Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 483
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut pe F800 un rand de Scorpion Trail (prima varianta) doua de Anakee 2 si unul de Tourance Next. Acum pe KTM am tot Tourance Next. Astea mi-au placut cel mai mult. Scorpioanele cel mai putin. Data viitoare o sa incerc totusi Scorpion 2. Prea le lauda lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei ! Salutare

 

Va dati si voi putin cu parerea pls?

 

Michelin Anakee 2 vs Pirelli Scorpion Trail vs Metzeler Tourance Next . Sincer as alege Metzeler dar poate stiti voi ceva ce nu stiu eu.

 

Multumesc!

Ce vrei sa faci cu gumele? Strada, on/off sau predominant off. Te dai si toamna tarziu/iarna? Sau doar vara pe uscat?

Eu asa am inceput alegerea gumelor.

Si am ales M+S ca vreau sa ma dau cat se poate de mult pe strada si coclauri, de la Heidenau. K73 mai exact.

M-am temut la inceput ca or sa faca zgomot pe asfalt mai ales la viteze mari. Nu le aud insa nici pe autostrada.

Sunt moi deci mai mult de 2 ani/25-30kkm nu cred ca ma duc insa au aderenta fantastica. Franezi cu incredere cu ele. Merg si pe iarba/pietris/pamant/zapada si chiar gheata. Fara scamatorii insa. Nu e genul lor. Asa cum mi-am propus cand am cautat gume.

De cel putin trei ori m-au scos din situatii nasoale pe asfalt. Gen masina pusa de-a curmezisul in 15-20 m.

Daca blochez spatele nu pleaca de sub mine-big like.

Nu au fost moka - nici cele mai scumpe. Am insistat sa am gume cu Dot sub un an.

Din tura de azi:

post-19846-0-22199400-1497719767_thumb.jpg

Si Transplantul e pe Heidenau... l-am molipsit toata iarna cat m-am dus la munca cu motorul...

 

Concluzie: ce vrei sa faci cu motorul si in ce conditii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa dau de el de o saptamana dar nu raspunde la mesaje iar numar de telefon nu are... :(

Salut,

 

Asta pentru ca Versys-ul acela imi este promis de vreo 10 zile, dar a fost omul plecat din tara. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa ne vedem inca, cum am spus, omul este inca plecat din tara, dar am tot vorbit la telefon. Eu sunt foarte hotarat sa il iau (si el sa mi-l dea), saptamana asta ne vedem, si daca totul e roz, vom face actele.

As fi ipocrit sa iti spun ca imi pare rau, insa sper sincer sa iti gasesti si tu unul gigea! :cheers:

 

Iar pentru colegii versys-isti (is that even a thing?): scuze de offtopic, dar e pentru o clauza buna! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspunsul prompt. Da te rog uin semn aici daca va intelegeti (sau nu) ca sa stiu si eu cum ma orientez :) Daca moto e ca si in descriere si poza, e de luat, clar.

Desi cu jumate de gura o zic, spor la negocieri sa ai ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi cu jumate de gura o zic, spor la negocieri sa ai ! :)

O sa vin cu poze negresit! :cheers:

 

(sau o sa-ti trimit un MP in caz ca nu il voi cumpara eu)

» Post actualizat in 26 Jun 2017 06:36

3gJ4TRg.jpg7y2LlkR.jpg

 

Cum am promis, revin cu poze! Saptamana asta vreau sa termin cu actele. Un mic pas inainte fata de offizier, din multe puncte de vedere. Are si niste negative, insa - offizieru' e mai manevrabil (numai MX-urile s-au comparat pana acum cu el la aspectul asta), si beemerul este mai sprinten la plecarea de pe loc. In rest, motorul e brici, sunt nerabdator sa termin cu actele, ca sa ma pot ocupa de handguard-uri, crash bars, topcase etc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da urata e :v

 

Offitzeru parca era monocilindru...e normal ca versysu sa nu fuga de pe loc...sau poate trebuie sa bagi mana mai tare in acceleratie...cat de spre manevrabilitate, dupa cum ti-am spus..posibil presiunea sa nu fi fost buna...a mea cu 2.3 pe fata se apleaca mai repede ca o sportiva...

 

hai cu actele alea o data....sa iti vand niste protectii de far pentru ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti vand niste protectii de far pentru ea :D

Nu's chiar atat de panicat.. :D

 

Si, da, e offizieru' e monocilindru, si nici nu sunt obisnuit cu versys-ul, nici nu ma asteptam sa ma pot apleca la fel de mult cu el cum o fac cu beemerul (plus the pucker factor, ca nu era al meu, si nu voiam sa-l dau pe jos din test ride).

Oricum, pozitia la ghidon face totul, este exact aceeasi ca la offizier, ceea ce e un mare plus pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa sefu ca mergem pe curbe sa dai capat la gume :D

Dupa ce schimb gumele, ca nush ce are acum pe el, da' s-au simtit sketchy as fuck, si asta in conditii de soare + asfalt bun..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt alea de fabrica ar trebui sa fie dunlop...de care majoritatea sau plans in teste....tragi niste pr4 sau roadsmart 3 (care cica sunt peste pr4) si nu ai treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina mobra...si culoarea e interesanta. Sa o stapanesti sanatos :)

 

Ciudat ca nu fuge de pe loc la fel de repede ca F650-ul, eu din ce am vazut prin review-uri lumea chiar lauda cuplul motorului, chiar multi faceau wheelie involuntar cand bagau mana in gaz mai tare.

 

Asteptam impresiile de la o tura mai lunga: suspensii, motor, vibratii (daca exista), comfort sa, protectie vant, tot :P. Sezonu urmator schimb si eu agregatul...si am redus lista la Versys si V-strom-ul nou.

 

P.S.: ce inaltime ai si cum ajungi cu picioarele jos la Versys ?

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina mobra...si culoarea e interesanta. Sa o stapanesti sanatos :)

 

Ciudat ca nu fuge de pe loc la fel de repede ca F650-ul, eu din ce am vazut prin review-uri lumea chiar lauda cuplul motorului, chiar multi faceau wheelie involuntar cand bagau mana in gaz mai tare.

 

Asteptam impresiile de la o tura mai lunga: suspensii, motor, vibratii (daca exista), comfort sa, protectie vant, tot :P. Sezonu urmator schimb si eu agregatul...si am redus lista la Versys si V-strom-ul nou.

 

P.S.: ce inaltime ai si cum ajungi cu picioarele jos la Versys ?

Scuze de delay, n-am prea mai intrat pe forum.

 

N-am luat-o pe cea caramizie, deoarece proprietarul (firma) are o disputa cu ANAF-ul, deci sigur nu va putea scoate fiscal. Acum, exista "workaround"uri cu BG, dar nu imi place sa ma complic.

Despre fugit de pe loc, s-ar putea foarte bine sa fie lipsa mea de experienta pe modelul respectiv (ezitare la accelerare), cat si gumele in care, cum am mai mentionat, nu prea am incredere.

 

Cu putin noroc, voi face o tura de vreo 600km pe un alt Versys sambata asta, apoi voi reveni cu impresii despre confort, suspensii (sunt foarte reglabile la 2015+, asa ca nu mi-as face probleme dpadv), vibratii etc.

 

Am 1.80m si ajung cu ambele talpi jos (am picioare lungi :P ) fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

https://www.olx.ro/oferta/talpa-cric-kawasaki-versys-ID8W5yx.html#008357b2fe

Asta este talpa, din pacate nu este compatibila cu modelele 2007-2009.

Salut, o iau eu, daca o mai ai. Voi reveni cu un telefon in cursul zilei de azi.

 

Acum, cu ceva intarziere, review-ul:

 

Motocicleta s-a comportat ireprosabil la drum lung, si este suficient de fâșneață in oras. Pozitia este destul de comoda, desi mi-ar fi placut ca ghidonul sa fie puuutin mai sus. Gumele originale sunt cam crappy, n-am avut surprize cu ele pe caldura din ziua respectiva, insa pe ud si la temperaturi sub 20C se simt cam nesigure. La fel in conditii de drum mai putin decat ideale, gen griblura sau praf, sau drum de dale (am prins vreo doi km de griblura - asfalt decopertat - pe serpentine, cu un TIR care ma impingea din spate sa merg cu 55-60, si jucau in draci, mult mai mult decat alte gume pe care le-am avut pe alte motociclete), cam lasa de dorit. Drept urmare, dupa ce termin cu inmatricularea o incalt cu PR4. ABS-ul intra prea usor, dar s-ar putea sa fie ca rezultat al gumelor sub standard.

 

Suspensiile sunt rigide, dar reactive, nici o problema dpadv. Sigur, la offizier suspensiile erau super soft, si in oras era pluș, asa ca pana ma voi obisnui cu ele, mi se vor parea putin prea rigide (stiu ca asa trebuie sa fie). Maxim avantaj Showa cu reglaje de preload si rebound, desi inca nu mi-am bagat nasu' acolo. Locatiile pentru accesorii sunt geniale, din pacate forma ghidonului restrictioneaza enorm de mult numarul de accesorii pe care le poti monta. Un simplu phone holder am reusit sa pun pe el, si nu intr-o pozitie ideala. Oglinzile sunt decente ca aspect, dar voi lua extensii, pentru ca nu-mi place sa ma uit la propriile-mi brate in oglinda, prefer sa observ traficul. Protectia la vant nu este ideala la drum lung, dar parbrizul reglabil in oras este un plus.

 

Consumul este infim, dar mi s-a parut dubios ca dupa ce am facut vreo 450km, si imi zicea range-ul ca mai duce vreo 60, au intrat putin peste 15L in rezervor. Ori range finderul nu tine cont de o rezerva de vreo cinci litri, ori rezervorul nu este de 21, asa cum apare prin toate pliantele. Stiu ca este inaccurate, dar in halul asta? La regimul respectiv, cu cei cinci litri puteam face inca 150km lejer. Ceva pareri in legatura cu range-ul vostru (in afara, nu in oras)?

 

Overall, o decizie foarte buna. Motocicleta este mai micuta si mai agila decat SV-ul, si pentru 99% commuting (regimul meu standard de circulatiune) este exact ceea ce trebuie. Imi vor lipsi cele cateva grade in minus fata de unghiul de bracaj al offizierului, dar sunt sigur ca ma voi obisnui cu el asa.

» Post actualizat in 01 Aug 2017 07:33

Overall, o decizie foarte buna. Motocicleta este mai micuta si mai agila decat V-Strom-ul, si pentru 99% commuting (regimul meu standard de circulatiune) este exact ceea ce trebuie. Imi vor lipsi cele cateva grade in minus fata de unghiul de bracaj al offizierului, dar sunt sigur ca ma voi obisnui cu el asa.

 

Rectificare (graba, scuze!).

 

Am luat talpica de la ash, s-a potrivit la fix, si, desi nu pare, amprenta la sol este mult mai mare.

 

Inca o nemultumire: saua ar fi fost mai confortabila daca ar fi urcat putin pe rezervor. Cam alunec spre fata astfel, si-mi indeasa cusatura de la pantaloni intre picioare, nu tocmai confortabil. Am inteles ca la modelul 2017 au facut fix modificarea asta.

post-16760-0-98516200-1501486870_thumb.jpg

post-16760-0-84907900-1501486872_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Salut, ...l. Am inteles ca la modelul 2017 au facut fix modificarea asta."

Fix nu!

 

NEW FOR 2017

Gear indicator added to the instrument display provides gear position at a glance to help keep rider informed.

* Revised knob design for the adjustable windscreen enhances the stylish looks.

 

Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu.

 

L.E: Va dau si citat (imi dati o bere cei care va folositi de info) Ș

 

"Several others have posted about using the Aprilia mirrors, and I thought I'd add a bit to the 'debate'.

 

Prior to this, I've run stock mirrors on MotoWerk "wideners" so I could see past my arms, and I'd taken them apart to tighten up the 10mm nut inside. At several RPM ranges those stockers vibrated enough that seeing SPECIFICALLY what was behind was difficult, so I got the Aprilia mirrors, measured them up, then removed BOTH the stock mirrors AND the wideners, because the new mirrors are ALMOST as wide as the stock ones with wideners.

 

I've now ridden several hundred miles on dirt and pavement with them and can report that they REALLY show much less effect from vibes in comparison with "Ma Kawasaki's" OEM choice! thumb.gif"

Editat de versatil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, inseamna ca a ramas in stadiul de concept.. :(

Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu.


Nu vibreaza rau, mai ales in comparatie cu monocilindrul anterior, iar oglinzile (fara extensii) nu vibreaza mai deloc. Extensii am vazut de la ~40 ron la ~200, deci..
Din curiozitate, ce model de Aprilia? Oglinzile de pe offizier (F650, practic Pegaso) sunt mari, patrate, geniale pentru scopul lor, dar complet inestetice, mai ales daca le-as pune pe modelul asta cu facelift.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...