Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut! Careva interesat, pe final de sezon? :) Ma gandesc sa o vand pe a mea.

 

http://olx.ro/oferta/yamaha-fz6-s2-naked-2007-11-000-km-evacuare-mivv-topcase-parbriz-ID4OfzS.html

http://olx.ro/oferta/yamaha-fz6-s2-naked-2007-11-000-km-evacuare-mivv-topcase-parbriz-ID4OfzS.html#476046a9af

Yamaha FZ6 S2 Naked 2007, 11.000 km, evacuare Mivv, topcase, parbriz , 2890 e negociabil

 

@razvan_smart, nu crezi ca ar fi corect in vanzare, atat aici cat si pe olx sa faci referire la faptul ca ai avut probleme la RAR si ca este schimbat cadrul ?

 

 

Asa cum tu susti in acest post: /index.php?/topic/724385-yamaha-r6-2007-facelift-4099-euro/?hl=razvan_smart

Si asa cum primul vanzator sustine in acest post: /index.php?/topic/724607-yamaha-fz6-s2-1540-km-2499-euro/?hl=razvan_smart&do=findComment&comment=3944980

 

Nu zice nimeni ca e ceva necurat sau ca motorul nu e bun. dar corect e sa zici !

 

@finu , ma astept sa sari si sa imi explici ce baiat de nota 10 e razvan si square asa ca nu te mai obosi.

 

no offence

Editat de SilQ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SilQ

nu sar omule, stai linistit :)

pe razvan nu-l cunosc , iar pe square l-am intalnit o singura data cand am cumparat ceva de la el si am fost foarte multumit.

 

cat despre mobra eu am inteles ca este un S2 veritabil dar cu acte de S1.

nici un cadru schimbat.

acu na, si razvan putea sa zica de unde a luat mobra si care-i povestea ei.

sincer abia acum cand ai pus linkurile am facut legatura.

uitasem complet de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma io-nteleg ca sunteti amici si va aveti bine, da in rahat, puteai sa zici ca vinzi un s2 cu cadru de s1 care a stat degeaba niste ani buni inainte sa ajunga la actualul proprietar. Si da, am banii s-o cumpar pe loc daca intreaba cineva. Dar n-o s-o fac, fix pentru ca is prea multe belele posibile la un motor stat mult cu cadru inlocuit.

 

@razvan: in banii pe care-i ceri, orice cumparator o sa cantareasca de 10 ori si o sa plateasca o data. E mult mai kosher daca le spui la oameni de la inceput pe ce dau banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa lamurim odata . are sau nu cadrul schimbat?

ca sa mor daca mai pricep ceva.

poate intra pe aici TNG si ne zice el.

din spusele lui razvan mobra a trecut pe la el prin service.

 

@bigFatAss - man , tu la cine faci referire cand ai pomenit de amicitie?

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor. Acum vad ce discutii !! :) Mobra o vand azi, asa ca nu cred ca are rost, dar ofer cateva lamuriri:

 

1. Nu am pus mobra pe motociclism tocmai ca sa evit astfel de discutii inutile cu tot felul de bagatori in seama (nu ma refer la voi, unii care stiti cat de cat situatia). Asta discutam cu clientul la fata locului, vazand mobra, vazandu-ma pe mine ( oricum in talon e 2005, deci ce puteam sa ascund???). E un subiect pe care nu ma astept un client sa-l inteleaga dintr-o descriere pe OLX. Nici eu cand am luat-o nu am fost decat susceptibil pana mi-a explicat vanzatorul situatia.

 

2. Mobra e un S2 cu cadru de S1. Nu a avut niciodata probleme la RAR cum sustine cineva mai sus (daca el e potentialul cumparator de la Cluj, inseamna ca nu ma asculta cand vorbeam la telefon - sunt moldovean, vorbesc mai repede decat sunt ardelenii obisnuiti sa asculte poate :P ). Scrie foarte clar pentru cei care au cautat de unde am luat-o si povestea ei. Confiscata in Italia, fara posiblitate de a o vinde la export cu acel cadru. Firma din Italia a pus ce cadru a gasit, in cazul asta unul din 2005. Nu am avut nicio problema la inmatriculare, am si acum actele de la RAR. Asadar eu consider ca nu era oportun sa scriu pe OLX, ci sa vorbesc la telefon cu omul, cand intram in detalii despre ea.

 

3. In mobra am bagat o gramada de bani ca sa fie tipla, cum imi place mie (aprox 20 mil FARA sa pun uleiuri si cauciucuri si accesorii, pe verificari injectie, curatari, detailing etc etc). La TNG s-au facut cele mai importante operatiuni, TNG a confirmat ca mobra este exact ce se sustine ca e (ca noua, stata in mult timp pe undeva).

 

4. Cumparatorul de azi a verificat mobra la service si pe baza acestei decizii o cumpara (si stie si aceasta poveste). Ce ziceti, o fi vreo pacaleala? Va zic si service-ul, ca a fost alegerea lui. Deci, bigFatAss, nu ajungea la niciun proprietar fara info.

 

 

Una peste alta, sper ca s-a mai lamurit. Cine o va lua va fi un norocos, fara tobe plateste 2600 Euro pe o mobra cum f putine sunt in romania intretinute. Dar deh, are alt cadru.

Editat de razvan_smart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) O intrebare am. Nu imi functioneaza claxonul la FZ6 '04. Am schimbat goarna, insa nu da niciun semn. Am verificat daca exista impuls electric pe fire la apasarea butonului, rezultatul este nul. Am verificat siguranta si este buna. Tind sa cred ca problema este din buton (contacte). Are cineva idee, este usor sa desfac si sa verific blocul de comenzi de pe ghidon ori trebuie sa apelez musai la un electrician?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se umbla cu grija si nu tragi ca nebunul de fire si contacte pe acolo nu ai cum sa le strici.

Mie mi s-a intepenit semnalizarea si a trebui sa o ung. Am scos-o din bloc, nu am desfacut-o fizic si am uns cu un spray cu vaselina.

Problema cu butoanele de claxon si de pornire o am si eu, ele functioneaza dar trebuie sa apas foarte tare pe ele. Am obsevat ca butonul de claxon s-a mai lasat si se apasa mai usor dupa ce l-am butonat intens prin traficul din bucuresti dar, probabil peste iarna se va intepeni la loc si o sa trebuiasca desfacut, curatat si uns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ma bate gandul sa instalez niste inaltatoare pt ghidon ca astea:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?list=107179378

 

Mai aveti careva asa ceva? Voi avea suficienta distanta la cabluri pt a putea inalta ghidonul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat zilele trecute sa retusez un mic defect la una din carenele frontale, cele care vin pe interior. Intrebarea mea este, unde gasesc codul de culoare, ca am tot cautat pe net si nu am gasit decat DPBML, care am senzatia ca e culoarea rezervorului, dar mie imi trebuie culoarea mai inchisa. Coloritul este ca cel din poza. Ma poate ajuta cineva cu niste informatii va rog ?

post-38384-0-86435000-1446545222_thumb.jpg

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum repar o prindere rupta din interior de la o aripioara din lateral?posibil sa se fi rupt de la drumurile de kko ale romaniei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Ma bate gandul sa-mi iau din nou motor (am vandut Transalpul acum 3 ani), ceva bun la toate, si imi face cu ochiul tare de tot Fazerul. Buba e ca nu stiu daca reusesc sa disponibilizez o suma suficienta pt un FZ6S (e musai sa fie carenat), in schimb am gasit niste oferte bune de "fox eye", modelul 2003. As vrea niste pareri, merita sau nu, asa cel mai tare ma deramjeaza toba aia "atarnata". Am vz ca are cadrul din teava si nu Al, carburatoare si nu injectie, dar nu stiu mare lucru despre nici unul dintre modele.

Orice parere sau sfat sunt binevenite. Merci.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu eu despre modelul de care intrebi tu este ca are o fiabilitate foarte buna,iar daca ai grija de ea este o motocicleta care ingroapa multe motociclete,fiind carburatie probabil e putin mai brutala pe acceleratie decat injectia :),modelul 2004 in sus are plusuri desigur ca este mai noua si ciclistica mai buna datorita cadrului :) ,eu zic sa mai rabzi sa pui cateva sute de euro deoparte si sa iei un fz6 fazer 2005-2006,merita fiecare ban,eu o am pe a mea de 4 ani si simt ca nu vreau sa ma mai despart de ea,sezonul viitor ii aduc imbunatatiri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are florin v una 2003 la vanzare la un pret imbatabil. nu il cunosc personal, doar am vz anuntu pe bursa de 600. modelu ala are ciclistica mai buna ca si 2004-2006. parerea mea. am avut 2001-2005-2007. foarte misto motoreta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 7 ani fzs 600 fazer an 2002,o motocicletă fantastică,de fiecare dată îmi făcea plăcere să o scot la drum!Când am vândut-o am avut un sentiment tare aiurea!Tipul care a luat-o vrea să o vândă căci are ceva probleme financiare,dacă eşti interesat îți pot da nr.de tlf să il contactezi! Eu am intretinut-o maniacal!Recomand modelul de care vorbim! Acum am un fz6 fazer 2005,spun doar că e ceva peste modelul mai vechi,e un motor după parerea mea,foarte reusit! Cochetam catre un miar ,un fz1 dar te gândesti ce vrei să faci şi cu atâta putere,consum mai mare plus că fz6 e ca o viespe,mai usoară şi mai manevrabila! Deci totul e de pret,un model mai vechi de fazer intr-o stare bună il iei pe la 1600 euro pe când un model fz6 in stare bună îți trebuie un 2500 euro!Repet, recomand cu căldură şi un fzs600 an 2002,cel sub anul 2000 e mai urâțel,carena şi rezervor mai mic! Numa bine!

Editat de Fazeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...