Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Un coleg care sta prin zona academia militara/eroilor, si are un fz6 in stare buna, este amabil sa ma lase sa o ascult 5 minute, pe cric? Macar sa stiu daca am luat-o eu razna si imi imaginez zgomote aiurea la motor.

 

Zgomotul nou aparut e din regiunea admisiei, stanga sus, audibil mult mai tare cu cutia de la filtrul de aer scoasa, si seamana cu zgomotul pe care il fac rotile de skateboard pe asfalt. Se aude constant pana la ~4000rpm, cand dispare (sau e acoperit), nu imi dau seama. In viteza sau nu, cu ambreiaj sau nu, pe loc sau in mers, se aude la fel. A aparut dupa ce am mers cu ea vreo 80km in 2 cilindrii, din cauza unei mufe iesite de la o bobina de inductie.

 

Momentan am capacul de la culbutori scos, si astept o garnitura si un lant de distributie nou (e putin intins, si marcajele nu se mai aliniaza perfect). Am verificat si distantele de la tacheti si totul e in parametrii. Uleiul e in limite, motul 7100 schimbat acum 2-3 mii, culoare aproape ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare colegii!

Am si eu o nelamurire si recunosc ca nu am citit toate paginile acestui topic.

Sunt nou posesor de FZ6S2 si nu pricep de ce am un bec H7 pe faza scurta si un H4 pe lunga. Mi se parea oarecum normal ca amandoua farurile sa functioneze pe faza scurta din moment ce am H4 intr-un far.

Ma lamuriti si pe mine ce si cum?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa vine motorul din fabrica. Doar 1 bec pe faza scurta. Daca chiar vrei sa iti mearga ambele faruri pe faza scurta, se poate pune si becul H4 sa functioneze si pe faza scurta, deoarece are 2 filamente, iti trebuie un cablu si cativa conectori. Poti cauta pe google instructiuni. Daca te intereseaza, cauta fz6 dual headlight mod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus eu firul lipsa la farul din stanga, e foarte simpla operatia - comutatorul si toata instalatia e facuta pentru scurta pe stanga, dar cineva s-a prins repede ca nu tine alternatorul si au eliminat doar firul care ajunge din cupla in bec.

 

In afara orasului e in regula, dar in oras am terminat bateria in cateva zile. . Problema e ca daca vrei sa pui inca un comutator suplimentar care sa dezactiveze scurta pe stanga trebuie sa gasesti o pozitie in care sa nu arate aiurea. Comutatorul de lunga stinge faza scurta pe becul respectiv, de-aia zic ca e proiectat din fabrica asa cum trebuie, pacat de treaba cu descarcarea in oras.

 

Culmea, lumina pe scurta e excelenta cu 2 becuri, dar nu prea ai nevoie de ea in afara orasului ca tot la 30 de metri bate si la viteza de deplasare in afara orasului tot o secunda inseamna. In oras e alta viata cu asemenea iluminare. Probabil ar merge bine cu faruri cu led, gen 2 leduri de 20W, doar ca acum vre-un an cand am cautat ultima data nu am gasit nimic interesant pentru S2, doar chinezarii care presupuneau dezlipit geamul de la far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi-noapte m-a mancat undeva si am comandat un bec led H7, peste vreo luna cand vine il probez si vad cum este. Am mai probat unul acum vreo 2 ani, alt tip constructiv, era o pleznitoare inutila, dar asta pare sa aibe pozitia de focalizare corecta. Daca pot, o sa masor si curentul consumat, el e dat la 40W - daca asta e consumul real atunci inlocuiesc si stanga cu un H4 (aceeasi putere) si vad daca tine instalatia la 80W pe scurta si daca mai e nevoie de scurta pe ambele. Deci, povestim peste vreo luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu deja am pus ambele becuri Philips Xtreme Vision, zic ei +130% putere de iluminare.

Pot spune sincer ca diferenta este URIASA.

Deci, asa ramane la capitolu' asta.

Bine....am mai pus si leduri la pozitie si la numarul de inmatriculare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

... asa merg si in forma actuala (varianta naked). Ma gandeam ca daca i-as pune carena de fazer, as castiga macar 20 km/h la viteza de croaziera. Daca nu bate vantul, pana la 160, eu pot merge comfortabil, cu efort zero, doar ma las putin mai in fata si ma sprijina curentul de aer, problema principala este pentru pasagera, mai ales daca sunt chiar si foarte putin inclinat spre fata, in spatele meu se creaza un vartej de aer care tinde sa o detaseze de pe motocicleta. La 120 poate sta oricat, la 140 oboseste in maxim 20-30 minute, si cu 170 pot merge mai mult de 30s doar daca vreau sa scap de ea.

 

Daca cu cateva sute de euro dati pe plastice pot macar sustine 140, adica fix limita de viteza pe autostrazile din Bulgaria, tot ar fi ceva. Pentru cateva zeci de zile de concediu pe an parca nu merita sa mai tin in ograda si ceva de categorie sport-touring, dar daca chiar nu exista alte solutii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers 150-160 si nu sunt probleme, am facut km si cu 180 si varf de +200. Cu pasager si topcase. In general ca viteza de croaziera nu merg peste 130-140, dar nu din cauza vantului, disconfortul e legat mai mult de diferenta de viteza fata de celelalte vehicule. Oricum nu suporta comparatie cu alte nakeduri cu care am mers. Eu am 1m78, pasagera 1m65, parbriz stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, a detinut careva ambele modele S (din 2004) si S2 (din ~2007), sau le-a testat careva pe amandoua? ma intereseaza daca sunt performante diferite intre ele care sa merite ( din ce am cercetat motorizarea este identica) ( schimari: frana fata/ scarite spate si alte mici maruntisuri) sau doar look-ul , vreau sa imi achizitionez un S2 ( astept oferte/ nu ma intereseaza variantele N) , in urma unui eveniment urat am ramas fara S-ul din 2006.

O seara placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performante mai bune la franare,consum mai mic cica,nu semnificativ,se merita S2 cu micile imbunatatiri pe care le are,si forma carenei fata cu parbrizul unde e lasat o mica distanta sa ajute la franare,apasa nush cum pe aer,ceva de genu,shaua este mai buna.... parca are si scarite pasager cauciucate,sper sa nu ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanta la parbriz e pt eliminarea turbioanelor la partea de sus prin faptul ca aerul curge pe ambele fete si nu se mai creaza depresiune sub parbriz. Stiu de șa ca e mai confortabila, frana pe mine unul ma satisface la S"1", n-am calarit S2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai s1 are 2 pistoane per etrier,s2 are 4 pistoane,acum daca ai gume bune si nu mergi extra-sportiv nu cred ca simti nevoia de mai bn,cu topcase+pasager 60-70 kg la un mers mai sportiv nu aveam asa multa incredere in frane

,singur pe moto nu erau probleme,faza e ca o sa te coste si mai mult cand schimbi placutele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...