Sari la conținut

Ceas Comparator!


Auxois350
 Share

Postări Recomandate

Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos.
super tare ideea. eu unul habar nu am ca nu am avut nevoie de asa ceva. dar nu e timpul trecut! :disappointed:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos.

Trebuie sa incerc si eu...

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai sigura metoda e cu ceasul comparator. Se poate folosi bine-mersi si fara adaptare la gaura bujiei, sta prin gravitatie si gata. Odata ce reglezi cu comparatorul iti dai seama si de imprecizia aprinderii la Jawa, de fiecare data cand masori ai alta valoare :cheers: Totusi daca pe ambii cilindri avansul e in zona 2.5-2.8 mm totul e ok.

 

 

 

P.S. 3.5 e cam mult si pt IJ .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...