Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mare grija ce cumparati de la sermoto sau motomus astia,nu stiu care din voi,daca e pe aici pe forum,s-a dus cu un fz6 2004-2005 nu mai retin exact,cik vro 20 si cva de mii de km,a schimbat uleiul,a pus motul 10w40,imediat a inceput sa se auda tachetii si lantul de la distributie cum batea...o fi avut bagat in el vreun 20w40 ,20w50,sa nu mai zic ca galeriile aveau uzura deci motocicleta sigur nu avea km reali,intamplare povestita de ucenicul lui mario,care va poate confirma si el,deci ori motocicleta a fost omorata,ori km reali erau vro 65-75 mii.

 

A mea a implinit azi 51200,am bagat ulei eneos azi la schimb,parca cutia e un + mai fina decat motul,o fi din cauza ca e uleiul nou,o sa vad pe masura ce mai fac kilometrii si parca,parca se ridica temperatura mai greu la motor,adica nu se incinge asa greu,chestie care am mai auzito la cineva cu motocicleta indentice,unu cu motul si unul cu eneos,diferenta de temperatura fiind de vro 13 grade

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mai e valabila treaba cu schimbarea senzorului tps gratis la yamaha? Cred ca sunt "fericitul" posesor al unui senzor care s-a defectat. Simptome: daca o pornesc sta la relantiu (oarecum), apoi cand incep sa merg cu ea daca las acceleratia se opreste motorul. Azi am venit la munca cu ea tinand-o turata la semafoare. Altfel se oprea motorul. Si am mai observat o chestie.. cam da in nas. Nu tot timpul. Am plecat cu moto de acasa, a mers impecabil vreo 15 minute, apoi a inceput distractia cu opritul motorului. Cu datul in nas poate o fi din cauza faptului ca am tinut-o accelerata tot timpul ca sa nu se mai opreasca.

 

Senzorul tps este doar o banuiala de-a mea. Daca aveti alte idei feel free to share.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mai e valabila treaba cu schimbarea senzorului tps gratis la yamaha? Cred ca sunt "fericitul" posesor al unui senzor care s-a defectat. Simptome: daca o pornesc sta la relantiu (oarecum), apoi cand incep sa merg cu ea daca las acceleratia se opreste motorul. Azi am venit la munca cu ea tinand-o turata la semafoare. Altfel se oprea motorul. Si am mai observat o chestie.. cam da in nas. Nu tot timpul. Am plecat cu moto de acasa, a mers impecabil vreo 15 minute, apoi a inceput distractia cu opritul motorului. Cu datul in nas poate o fi din cauza faptului ca am tinut-o accelerata tot timpul ca sa nu se mai opreasca.

 

Senzorul tps este doar o banuiala de-a mea. Daca aveti alte idei feel free to share.

 

Multumesc,

senzor tps gasesti la mine... 0765336589

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat cu meniul de diagnoza senzorul. Totul OK. Neaccelerata indica 16 iar full accelerata indica 100. Valorile oscileaza frumos, nu in hopuri. O sa duc moto la mecanic sa il si masoare sa vedem valorile pe aparat. Daca e totul OK cu senzorul inseamna ca altele sunt problemele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti in topicul asta in urma vei vedea ca si la mine era totul fain si frumos in test, doar ca senzorul a fost bolnav si la fel se oprea la ralanti dupa 15-20 min de mers. In plus pute ca naiba evacuarea din cauza ca merge excesiv de bogat si consuma cat Volga. Eu stiu ca am verificat seria pe ceva site cu yamaha si eu, l-am gasit pe goagal si nu mai am adresa. De schimbat l-am schimbat gratis la Dual, dar am dat cu telefoane dupa ei pana s-au saturat de mine, nu cred ca poti rezolva doar cu mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord :-L . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber.

Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii.

Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ).

Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente. :07Biker:

 

Eu am avut o problema asemanatoare cu aprinsul acelui martor in mers, testeaza daca ti se aprinde la turatii de peste 5000, nu stiu cum mergi tu in 1-a si 2-a, cert e ca la mine se aprindea acest martor, nu tot timpul in primele minute de mers ale motocicletei. De vina era releu/regulatorul de tensiune care in acele momente baga 16-17 V in baterie, ceea ce implica mai multe riscuri. Eu l-am schimbat si nu mai am probleme. Poate la tine e alta duda. Asta a fost situatia mea, ia in calcul si problema asta. Daca ai cum sa iti masori incarcarea bateriei cand se aprinde acel bec elimini una din probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea.

Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.


» Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42

Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea.

Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, doresc sa cumpar parbriz pentru al meu fz6n s2. De aceea va rog, daca stiti ceva, cumva, de unde as putea sa achizitionez unul, dati un sfat la baiatu', nu degeaba, dau bere. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea.

Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.» Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea.

Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.

Nu bse intampla nimic. Este un de defect eleatoriu, asta veste si motivul pentru care este fun ctional 10 minute si dupa se opreste. Cand masori poti nimeri perioada de functionare si ce fac i? Zici ca este bun insa....schimba l.

Anul 2004 si jumatate din 2005 au fost recunoscuti ca defect de fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptomele de TPS pe duca sunt balbaiala in neutru cand stai pe loc, lipsa brusca de putere in mers, relanti neregulat la semafor. In cazurile nasoale ti se opreste motorul cand stai pe loc sa uneori si in mers. Daca nu a fost schimbat in service, du-te chiar acum si programeaza-l pentru schimbare. Operatiunea de verificare si schimbare ar trebui sa fie gratis la service-ul autorizat Yamaha.

 

Exemplu de cum face cand e dus TPS-ul

https://www.youtube.com/watch?v=OFz8393tQBA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate simptomele sunt cauzate de faptul ca, atunci cand tps-ul da rateuri (se intrerupe semnalul pt un moment, nu stiu daca face la prima sau abia dupa n intreruperi), ecu trece intr-un regim "safe" in care imbogateste amestecul! De aici ralanti neregulat cu posibila oprire a motorului. Eu n-am simtit niciodata absolut nimic in ture si in sarcina, doar a scazut rapid nivelul benzinei in rezervor (ceva >10l/100km).

Revin, vezi ca am descris intreaga odisee cu niste pagini in urma in acest topic, prin februarie 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi, sa ti-o verifice bine pt ca, într-adevăr tps este călcâiul lui Agile, iar dacă te încadrezi la an și serie tps (adică nu a fost schimbat), sa procedezi la înlocuirea lui. Dacă a fost deja schimbat și cu toate acestea tot tps e vinovatul doar atunci fa efortul financiar și schimba piesa căci efectele pot fi ... Doamne ferește! (E vorba de sănătatea sau/și viața ta). Dacă e cazul, nu te arunca sa cumperi de la reprezentanta ca e scump. Sunt câțiva care au piesa în jurul a 100 €.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

louis;de?

Acolo m-am uitat si eu, dar nu ma multumesc, estetic sunt slabe. Ma gandeam ca poate imi spune cineva, altceva...

Pentru mobra mea, sunt doua variante pe louis, ambele sunt cam uratele...

Editat de SicĂŁ37
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consensul general pe interneti e ca Puig-urile alea reising sunt cele mai bune si pentru touring in limite de 6 sute.

http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-fz6-fazer-s2-2008/racing-screen/c171en/f1-r2-m1732/

 

L.E: NVM, abia acum vazusi ca ai N. Ignore my retardation.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consensul general pe interneti e ca Puig-urile alea reising sunt cele mai bune si pentru touring in limite de 6 sute.

http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-fz6-fazer-s2-2008/racing-screen/c171en/f1-r2-m1732/

 

L.E: NVM, abia acum vazusi ca ai N. Ignore my retardation.

Nici o problema :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Va multumesc pentru tot ajutorul, explicatiile si sfaturile. Din toate simptomele descrise, se pare ca totusi tps-ul este de vina... :( Mecanicul nu a gasit nimic altceva care sa dea aceste dereglari. Oricum cred ca daca ar fi fost alte probleme, ar fi mers tot timpul prost. Numai ca toata treaba e aleatoare. Ba merge bine de imi vine sa-l pup, ba merge prost. Fluctueaza relantiul, tinde sa se opreasca (Daca totusi se opreste motorul, la repornire totul e nice&fluffy. Apoi imediat dupa primii metrii parcursi incepe iar distractia.). De vreo 3 ori am simtit in mers un fel de zvac, ca si cum ar fi fost gatuit motorul apoi si-ar fi revenit. Si toate astea se intampla aleator...

 

@john17, daca ai timp si esti dragut te rog indruma-ma la pagina unde ai descris toata povestea. Te rog acest lucru pentru ca sunt extrem de nervos si suparat pe toata treaba asta, incat stiu sigur ca daca ma apuc sa caut eu voi rata de cel putin 3 ori paginile.

 

Pentru ceilalti, daca puteti sa ma indrumati unde sa ma duc sa fac verificare/cerere de schimbare, sau care este procedura...

 

Pentru moment am lasat motorul in garaj. Nu vreau sa stric altceva, sau mai rau sa se intample cine stie ce nefacuta.

 

Inca o data, va multumesc pentru ajutor.


» Post actualizat in 14 Sep 2016 05:35

Si inca o chestie pe care am observat-o. Revine destul de greu din turatie. Adica ramane un pic accelerata, apoi coboara usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...