Robert Rmh Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 decizie buna,mai bine mai strangi bani,ca nu stiu in ce stare iei la banii aia,a mea era de vanzare dar la banii aia nu o dau nici sarac lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Vorbeste cu Einstein, vad ca mobra lui se incadreaza in bugetul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Am vorbit, vrea semicarene ca s-a saturat de vant. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Salut. De ce mi-as lua aceasta motocicleta? Fie modelul S sau celalalt tip. Ce imi ofera im plus fata de altele de aceeasi cilimdree, categorie sau varsta? Multumesc pt rasp. care sper sa apara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Pai daca te uiti pe topicul asta o sa observi ca nu prea reparam la ele, spre deosebire de horneturi sau bandituri de exemplu (care au bagat injectia mai tarziu, si conteaza sa proneasca oricand fara sa ai grija socului, curatatului carbelitoarelor etc). Apoi ar fi faptul ca e o motoreta echilibrata, fara defecte de conceptie, e ok si pentru incepatori si pentru astia care o au mai demult. Daca citesti niste reviewuri gen asta https://www.google.fr/url?http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/fz6-fazer/2004/ sau oricare altul (francezii au destule) os a vezi ca mai toti jurnalistii nu au chestii rele de zis impotriva ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Eu, fiind si putin chitit pe Honda datorita antecedentelor si faptului ca am lucrat la o firma care a avut la un moment dat si moto Honda in portofoliu, ma tot uitam dupa un CBF 600. Cautam ceva "allround", cat de cat carenat si musai in 4 cilindri. Am rupt netul in 2 si am dat de un test comparativ cu CBF, SV 650 si FZ6. SV l-am exclus pe motiv de V2 si 2 sei, la Yamaha prima data mi-a luat ochii evacuarea sub sa, care pe langa aspect te scapa si de arsuri pe gamba. Apoi cand am ajuns la caracteristici si am vazut 20 CP in + nu am mai stat pe ganduri! Deh, la batranete omul o ia razna Ca - as pune cutia de viteze care e net mai "clancanitoare" decat la Honda, cel putin la cuplarea de pe loc a primei trepte. Pana acum in ~4000 km nu regret alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Ah, si FZurile sunt si mai ieftine decat hondele la ani si kilometraj identici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Multam fain de pareri si review-uri. Momentan sunt la hotar intre Z750 N si un FZ6 N. Daca n.ar fi o problema ,as putea pune si linkurile cu anunturile in cauza. Merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Daca crezi ca propietarii de FZ6 o sa te indrume spre Z750 (sper sa nu fie racit cu aer...) te inseli grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Ce consum aveti la ele? » Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54Tocmai..asteptam o perere 'din exterior' sa zic asa. » Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54 Ce consum aveti la ele? » Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54Tocmai..asteptam o perere 'din exterior' sa zic asa. Cel 2006 de care zic scrie ca ar fi Liquid cooled Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 A mea vrea 5 litri la suta afara si vreo 6 sau 6.5 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 depinde de mers,fz6le consuma putin in general,depinde cum mergi cu ea,eu am mers 150-180 autostrada constanta-bucuresti cu pasager,topcase plin si ghiozdan plin pe rezervor si mi-a consumat 5,7 %,dar am scos si 3,7% mers foarte incet si schimbat in ture mici pe valea prahovei cand am prins cam ud pe jos si am fost nevoit sa o las mai moale ,greu de crezut dar atat am scos,si aveam si pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Daca e varianta S2 se pare ca, consumul datorita setarilor hartii si a puterii mai mici la unele (gatuite la78 hp) au un consum mai mic (aprox.5-5.5%). La varianta "S1" - vezi 2004-2007- au consum ceva mai mare. A mea e din 2005 si chiar si dupa RK (toate componentele noi in motor-deci motor "nou"), consumul este (oras) de aproximativ 7%. Rar am reusit 6,8%. Altfel constanta in consum. Cutia de viteze este "cloncanita" un toate treptele de viteza (personal nemultumit de acest fapt- am reusit sa reduc zgomotele inlocuind marca de ulei Motul 7100, de care unii sunt multumiti, cu Yamalube -personal fiind oarecum multumit prin comparatie directa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 yamalube=motul,e acelasi lucru,puneti 15w50 daca vrei sa fie mai silentios motorul,eu sunt foarte multumit de consum,pana la urma e un 600 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Ei bine, 15w50 am avut. Cat despre yamalube=motul:total GRESIT (yamalube are in plus o serie de aditivi ce le permite sa urce garania la 10.000km- nu stiu daca e cineva care urca cu schimbul de ulei mai mult de 4-5 mii km). Personal am constatat pe martzoaga mea si NU E PLACEBO!. Daca dupa 3 zile cu motul (bellrey -sau cum s-o scrie-avut anterior s-a comportat mai bine ca motulul-ambele 15w50), parca aveam glicerina cu apa si nu ulei, acum am yamalube(10w40) si merg de 1500km si 2 luni si e mai ok, darcomportamentul cutiei yamaha e sub cutia suzuki sau honda cu mult (noroc ca exista si kawasaki la care am inteles ca e crima de rigida cutia viteze)! Asta este ce am eu, nu contest ce au ceilalti posesori de yamaha fz6n/s, dar sunt convins ca, ca si cealalta masa de multumiti sunt si cei care au probleme poate mai mari ca mine (vezi electrica/electronica, mecanica, geometrie, estetica etc). Din fericire sau din nefericire, imi place macar cum arata , iar acum dupa ce am bagat 1000de € in motor am s-o tin de curiozitate sa constat si fiabilitatea-i laudata de unii (ma repet, bordul arata 26000 cand i-am reparat complet motorul-ce-am gasit in el: vai mama!-). Zilele viitoare fac o poza si o urc sa vedeti pegasul /mobra din posesie. Altfel asfalt uscat si bani in buzunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 eu stiam de la mai multa lume cum ca yamalube e facut de motul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Doar ca, yamalube adauga aditivi si de aici calitatea superioara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) Oameni buni, uleiurile nu-s voodoo. Is doar fizica si chimie. Linkie: https://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Aditivi pun tatzi, caci asa se fac uleiurile multigrad. Faptul ca-ti clancane cutia de la ulei nu inseamna ca uleiul e prost si nu-si face treaba. Inseamna ca aia care au facut cutia vor sa-ti vanda si uleiul care o face mai silentioasa. In mare parte, in opinia mea diferenta intre branduri e in primul rand generata de consumer bias. Multi consumatori nemultumiti sunt mai vocali cei fericiti, deci de aia o sa auzi de Motorex ca suge si de Bel-Ray ca ruleaza fin. Pentru ca anumite firme au procese de fabricatie foarte scumpe si bine puse la punct cu un control al calitatii pe bune, iar altele cauta un profit cat mai mare. Prin urmare scazand uneori fara sa isi dea seama calitatea si nemultumind oameni care prind sarjele respective.Care apoi devin vocali si spun tuturor sa nu-si mai puna Motorex in motoare ca se face apa cand e cald afara. Editat Septembrie 8, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Eu am spus ce am patit si constatat personal pe mobra-mi. Nu condamn pe nimeni ca nu a patit si el ca mine , Doamne fereste. Dar diferentele (repet,constatate pe "propria piele"), sunt evidente. Ca unii fac reclama mai mare sau mai mica, stiu cum e pt ca, cu ani in urma am lucrat in firma de publicitate si nu sunt surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_cn Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber. Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii. Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ). Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 (editat) Te duci cu motorul la MotoMus si le spui ca esti nefericitul posesor al unei motociclete cumparate de la ei care nu functioneaza corespunzator (iei contractul de vanzare cumparare si vezi daca nu cumva scrie ca e OK sa ti se aprinda becul ala in bord). Avand in vedere ca motorul pe care-l ai tu e samsarit in vederea vanzarii, dracu stie ce-i in el. Poate fi de la ulei, poate fi un simplu senzor bulit, poate fi ceva mult mai grav. Ca mecanic il pot recomanda pe Cesar de la GRG (cauta pe forum). Editat Septembrie 9, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 iti pot recomanda pe cineva care e foarte priceput la fz6 in general,si are si licenta yamaha,daca esti interesat dami pm,are garajul undeva pe plevenei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Pe Mario? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 da pe el,eu sunt foarte multumit de el,merg de aprox 2 ani cand am nevoie de ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.