Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Un comentariu despre tobele aftermarket: unele suna superb, altele mai putin, dar la un drum mai lung o toba zgomotoasa e foarte obositoare. Dupa 10 ani pe motocicleta nu ma mai urc in sea pentru un drum in afara orasului decat cu doape in urechi (ok, sunt si casti pentru telefon si mai ascult uneori si muzica daca e pustiu pe sosea, dar cu volumul la minim). Iar in oras zgomotul unei tobe nu e neaparat un avantaj, unii soferi se enerveaza si strang randurile si te blocheaza cand mergi printre coloane si ii cam inteleg - cu toba stock majoritatea imi fac loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A mea cu sitele scoase nu are sunet de oala sparta,cine imi stie motocicleta imi da dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

tocmai mi-am luat un FZ6 si tare vreau sai montez protectii maini.

Stie/are cineva asa ceva? nu as lua ceva (de pe net) si dupa sa nu le pot monta.

 

merci anticipat

 

Dupa mine nu cred ca ar trebui montate protectii pentru maini nu e un motard ca sa ai sanse sa iti prinzi mainile mai degraba ti-as recomanda un crash pad sau crash bar pentru motor.

Vroiam sa va intreb acel carter ca trebuie schimbat,il pot schimba eu?in sensul e usor de schimbat sau e mai bine sa merg la un service cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine nu cred ca ar trebui montate protectii pentru maini nu e un motard ca sa ai sanse sa iti prinzi mainile mai degraba ti-as recomanda un crash pad sau crash bar pentru motor.

Vroiam sa va intreb acel carter ca trebuie schimbat,il pot schimba eu?in sensul e usor de schimbat sau e mai bine sa merg la un service cu el?

E adevarat ca nu ma dau cu el prin padure, dar o protectie in plus zic ca e bine venita.

Crashbar-uri tot caut ....ceva nici prea mare dar nici prea mic...ceva care in cazul unei cazaturi sa nu aibe sanse sa aghete ceva si sa-mi futizeze cadrul ..sa faca mai mult rau de cat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un burghiu de 300mm X 22 mm dai cate o gaura fix prin gaura de evacuare, ca sa elimini niste labirinturi. Cauta pe youtube drilled exhaust pt fz6. Clar e o imbunatatire. Eu mi-am luat inca o toba stock si vreau sa dau gaurile, ma ofer cobai. Dar n-am scula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te pe o pagina in urma sunt poze cu ce i-am facut dupa o alunecare.

Nashpa...pacat.

Sa stii ca, crashpad-urile nu sant foarte ok. Isi fac treaba pe asfalt ca'n palma, dar la soselele noastre...cum agata ceva cum poate futiza cadrul.

Eu o sa-mi fac din dur-alu. sau poate chiar din teflon, putin mai custom-izate.

Crash bar ...mai caut...inca nu am gasit mare lucru, doar un singur tip si nu-mi place sa n'am din ce alege. Mai caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLM, e un naked nu o africa twin sa atarni fiare de ea. Vrei sa cada si sa o ridici doar prafuita? Ia un Supertenere/Afroca Twin/Transalp cu 25 de kile de otel in jur si aia e.

Si frumoasa si protejata nu se poate.

Ai dreptate,dar dupa o tavaleala te cam doare inima cand vezi care sparte carter si cadru bulit.

As vrea sa intreb cam care ar fi diferenta dintre FZ6 si FZ1?Inafara de capacitatea cilindrica si putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLM, e un naked nu o africa twin sa atarni fiare de ea. Vrei sa cada si sa o ridici doar prafuita? Ia un Supertenere/Afroca Twin/Transalp cu 25 de kile de otel in jur si aia e.

Si frumoasa si protejata nu se poate.

Nu zice nimeni sa o umpli de fier, dar cu un guard discret si cat mai bine plasat te poate salva de cateva sute de euro si ca sa nu zic si de zilele in care stai dupa piese ...etc.

Daca as avea 1500 $ / luna m-ar durea si pe mine in ''semering'' de un capac, o scarita, un rezervor...o toba ..etc

» Post actualizat in 26 May 2015 15:15

Ai dreptate,dar dupa o tavaleala te cam doare inima cand vezi care sparte carter si cadru bulit.

As vrea sa intreb cam care ar fi diferenta dintre FZ6 si FZ1?Inafara de capacitatea cilindrica si putere

si de consum...uite un studiu:

255 - YAMAHA FZ6 Fazer S2 / ABS (> 07) *5.71 L / 100 km

277 - YAMAHA FZ6 Fazer (> 07)5,81 L / 100 km

306 - YAMAHA FZ6 Goala (> 07) *5.90 L / 100 km

316 - YAMAHA FZ6 S2 Naked / ABS (> 07) *5,92 l / 100 km

374 - YAMAHA FZ6 Fazer (04-06) *6,08 l / 100 km

476 - YAMAHA FZ6 Naked (04-06) *6.33 L / 100 km

si FZ1:

665 - YAMAHA FZ1 Fazer (06-09) *6,84 l / 100 km

847 - YAMAHA FZ1 Fazer (> 10)7.67 L / 100 km

881 - YAMAHA FZ1 Naked (06-09) *7,96 l / 100 km

 

in medie cu 1.5 ltr in +

Medie pe FZ6 - 5.95 si pe FZ1 - 7.49

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 1 mai am facut un raid cu gasca

printre care si 2 bucati FZ1N

la 225 km parcursi erau disperati sa caute benzinarie

eu pe FZ6 merg ~350km. daca-mi pun mintea poate si mai mult

dar mai sanatos intreaba colegii pe topicul dedicat info ref la consum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 1 mai am facut un raid cu gasca

printre care si 2 bucati FZ1N

la 225 km parcursi erau disperati sa caute benzinarie

eu pe FZ6 merg ~350km. daca-mi pun mintea poate si mai mult

dar mai sanatos intreaba colegii pe topicul dedicat info ref la consum

Cat iti ia pe oras la mers normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa faceam si eu inainte sa merg cu pasager 350-380 km cu un plin,tin minte ca odata am facut chiar 430 desigur intrat pe rezerva vro 30 km,iar acum cu pasager fac cam 300-320 pana sa intre pe rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cazut pe sosea cu vopsea proaspata, pe frig intru-un giratoriu la 30-40km/h din cauza unui taxi.

Crash padurile au preluat putin din damage dar mi-au rupt o bucata din cadru., am avut noroc ca doar putin si l-am sudat, polisat si e ok acum.

Oricat de bune crash paduri ai avea, la frecare pe asfalt se indoaie inspre in spate, lovesc in cadru si locul din surul crash padului se rupe mai mult sau mai putin in functie de lovitura. La o cazatura la o viteaza mai mare, cadrul se poate rupe in asa fel incat motorul nu se mai sustine in locul ala. E un design prost din cauza ca, crash padul intra in cadrul motocicletei.

Poate doar daca o scapi pe loc sau la viteze sub 10km/h nu se strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vali, pai pune tata guard , dar nu te astepta sa arate si bine dupa aia. Adica ori protectie, ori aspect, nu merge cu amandoua.

A mea are crash paduri si a fost scapata facand un burnout, doar padurile s-au zgariat si capetele de ghidon (propietarul anterior, nu am activitati din astea)

Doar nu crezi ca'l blindez ca'n Mad Max ...las' ca pun niste poze cand e gata... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de info Andrei,

o sa pun linkul pe topicul de la accidente.

 

eu nu pot accesa facebook de la munca.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare asa pentru curiozitatea mea :) la voi la Fz6 cate liniute stau aprinse la apa in timpu mersului la drum lung?? La mine de obicei am vaz ca pana acum stateau 2, acum de cand sa incalzit afara vad ca imi stau 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se aprind toate si incepe ultima sa clipeasca e OK. Verifica nivelul lichidului in vasul de expansiune (plastic alb de sub sa, pe partea dreapta inspre esapament) si adauga daca esti sub FULL. 3 linii e foarte bine in oras daca mergi printre masini/semafoare. 4 linii e cam cald, dar OK daca porneste ventilatorul si scade la 3.

 

Daca ajungi la full la temperatura si incepe sa clipeasca ultima liniuta, trage pe dreapta si lasa motorul sa se raceasca. Si du-o la un mecanic, e posibil sa ai probleme cu racirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...