Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

de unde mai exact? cine e user-ul? poti pune ceva poze sa vad?

thx !

Nu mai stiu cum se numeste userul a trecut 1 an de atunci. Cauta exact asa in google" evacuari moto romania race " . Voi pune si poze, desi sunt irelevante. Trebuie sa o auzi live este cu totul alta motocicleta, eu personal vad doar avantaje.

Editat de mariuss1900
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor , am o intrebare legata de o toba pentru un FZ6 . Se poate pune toba normala pe o parte sa le scot pe cele stock si sa pun ceva aftermarket intr-o parte ?

 

Ride safe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reformuleaza, te rog...

Din cate inteleg, vrea o singura toba (sport) in loc de cele doua stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteles acum. Anularea completa a sistemului original.

 

Dar de ceeee? Frige la popou? :DD

 

Mie mi se pare ca arata bine de tot asa...+ ca nu isi parleste pielicica suava pasagera accidental.

 

Eu am mers si la 40 grade si nu am simtit taciuni sub oo.

 

De ce vrei sa le schimbi?

Editat de middle_of_nowhere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor , am o intrebare legata de o toba pentru un FZ6 . Se poate pune toba normala pe o parte sa le scot pe cele stock si sa pun ceva aftermarket intr-o parte ?

 

Ride safe !

se cam poate ce vrei tu.

am dat ieri din intamplare peste acest FZ6.

imediat mi-am amintit de tine si am facut 2 poze. sper sa nu se supere detinatorul ca am postat pozele fara acordul lui.

post-38187-0-16795100-1398597460_thumb.jpg

post-38187-0-43394800-1398597484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oribila,ii strici tot farmecul la fz6,motocicletele cu tobele sub sha mi se par cele mai cool,pai dezavantajele la toba sport sunt:consum marit,o sa cam puti o gaz......pornesti alarmele la multe masini(daca esti nesimtit si nu te intereseza nu e o problema daca iti pui vecinii in cap) ,mergi cu frica pe langa politie(posibil sa ramai fara talon),iar la drum lung te cam deranjeaza......iar avantajele sunt ca te faci mai observat in trafic si ca se aude mai frumos :)

 

Blonda mea a primit un topcase Yamaha de 44 litri ieri de care sunt foarte multumit,e practic,recomand,imi incap 2 casti in el,si ma tenteaza pe viitor sa ii cumpar si o sha de S2,nu ma bate gandul sa o schimb in urmatorii 2 ani desi o am déjà de 2 ani :)

post-56511-0-38000700-1398625457_thumb.jpg

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se cam poate ce vrei tu.

am dat ieri din intamplare peste acest FZ6.

imediat mi-am amintit de tine si am facut 2 poze. sper sa nu se supere detinatorul ca am postat pozele fara acordul lui.

 

Toba aia mica cu 2 pipe cred ca este un IXIL, am vazut la un prieten pe un kawa ZX6R - in topul celor mai galagioase pe care le-am auzit pe strada.

 

Aspectul lui FZ6 fara tobele sub sa este oribil. Putea sa le lase acolo si intrerupea din galerie de jos. Pastra aspectul si avea si 3 tobe. Sic !

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul cu tobele RACE este cam inactiv.

Alt topic similar care pare si activ si include preturi este aici.

Poze generale aici si cu fz6 aici.

Spor la vizualizat !



Salut .Am si eu o intrebare. La cate liniute se ridica apa la voi. Am avut surprinderea sa vad 4 liniute ridicate in oras si m am speriat putin. Ce i drept mers in bucuresti.

 

Am mai vazut apa ridicandu-se 4-5 linii, dar ar trebui sa porneasca ventilatorul. Asta-vara in oras pornea destul de des in regim de trafic lent, desi e o mobra destul de aerisita, nu e ca un VFR800.

Vorbesc de modelul cu cadran rotund, 2004-2006. Eventual ar merge schimbat si lichidul de racire, nu se stie de cand este acolo si mai ales ce are (apa chioara?), eu il schimb dupa 1 mai, odata cu revizia.


Blonda mea a primit un topcase Yamaha de 44 litri ieri de care sunt foarte multumit,e practic,recomand,imi incap 2 casti in el,si ma tenteaza pe viitor sa ii cumpar si o sha de S2,nu ma bate gandul sa o schimb in urmatorii 2 ani desi o am déjà de 2 ani :)

 

Ceva detalii cu furnizorul si pretul se poate? Suportul de unde l-ai luat. Ma intereseaza.

Tobele sub sa imi plac dar asta inseamna portbagaj ioc si lipsa unui loc unde sa bagi o sticla de apa ma cam enerveaza.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tobe Laser Extreme si nu sunt atat de galagioase pana in 5-6000rpm. Si arata si mai frumos decat 2 tobe din acelea mari(parerea mea). In alta ordine de idei are cineva de vanzare un parbriz pt modelul N, mai micut decat cel de aici http://www.motovip.ro/web_continut_dinamic/poze/mari/7644_1.jpg

post-73449-0-22958300-1398685071_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Audi am dat 500 lei pe topcase cu suport si prinderi,este Sh,l-am cumparat de la cineva care isi vindea mobra si isi vindea si din accesorii separat,si chestia misto e ca e si Original Yamaha,iar nou sare cu tot cu prindere si suport de 300 euro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate are limita de 5 kg si e foarte usor de spart inchizatoarea, ca toata cutia e din plastic subtire care flambeaza. Merge prin oras daca o cari dupa tine (ca pe o valiza) cand te dai jos de pe motocicleta, dar nu sa lasi ceva peste noapte in ea.

 

SI eu am tot modelul asta si l-am luat din magazin, dar daca vreau sa pun vreodata sidecase trebuie sa schimb suportul, nu merg impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Audi am dat 500 lei pe topcase cu suport si prinderi,este Sh,l-am cumparat de la cineva care isi vindea mobra si isi vindea si din accesorii separat,si chestia misto e ca e si Original Yamaha,iar nou sare cu tot cu prindere si suport de 300 euro....

 

Pretul tau e bun, dar original e prohibitiv. De 300 eur bag benzina si car un rucsac in spate sau prins cu plasa pe locul din spate, si-asa merg doar eu pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Si-a montat careva pe motoreta gear indicator? Se poate pune?

Nu de alta dar de multe ori imi pun intrebarea in ce treapta de viteza sunt.

La inceputurile mele intr-ale motoretismului numaram/tineam oarecum minte, socoteam cumva

Acum imbatranesc si mai uit.

Poate unora nu le pasa in ce viteza sunt, dar mie tare mi-ar placea sa stiu.

 

Zilele trecute am facut primul drum cu noua mobra in afara orasului.

Fiind familiarizat cu Fazerul S2 am avut o surpriza maxima calarind pt prima data un naked.

Foarte placuta si controlabila pana undeva in jur de 120 km/h.

Intre 120-150 km/h (maxim cat am mers ) cam neplacut, desi am parbriz. m-am luptat ceva cu vantul.

E adevarat ca poate mi-am cam iesit din mana . In 2013 n-am mers deloc , In 2012 daca am facut 1500 km mare mirare.

Per ansamblu sunt bucuros ca am luat o motoreta care-mi place si cu care vreau sa merg din ce in ce mai mult.

 

De cauciucuri nu stiu ce sa zic. Poate voi stiti mai multe.

Am niste Pirelli diablo DOT2010 noi. Le-a cumparat fostul proprietar dar sunt nefolosite.

Mergand spre Ploiesti m-am oprit sa alimentez la Pucheni. Adica mers aprox 30km sa zic.

Primul lucru dupa ce m-am oprit a fost sa scot manusa si sa verific temperatura cauciucului spate. Atat cat poti verifica. Surpriza totala. Cam reci.

Am capatat o oarecare nesiguranta , parca nu-mi venea sa merg mai sportiv. In cele din urma mi-am zis ca mai bine merg in limitele mele si sa ma intorc intreg .

Afara era o temp de aprox 22 grade senin cu soare.

Cine cunoaste modelul asta de gume poate imi impartaseste si mie din experinta lui.

Si sa nu intelegeti gresit. Mobra a mers ca pe sine. Poate problema a fost doar la mine.

 

Regards,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune indicator, am vazut pe un alt forum o discutie mai de mult. Mie imi e perfect inutil pentru ca in functie de mers schimb in sus sau in jos, in jos pana dau de limita si in sus la fel.

 

Cauciucurile nu ai de ce sa te astepti sa se incalzeasca prea tare la 22 de grade afara, nu e totusi chiar atat de cald; cred ca e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ai sa te obisnuiesti cu motorul si nu mai ai nevoie de indicator. Si eu imi doream la inceput pentru ca am vazut la prietenul meu la un Fazer din 2008 dar a mea este din 200 model mai vechi si nu are. Daca mergi cu ea ai sa o simti, eu am invatat-o din turatii si la cum o simt stiu in ce treapta sunt , desi nu le numar niciodata.

 

Cauciucurile trebuiesc incalzite bine cand "te dai bine pe curbe" asa la drum relax cu un touring nu ai neaparat nevoie sa verifici temperatura si sa tregi concluzia ca nu sunt ok...

Din cate am vazut ca ai spus nu prea ai mers cu mobra...cand vei merge mai mult asemenea gunduri vor disparea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am vazut ca ai spus nu prea ai mers cu mobra...cand vei merge mai mult asemenea gunduri vor disparea.....

Nu ma intelege gresit. Nu sunt incepator intr-ale motoretismului

Vreau doar un feedback din partea celor care sunt incaltati cu astfel cu gume.

Eu personal n-am mers pe asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...