Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

dupa ce ma intorc de la cluj facem o programare si la servisat furca, eu am schimbat rulmentii da tot trage putin dreapta

erau mai mult decat praf ambii rulmenti, ma mir ca nu s-au gripat...

 

Da, a trecut si fosta ta motoreta. Momentan e in siguranta, merge doar drept :blbl:

Ti-am zis de cand am ascultat-o ca sunt bilele patrate. Nu se gripeaza niciodata, doar ca troncane si directia e mai proasta, roata fata nu mai tine verticala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 938
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vezi Cesar, dupa ce am fost cu vulcanul, o venit si Catalin cu fostul meu GSX-Racum vrea si Mihai cu vulcanul :blbl: iti port noroc, mai ales cand nu-s de fatatreaba buna faci acolo, chiar foarte buna as zicedupa ce ma intorc de la cluj facem o programare si la servisat furca, eu am schimbat rulmentii da tot trage putin dreaptaerau mai mult decat praf ambii rulmenti, ma mir ca nu s-au gripat...sporuri mari in continuare

 

 

Merge drept ca e navetista , si oricat ai incerca sa dai gumele pana la capat pe autostrada nu reusesti :) Cred ca o sa ne auzim curand , dupa ce scap de sesiune , cu furca , sa-i facem de petrecanie , si , trebuie sa strang putin din fund sa-i iau niste crashpad-uri de carene + bascula si sa le instalam , just for safety :) , ca am o propunere indecenta de amkart si cheia :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Cesar! Am o intrebare , as vrea sa imi montez pe o Honda CBR F4 kitul de la Dynojet pentru carburatoare.

Din experienta ta zi-mi si mie daca se merita si daca se simte ceva putere in plus.

Mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... pai ia hai sa ne gandim putin:

Unde mergi cu motocicleta ca sa ai nevoie de extra-putere?

In ce regim folosesti acum motorul - schimbi doar in rosu si simti ca are nevoie de mai mult?

Pur informativ - ce gume ai montate la momentul actual. Ce placute de frana? Cand ti-ai servisat si reglat ultima oara suspensia?

 

Parerea mea - daca ai cauciucuri de calitate (scumpe si aderente), frane bune, curatate, servisate, suspensie servisata si reglata, ai nevoie de putere doar daca te intreci undeva cu cineva. Adica pe o pista .... altfel eu n-as monta asa ceva.

Sau poti sa-mi dai un telefon si iti zic acelasi lucru in viu grai :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... pai ia hai sa ne gandim putin:

Unde mergi cu motocicleta ca sa ai nevoie de extra-putere?

In ce regim folosesti acum motorul - schimbi doar in rosu si simti ca are nevoie de mai mult?

Pur informativ - ce gume ai montate la momentul actual. Ce placute de frana? Cand ti-ai servisat si reglat ultima oara suspensia?

 

Parerea mea - daca ai cauciucuri de calitate (scumpe si aderente), frane bune, curatate, servisate, suspensie servisata si reglata, ai nevoie de putere doar daca te intreci undeva cu cineva. Adica pe o pista .... altfel eu n-as monta asa ceva.

Sau poti sa-mi dai un telefon si iti zic acelasi lucru in viu grai :D

 

 

Pai motoreta a fost servisata la tine. E ok in principiu, cauciucurile sunt bune.....ideea de putere era pentru ca in majoritatea timpului merg cu pasager( prietena). Tocmai de aceea se simte lipsa de putere, tinand cont ca nu e pritre cele mai puternice motoare de 600cmc. Daca era un model recent cred ca altfel statea treaba.

Deci se merita sau nu prea?

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, nu mai tin minte motoreta... ce gume are mai exact si cand a fost pe la mine.... parca imi aduc aminte de ceva ceva... Da, am rezolvat parca ceva la ea dar nu lucruri grave.

Daca mergi cu pasager iti trebuie o motocicleta cu mai mult cuplu daca zici ca asta e pipernicita. La tine, cuplu se dezvolta sus in ture (implicit si puterea). Nu cred ca vei avea salturi majore de cuplu in ture medii chiar daca re-jetezi carburatoarele. Adica se va simti dar nu spectaculos si mai ales, nu spectaculos cu pasager, chiar deloc. Parerea mea....

Da, se poate face dar nu cred ca merita investitia :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna cezar , cand ne vedem , sa facem un schimb de lichid de frana :D ( de preferinta pana sambata la 12 ), complet si un pret te rog , sa nu mai patesc ca data trecuta :) ca nu mai vin :) daca ai si lichid accept :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cesar, poti sa-mi spui si mie preturi si coduri la vulcanul meu? VN800a din 1995

ma intereseaza rulmentii roata spate si jug.

multam fain

p.s.

cu si fara montaj :)

a, si imediat trebuie si uleiul, deja avem 2000 si ceva :P

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha... buuun, am de mai multe feluri. Adica asa :D :

Rulmenti de roata - 3 bucati 2 de ax, unul de foaie

Foarte scumpi: 100 de lei

Scumpi: 70 de lei

Mai putin scumpi: 40 de lei

 

Rulmenti de jug

Foarte scumpi: 160 de lei

Scumpi: 75 de lei

Mai putin scumpi: 65 de lei

 

Montajul nu e inclus la aceste preturi masonice daaar... stiu sa ii si montez :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa multe cercetari, am aflat problemele placutelor de frana proaste, vandute in Romania drept bune. Cea mai mare surpriza a fost a unei GSXR din 2007 de strada cu discurile facute ferfenita de "cele mai bune" placute ale unui producator care vinde in Romania :D

Problema este ca fata care a venit la mine sa le schimbe cumparase fix acelasi set pe care il avuse inainte si ii omorasera discurile... Surpriza, si dupa explicatii in detaliu a vrut tot dintr-alea. Nasol... ce sa zic, discurile de frana sunt scumpe dar incapatanarea si mai scumpa.

Tot povestind mi-a zis ca si-a schimbat mecanicul pentru ca ala dinainte ii punea prea mult ulei in motoreta :D Stiu, problema clasica. De curiozitate m-am uitat la geamul de vizitare al nivelului si... stupoare! :D Prea mult ulei desigur. Si nu-i venea sa creada inca un aspect... dupa ce am scos din motor mai bine de jumtate de litru si stia sigur suta la suta ca este ulei de la producatoru X, sintetic, ulei pus de 200 de km si i-am aratat ca ala sintetic este verde si ala semisintetic este galben, (adica ce avea in motoreta dar platise schimbul la sintetic) iarasi a avut un soc :D

Desigur, era tardiv sa punem alte placute, pentru ca deja le platise pe alea proaste..... :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSXR nu se face nivelul la ulei clasic - scrie in carte...ca pornesti motoru il lasi sa functioneze o perioada mica de timp dupa care lasi motoru 3 minute si apoi te uiti la nivel. Daca il lasi o ora - se umple tot geamul ala de vizitare. ;)

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSXR nu se face nivelul la ulei clasic - scrie in carte...ca pornesti motoru il lasi sa functioneze o perioada mica de timp dupa care lasi motoru 3 minute si apoi te uiti la nivel. Daca il lasi o ora - se umple tot geamul ala de vizitare. ;)

 

Da, corect. Dar gresit in acelasi timp. O operatiune atat de simpla si totusi atat de complcat de inteles.

"Tine dreapta motoreta. Inclin-o putin, inca putin, inca putin, inca putin. Nu mai pot ca o scap." :D :D :D

Deci clar s-a facut dupa manual.

 

M-am uitat si in motoreta lui Mistode si este clar, clar asa cum zic eu.

puteti sa luati toate manualele si sa va reglati lantul asa cum e scris acolo :D E si mai clar ca e gresit dar trebuie ani de zile ca sa intelegeti ca e asa si nu ca la manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si anume, ce e gresit sa reglezi sageata lantului cum scrie la carte? (exceptie mobrele de cross unde trebuie corelat cu sag, etc)

Se greseste masiv - adica in masa :D

Uite... a venit unu la mine cu yamaha R1 sa comandam cuite de viteze ca nu mai merge domle, nu intra, sare , caraia, huruie, etc etc. Bai nene.... e grav! Si uite asa, am pus mana pe lant, era coarda de pian. pfff... hai sa-l reglam si economisesti 350 de euro. Nu se poate domle sa fie asa simplu. Eh... se poate, ia bag-o in viteza acum... Tranc, intra domle, dar ce i-ai facut? Pff....

Da, nu e gresit la manual dar lipsestte un mic secret.... secretul armei secrete :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta postare are rolul de a folosi si altora, asa cum mi-au folosit si mie parerile scrise de catre alti motociclisti, in alegerea locului in care sa am incredere sa-mi duc motocicleta pentru reparatii, schimburi consumabile etc.

 

Deci, mergeti cu incredere! Caesar este foarte priceput, atent, lucreaza ireprosabil si nu in ultimul rand, este un om cum mai rar se gaseste in vremurile de astazi.

Veti beneficia de preturi rezonabile atat la manopera cat si la piese, calitate foarte buna a operatiunilor prestate, atentie la executarea acestora (mana de chirurg :-)) si bonus o multime de informatii utile. Este primul om care ma suna dupa fiecare intalnire sa ma intrebe daca sunt multumit, daca motocicleta se comporta cum trebuie etc. Mai rar asa ceva. Mai adaug rapiditatea si promptitudinea cu care raspunde solicitarilor.

 

Pe scurt, RECOMAND !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ee.. sa nu-mi spui ca in manualul de R1 in loc de sageata se da tensiunea in lant, ca la curele :) Mai tine si de cit de cizmar e ala care citeste si interpreteaza ce citeste. Apropos de lant, eu am pt aceeasi moto doua manuale cu doua valori diferite, numai ca la una imi spune sageata de 60-70mm. Evident ca e o greseala ca la asa joc o sa sara de pe pinion cind o culci.

bafta cu reparatiile, si daca o sa am nevoie o sa trec pe la tine (dar nu pt lant ca pe ala mi-l intind singur :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ee.. sa nu-mi spui ca in manualul de R1 in loc de sageata se da tensiunea in lant, ca la curele :) Mai tine si de cit de cizmar e ala care citeste si interpreteaza ce citeste. Apropos de lant, eu am pt aceeasi moto doua manuale cu doua valori diferite, numai ca la una imi spune sageata de 60-70mm. Evident ca e o greseala ca la asa joc o sa sara de pe pinion cind o culci.

bafta cu reparatiile, si daca o sa am nevoie o sa trec pe la tine (dar nu pt lant ca pe ala mi-l intind singur :) )

 

Principiul e acelasi, la motoreete de sport, la sport touring, la touring... Sunt cateva secrete, e drept dar.... cine vine pe la mine afla si evident ca reglajul acesta este gratis. :D Reglajul de suspensii la fel, il fac de placere.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri pentru prima data la Cesar....rezultatul? FOARTE MULTUMIT.

Operatiuni efectuate: -schimbat si echilibrat cauciucuri

-Schimbat ulei si filtru de ulei (cumparate de la el..super preturi)

-reglaj relanti+reglaj lant+gresat lant+multe multe sfaturi BONUS.

Recomand cu incredere. Sa pui o harta cu noua locatie cand va fi gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu :cheers: Foarte multumit.. a avut el ceva de munca la discul de frana plin de unsoare si desigur furca sangeranda :rolleyes: dar a iesit brici.

Salutari din partea mea si mersi de operatiune ! Apropo.. am reparat semnalizatorul :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...