Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Salut baieti, citeva pagini mai inapoi pomeneam de o mobra a unui amic, trotineta care este la vanzare, detalii aici. Am mers cu ea vreo 60/70 km, mi-a lasat o impresie extraordinara, cuminte, pliabila oricarui stil de mers. Nu mai mersesem la drum cu un naked, jucaria asta mi se pare senzationala, mai ca as tine-o pentru mine! Are acceleratie, frane, stabilitate, in oras mi se pare zglobie ca un scuter..Misto foc modelul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am Fz1n , 1.85.Daca vrei protectie mai buna la vant optezi pentru varianta s nu n.

fz1 fazer GT(cu carene) si e perfecta pentru touring,bani de benzina sa ai si vreme buna

 

Salut baieti, citeva pagini mai inapoi pomeneam de o mobra a unui amic, trotineta care este la vanzare, detalii aici. Am mers cu ea vreo 60/70 km, mi-a lasat o impresie extraordinara, cuminte, pliabila oricarui stil de mers. Nu mai mersesem la drum cu un naked, jucaria asta mi se pare senzationala, mai ca as tine-o pentru mine! Are acceleratie, frane, stabilitate, in oras mi se pare zglobie ca un scuter..Misto foc modelul..

este o motocicleta foarte fiabila,o motocicleta care e buna si de oras,fiind foarte manevrabila,de touring,consuma putin,buna si pe curbe si de ce nu si pe pista,are destula putere(98 cai),si sa nu uitam ca are motor de r6 ,pozitia este mai mult decat ok,nu este obositoare si ucigasa ca la ss,poate shaua ar trebuii schimbata cu una pe gel ca dupa mai multi km te cam ia poponeata,e o motocicleta buna la mai multe dar nu exceleaza la vreun capitol,nu ai sa regreti daca o pastrezi pentru tine,mai ales ca am vazut ca are si topcase si va fi si mai practica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) poate shaua ar trebuii schimbata cu una pe gel ca dupa mai multi km te cam ia poponeata (... ...)

Mersi, am mai citit de seaua tare, la S2 este mai moale, ce varinte de sei aftermarket ar fi? Poate imi dati linkuri, ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, am mai citit de seaua tare, la S2 este mai moale, ce varinte de sei aftermarket ar fi? Poate imi dati linkuri, ceva..

Salutare,

 

Eu am un S2 si pot sa-ti spun ca am momente cand ma deranjeaza saua la un drum mai lung ( 300---700km), mai ales la inceput de sezon pana se mai tabaceste fundul, dupa care parca nu mai este asa deranjant.

Mi-am luat de la Kronaumoto o perna cu gel http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1149.html pe care o mai pun cand am dureri la popou.

 

Am 40000km cu ea luata de noua si n-am avut nici o problema, o motoreta foarte buna, buna si in oras dar buna si pentru ceva turing.

 

O poza de la prima iesire pe 2014:

post-40304-0-69574100-1394362975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihail citeste mai sus ca ti-a raspuns un baiat.....JustDolt are Fz8

 

nu fz8 ma intereseaza, ci fazer8. am si eu fz6 si stiu cum e, eram curios cat de tare ajuta semicarenele pentru un tip inalt..

 

 

Eu am Fz1n , 1.85.Daca vrei protectie mai buna la vant optezi pentru varianta s nu n.

 

am mers si pe fz1n si fazer1 gt dar nu e ceea ce imi doresc. un fazer8 caut si aparent nu detine nimeni asa ceva

 

multumesc,

mihail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, citeva pagini mai inapoi pomeneam de o mobra a unui amic, trotineta care este la vanzare, detalii aici. Am mers cu ea vreo 60/70 km, mi-a lasat o impresie extraordinara, cuminte, pliabila oricarui stil de mers. Nu mai mersesem la drum cu un naked, jucaria asta mi se pare senzationala, mai ca as tine-o pentru mine! Are acceleratie, frane, stabilitate, in oras mi se pare zglobie ca un scuter..Misto foc modelul..

 

Acum are si suspensia servisata ;)

post-14189-0-03472100-1394447272_thumb.jpg

post-14189-0-56691200-1394447285_thumb.jpg

post-14189-0-36400600-1394447296_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe careva, am un far de FZS600Fazer (modelul patrat) de vanzare - 300 Lei.

Nu are prinderi rupte, nimic crapat. Zace degeaba prin pod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti in dezmembrari de FZS, vezi ca se potrivesc cele de pe TDM, primul model. Poate ai noroc cu ala sa gasesti la dezmembrari.

 

Daca nu, vezi ca pe ebay.co.uk sunt niste discuri noi relativ ieftine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, am mai citit de seaua tare, la S2 este mai moale, ce varinte de sei aftermarket ar fi? Poate imi dati linkuri, ceva..

 

Ia incearca la astia. Eu, cand aveam GSX-Ful, am vrut sa-mi iau o sa de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cam cat costa o sha de s2?

inca o intrebare:cum pot scurge benzina din rezervor la un fz6 fazer 2005??ma tot uit pe sub rezervor si nu vad nici un robinet...

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am iesit astazi la o tura mai lunga cu ascutitoarea, Bucuresti-Targoviste-Ploiesti-Paulesti si retur pe DN1 si am sa va retin atentia cu citeva impresii pe care as ruga ca posesorii care sunt obisnuiti sa le confirme sau infirme, dupa caz..

Tin sa fac o remarca si anume ca este prima data cind merg la drum intins pe genul asta de mobra cu cilindreea de 600.

Ce mi-a placut:

-Motorul elastic si puternic, am fost curios sa plec de jos cu a sasea si a facut-o fara probleme de la 45 km/ora, fara sa tremure, gafaie sau sa protesteze. Apreciez

puterea livrata in orice treapta de viteza, indiferent de regimul de mers, te ajuta fara probleme in orice depasire, in oras este elastic si te descurci usor.

-Cutia schimba perfect, precis, un simplu clanc si gata, cine este obisnuit sa schimbe fara ambreiaj este o adevarata placere s-o faca.

-Franele de calitate, pe fata mi s-a parut ca tin mai putin in prima jumatate de cursa si abia in a doua jumatate strang ca lumea, nimic neplacut sau deranjant. Aici ajuta si masa motocicletei, fiind usurica..

-Tinuta de drum este buna, vara voblaje, ciclistica este buna, se descurca foarte bine pe viraje, amortizorul central isi face treaba bine, acopera neregularitatile bine.

Ce nu mi-a placut:

-Furca fata moale, prea moale, desi i-am servisat-o acum trei zile nu este de acolo, in general acopera bine drumul, dar la viraje luate mai in viteza pe asfalt neregulat exista riscul ca fata sa pompeze. Nimic de speriat, dar daca ar fi a mea primul lucru pe care l-as face ar fi ori sa-i schimb arcurile din interior cu unele mai dure ori sa-i schimb furcile cu unele de la R6 sau R1, cu reglaje multiple (vorbesc in plan teoretic, habar nu am daca se potrivesc). La franari mai tari fata se indeasa de tot in asfalt.

-Parbrizul (desi la asta este aftermarket Puig, mai inspre touring) la cei 183 cm ai mei din ce am sesizat imi arunca curentul in casca. In Targoviste am oprit si mi-am luat dopuri de urechi, este o mobra cu care nu as putea merge fara ele.

-Vibratiile care sunt prezente in ghidon pe orice plaje de turatii, aproape insesizabile la viteza mica, nederanjante pina pe la 140 km/ora, dar mai sus incep sa se accentueze destul de rau. Cred ca asta se datoreaza cilindreeei mici, cred ca toate polizoarele astea se comporta la fel. Am sesizat si un fel de rezonanta in care intra mobra pe la 85 pina pe la 110/115, practic vibratiile se accentueaza un pic, iar dupa aceasta viteza redevine mai domoala.

Practic atunci cind am oprit la Targoviste aveam senzatia ca tin in mana dreapta un telefon care este pus pe vibratii :).

Aici poate conta si faptul ca vin de pe LT, mobra la care confortul este absolut, neexistand nicio vibratie indiferent de viteza.

-Motorul foarte turat, dar aici senzatia se datoreaza faptului ca nu sunt obisnuit eu cu cilindreea, chiar si intr-a sasea aveam mereu impresia ca imi mai trebuiesc doua trepte in sus.

-Faptul ca nu are indicator de treapta mi-a lipsit destul de mult, nu de putine ori dadeam in sus sa ma asigur ca sunt intr-a sasea sau in jos in oras si apoi intr-a doua..in oras insa te ajuta faptul ca este un motor elastic, practic te descurci si intr-a treia sau chiar a patra la fel de bine. Nu am sa inteleg de ce japonezii nu au pus un rahat minor pe mobrele lor, la BMW exista indicator de treapta de prin 1994! Ca o gluma as spune insa ca pe FZ6 ai treaba tot timpul cu socotitul si asta iti tine mintea ocupata :)

-Citind pe aici de consum afara de 4.2 am fost curios sa vad la asta, eu merg mai intins de fel, asta inseamna 120/140, cu mici varfuri de 150, urcat in ture in depasiri si mi-a luat 5.9. Destul de mult, avind in vedere ca LT-ul imi ia in acelasi regim de mers 5.2/5.4 maxim, desi are 400 kg. Sunt convins ca aici conteaza insa turatiile mai mult decit masa, de exemplu cu LT-ul la 140 km/ora in treapta a cincea (ultima) am 4000 rot/min, pe FZ6 aveam la aceeasi viteza intr-a sasea 7400 rot/min! Mai conteaza si aerodinamica, pe asta esti mai expus la vand si opui o rezistenta mai mare la inaintare.

Sunt curios cum reusiti voi consum de 4.2?

Mi-as fi dorit deasemenea ca ghidonul sa fie o idee mai inalt, dar aici iar vorbesc de pozitia de pe motocicleta mea.

 

Una peste alta buburuza mi-a placut, motorul ala rasat face toti banii!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la n ghidonul e mai drept ca si la s deci mai aplecat inspre in fata. se pot pune inaltatoare . sint. dar la viteza o sa areti ciudat aplecat pe ea. si asa raman coatele prea sus.

2005 avea putine vibratii intradevar dar din 2007 cred ca au lucrat si la asta. nu se mai simte decit in turele foarte mari. adevarat ca au schimbat in bine si ciclistica si frana fata.

dar suspensia fata tot moale e. trebuia sa fie mai tare. fata de r6 e pistol cu apa.

si mie mi se pare tot timpu ca e prea turata. de la 4000 in sus. dar pina in 14000 mai e :)

am parbriz givi. probabil cel mai inalt care e pt ea. aeru imi bate direct in viziera deci de galagie nu scapi. in rest e bijutertie. protejeaza ff bine. doar ca la 200 tremura in draci partea de sus a parbrizului.

chiar lipseste indicatorul de treapta si pt mine.

consumu il scoti la viteza de pina in 120 si in plaja 4000-6000 accelerari cit mai liniar. asa am reusit. in oras cu pasager am scos 6.3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers constant 100-130 am scos undeva intre 4,2-4,5%,ca sa turatie ideala de mers in regim touring este la jumate din cat are motocicleta pe bord,adica 7000-7500 rpm,eu asa am scos consum mic,si la mn sunt vibratiile o problema la viteze mari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mda, inseamna ca nu m-am inselat, am sesizat bine..

Problema cu polizoarele astea este ca nu prea te lasa sa mergi ponderat, ele cer ture dupa ture, este al dracului de placut sa te joci cu ea, mai ales pe viraje!

Din cauza asta nu mi-as mai lua o vitezana, mi-este frica, puterea corupe :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma inseala memoria fazerul S2 are intr-a 6 a in jur de 6k rotatii/min. la 120 km/h

iar daca mergi legal sigur scoti 4.2-4.5 %

orice rasucire mai brusca a incheieturii mainii drepte goleste mai rapid rezervorul.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...