Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vineri am plecat de la birou la 5:30, am ajuns acasa pe la 6:30, doar 18 km cu motocicleta daca iti vine sa crezi. La un singur semafor nu m-am bagat printre coloane si am stat de 4 ori, in rest am navigat cu 10-15 km/h printre lungi siruri de masini. Cu bicicleta fac un pic mai putin, dar pierd inca un sfert de ora cu dușul la birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Adriene e cazul sa-ti schimbi traseul. Chiar daca ocolesti mai mult. Nu-i viata sa stai la cozi cu motorul asta. Pe mine cel putin ma omoara ambreajul. N-am chef sa fac brat de culturist de la ambreajul tare de FZ6.

 

@racataian: 3 posibile probleme pentru incarcarea ta slaba. Cea mai evidenta e releul care nu mai merge. Cu ea as incepe. Prin inlocuire. Cu unul care sigur e bun. Nu SH ca alea pot avea tot felul de probleme, de genul sa incarce bine reci, dar dupa 2-3 minute, dupa ce se incalzesc un pic, sa se opreasca din incarcat. A doua ar fi bobina. Date fire jos, masurat ce iese d-acolo ca-n manual. Sansele sa fie el: mai mici. Al treilea si cel mai nenorocit scenariu e ca ai pe undeva, prin toata instalatia electrica, niste fire care's ciupite si dau curent pe cadru in loc de la baterie. Trebuie luata la puricat toata instalatia.

 

@elparu: Bordurile de FZ6 si contactele sunt facute de japonezi, dupa standarde chineze cred. Cred ca unu din 3 proprietari are probleme cu bordul de vreun fel si unul din 5 are probleme cu contactul. Din cate am citit, daca nu mai merge ceva prin el, nu prea se repara, se inlocuieste. Mie de exemplu, dupa o ploaie mai serioasa, imi fileaza LED-ul de Neutru cand vibreaza mai tare motorul. N-are treaba cu nici un senzor, nu opreste motorul sau ceva, pur si simplu ori sta aprins rahatul ala de LED la intensitate mica, ori clipoce zici ca-i la discoteca. Sa ma cac in plasticele lor de rahat si-n izolarea facuta cu guma de mestecat.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as vrea sa optez pentru un fazer 1000 din primavara dar nu prea ma lasa inima sa las blonda mea,iar nush ce an sa aleg sa fazer 1000,ca am inteles ca unele au probleme la cadru,merg mult si cu pasagerul asta e unul din motive pentru care as lua fazer 1000 si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,foarte frumos fzs1000 le sa ai grija de el,si eu sunt adeptul modificarilor propiei motociclete chiar daca la vanzare lumea zice domne a fost cazuta,dauna etc

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 52 CP in plus nu o sa ii vezi cu pasager (ajuta de pe la 220 km/h in sus, pana acolo ajunge si chiar trece si FZ6), dar o sa se simta diferenta de cilindree. Nu esti primul care merge cu pasager si vrea sa treaca de la 600 la 1000 :)

 

Singura chestie ciudata e ca eu am mers cu pasager si ca pasager (pe propria motocicleta) pe 500 cu 54CP si in oras era chiar suficient; cu pasager nu mergi sportiv decat daca ai tricoul cu "If you see this, the bitch felt", asa ca un 600 ar trebui totusi sa fie suficient, mai ales ca tu nu esti nici tocmai urias. Nu stiu cat difera consumul fata de un 1000cc, dar diferenta de manevrabilitate o sa o vezi sigur.

si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

to fall, fell, fallen - verb neregulat

Deci corect era "...the bitch fell" [off the bike]

 

scuze de offtopic ;)

 

Astept si eu cu nerabdare raspunsul despre consumul la 1000cc.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puterea aia 52 cp da ii simti si in depasiri sa stii foarte si te ajuta mult cuplul,inca sunt indecis

Caut tobe sport pentru fz6 fazer 2005,astept oferte ,pot oferi si tobele stock la schimb+ diferenta,de preferat tobele devils sau cele remus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea, puterea unui motor decide viteza maxima, o ai la o turatie in care ajungi rar, nu la turatii uzuale gen 4-6000 rpm. De pilda FZ6 are 98 CP la 12.000 rpm, cat de des ajungi acolo si pentru cat timp? In schimb la 5000 rpm nu stiu daca are macar 40CP; la fel si un motor de 1000, la 5000 rpm abia daca are 50-55CP, faptul ca are 150CP la nșpe mii de ture e irelevant.

 

Dar da, cilindreea ajuta, ca la 5000 rpm ai vreo 20-25CP in plus utilizabili, vezi graficele. Cel de 600 e de la FZ6R, curba de putere se opreste mai devreme decat la S2, dar pana la 7-8000 rpm e aceeasi asa ca e concludenta.

post-7203-0-75023300-1412884129_thumb.jpgpost-7203-0-07782400-1412884141_thumb.jpg

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, e asa importanta validarea alegerilor pentru tine? am zis intotdeauna ca fz6 e un motor extraordinar... dar fz1 e fratele mai mare, face totul mai bine, mai repede mai fin.. si ca sa-ti dai cu teoria peste degete nici macar nu consuma mult mai mult, poate chiar mai putin daca mergi in grup cu 600 cuminti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrianB1 Ai luat in calcul varianta mai slaba a FZ6 (cea americana), cu 51Nm si 68cp fata de S2 cu 64nm si 98cp. E chiar mai slaba decat S1 care are 77cp. Nu au cum sa fie la fel pana la o turatie anume. Daca as trece la litraj mai mare, as alege cuplul mai jos in turatii, cateodata nu am chef sa-i dau blana sa simt ca trage, mai ales pe oras.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e varianta de 98 cai :),are putere garla,dar parca dupa o anumita perioada vrei ceva mai mult :) o am de aproape 3 ani,din ce stiu eu fazerul are 59 nm daca nu ma insel nu 64...adrian are dreptate oricum noi folosim cel mult 30%-40% din puterea unei motociclete


» Post actualizat in 10 Oct 2014 09:28
De unde pot cumpara blugi moto buni?sa fie si mai de toamna asa si cu protectii,astept recomandarile voastre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vz eu din scurt din 1 se vede ca are mai mult zvac ca si surioara de 600. inca nu am scoso la drum ca nu are asigurare dar revin cu impresii. pozitia cam ca pe s2 dar centru de greutate mai jos , ciclistica cam ca si modelele de 600 an 98 -2004 care e mai ok ca si fz6 2004-2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca are mai mult zvac, ca nu degeaba are 400cc in plus :)

 

Stiu ca e modelul din SUA, ideea e ca motorul e aproximativ acelasi cu alta mapare in ECU; la S2 puterea creste pana la 12.000 rpm, pe cand la FZ6R e plafonat si in putere si in turatie. Daca va uitati la graficul cu motociclete de 600 toate au cam aceleasi curbe pana in 7-8.000 rpm, sunt limitele tehnologice date de capacitatea motorului, nu ai cum sa obtii mai multa putere fara turbo, poti doar sa urci in ture si S2 fix asta face. Problema la motorul de pe S2 si la orice motor de 600 cc e puterea scazuta in turatii mici si medii, gen 30 CP la 5000 rpm :( Degeaba ajunge la aproape 100CP la turatii pe care nu le folosesti, asta am spus si mai sus - ce faci, mergi in oras cu 10-12.000 rpm? Da, as fi incantat de o motocicleta cu 50-55 CP la 5.000 rpm precum FZ1, dar ca sa obtii acea putere trebuie sa arzi mai multa benzina, randamentul e comparabil si asta inseamna consum mai mare.

 

Cum poate sa consume un FZ1 mai putin decat un FZ6 la aceeasi viteza? Motocicleta e un pic mai mare, aerodinamica un pic mai proasta, deci are nevoie sa arda mai multa benzina ca sa mentina aceeasi viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cum sa consume mai putin decat la viteze mai mari 1000le,fazerul e facut sa traga mai tare in ture mici decat un supersport de 600,asa sunt facute majoritatea nakedurilor,mai ales a mea dupa ce iam facut o revizie mai complexa printre care am schimbat si pinionul de atac care avea un dinte in plus rezultatul a fost o motocicleta care trage putin mai tare din ture joase,daca nu ai grija poti sa faci si un wheelie :)


» Post actualizat in 11 Oct 2014 15:59

Pam pam,dupa o mica spalare si degresare :)

post-56511-0-69560300-1413043146_thumb.jpg

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam o solutie de la lidl speciala pt jante,am dat pe ele ,am lasat sa se inmoaie si apoi am dat cu jetu pe ele,nu acord asa multa atentie in a curata jantele mai ales pe cea dupa spate pemtru ca sare de la lant,dar mai intai curat lantul,o bag pe cricul central,o bag in a 1a ca sa mearga singura si sa se curete calumea si apoi mai dau si pe jante cu solutie ca sa le curat,iar la ungere invart eu usor roata cand dau cu sprayul de ungere si imping cu picioru sa invart roata ca sa intre bine solutia in lant,o las cateva minute dupa si nu mai sare pe janta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...