Sari la conținut

Crash-bar sau crash-pad?


BlackDirt
 Share

Postări Recomandate

In eterna lupta dintre crash-bar-uri si crash-pad-uri, cine castiga la puncte? Ma intereseaza avantajele si dezavantajele fiecaruia, posibil chiar de la oameni care le-au si testat (din pacate... sau din fericire!).

 

Am dat search, dar n-am gasit un topic clar...

 

Let the showdown begin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In eterna lupta dintre crash-bar-uri si crash-pad-uri, cine castiga la puncte? Ma intereseaza avantajele si dezavantajele fiecaruia, posibil chiar de la oameni care le-au si testat (din pacate... sau din fericire!).

 

Am dat search, dar n-am gasit un topic clar...

 

Let the showdown begin!

Testat si una si alta, singurul minus la crash-bar-uri pt cine il considera un minus, este aspectul desi pe unele motoare arata bine, cel putin eu asa cred ca arata pe hornetul meu ;) am dat cu crash-barul pe jos si motorul a ramas suspendat pe el doar oglinda a fost pliata, atat in rest nici o zgarietura, pe cand la un crash-pad codita atinge pe jos destul de serios...

Acum am vazut ca ai cb... recomand cu toata increderea un crash-bar, dar atentie NU DE PE LOUIS... sunt foarte proaste :lol:

Editat de rookie22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. In acest filmulet, crashbar-ul a provocat accidentul, dar tot el a salvat motocicleta (doar avarii minore). Deci daca te dai cu motorul pe circuit, sau te apleci foarte mult pe curbe, nu e indicat sa ai crash-bar.

 

Crashbar:

Avantaje: confera o protectie mai buna motocicletei in caz de cazatura. De aceea este folosita foarte des la motoarele de stunt.

Dezavantaje: aspectul, cum spunea cineva mai sus, pe unele modele de motocicleta; si un alt dezavantaj ar fi exact ceea ce am spus mai sus, la aplecatul pe curbe.

 

Crashpad:

Avantaje: nu arata deloc rau montate pe o motocicleta; protejeaza carenele mult mai bine decat daca aceste crashpad-uri nu ar fi montate, in caz de cazatura.

Dezavantaje: nu fereste codita de a intra in contact cu asfaltul, deci sunt sanse mari ca aceasta sa sufere avarii in timpul unei cazaturi; daca sunt montate cu acel "distantier" pentru a nu fi necesara gaurirea carenei (in special la cele mai ieftine) sunt cam egale cu zero, hai sa zicem , egale cu 3 ;) , fiindca se pot indoi foarte usor. Altii spuneau ca pot provoca chiar ele avarii cadrului sau carenelor :lol: dar asta nu stiu cat e de adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aspectul estetic nu primeaza pentru mine (heck, am Honda CB500...). Ma intereseaza, concret, functional, in primul rand.

 

Referitor la protectia coditei, o sa am bagaje laterale (sau cel putin niste bagaje textile)... Presupun ca conteaza si asta putin in momentele grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv al protectiei crashbar-ul este net superior. Acopera o arie mult mai mare si distribuie efortul in mai multe prinderi. Nu poate fi folosit la anumite motociclete insa (in principal cele sport) pentru ca strica aerodinamica, adauga greutate, mananca garda la sol pe curbe, etc. Crashpad-urile ofera o protectie foarte limitata si pot face mai mult rau decat bine, concentreaza tot efortul intr-un singur punct si asta poate duce la avariera cadrului sau a motorului.

Stiu de povesti cu crashbar-uri care au dus la accidentari mai grave ale piciorului, in sensul ca ti-l poti prinde in bare la o cazatura, dar se refera la genul de crashbar care se monteaza pe choppere, adica alea unde are loc sa-ti intre piciorul printre el si motocicleta.

Scurt pe doi pentru motocicleta ta nu vad de ce-ai alege crashpad. Cred ca singurul lui avantaj e pretul mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bar all the way pt distribuire in mai multe prinderi, protectie mai extinsa. Mai ales la CB. Nu stiu daca te mai dai cu ea si pe un forestier sau in genul dar crashpads pe orice altceva decat asfalt nu au eficienta. Parca vazusem ca vrei si sa faci un rtw... crash bar se poate suda and shit. crash pad o data busit asa ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi marca Hepco & Becker:

 

http://www.moto24.de/en/technical-accessor...-honda-cb-500-s

 

Cei de la Moto Market (magazinul din statia de metrou Piata Romana) aduc produse H&B, ajung in cca 2 saptamani. Am si un numar de la ei: 0723276815 (dl. Troia).

 

Verifica si alte marci - eu mai stiu de Givi, Fehling si SW-Motech. Din cate imi amintesc insa, doar la H&B am gasit crashbar pentru modelul meu de motocicleta. La ei gasesti produse pentru aproape toate modelele populare de moto. Ceilalti pot avea, de exemplu, crashbar pentru CBF, dar nu si pt. CB. Asa ca s-ar putea sa descoperi ca, de fapt, nu ai de ales sau ca ai de ales doar intre 2 marci.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am nevoie de CRASH PADURI , pentru CBR 125 R ... An 04 ..

 

Oricum mersi !

daca "ai de gand sa cazi" pe o sosea buna sau pe o suprafata neteda si dura, craspadul este suficient, ieftin si aspectuos.

Daca cazi in vadul pietros al unui rau sau ceva cu denvelari asemanatoare, crashbar-ul ala urat si scup (mai ieftin decat un radiator), isi va "scoate" banii :cheers:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am nevoie de CRASH PADURI , pentru CBR 125 R ... An 04 ..

 

Oricum mersi !

 

 

Cele de la PUIG sunt recomandate pentru CBR.

Mesaj completat

 

Cel mai bun crash-pad sau -bar se numeste CASCO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca "ai de gand sa cazi" pe o sosea buna sau pe o suprafata neteda si dura, craspadul este suficient, ieftin si aspectuos.

Daca cazi in vadul pietros al unui rau sau ceva cu denvelari asemanatoare, crashbar-ul ala urat si scup (mai ieftin decat un radiator), isi va "scoate" banii :(

Pai am cazut deja cu ea si i-am rupt scarita din partea dreapta ... Carenele nu au nimic , dar daca aveam crash padurile , eu cred ca nu se mai rupea scarita .. ;) .

 

Cele de la PUIG sunt recomandate pentru CBR.

 

Cam cat costa cele de la PUIG ? O poza ?:wink: Sau un site ? Mersi frumos ...

 

Am vazut si crash-cage si crash-pad totodata,cel mai in masura sa iti rasp. ar fi un stunter.

 

Uhm , sunt o idee si crash cage-urile ..

 

 

Acum nu stiu sa vad , oricum mai intai sa-mi pun eu crash pad-urile ..

 

Sa vad cat costa :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun crash-pad sau -bar se numeste CASCO.

 

Cred ca glumesti... sigur glumesti sau nu stii cam care-s ratele de casco sau ce si cum... pai la o valoare asigurata de 7000E daca gasesti casco fara fransiza la primul eveniment si cu fransiza dupa ( fransiza de la al doilea eveniment care variaza dar garantat e peste pretul unui crash bar / crash pad ) ai prima pe an de vreo 800E... In general cam ce busesti la o cazatura doar nu prea e peste valoarea fransizei, asa ca ti-o faci tot pe barba ta... si crede-ma, casco te ajuta exact 0 daca ti-ai futut pompa de apa la 300km de casa... si da... casco, in caz de ceva eveniment mai major... iti repara mobra sau iti da ceva bani ( ceva, nu tot ) dupa ceva ( mult, nu putin ) timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca trebuie sa-ti iei crash-bar cromat pentru o motocicleta care are mult crom (cruiser, chopper, etc.) si crash-pad la o motocicleta care arata mai sportiva si e dotata cu multe carene. Nu stiu daca din punct de vedere practic e cea mai buna solutie, dar din punct de vedere estetic e clar ca altfel iese tiganie curata. Cum ar arata un GSXR sau un R6/1 cu crash-bar? Dupa parerea mea ca la circ. Cum ar arata un Vulcan cu crash-pad? Dupa parerea mea tot ca la circ. Bine, noi traim in tara manelelor unde s-a inventat spaga pe rock (titlu de prima pagina in Gandul ieri), asa ca merg si aberatiile alea, dar arata cam urat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu un an m-am dat pe jos cu motoreta si pot sa spun cu mana pe inima,ca i-as fi pus si cel mai urat crash-bar numai sa nu o mai vad julita.din punctul meu de vedere este mai important ca in urma unui accident motocicleta sa ramana cat mai intreaga si cu foarte putine julituri. concluzie:eu pe motorul o sa pun crash-bar,chiar daca arata ca dracu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...