Robert Rmh Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 https://m.louis.eu/artikel/abus-wall-ground-anchor/10001788?list=77851083 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 mda, e o varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Omule, gaseste un pom gros. Nu-ti trebuie "ancora" de 100 de euro. Rahatul ala e mai scump ca o alarma decenta si poate fi scos intr-un minut. Doua lanturi (daca gasesti ABUS la un pret decent, e perfect), un pom, o prelata si o alarma decenta. Ascunsa pe o alee, intre blocuri, departe de bulevarde, si totul o sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Omule, gaseste un pom gros. Nu-ti trebuie "ancora" de 100 de euro. ... Da,da,mai ales ca s-a interzis defrisarea si exportul de masa lemnoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 sambata fac o cheia...daca sunt doritor va astept cu mare drag,plecare cat mai de dimineata,sa avem timp de opriri,de masa,mai vin 2-3 bikeri,mers lejer,unii avem si pasagere cine e interesat poate sa ma contacteze sau sa vina la ora 09:00 in omv city mall din berceni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 as fi venit, dar e fi-miu bolnav poate alta data. have fun ! sa faci poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 http://distanta.ro/bucuresti/valenii-de-munte/sacele/45.429536,25.554497/bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut,acum cateva zile am facut CTC-ul asfaltului in urma caruia am constat ca E tare si neplacut,m-am belit la mana si la picorul stang,carena fata si spate sparte in mai multe locuri,sasiu si capac carter slefuit. Dar abia ieri am vazut in locul unde am lasat mobra am gasit doua picaturi de ulei,m-am uitat mai bine si am vazut 2 fisuri pe capacul carter-ului. Vroiam sa va intreb se poate reface starea carter-ului si a sasiului.Eu pentru inceput am slefuit un pic sasiul cu flexul cu discul de lustrit,au mai disparut din zgarieturi dar totusi se vede bine.Ce pot face? In poze se poate vedea cum era sasiul inainte sa pun flexul si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 ti-ar fi prins bine niste crash pad-uri. mi-e teama ca nu ai cum sa maschezi lovitura cadrului. iar capacul cel mai sanatos lucru e sa-l inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 ti-ar fi prins bine niste crash pad-uri. Exact asta voiam sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Nu ca o sa-mi iau crash pad-uri,ba chiar o sa-mi pun crash bar.Imi pare rau ca va ramane vizibila lovitura la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut,acum cateva zile am facut CTC-ul asfaltului in urma caruia am constat ca E tare si neplacut,m-am belit la mana si la picorul stang,carena fata si spate sparte in mai multe locuri,sasiu si capac carter slefuit. Dar abia ieri am vazut in locul unde am lasat mobra am gasit doua picaturi de ulei,m-am uitat mai bine si am vazut 2 fisuri pe capacul carter-ului. Vroiam sa va intreb se poate reface starea carter-ului si a sasiului.Eu pentru inceput am slefuit un pic sasiul cu flexul cu discul de lustrit,au mai disparut din zgarieturi dar totusi se vede bine.Ce pot face? In poze se poate vedea cum era sasiul inainte sa pun flexul si dupa Capacul pare fisurat langa surubul inferior dinspre spatele motocicletei. Cea mai eleganta rezolvare - schimbi capacul. Poti sa il si sudezi dar apoi trebuie planata suprafata de asezare pe motor si zona pe care strange capul surubului. La sasiu mai intai slefuieste cu hartie abraziva si abia apoi lustruieste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 posibil sa fie o ideea foarte buna cu crash bar. am auzit ca la o tranta mai violenta acel brat al cadrului se poate rupe daca este montat crash pad pe el. am si vazut cateva cadre rupte in zona aia. pe de alta parte crash baru este cam inestetic barfa cu recuperarea. si poarta echipamentul data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Asa e urat cu crash bar dar si mai urat cu carene sparte si carter slefuit.Imi crapa inima in mine de draci,totul s-a intamplat in mai putin de o secunda,cum am ciupit frana ghidonul mi sa intors de-o data in dreapta si buf jos. Editat Mai 22, 2015 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 urat ce-ai patit ori ai prins ceva ulei ori nisip altfel nu-mi dau seama cum ai trantit-o si la viteza mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cum am mai spus eram cu un grup de alti motociclisti era noapte bezna,eram al treilea din grup,vad semnul cedeaza trecerea vad ca se aprid stopurile la motoarele din fata,ciupesc frana si nu am tras ca boul ca sa blochez roata,com am atins frana buf jos. Trebuie sa schimb imediat capacul ala sau se mai poate amana?In sensul as mai putea sa mai circul asa un pic cu ea pana reusesc sa gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Il schimbi,nu-l schimbi,verifica nivelul uleiului sa nu scada sub minim si sa umbli cu el asa,ca nu-i ok! Si eu as schimba capacul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 nu stiu daca s-a mai discutat intreb si eu se poate face ceva la esapamentul stock sa sune altfel decat un foen? mi-ar placea mie niste tobe mai acatarii dar momentan nu dispun de finantele necesare. mai suntem si batuti de soarta. ne trebuie 2 bucati. ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 lasale asa ca e mai bine,am avut eu tobe sport,dezavantaje:mirosi mai mult a benzina,consum marit,atragi atentia politiei,sa nu mai zic ca trezesti vecinii noaptea/dimineata,pornesti alarme la masini,avantaje:sunetul A mea are sitele scoase,are un sunet mai placut decat cel stock si nu e deloc deranjant,asa am cumparat motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 ma gandeam sa iau la mana a doua o toba stock si sa o modific cam cum o ai tu , fara site . in fine, intelegi ce zic evacuarea originala vreau s-o pastrez intacta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 ma gandeam sa iau la mana a doua o toba stock si sa o modific cam cum o ai tu , fara site . in fine, intelegi ce zic evacuarea originala vreau s-o pastrez intacta. am golit eu tobele prin 2008 cand am avut un fz6. nu face alteceva decat un zgomot de oala sparta. » Post actualizat in 23 May 2015 07:07 lasale asa ca e mai bine,am avut eu tobe sport,dezavantaje:mirosi mai mult a benzina,consum marit,atragi atentia politiei,sa nu mai zic ca trezesti vecinii noaptea/dimineata,pornesti alarme la masini,avantaje:sunetul A mea are sitele scoase,are un sunet mai placut decat cel stock si nu e deloc deranjant,asa am cumparat motocicleta nu creste consumul cu alte evacuari de niciun fel,si nu sunt singurul care am costatat asta . toti cei care au avut fz6 au aceasi au avut aceasi concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 se poate face ceva la esapamentul stock sa sune altfel decat un foen? Vrei sa o vinzi? Am patit eu asta, m-am dus sa vad o motocicleta de vanzare si avea o toba de nu se auzea nimic altceva, putea sa aibe piulite in motor in loc de ulei si tot nu s-ar fi auzit. » Post actualizat in 23 May 2015 11:28 nu creste consumul cu alte evacuari de niciun fel,si nu sunt singurul care am costatat asta . toti cei care au avut fz6 au aceasi au avut aceasi concluzie. Ba creste, dar nu de la toba: cand urla in dementa pilotii se cred sportivi si se baga in gaz si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 » Post actualizat in 23 May 2015 11:28 Ba creste, dar nu de la toba: cand urla in dementa pilotii se cred sportivi si se baga in gaz si mai tare. eu vorbeam strict de evacuare nu de stilul de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Pai cu efectul placebo al tobei crezi ca isi mai dau seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 ok, am inteles ideea raman momentan cu toba stock. am mers atatia ani asa, o pot face si de acum incolo. cind s-or gasi finante vedem daca investim in ceva aftermarket va multumesc pt pareri guys ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.