, pe încredere ...).

Nu verificate /testate prealabil în laboratorul tău propriu :)

 

 

Eu ... la pomul lăudat (de alții) ... nu ...

Nici măcar la ”vaccinuri” lăudat - obligatorii de alții (Fauci?)

O fi de bine, o fi de rău? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, patrick1 a spus:

Mă străduiesc!

Totuși, dacă nu ar fi existat și ”momente de rătăcire” la zisul ”Spital de Arși” unde s-au mai spălat oarece ”motoare” (și s-au infectat cu piocianic după ”Colectiv” :() aș rămâne deosebit de înțelegător.

Acum vezi logica semnificativă?

(Big-Farma, dezinfectante sintetice și ieftine ...)

E grele!!!! Alooo grădinița.... rezolvam și noi o problemă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa iti raspund eu scurt si la obiect.

Eu cand am luat motocicleta era cu un ulei mineral ciudatel.

Am mers cu ea, am incalzit-o bine si am pus Motul 7100 10W 40. A mers foarte bine. Mi s-a parut un pic subdimensionat la zile foarte calduroase.

La urmatorul schimb am bagat Motul 7100 10W 50 si numai asa merg... sunt foarte multumit.

Faptul ca ai bagat un ulei de curatare, nu cred ca dauneaza, cum nu cred nici ca ajuta, fiindca aceste motoare sunt foarte curate.

 

 

Faptul ca Patrick a turnat motorina in motor si apoi a urmat un cuzinet trosnit... nu stiu... nu ma bag.

 

Dar uleiul este lubrefiant, motorina este combustibil...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, Papa_Bear said:

...

Dar uleiul este lubrefiant, motorina este combustibil...

Așa este (azi)!

Însă lampa lui Alladin funcționa cu ulei, nu cu motorină. Ba chiar și pilda cu cele zece fecioare (5 înțelepte, 5 ...).

Cândva se curățau piesele demontate cu petrol, spre exemplu rulmenții de la bicicletă, se gresau cu vaselină și se montau la loc cu reglaj de joc /strângere. Și mergea mult și bine.

Mno ... între timp petrolul a dispărut din comerț ... sobele cu petrol la fel ...

sau funcționează cu motorină. Cam scump.

Și fecioarele au cam dispărut ... fiind înlocuite cu alte ”materiale” mai noi :D

Nu?

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. După ce mi-a rămas o dată releul de pornire cuplat și după eliberarea butonului de start am comandat releu nou dar nu l-am schimbat. În schimb i-am montat un led pe ieșirea din releu care avertizează vizual timpul cât electromotorul este sub tensiune. Până acum, deși îl folosesc zilnic problema nu a mai apărut, probabil că din cauză că a stat o vreme contactele releului au fost ușor oxidate, disfuncționalitate  care a dispărut odată cu folosirea periodică. Cu ocazia asta am montat și priza pentru mănușile încălzite că acușica vine vremea rece. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Farfuridi a spus:

Salut. După ce mi-a rămas o dată releul de pornire cuplat și după eliberarea butonului de start am comandat releu nou dar nu l-am schimbat. În schimb i-am montat un led pe ieșirea din releu care avertizează vizual timpul cât electromotorul este sub tensiune. Până acum, deși îl folosesc zilnic problema nu a mai apărut, probabil că din cauză că a stat o vreme contactele releului au fost ușor oxidate, disfuncționalitate  care a dispărut odată cu folosirea periodică. Cu ocazia asta am montat și priza pentru mănușile încălzite că acușica vine vremea rece. 

Am reușit și eu sa rezolv problema. Pompa a fost de vina. Am reușit sa pun mana pe una originala Mitsubishi, totul merge perfect acum ...sa vedem cât va rezista ( am inteles ca pompa de benzina e o problema de cele mai multe ori ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, se pare ca single apa nu se face, asa ca am achiziționat (relativ de curând) o Mobra Yamaha Wild Star 1600 cm3. A fost dragoste la prima vedere. Acum încercăm sa ne cunoaștem. Zilele trecute, când caldura din București i-si făcea de cap, am sesizat ca atunci când motorul este foarte fierbinte, când o opresc pentru putin timp (maxim 3-5 min) și vreau sa o repornesc,   pornește destul de greu și vine un puternic miros de benzina, ca atunci când e ,,înecată". Mai mult, la un momendat am constatat ca vine ceva benzina pe un furtun care merge într-un filtru de aer (cred) dreapta sub rezervor, cel care vine peste carburator.

bandies ca nu este normal ce se întâmplă așa ca aștept părerile binevoitorilor. Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Prafpilaf a spus:

vine ceva benzina pe un furtun care merge într-un filtru de aer (cred) dreapta sub rezervor, cel care vine peste carburator.

 

Salut,felicitari pentru achizitie , sa-l stapanesti sanatos .

l-ai vazut doar umed putin sau a curs?Daca invarte si nu porneste e normal sa miroasa a benzina .Al meu nu miroase aproape deloc,doar cand uit benzina deschisa peste noapte si dimineata deschid garajul (care nu are nici o aerisire) sesizez un iz usor de benzina.Deci daca tu in spatiu deschis ai sesizat miros puternic nu e prea bine.Deci ,invarte si nu porneste sau invarte greu?

Daca prin pornire greoaie te referi ca electromotorul  invarte anemic nu e nimic de speriat, vezi ca a explicat userul Papa Bear putin mai sus.Pe caldurile astea benzina e foarte volatila , incearca sa observi daca nu cumva curge pe undeva.

Daca imi permiti un sfat ,ti-as recomanda sa ai grija pe viraje cum iti pozitionezi picioarele pe scarite .Eu ,obisnuit cu vechiul motor ce avea scaritele mai sus, obisnuiam sa stau cu talpile usor  iesite de pe talpici inspre exterior iar pe unele viraje cu inclinatia inspre exteriorul virajului am atins cu bocancul asfaltul, lucru cat se poate de periculos .Cam asta ar fi marele neajuns al acestui model ,eu spun asta dupa doar 2-3 luni de posesie ,sper sa nu descopar alte neplaceri pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Farfuridi a spus:

Salut,felicitari pentru achizitie , sa-l stapanesti sanatos .

l-ai vazut doar umed putin sau a curs?Daca invarte si nu porneste e normal sa miroasa a benzina .Al meu nu miroase aproape deloc,doar cand uit benzina deschisa peste noapte si dimineata deschid garajul (care nu are nici o aerisire) sesizez un iz usor de benzina.Deci daca tu in spatiu deschis ai sesizat miros puternic nu e prea bine.Deci ,invarte si nu porneste sau invarte greu?

Daca prin pornire greoaie te referi ca electromotorul  invarte anemic nu e nimic de speriat, vezi ca a explicat userul Papa Bear putin mai sus.Pe caldurile astea benzina e foarte volatila , incearca sa observi daca nu cumva curge pe undeva.

Daca imi permiti un sfat ,ti-as recomanda sa ai grija pe viraje cum iti pozitionezi picioarele pe scarite .Eu ,obisnuit cu vechiul motor ce avea scaritele mai sus, obisnuiam sa stau cu talpile usor  iesite de pe talpici inspre exterior iar pe unele viraje cu inclinatia inspre exteriorul virajului am atins cu bocancul asfaltul, lucru cat se poate de periculos .Cam asta ar fi marele neajuns al acestui model ,eu spun asta dupa doar 2-3 luni de posesie ,sper sa nu descopar alte neplaceri pe viitor.

Nu doar mirosul era prezent, chiar curgea benzina. nu s-a întâmplat decât atunci când temperatura exterioara a depășit 35 de grade.De învârtit învârte în mod normal (identic cu pornirea la rece)

Cu virajele m-am lămurit repede. Prima oară am racait cu gheata iar de atunci i-mi verific regulat poziția tălpilor. 

P.S. Rezervorul este în permanenta deschis. Am fost plecat o săptămână și l-am uitat deschis, dar a pornit imediat. Nu am găsit nici cea mai mică pata sub ea.

La 26.04.2022 la 23:16, Papa_Bear a spus:

 

 

... si verifica starea curelei.

A mea are cureaua originala din 2000. Intretinerea curelei este foarte simpla: se sterge de praf din cand in cand cu o carpa uscata si se verifica tensiunea in curea cu scula speciala.

 

Salut, unde se poate verifica cureaua ? Bănuiesc ca dacă mă duc la reprezentanta doar pentru curea o sa mă programeze în Decembrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Anghel a spus:

Salutare tuturor pot spune cu fericire ca am intrat si eu in familia Wild Star cu o achizitie facuta de curind. Si asi vrea ceva pareri

20220729_161703.jpg

20220807_172549.jpg

Salut,felicitari pentru achizitie ,arata foarte fain,exact acelasi ghidon a avut si al meu la achizitie ,personal imi este foarte inconfortabil la condus.

Acum 3 ore, Prafpilaf a spus:

Nu doar mirosul era prezent, chiar curgea benzina. nu s-a întâmplat decât atunci când temperatura exterioara a depășit 35 de grade.De învârtit învârte în mod normal (identic cu pornirea la rece)

P.S. Rezervorul este în permanenta deschis. Am fost plecat o săptămână și l-am uitat deschis, dar a pornit imediat. Nu am găsit nici cea mai mică pata sub ea.

 

Parerea mea de nespecialist e ca nu ai de ce sa-ti faci probleme.Daca nu pierde benzina ,porneste, e ok .Probabil benzina aia din furtunul de la  filtru este din cauza caldurii excesive din carburator la temperaturile de care vorbesti si dupa un anumit rulaj ,din cate stiu eu cam toate motoarele pe carburatie au acel furtun,cel putin cele personale au avut.Pata sub motor nu ai cum sa gasesti,benzina nu-i ca uleiul , se evapora foarte repede pret de minute.

Si, daca îmi  permiti o corectare ,"î-mi" e incorect ,"îmi " e forma corecta ,sper sa nu te deranjeze observatia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.08.2022 la 21:24, Farfuridi a spus:

 

Si, daca îmi  permiti o corectare ,"î-mi" e incorect ,"îmi " e forma corecta ,sper sa nu te deranjeze observatia mea.

Mulțumesc pentru sfaturi și mulțumesc pentru corecție (mea culpa). Dau o bere când ne vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.08.2022 la 19:40, Prafpilaf a spus:

Salut, unde se poate verifica cureaua ? Bănuiesc ca dacă mă duc la reprezentanta doar pentru curea o sa mă programeze în Decembrie.

 

Salutare,

 

Cureaua poti sa o verifici doar la reprezentanta. Ceri o verificare generala. Probabil va fi in jur de 150 de lei. Intrebi in mod special daca au posibilitatea de a verifica cureaua. Poti sa faci acest lucru la Dual Tours sau la Motodynamic, unde intrebi de mecanicul Dorel. Evident ca la reprezentanta iti vor gasi si alte posibile defecte si uzuri... evaluezi situatia si in viitor mai faci reparatii si intretinere acolo unde este nevoie...

 

Problema cu carburatorul este comuna, o am si eu, cateodata borboroseste benzina si se ineaca la cald... nu stiu de ce... carburatorul fiinsd in stare perfecta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Papa_Bear a spus:

 

Salutare,

 

Cureaua poti sa o verifici doar la reprezentanta. Ceri o verificare generala. Probabil va fi in jur de 150 de lei. Intrebi in mod special daca au posibilitatea de a verifica cureaua. Poti sa faci acest lucru la Dual Tours sau la Motodynamic, unde intrebi de mecanicul Dorel. Evident ca la reprezentanta iti vor gasi si alte posibile defecte si uzuri... evaluezi situatia si in viitor mai faci reparatii si intretinere acolo unde este nevoie...

 

Problema cu carburatorul este comuna, o am si eu, cateodata borboroseste benzina si se ineaca la cald... nu stiu de ce... carburatorul fiinsd in stare perfecta...

Multumesc tuturor pentru ajutor, sunt mai liniștit acum.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare. După 3 luni de mers pe Rodie...am sesizat 2 probleme

1. La pornire trebuie lăsat motorul sa se încălzească bine cu chok.ul tras...eventual mers vreo 5...6 km, altfel apar rateuri în carburator, mers întrerupt. Poate fi și o alta cauza ?

2. În timpul mersului treapta a 5.a turatie constantă la 90..100km/h... motorul are cate o întrerupere ( da câte un șut ) , știe cineva care ar fi cauza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare, după ce am circulat o parte din sezonul trecut cu wild-ul, intrigat fiind de faptul că partea din spate a motocicletei părea mai joasă față de alte staruri (atașez și o poză făcută ochiometric perpendicular pe roata spate) am decis să îl întreb pe fostul proprietar dacă a "coborât" el spatele. Răspunsul lui a fost că da, el a întors piesa nr 8 din poză de mai jos. Fiind deranjat pe curbe de garda joasă am decis să pun acea piesă în poziția originală. După această operațiune pare că s-a înălțat, estimez eu, cel puțin 3-4 cm. Nu pot să spun momentan exact deoarece aripa spate pe care am luat-o reper nu este încă montată, in2-3 săptămâni sper să reușesc să termin. 

Poate folosește cuiva această informație, pentru moment nu pot să-mi dau seama concret de eventualul câștig la condus rezultat în urma acestei operațiuni. 

Sănătate. 

IMG_20230123_190605.jpg

IMG_20230123_190551.jpg

IMG_20230113_171841.jpg

IMG_20230113_172536.jpg

IMG_20230113_171315.jpg

IMG_20230113_171324.jpg

IMG_20230113_184940.jpg

IMG_20220917_083057.jpg

IMG_20220917_083048.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare, 

revin cu o precizare, in urma operațiunii din postarea de mai sus roata spate s-a distanțat cu 6 cm față de aripă , deci o modificare semnificativă, un câștig considerabil în privința unghiului de înclinare accesibil  pe curbe, în ce ma privește rămâne așa în pofida faptului că, să zic așa, pierde la capitolul estetic. 

Pe parcursul iernii am curățat franele/schimbat simeringuri, plăcuțe și lichid de frână, din nou diferența e semnificativă. De asemenea am corectat și verificat jocul supapelor, tijele impingatoare sunt în parametri, axele cu came la fel. La cilindrul spate axa cu came e aproape de uzura maximă admisă, vor trebui schimbate curând,din păcate destul de costisitoare. La supapele de evacuare a cilindrului spate jocul era semnificativ prea mare, la cele de admisie doar puțin ieșite din maxim. Bujiile de la respectivul cilindru erau înnegrite, probabil din cauza deschiderii incomplete, posibil să fi dăunat și decompresiei necesare startului (am avut anul trecut de câteva ori start deficitar, probabil ca de cele mai multe ori când, la pornire "prindea" compresia pe cilindrul spate). Am schimbat și pistonasele hidraulice, cele care acționează tijele, 70€ pe bucată (noi). Până acum nu am mai avut poticniri la start, bujiile arată bine. 

Observasem mai demult că are scăpări minime de ulei pe la capacul alternatorului, pe la etanșarea cablurilor sau pe la țeava de ulei din apropiere, nu m-am edificat inca, scurgere care pare că se amplifică, și nu au venit încă marile călduri ale verii. Oricum ar fi următoarea pe listă. 

Sănătate tuturor! 

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am găsit sursa scurgerii, este vorba despre garnitura de cauciuc ce ar trebui sa etanșeze cablul.Din păcate pierde ulei chiar și cu motorul rece, deci nu poate fi vorba de vreo soluție provizorie ci va trebui desfăcut. IMG_20230526_150052.thumb.jpg.ae5cd0433e9cd8d846682f4242b4430a.jpg

IMG_20230526_150031.jpg

IMG_20230526_193308.jpg

IMG_20230526_150119.jpg

IMG_20230526_193255.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, am achiziționat în primăvara acestui an un RoadStar Silverado din 2002 și aș avea nevoie de niște piese/accesorii originale dar nu știu de unde pot face rost. Printre ele se numără și tot ansamblul de prindere al numărului de înmatriculare și un sissybar cu portbagaj.

20230601_211148.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 16.07.2022 la 9:32, miles a spus:

da ! asta mi-a propus azi,sa pun mana pe aparatul de masura si sa vedem ce se intampla pe partea electrica. Multumesc, revin cu informatii !

Cauta sa verifici si platina de pe pompa . Am patito de curind am mers 150 km lovind pompa de benzina cu palma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...