Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru mers cu pasager cartea si bratul basculei zic 2.5 fata si 2.9 spate. E clar ca sonny "e pe acolo" !!!

M-am amuzat de dimineata.... :peace:

 

 

Mai bine spune careva mai experimentat in setari, la cat sa fac "marele" reglaj al suspensiei spate.

Adica are o rozeta cu 7 pozitii, de la soft la hard, in rest nimic, pe furca fata evident nimic.

 

pozitiile sunt asa:

1=soft

3=standard

7=hard

 

Ma interesa pentru un mers solo sportiv la cat sa il pun (userul are 90kg). :hug:



Nu ma intereseaza neaparat top speedul, nici nu l-am atins pana acum, doar pe curbe sa stea mai bine. (sper ca nu ziceti sa o schimb cu R6)

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5 fata si 2.9 spate ? glumesti cu pasager? nici daca scrie pe 100 de carti trebuie sa fi inconstient sa mergi cu presiunea aia,eu am 70 kg,pasagera cam tot pe acolo.eu unu merg foarte bine cu presiunile de mai sus cu pasager si nu am nici o problema,iar daca tu mergi cu presiunile de 2.5 si 2.9 cu pasager si nu ai probleme,bravo tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi presiune scrie si pe bascula, si eu folosesc aceeasi presiune in pneu. nu am nici cea mai mica problema.. eu iti recomand acelasi lucru... cineva a stat si a testat niste treburi, si a studiat putin pana a scris acolo valorile alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu 2.25 si 2.5, le verific mai rar. Le gasesc mai scazute cu 0,1-0,2bar din cand in cand. Cu pasager merg extrem de rar si pentru o jumatate de ora nu mai stau sa le umflu la cat zic ei.

In acelasi timp, ma gandesc si eu ca cineva a gandit valorile respctive corelate cu dimensiunile gumei. La fel ca la masina, pt 16,17,18 inch cu latimi diferite, presiunile sunt altele cu mici variatii. De aici sunt reticent la a modifica valorile. Dar cred ca merita incercat un weekend, sa vad ce si cum. Astept vremea.

Lipsa de comportament pe viraje de viteza e posibil sa apara din cauza ca vreau prea mult de la ceva ce nu e pentru mers sportiv. In rest, imi place in toate aspectele: frane f bune, urca bine in ture. Normal ca nu e R1, compar in dreptul ei. Cu hornetul de exemplu nu m-am impacat (mica, inghesuita, saua aluneca teribil, parca e data cu vasilina). Fz6 are saua tare in schimb.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carte este scrie in psi,la mine s-a comportat foarte bine cu presiunea folosita,am sa incerc sa pun putin mai mult sa vad daca observ o schimbare in mai bine

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu 2.25 si 2.5, le verific mai rar. Le gasesc mai scazute cu 0,1-0,2bar din cand in cand. Cu pasager merg extrem de rar si pentru o jumatate de ora nu mai stau sa le umflu la cat zic ei.

 

In acelasi timp, ma gandesc si eu ca cineva a gandit valorile respctive corelate cu dimensiunile gumei. La fel ca la masina, pt 16,17,18 inch cu latimi diferite, presiunile sunt altele cu mici variatii. De aici sunt reticent la a modifica valorile. Dar cred ca merita incercat un weekend, sa vad ce si cum. Astept vremea.

 

Lipsa de comportament pe viraje de viteza e posibil sa apara din cauza ca vreau prea mult de la ceva ce nu e pentru mers sportiv. In rest, imi place in toate aspectele: frane f bune, urca bine in ture. Normal ca nu e R1, compar in dreptul ei. Cu hornetul de exemplu nu m-am impacat (mica, inghesuita, saua aluneca teribil, parca e data cu vasilina). Fz6 are saua tare in schimb.

 

Pentru unul singur, mergi cu valorile ideale ( cele indicate pe bascula ), lipsa de comportament pe viraje, se manifesta cum ? e prima mea moto, da mie mi se pare ca e un compromis ideal, oras usoara, afara rapida ( pentru oamenii cu capu pe umeri ), si pe viraje, eu unul nu cred ca am indeajuns de mult cojones ca sa o duc la limita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru unul singur, mergi cu valorile ideale ( cele indicate pe bascula ), lipsa de comportament pe viraje, se manifesta cum ? e prima mea moto, da mie mi se pare ca e un compromis ideal, oras usoara, afara rapida ( pentru oamenii cu capu pe umeri ), si pe viraje, eu unul nu cred ca am indeajuns de mult cojones ca sa o duc la limita...

 

Daca mergi civilizat poti sa ramai cu presiunea de pe bascula.

Cand o sa mergi mai tare, sportiv sau necivilizat si ai sa simti guma spate ca aluneca pe curbe, sa scazi presiunea.

Ideal pe strada este sa se mearga civilizat :) Trebuie sa recunosc ca mie, mi-a reusit de foarte putine ori, motiv pentru care m-am si lasat de mers pe strada.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am zis deja, ca punct de referinta (pt mine cel putin).

Mai sunt si gume care se umfla chiar mai putin - Dunlop Sportsmart 1, Gp racer, D212, Pirelli Supercorsa, Bridgestone R10, S20, etc.

In afara de Michelin, ceilalti producatori au inceput sa faca anvelope cu carcase mai rigide decat acum cativa ani deci, poti sa bagi sub 1.9 pe unele modele de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ceva dunlop smart... qualifier... si tot asa, avusesem sub 2.. da draci, ca i`am dat cat scrie pe bascula... mi se pare mai intepenita.. da pe viraje, inca nu am apucat sa o plimb, sa vad ce si cum... o sa fac si eu teste... intre 2 si 2.5 ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat de pe bulevardul Timisoara, de la MotorTeam. E cam la fel de mare ca cel al lui finu.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@finu zimi te rog de unde ai luat parbrizul, caut si eu unul de mult timp

man, eu asa am cumparat mobra. exact cum o vezi si ce vezi pe ea

parbrizul este baracuda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sniper mai stopu` ala e cu tot cu semnalizari.. da ? nu te`au intrebat militienii de el nimic ? sau nu au avut sansa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mobra mea e aceasi culoare :D

si a mea are fix aceeasi culoare. mascata ce-i drept de husa de rezervor.

 

mie imi lipseste trusa de scule + curelusa de prindere.

am intrebat in stanga si dreapta, dar n-are nimeni.

nu ca m-ar deranja, dar vreau sa fie cat mai completa.

daca cineva are rog sa-mi dea de veste.

 

10x!

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Kriminal, vad ca este acelasi model :) super. Cat zici ca a fost? Poate au si magazin online cei de unde ai cumparat tu

 

Si mobra mea e aceasi culoare

No problemo. A fost in jur de 500 de lei, poate 450, sunt vreo 2 ani de cand l-am luat.

Ia uite ce-am gasit:

http://www.motorteam.ro/motociclete-suzuki-piese-accesorii-echipamente-moto-service-bucucresti/magazin-piese-accesorii-motociclete/parbriz-moto-puig-yamaha-fz6-new-generation?filter=249,246,252,251&limit=100

 

Daca vrei, iti dau parbrizul la schimb pe tobe, hihihihi :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...