Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Ia vezi daca la Kawa Motors au ce-ti doresti tu. Sau la Oliver's am mai vazut ca au o gramda de accesorii si zorzoane pentru moto. http://www.olivers.ro/ Daca nu merge siteul, vezi ca-i pe langa Vodafone-ul din Pipera.

 

Vineri am luat amenda pentru nepurtarea castii.

 

Ai luat amenda pentru nepurtarea castii sau pentru "nepurtarea castii"? :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu ghilimele. Alternativa era 6 puncte penalizare si 9-20 puncte amenda :)

Anyway, asta e al doilea numar pe care il pierd. Primul era prins direct in suruburi, fara suport de plastic si s-a rupt metalul numarului. Dupa respectivul incident am cumparat un suport de plastic pe care l-am prins de cel metalic, si de data asta s-a rupt ala metalic :) E ceva gen anul si numarul ...

Btw, am specificat ca FZ6 este, la drum de 350-450km, mai incomod decat R1 ? Saua, vibratiile ...

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ghilimele. Alternativa era 6 puncte penalizare si 9-20 puncte amenda :D

Anyway, asta e al doilea numar pe care il pierd. Primul era prins direct in suruburi, fara suport de plastic si s-a rupt metalul numarului. Dupa respectivul incident am cumparat un suport de plastic pe care l-am prins de cel metalic, si de data asta s-a rupt ala metalic :) E ceva gen anul si numarul ...

Btw, am specificat ca FZ6 este, la drum de 350-450km, mai incomod decat R1 ? Saua, vibratiile ...

Pozitia de pe fazer nu este deloc incomoda, saua intradevar este tare. Tu ai avut mereu o problema cu motorul asta, cred ca mereu ti-ai dorit R1 si de aici toate ,,ideile'' tale legate de furca, frane, etc.... Mereu m-au amuzat parerile tale. :D

 

Salut, ma intereseaza sa trec de pe vitezana la fazer, la ce viteze poate sa ajung am tot vazut, dar nu asta ma intereseaza, am mers cu viteze mari si nu ma mai intereseaza, acum vreau sa ma plimb cat mai mult, vreu sa stiu pe ce drumuri poate sa mearga aceasta motocicleta fara sa ai probleme, adica daca poti merge fara probleme pe drumul dintre Curtea de Arges si Balea Lac fara sa ramai doar cu ghidonul in mana? Sau daca o poti baga pe un forestier si sa ajungi la capatul drumului fara sa fii nevoit sa o bagi in reparatii capitale.

Daca aceasta discutie a mai avut loc in decursul a celor 101pag. imi cer scuze dar nu am vazut.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Am batut cu FZ6 toate drumurile posibile si imposibile din Romania si niciodata nu m-a dezamagit. Are tot ce-i trebuie pt. a te scoate din orice incurcatura. Am fost pe Transfagarasan, pe nenumarate drumuri forestiere, pe drumuri bombardate, am luat nenumarate gropi.......Se aseaza bine si la drum intins pe autostrazi. Are frane si articulatii bune si reglate astfel incat sa poti merge pe oriunde. Acum la 60.000 km. inca merge si arata impecabil. O poti vedea cateva pagini mai in urma. In afara de consumabile singura interventie a fost schimbarea simeringurilor de praf si ulei din furca, ceea ce e perfect normal datorita drumurilor pe care am mers cu ea. O recomand.... :)

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia de pe fazer nu este deloc incomoda, saua intradevar este tare. Tu ai avut mereu o problema cu motorul asta, cred ca mereu ti-ai dorit R1 si de aici toate ,,ideile'' tale legate de furca, frane, etc.... Mereu m-au amuzat parerile tale. :)

 

 

Am batut cu FZ6 toate drumurile posibile si imposibile din Romania si niciodata nu m-a dezamagit. Are tot ce-i trebuie pt. a te scoate din orice incurcatura. Am fost pe Transfagarasan, pe nenumarate drumuri forestiere, pe drumuri bombardate, am luat nenumarate gropi.......Se aseaza bine si la drum intins pe autostrazi. Are frane si articulatii bune si reglate astfel incat sa poti merge pe oriunde. Acum la 60.000 km. inca merge si arata impecabil. O poti vedea cateva pagini mai in urma. In afara de consumabile singura interventie a fost schimbarea simeringurilor de praf si ulei din furca, ceea ce e perfect normal datorita drumurilor pe care am mers cu ea. O recomand.... :)

 

Incorect. Spre deosbire de altii, eu sunt capabil sa vad si partile rele la lucrurile pe care le posed. Sau la persoana mea. Daca imi displacea atat de mult FZ6-ul, ii faceam vant in secunda doi dupa ce mi-am luat R1. Iti pot face si o lista cu defectele R1 2009 ...

 

Sjaak Lucassen a facut turul lumii cu un R1. Asta nu inseamna ca R1 este o motocicleta buna de asa ceva, desi a facut fata mai mult decat onorabil. Nu are rost sa bati cuie cu fierastraul dar in lipsa de altceva, o poti face. crazydriver, daca vrei sa te dai mai mult pe drumuri forestiere, cumpara-ti o motocicleta adecvata pentru adventure-touring, nu-ti bate joc de un FZ6 numai pentru ca poti.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am batut cu FZ6 toate drumurile posibile si imposibile din Romania si niciodata nu m-a dezamagit. Are tot ce-i trebuie pt. a te scoate din orice incurcatura. Am fost pe Transfagarasan, pe nenumarate drumuri forestiere, pe drumuri bombardate, am luat nenumarate gropi.......Se aseaza bine si la drum intins pe autostrazi. Are frane si articulatii bune si reglate astfel incat sa poti merge pe oriunde. Acum la 60.000 km. inca merge si arata impecabil. O poti vedea cateva pagini mai in urma. In afara de consumabile singura interventie a fost schimbarea simeringurilor de praf si ulei din furca, ceea ce e perfect normal datorita drumurilor pe care am mers cu ea. O recomand.... :laugh:

 

Robert iti amintesc inca o data : Futura ... Rullzzz :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si inca una: motorul cam da in nas. Sub 3000 de ture si mai ales in frana de motor se poticneste si zvacneste de mama focului. Mi se pare incredibil pentru injectie !

V-as fi tare recunoscator pentru orice sugestie, ca sa stiu la ce sa ma astept: simple reglaje sau bujii, pompe etc. de cumparat.

 

10x,

Vane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mi se pare normal sa dea-n nas sub 3.000 rpm! Ala e motor de turatie, sub 3.000 nu se simte bine. Cel putin asa e la a mea, pe carburatie. Daca sunt in treapa superioara si am undeva pe la 3000 rpm si cand bag mana-n gaz, n-are deloc vlaga pana cand ajunge la turatie mare (5.500+)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spatele carenelor am gasit niste dreptunghiuri cu cifre si punctulete ca in fisierul atasat. Stie cineva ce semnifica ?

 

post-17745-1247495283_thumb.jpg

 

 

In Japonia, la fabrica, in pauza de masa au jucat angajatii sudoku pe spatele carenei !!! :laugh: :laugh: Hai frate sa fim seriosi ce te interseaza si deranjeaza o hartie lipita cu niste cifre si puncte pe spatele unei carene??? Unde mai pui ca sunt si cuvinte in limba romana, asa ca, cu siguranta nu sunt de fabrica.

 

... si inca una: motorul cam da in nas. Sub 3000 de ture si mai ales in frana de motor se poticneste si zvacneste de mama focului. Mi se pare incredibil pentru injectie !

V-as fi tare recunoscator pentru orice sugestie, ca sa stiu la ce sa ma astept: simple reglaje sau bujii, pompe etc. de cumparat.

 

10x,

Vane

 

 

pai vezi ca in semnatura ta ai un meserias, de ce nu te duci la el ????

 

 

Pai mi se pare normal sa dea-n nas sub 3.000 rpm! Ala e motor de turatie, sub 3.000 nu se simte bine. Cel putin asa e la a mea, pe carburatie. Daca sunt in treapa superioara si am undeva pe la 3000 rpm si cand bag mana-n gaz, n-are deloc vlaga pana cand ajunge la turatie mare (5.500+)

 

Bine punctat.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mi se pare normal sa dea-n nas sub 3.000 rpm! Ala e motor de turatie, sub 3.000 nu se simte bine. Cel putin asa e la a mea, pe carburatie. Daca sunt in treapa superioara si am undeva pe la 3000 rpm si cand bag mana-n gaz, n-are deloc vlaga pana cand ajunge la turatie mare (5.500+)

 

M.H., fenomenul are loc la modul ca am 5000 rpm si ma apropii de semafor, iau mana din gaz, intra in frana de motor iar la 3000 trebue sa strang ambreiajul ca face ca taurii de la rodeo :laugh: . Sau in limbaj moto o tentativa de wheelie-stoppie-wheelie-stoppie... Aproape ca pierd aderenta pe spate. Inteleg sa nu aiba fortza dar de ce zvacneste asa? Bujii-vreo bobina-valva de idle ??!!??

 

As vrea niste indicii inainte sa ajung la mecanic, sa scurtez un pic diagnosticul; eventual, sa am deja piesele suspecte disponibile pentru test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.H., fenomenul are loc la modul ca am 5000 rpm si ma apropii de semafor, iau mana din gaz, intra in frana de motor iar la 3000 trebue sa strang ambreiajul ca face ca taurii de la rodeo :laugh: . Sau in limbaj moto o tentativa de wheelie-stoppie-wheelie-stoppie... Aproape ca pierd aderenta pe spate. Inteleg sa nu aiba fortza dar de ce zvacneste asa? Bujii-vreo bobina-valva de idle ??!!??

 

As vrea niste indicii inainte sa ajung la mecanic, sa scurtez un pic diagnosticul; eventual, sa am deja piesele suspecte disponibile pentru test.

 

Pai man... nu ti se pare logic?!?!? Daca esti in treapta superioara, nu-i normal sa-ti faca asa in momentul in care e subturata????!?!? Si tu cand faci asta... tragi ambreiajul si se opreste mai lin, cand ajungi la semanfor, in ce treapta esti?!?!?

 

Cand mai faci frana de motor, da-i si trepte in jos si apoi elibereaza ambreiajul functie de cum vrei sa te opresti, mai brusc sau mai lin.

Motocicleta n-are nimic, stai linistit! Nu prea le ai tu cu "ghidonatul" ca sa zic asa. Btw, asta e prima ta motocicleta? Conduci frecvent si masina?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Metal Heart: La prima intalnire ti-o dau sa te plimbi cu ea ca la tine sigur n-ar fi prima :laugh:

Si, foarte serios, daca si in treapta I sau a II-a zvacneste la 3000 rpm, atunci daca o uiti intr-a IV-a la 1300 ce dreaq sa mai faca ?

BTW: rablele de la scoala mergeau rotund la 1000 rpm de puteai face 8-uri, iar cu asta nu pot merge in linie dreapta. Sigur are o buba. Ma rog, aflu eu la mecanic ...

 

@Florin: hartiile alea sunt scrise de mine. Dosul carenelor arata ca in poza.

 

post-17745-1247649735_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vane, motoretele de scoala au 125 cmc... tu ai o cascarabeta de 600 cmc si aproape 100 CP!!!!

 

Mai incearca o chestie: mergi cu ea intr-a doua si las-o usr sa mearga din relanti, adica fara ambreiaj tras si fara acceleratie, o lasi sa curga. Teoretic ar trebui sa mearga incet si constant fara alte zvacniri.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut scoala pe Yamaha de 125, pe Tricker (tot Yamaha) de 250 si pe Suzuki GS de 500, mai nervos printre jaloane ca Vadim printre udemeristi :laugh: TOATE mergeau rotund !

 

Daca fac testul dat de tine cand ajunge la 2000-2500 rpm ma arunca in cap sau fac febra musculara de la tinut de ghidon :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5VX-2836L = codul componentei respective. 5VX este codul modelului de FZ6-ului produs intre 2004-2006.

Tabelele cred ca reprezinta lunile si anii in care s-a produs piesa. Pana la data la care a iesit din fabrica.

 

Imo, fz6 este o motocicleta putin zvacnita. Daca brutalizei gazul si inchizi/deschizi brusc, asa se comporta si motocicleta. Bine, nu as zice ca face wheely si nici nu aduce a taur la rodeo dar a fost ciudat pana m-am obisnuit.

Verifica lantul, sa fie reglat corect. Si uita-te putin la pinionul de atac si la foaie sa nu prezinte urme de uzura excesiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis si Zircon... verifica lantul. S-ar putea ca pinionul de atac sa aibe un dinte rupt sau stramb. Daca nu-i dai de cap, vedem maine la Academie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x, Zircon ! Daca aia cu lunile e adevarata, inseamna ca vizorul dreapta si carena mare au fost schimbate in 2007 (moto e produs in 2005). Vizorul stanga ramasese original, saracul, dar am avut eu grija de el ! :laugh:

 

Cat despre taurash, nu-mi ramane decat sa va rog sa faceti niste ture cu el cand ne-om mai intalni ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vane, o s-o forjam :laugh: si noi vreo doua luni( cand unul,cand altul), ca sa ne facem si noi o parere despre problema asta :laugh: .

 

Acum serios si la mine face cam la fel.......in primul rand te gandesti ca esti intr-o trapta prea mare fata de viteza cu care rulezi, dar nu este asta ( ex: ca si la masina cand esti intr-o treapta mare si rulezi cu viteza mica, te zmuceste=cam asa ceva)................s-ar putea, cum a zis ZIRCON sa fie de la lant ( sa fie lantul prea slab), poate sa fie si asta o cauza sau dupa cum mi s-a parut mie sa fie de la cutia de viteze, un joc mai mare intre angrenaje sau ce o mai fi pe acolo........eu am ridicat-o pe cricul central , am bagat-o in viteza si am invartit roata spate intr-un sens si in celalalt si mi s-a parut ca are un joc destul de mare( nu am incercat si la altele sa vad daca face la fel) si pot sa-ti spun ca asa a facut de la inceput ( am luat-o de noua in 2007).

La mine face in treptele inferioare 1,2 si putin si intra 3-a, dar o mai tin din ambreiaj.

Am auzit la alte motoare cum reduc pana la momentul de a opri pe loc si merg cursiv pe cand la fz6 parca intra in vrie.

 

Dar mai vorbim joi, numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Damn ! Ceilalti posesori, nu ziceti nimic ? :bounce:

 

Vane, si la mine face la fel. Nu ca la rodeo cum ai zis tu dar se mai smuceste cand intra in frana de motor.

 

Bine, mie sincer mi se pare ca nu merge tot timpul la fel. Ca uneori e mai lina alteori mai smucita, in functie de pozitia astrelor, nu stiu :moto:. Acum poate sunt doar eu nebun :rock:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa e cum zici tu; problema e ca (legea lui Murphy) se gaseste sa smuceasca mai tare cand incerc sa abordez o curba stransa si tocmai a trecut masina de varsat zoaie, pardon, de udat asfaltul.

Sau cand trec "la mustatza" printre sirurile de masini oprite la semafor ...

 

Ar putea fi e o problema cu firmware-ul de injectie, spuneau ceva pe forumul FZ6 intl, mai exact cu senzorul TPS.

Acum imi amitesc, ziceau ca poate duce chiar la dezechilibrare datorita pierderii aderentei pe roata spate.

 

Ciudat este ca, dupa 2005, au rezolvat problema, de ce mai apare la SDS care are motor nou ?!?

 

TPS trouble...

Editat de vane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vane, nu vezi ce raspunsuri inteligente primesti?! Nu inteleg ce astepti? Vrei sa se repare singura mobra? Inteleg ca vrei sa te informezi putin inainte de a ajunge la servis, dar se pare ca nu e nimeni in masura sa-ti dea informatii precise.

 

E clar ca nu merge bine motorul, nu are voie sa smuceasca! Al meu smucea din cauza senzorului TPS.

Totusi, din ce spui nu cred ca e senzorul la tine. Motorul meu dadea in nas daca tineam acceleratia constant, indiferent de viteza. In mers, daca trageam ambreiajul, murea motorul. Daca opream motorul din cheie si il reporneam, functiona totul bine o scurta perioada dupa care reaparea problema. Dupa ce l-am schimbat totul era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...