Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca aveai probleme cu ouale pe seaua veche nu era o problema cu seaua, ci cu pozitia ta sau cu o eventuala hernie.

era doar o expresie....nu era nici o problema din cele enumerate de tine dnu doctor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stati cu luminile la FZ6 S? Sunt in dubiu daca sa montez xenon cu riscul de amenda si ridicat talon. Ma cam oftica aspectul de chior cu un singur far pe faza mica, am inteles ca e fir in instalatie si se poate lega si celalalt dar creste consumul prea mult si scade efectul flash-ului.

Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti pe www.louis.de perna cu gel. ai 2 avantaje. ramane seaua originala iar perna cu gel este net superioara buretelui in plus bagat in sea.» Post actualizat in 10 Feb 2016 08:39

foarte mari!

Am luat eu o perna din aia de pe louis. Creste clar confortul la drum lung insa are dezavantajul ca intr-adevar este ciudat de alunecoasa. Pe dos are un material extrem de aderent, insa pe fata are un material foarte fin si alunecos. Daca ar fi avut acelasi material de pe dos si pe fata ar fi fost perfecta.

 

Pe fezeul meu alunec constant pe sea catre rezervor si este foarte enervant sa ma ridic continuu catre locul pasagerului. Speram sa pot rezolva problema asta cu perna asta de pe louis insa nu a fost sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stati cu luminile la FZ6 S? Sunt in dubiu daca sa montez xenon cu riscul de amenda si ridicat talon. Ma cam oftica aspectul de chior cu un singur far pe faza mica, am inteles ca e fir in instalatie si se poate lega si celalalt dar creste consumul prea mult si scade efectul flash-ului.

Ce parere aveti?

Eu stau prost, nu sunt multumit de faza scurta si am pus-o pentru un an pe ambele faruri (toata instalatia exista deja, e doar un fir lipsa pe care l-am pus eu) dar la mersul prin oras mananca baterie pe paine si nici nu poti sa stingi usor al doilea far cand vrei fara sa faci modificari in plus.

 

Astept cu interes un kit de faruri cu led pentru FZ6S care sa nu necesite demontarea farului si lipirea lui la loc, ci doar inlocuirea becului, dar nu am gasit inca asa ceva. Pe Led fiind consumul mult mai mic probabil se pot pune linistit 2 becuri pe scurta si tot ar trebui sa consume mai putin, consumul teoretic e de vreo 10 ori mai mic pentru aceeasi intensitate luminoasa, in practica ma astept sa fie macar de 4-5 ori mai bun.

 

Pentru faza lunga nu am ce sa comentez, ar fi frumos si acolo un led pe ambele faruri dar altfel becul de pe dreapta e H7 si nu se poate face nimic fara modificari in instalatie. Am avut HID ("xenon") pe Honda inainte si cand aprindeam faza lunga pe un singur bec se facea lumina pe strada, doar ca nu functioneaza nici ideea de flash si aprinderea fazei lungi ia vreo 10 secunde pana la intensitatea uzuala, in primele 3-4 secunde nu observi nici o diferenta. Din cauza asta nu sunt fan HID, mai ales ca fara proiectoare fascicolul la becurile HID nici nu e centrat in oglinda si bate aiurea.

 

Am incercat si cu niste becuri chinezesti cu led, inca mai am unul prin dulap, puterea reala e departe de cea de pe eticheta (mult mai mica) si lumina e atat de imprastiata ca nu vedeam nimic la mai mult de 5 metri.

 

Doar pentru scurta ar mai fi varianta cu pus 1-2 proiectoare mici pe led, dar e o complicatie pe care o evit.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit undeva pe net inclusiv H4 cu flansa pilita in locul H7 de faza mica.

Am ceva HID-uri care se aprind repede si nu palpaie, drept ca intensitatea maxima o au dupa un timp. Dar daca pun bixenon pe farul stang il las aprins tot timpul pe faza scurta si la flash se misca doar obturatorul electromagnetic. Efectul e superior flash-ului halogen, trecerea fiind instantanee. Am facut probe in garaj, am avut si masina care functiona asa (cu xenon oe). BMW in schimb (auto) da flash doar cu halogenul de lunga cand ai farurile aprinse, desi la comutarea pe lunga se activeaza si obturatorul xenonului.

Bec cu led am vz la vanzari, avea cineva pe un F650 si zicea ca e multumit. Am intrebat si mi-a zis tipul de bec, ceva cu chip-ul led f mic + ventilator, ma gandeam si la varianta asta.

In general evit sa merg noaptea cu mobra pe cat posinil, dar tot se intampla sa ma prinda intunericul + vreau sa fiu cat mai vizibil ziua.

La Transalp pusesem Philips Motovision - avea niste irizatii portocalii dar nu lumina grozav. Acum pe Fazer am Osram Silverstar, am fost mai multumit de ele pe auto pt ca tin mai mult decat Night Breaker. Am vazut ceva Night Racer de la ei, pt moto, nu stiu insa cat de durabile sunt. Mai sapam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Philips Motovision pe Fazer, nu sunt incantat dar nu am o solutie mai buna. Problema la xenon, bi sau nu, e ca punctul de focalizare e diferit fata de halogen si imprastie lumina aiurea, ii orbesti pe cei care vin din fata si cand un sofer e orbit de lumini tendinta inconstienta e de a devia spre lumina ca fiind directia de mers, adica ii faci sa vina peste tine. Sper ca nu vrei sa devii atat de luminos incat sa fii calcat de masini.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor, cu o intrebare va deranjez. Vreau sa imi clonez o cheie de FZ6 S2 din 2008 si pana acum pe net am gasit doar chieia blank (bruta). Intrebarea este, de unde fac rost de un chip si daca respectivul chip este special conceput pentru motocicletele Yamaha sau pentru modelul FZ6 in particular. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

 

 

PS: Am cheia rosie pe care vreau sa o pastrez in cazul pierderii eventualei chiei negre pe care am de gand sa o clonez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am intrebat ceva timp in urma daca si-a montat careva inaltatoare de ghidon. Cum nu a reaspuns nimeni, am trecut la fapte. Iata ce a iesit:

 

post-87774-0-16686400-1455563484_thumb.jpeg

 

 

Am mers azi 150 km. Pozitia este mai dreapta in sea. Parca nu ma mai dor asa tare incheieturile mainilor.

 

Cu ocazia asta am schimbat si becul cu un led de la chinezi:

 

post-87774-0-67771200-1455563631_thumb.jpeg

 

Am mers un pic pe noapte cu el. Este fain ca faza lunga nu inchide faza scurta cum era la becul stoc, insa ca si luminozitate nu stiu ce sa zic. Cred ca ma asteptam la mai mult.

 

Am vrut sa schimb toate becurile pe led insa doar farul si stopul au mers. Restul, semnalizarile, pozitia, becul de la placuta de inmatriculare nu am putut sa le schimb pt ca ledurile sunt prea mari si nu incap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cheia rosie pe care vreau sa o pastrez in cazul pierderii eventualei chiei negre pe care am de gand sa o clonez.

 

Duplicat se poate face doar dupa cheia master ( cea rosie ). Era cineva aici pe forum care te putea ajuta , dar nu gasesc acum topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca se pot PROGRAMA chei doar cu cea rosie (master), de clonat se poate clona orice cheie cu transponder care e recunoscuta de imobilizator (care porneste agregatul). Practic imobilizatorul nu face diferenta intre clona si cea care a servit drept model pt ea.

Wow, cam sus ghidonul, sunt curios cum arata mobra intreaga cu el, daca nu deranjeaza ochiul. Cablurile au ajuns toate?

Becul ala cu 3 fete nu e ce trebuie, ala cu ventilator in spate si chipuri luminoase mici e pontul. Cel putin asa mi s-a spus, si e logic pt ca la asta lumina se emite dintr-o suprafata mare si nu are cum sa mai fie focalizata corect.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi face o poza cu toata morocicleta.

 

Becul e cu 2 pastile si ventilator in spate. O pastila e faza scurta una faza lunga. Iti dau dreptate cu focalizarea. In fata la 10-15 metri se vede destul de bine, lumina e puternica, insa la distanta mai mare nu prea se vede ok, chiar cu faza lunga. Cred ca e nevoie de far cu lupa pt becurile astea.

 

Il mai tin un pic in test si daca nu sunt multumit il schimb la loc.

 

Cablurile de ambreiaj si conducta de frana sunt la limita de intinse. Inaltatorul pus de mine e cel mai mare, de 10 cm. Cred ca ideal pt cabluri e ala de 5. Ca sa nu fortez cablurile am lasat un pic spre fata levierele de ambreiaj si frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cu ocazia asta am schimbat si becul cu un led de la chinezi:

 

attachicon.gifimage.jpeg

 

Am mers un pic pe noapte cu el. Este fain ca faza lunga nu inchide faza scurta cum era la becul stoc, insa ca si luminozitate nu stiu ce sa zic. Cred ca ma asteptam la mai mult.

 

 

Mie din poza mi s-a parut ca e modelul din prima imagine, cel din a 2-a (ma rog, genul asta ca nu e fix acelasi produs cu ce montase colegul pe F650GS) mi-a fost recomandat ca ff bun. Daca al tau e ca nr. 2 inseamna ca ori raman la halogen ori risc si imi pun xenon (mergand f putin noaptea nu o sa mi se umple frigiderul de la colegii de trafic din sens opus, cel putin nu cat sa dea pe afara).

post-5325-0-48631200-1455657510_thumb.jpg

post-5325-0-51700900-1455657517_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos, atat pt raspuns cat si pt intentie. Pare o varianta oarecum intre cele 2 postate de mine. Raman la H7 + H4 clasice, cel putin pana identific o solutie eficienta.

La prima iesire cu noua mea mobra (prin oras) m-am confruntat la un mmoment dat cu oprirea motorului la ralanti, eram chiar aproape de a parca la destinatie si nu mai voia neam sa stea, s-a oprit de vreo 3 ori. Cand am plecat de acolo spre casa a fost ok. Ieri am curatat clapetele cu un somoiog de carpa pe bat + spray de carburatoare (gum cutter) si am dat si in regulatorul de aer (cele 2 furtune care vin in airbox, langa cel de gaze de carter, cu motorul pornit si tinut usor din acceleratie). Airboxul l-am demontat pt a avea acces la clapete. Dupa operatiune ralantiul e mult mai rotund si stabil, parca si reprizele de la turatii mici sunt mai prompte si mai cursive.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...