Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Pe 15 iulie am avut un accident. Pasagerull dreapta spate nu s-a asigurat cand a deschis usa si m-a lovit. Am cazut, am entorsa la genunchi (ruptura de ligament colateral si poate altele, trebuie sa fac RMN sa vad exact). Azi am fost la asiguratorul City Insurance, a mers neasteptat de bine au facut poze si mi-au dat o foaie cu care pot sa merg in orice service care lucreaza cu asigurare. Trebuie sa merg la service, ei sa ia legatura cu asiguratorul sa se inteleaga la pret si e ok.

Mai e varianta sa ma interesez eu de piese si sa le trimit lista cu preturile si sa imi repar eu motorul in regie proprie.

Partile care trebuie schimbate sunt

-carena fata crapata in coltul dreapta sus langa oglinda

-carena spate dreapta crapata

-aripa roata fata crapata

-capac motor revopsit

-maneta frana

Intrebarea mea e unde pot sa gasesc piesele si preturile sa pot sa imi fac o idee care varianta e mai buna. Niste linkuri, numere de tel, contact persoane recomandari unde ati facut si ati fost multumiti, etc,ar fi bine-venite.

Am Fazer de 600 din 2006, 30.000 km. Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dual tours, motodynamic. Din cate stiu eu cam astia-s in Bucuresti.

http://www.yamaha-motor.eu/ro/news/index.aspx?id=500689

http://www.motociclete.com.ro/

 

Mai multe detalii poti afla cu dealer locator:

http://www.yamaha-motor.eu/ro/dealer-locator/index.aspx#/dealer/

 

Poti sa-ti cauti singur piesele pe

https://www.shopyamaha.com/parts-catalog/lines/street-mcy?ls=Street&dealernumber=

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Pe 15 iulie am avut un accident. Pasagerull dreapta spate nu s-a asigurat cand a deschis usa si m-a lovit. Am cazut, am entorsa la genunchi (ruptura de ligament colateral si poate altele, trebuie sa fac RMN sa vad exact). Azi am fost la asiguratorul City Insurance, a mers neasteptat de bine au facut poze si mi-au dat o foaie cu care pot sa merg in orice service care lucreaza cu asigurare. Trebuie sa merg la service, ei sa ia legatura cu asiguratorul sa se inteleaga la pret si e ok.

Mai e varianta sa ma interesez eu de piese si sa le trimit lista cu preturile si sa imi repar eu motorul in regie proprie.

Partile care trebuie schimbate sunt

-carena fata crapata in coltul dreapta sus langa oglinda

-carena spate dreapta crapata

-aripa roata fata crapata

-capac motor revopsit

-maneta frana

Intrebarea mea e unde pot sa gasesc piesele si preturile sa pot sa imi fac o idee care varianta e mai buna. Niste linkuri, numere de tel, contact persoane recomandari unde ati facut si ati fost multumiti, etc,ar fi bine-venite.

Am Fazer de 600 din 2006, 30.000 km. Merci anticipat.

 

www.bardakmotor.ro Aici isi face un prieten motocicleta (pe asigurarea celui care l-a lovit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii!

am o problema de incarcare si sunt blocat:

- pornesc motorul si la rece masor incarcarea la 4000rpm - 14.2V stabil

- merg 10min cu el in ture pina la 6krpm, masor incarcarea: 12:6. Dupa o ora de mers asa..bateria se termina si porneste doar impinsa.

- am schimbat pina acum 3 relee de incarcare si tot asa face.

- am pus o baterie noua, dar tot asa face

- bobinele statorul le-am masurat- 0.8 Ohmi, identic cu valorile masurate pe o alta Fz6

- am masurat curentul total consumat de motor - am deconecta releul de incarcare si am pornit motorul doar de pe baterie. In timp ce mergea am inserat un ampermetru in serie la o borna a bateriei: 10 Amperi.(fara faza scurta - 6.5A) -valori normale zic eu, deci nu am consumator necunoscut.

- am masurat voltajul pe toate cele 3 bobine din stator(deconectate de la releu): la 4000rpk- 60V-70V( alternativ), dar cand masor cu mufa pusa in releu - scade la 11V( alternativ ) ceea ce ma face sa cred ca

ori generatorul nu poate da destul curent catre releu, desi valorile statorului sunt in limite

ori releul asta nou e stricat desi are doar o zi.

 

Are cineva alte idei?

Poate fi stricat rotorul din generator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa intri in modul de diagnoza sa vezi ce cod de eroare iti da? Si apoi vezi descrierea codului de eroare in manualul de service. Daca ai prea multe erori, le stergi pe toate si apoi o mai pornesti si faci in asa fel sa-ti mai dea eroarea respectiva..Ar fi un punct de pornire.

Salut colegii!

am o problema de incarcare si sunt blocat:

- pornesc motorul si la rece masor incarcarea la 4000rpm - 14.2V stabil

- merg 10min cu el in ture pina la 6krpm, masor incarcarea: 12:6. Dupa o ora de mers asa..bateria se termina si porneste doar impinsa.

- am schimbat pina acum 3 relee de incarcare si tot asa face.

- am pus o baterie noua, dar tot asa face

- bobinele statorul le-am masurat- 0.8 Ohmi, identic cu valorile masurate pe o alta Fz6

- am masurat curentul total consumat de motor - am deconecta releul de incarcare si am pornit motorul doar de pe baterie. In timp ce mergea am inserat un ampermetru in serie la o borna a bateriei: 10 Amperi.(fara faza scurta - 6.5A) -valori normale zic eu, deci nu am consumator necunoscut.

- am masurat voltajul pe toate cele 3 bobine din stator(deconectate de la releu): la 4000rpk- 60V-70V( alternativ), dar cand masor cu mufa pusa in releu - scade la 11V( alternativ ) ceea ce ma face sa cred ca

ori generatorul nu poate da destul curent catre releu, desi valorile statorului sunt in limite

ori releul asta nou e stricat desi are doar o zi.

 

Are cineva alte idei?

Poate fi stricat rotorul din generator?


» Post actualizat in 22 Jul 2015 12:22

Ai incercat sa intri in modul de diagnoza sa vezi ce cod de eroare iti da? Si apoi vezi descrierea codului de eroare in manualul de service. Daca ai prea multe erori, le stergi pe toate si apoi o mai pornesti si faci in asa fel sa-ti mai dea eroarea respectiva..Ar fi un punct de pornire.

 

 

iaca si un filmuletz explicit cum sa intri in modul ala:

 


» Post actualizat in 22 Jul 2015 12:25

Ai incercat sa intri in modul de diagnoza sa vezi ce cod de eroare iti da? Si apoi vezi descrierea codului de eroare in manualul de service. Daca ai prea multe erori, le stergi pe toate si apoi o mai pornesti si faci in asa fel sa-ti mai dea eroarea respectiva..Ar fi un punct de pornire.


» Post actualizat in 22 Jul 2015 12:22

 

 

iaca si un filmuletz explicit cum sa intri in modul ala:

 

aici si lista cu fault codes:

Fault Code: 12
Diagnostic Code: --
Symptom: No normal signals are received from the crankshaft position sensor.
Probable cause of malfunction:

Open or short circuit in wiring harness.
Defective crankshaft position sensor.
Malfunction in pickup rotor.
Malfunction in ECU.
Improperly installed sensor.
Fault Code: 13
Diagnostic Code: 03
Symptom: Intake air pressure sensor-open or short circuit detected.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring sub lead.
Open or short circuit in wiring harness.
Defective intake air pressure sensor.
Malfunction in ECU.
Fault Code: 14
Diagnostic Code: 03
Symptom: Faulty intake air pressure sensor pipe system
Probable cause of malfunction:
detected hose
clogged hose
Intake air pressure sensor hose is detached, clogged,
kinked, or pinched.
Malfunction in ECU.
Fault Code: 15
Diagnostic Code: 01
Symptom: Throttle position sensor-open or short circuit detected.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring sub lead.
Open or short circuit in wiring harness.
Defective throttle position sensor.
Malfunction in ECU.
Improperly installed throttle position sensor.
Fault Code: 16
Diagnostic Code: 01
Symptom: A stuck throttle position sensor is detected.
Probable cause of malfunction:
Stuck throttle position sensor.
Malfunction in ECU. 01
Fault Code: 19
Diagnostic Code: 20
Symptom: Open circuit in the input line of ECU No4 terminal is detected when the start switch is pressed.
Probable cause of malfunction:
Open circuit in wiring harness (ECU coupler).
Malfunction in ECU.
Fault Code: 21
Diagnostic Code: 06
Symptom: Coolant temperature sensor-open or short circuit detected.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring harness.
Defective coolant temperature sensor.
Malfunction in ECU.
Improperly installed sensor.
Fault Code: 22
Diagnostic Code: 05
Symptom: Intake air temperature sensor-open or short circuit detected.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring harness.
Defective intake temperature sensor.
Malfunction in ECU.
Improperly installed sensor.
Fault Code: 30
Diagnostic Code: 08
Symptom: The motorcycle has overturned.
Probable cause of malfunction:
Overturned.
Malfunction in ECU.
Fault Code: 33
Diagnostic Code: 30
Symptom: Open circuit is detected in the primary lead of the ignition coil (# 1, #4).
Probable cause of malfunction:
Open circuit in wiring harness.
Malfunction in ignition coil.
Malfunction in ECU.
Malfunction in a component of ignition cut-off circuit system.
Fault Code: 34
Diagnostic Code: 31
Symptom: Open circuit is detected in the primary lead of the ignition coil (# 2, #3).
Probable cause of malfunction:
Open circuit in wiring harness.
Malfunction in ignition coil.
Malfunction in ECU.
Malfunction in a component of ignition cut-off circuit system.
Fault Code: 41
Diagnostic Code: 08
Symptom: Lean angle cut-off switch-open or short circuit detected.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring harness.
Defective lean angle cut-off switch.
Malfunction in ECU.
Fault Code: 42
Diagnostic Code: 07, 21
Symptom: No normal signals are received from the speed sensor; or, an open or
short circuit is detected in the neutral switch.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring harness.
Defective speed sensor.
Malfunction in vehicle speed sensor detected unit.
Defective neutral switch.
Malfunction in the engine side of the neutral switch.
Malfunction in ECU.
Fault Code: 43
Diagnostic Code: 09
Symptom: Supply power to the injector and fuel pump is not normal
Probable cause of malfunction:
Open circuit in wiring harness. (red/blue line or blue/yellow line)
Malfunction in ECU.
Fault Code: 44
Diagnostic Code: 60
Symptom: An error is detected while reading or writing on EEPROM.
Probable cause of malfunction:
Malfunction in ECU. (The CO adjustment value is not properly written on or read from the internal memory).
Fault Code: 46
Diagnostic Code: --
Symptom: Power supply to the FI system is not normal.
Probable cause of malfunction:
Malfunction in "CHARGING SYSTEM".
Fault code: 50
Diagnostic Code: --
Symptom: Faulty ECU memory. When this malfunction is detected, the code
number might not appear on the meter.
Probable cause of malfunction:
Malfunction in ECU. (The program and data are not
properly written on or read from the internal memory.)
Fault code: Er-1
Diagnostic Code: --
Symptom: No signals are received from the ECU.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring sub lead.
Malfunction in meter.
Malfunction in ECU.
Fault code: Er-2
Diagnostic Code: --
Symptom: No signals are received from the ECU within the specified duration.
Probable cause of malfunction:
Improper connection in wiring sub lead.
Malfunction in meter.
Malfunction in ECU.
Fault code: Er-3
Diagnostic Code: --
Symptom: Data from the ECU cannot be received correctly.
Probable cause of malfunction:
Improper connection in wiring sub lead.
Malfunction in meter.
Malfunction in ECU.
Fault code: Er-4
Diagnostic Code: --
Symptom: Non-registered data has been received from the meter.
Probable cause of malfunction:
Improper connection in wiring sub lead.
Malfunction in meter.
Malfunction in ECU.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa se incalzeasca una din piese in mers si sa piarda curent. Am patit si eu asta acum vreo 2 ani, au schimbat in service mai multe relee de incarcare, statoare, baterii si nu i-au dat de cap, iar la un moment dat una din combinatiile de piese a mers si merge si in ziua de azi, dar nu au fost in stare sa descopere care problema initiala. Noroc ca era in garantie si au avut si cu ce testa, ca au primit piese de schimb de la importator si mai aveau inca o motocicleta identica in service si au incercat toate combinatiile posibile.

 

E posibil sa fie statorul, daca zici ca ai incercat cu 3 relee diferite; probabil un scurt partial (un numar de spire) cand se incalzeste si se dilata.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic sa incerci releul tau la alt FZ6. Dupa care statorul tau la alt FZ6. Dupa care bateria ta la alt FZ6. Daca una din piesele alea face la fel, aia-i buba. Daca toate fac la fel... :D

 

In opinia mea umila, e releul, am observat o defectiune identica cu a ta la motorul vechi. Schimbat releul cu unul probat si s-a rezolvat.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Istoria cu releul e asa: comportamentul pvestit mai sus a inceput in noiembrie anul trecut, atunci am schimbat releul original cu unul din dezmembrari, A mers vre-o 2 luni dupa care a cedat. Am pus altul de la o honda si asta a mers iar 2 luni. Sapt asta am luat unul nou cu vreo 5mil si dupa 10 min de mers a inceput iar sa nu mai incarce.

 

Curent parazit nu am pt ca: cu motorul incalzit si fenomenul activ, am scos mufa releului si am masurat curentul consumat direct din baterie =10Amperi ceea ce e f ok. In mod normal din releul ar putea iesi max 22A(310W). Daca aveam un consumator curentul era ...peste 22Amps, generatorul si releul nu ii puteau furniza si tensiunea scadea la borne din cauza asta.

 

Azi o sa primesc un releul original de pe un alt FZ6 si o sa mai incerc. La ce sa ma astept? O sa curga tot uleiul? Trebuie sa schimb garnitura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am o întrebare legata de ambreiajul de FZ6.

Când ambreiajul ține prea sus aproape de capăt înseamnă că e pe ducă nu? În ultimele două săptămâni am făcut nustiu câte morți de motor sau am accelerat-o prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@racataian: o sa curga putin ulei. Un pahar maxim. Nu pune relee de la alte modele, nu-s dimensionate pentru consumul motorului tau. S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa mearga si sa pice dupa 2 luni, s-ar putea sa nu pice niciodata dar sa iti buleasca bateriile din cand in cand. Concluzia: ori nou ori testat foarte bine. Dar de la modelul tau.

 

@XCATale: Mie cand mi s-a rupt cablul de ambreaj tinea din ce in ce mai jos, pen'ca probabil se rupeau fire din el.Eu ma bucuram ca era mai usor de tras. Pana am tras si am ramas cu maneta moale in mana. Daca-l schimbi, sa-l schimbi cu unul OEM.

Ambreaj cu totul inca n-am schimbat la FZ6. Inca n-am auzit de cineva care sa-l busheasca de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(0730) 367 657,marius il cheama,iti aduce si piese noi,are service yamaha,are si piese sh de fazer,recomand,e profesor pe fazere,si te poate ajuta si cu diagnoza,ca lucreaza cu firmele de aiguratori daca nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut sa cumpar suporti de sidecase-uri pt fz6 s 2006 cu/fara genti. Daca stiti pe cineva care ar vinde ofer bere la schimb pt. Informatie :))... ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor. Am o problema cu cheile de la FZ6. Mai exact, am cumparat-o doar cu cheia rosie. Am cumparat o cheie neagra cu cip blank, am taiat-o, totul ok, dar nu pot sa o codez folosind procedura cu cheia rosie. Imi arata pe bord eroarea 52, semn ca chipul e recunoscut, intra in modul de registering new key pe parcursul procedurii, dar dupa ce termin operatiunea tot necodata e. Ce am gasit eu pe net, majoritatea re-registreaza 2 chei negre. Cand ai doar una mie-nu mi iese, poate are cineva idee ce e de facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Istoria cu releul e asa: comportamentul pvestit mai sus a inceput in noiembrie anul trecut, atunci am schimbat releul original cu unul din dezmembrari, A mers vre-o 2 luni dupa care a cedat. Am pus altul de la o honda si asta a mers iar 2 luni. Sapt asta am luat unul nou cu vreo 5mil si dupa 10 min de mers a inceput iar sa nu mai incarce.

 

Curent parazit nu am pt ca: cu motorul incalzit si fenomenul activ, am scos mufa releului si am masurat curentul consumat direct din baterie =10Amperi ceea ce e f ok. In mod normal din releul ar putea iesi max 22A(310W). Daca aveam un consumator curentul era ...peste 22Amps, generatorul si releul nu ii puteau furniza si tensiunea scadea la borne din cauza asta.

 

Azi o sa primesc un releul original de pe un alt FZ6 si o sa mai incerc. La ce sa ma astept? O sa curga tot uleiul? Trebuie sa schimb garnitura?

 

Am testat cu releul original - acelasi comportament- dupa 20 min in trafic, incarcarea scade la 12.5V si nu mai creste pe 13 oricat as tura motorul.

Am dus-o in alt service si mi-au dat jos statorul- rezistenta e in limite, nu are urme de uzura sau fire arse. Rotorul iarasi arata bine, fara crapaturi in magnetul permanent

 

Are cineva alte idei ce as putea sa ii mai fac? Pur si simplu nu pot pricepe de ce nu mai incarca cand se incalzeste si sunt si la al doilea mecanic care se satura de mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...