Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 938
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumim pentru feedback, George! Te asteptam sa iti scriem operatiunile de mentenanta in cartea service si sa-ti punem parafa.

 

Programul de revizii cu manopera gratuita la ulei si filtru continua. la fel, multe dintre consumabilele esentiale (placute de frana, filtre de aer, kituri de lant, cauciucuri, etc) au manopera inclusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru apreciere! Un sezon perfect iti dorim!

 

Oferta baterie BOSCH YTX16-BS, noua cu garantie 2 ani: 250 lei.

Se potriveste la Honda Varadero 1000, Kawasaki Vulcan 1500/1600, Suzuki Marauder 1600, Suzuki Intruder M/C 1800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu pe la Grant Racing Garage ieri pentru revizia de inceput de sezon, tot ce pot spune este ca am plecat de acolo foarte multumit. Am apreciat foarte mult ca baietii nu s-au repezit sa ma bage la cheltuieli inutile si initial au verificat ce trebuia schimbat si ce nu. Sigur ne vom mai vedea pe viitor. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim!

954 ramane inca una dintre motocicletele mele preferate.

 

Produsele saptamanii la www.grantmoto.ro

Mansoane si capete de ghidon. Diverse modele si culori.

stf_201_3013_2.jpgstf_201_2104_2.jpg

stf_202_1015_2.jpg

stf_202_1033_2.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am fost si eu ieri cu batranica mea pt toate cele necesare de la inceputul sezonului. Pot spune ca motoreta a avut parte de cele mai bune tratamente. Lucrarile s-au intins pana la vreo 1:20 noaptea si toata lumea a ramas pe pozitie pana la finalizarea lor. Palaria jos pt ce ati reusit sa faceti din acel loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumim pentru apreciere! :ok:



Cateva piese productie proprie

Inaltatoare de ghidon pentru BMW F650 Dakar + suruburi speciale:

post-14189-0-40094800-1396600180_thumb.jpg post-14189-0-81259600-1396600192_thumb.jpg post-14189-0-67763200-1396600204_thumb.jpg

 

Modificare prindere pentru amortizor de ghidon: CB1000 R

post-14189-0-04075900-1396600246_thumb.jpg



Cel mai interesant kit de lant montat pana acum - Ducati Monster S2R

Din pacate nu se vede carrier-ul pinionului spate, o bijuterie de piesa facuta din dural 7075 T6.

Lantul este un EK (culoarea este optiunea posesorului de Monster)

post-14189-0-20241600-1397045599_thumb.jpg

post-14189-0-94560000-1397045622_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))) 520 pe monster de 800 si foaie de aluminiu! o adevarata capodopera inginereasca. o sa tina ceva km! Cat despre piesa respectiva are 2 utilitati. La curse si cand esti sfatuit prost si nu incepe cu explicati ca nu stii in ce te bagi. Lucrarea asta este un rateu din punct de vedere financiar si practi pt o motocicleta care face 20.000 km pe sezon.

 

Banuiam eu ca nu pleaca o mobra de la tine fara sa te rogi de client sa scrie ceva pe net, iar daca nu o face o faci tu cu siguranta. Ciudata strategie de marketing, suna mai mult a cerseala decat a profesionalism. Nu fi suparacios intelege ca ai gresit, se intampla cand lucrezi mai multe marci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar scrie toti clienții GRG pe acest topic, ar avea mult mai multe pagini.

Asta este in principiu un topic de feedback dar și locul în care ne prezentăm ofertele, noutățile și o parte din lucrări.

Despre pinioanele din dural am sa revin cu niste imagini și explicații.

 

Pinioanele de aluminiu sunt mai putin rezistente in timp decat cele de otel. Aproape toate motocicletele de curse merg cu lanturi 520 si pinioane spate din dural si nu se strica una-doua.

Totusi, daca se respecta cateva conditii, acestea pot tine foarte bine si pe strada cat si pe circuit:

Reglajul lantului: pentru pinio0ane spate din dural, reglajul lantului trebuie sa fie cu 10-20% mai tensionat decat pentru pinioanele de otel.

Lubrifiere: desi aluminiul disipa mai bine caldura decat otelul este esential ca sa nu se neglijeze ungerea lantului. Aceasta trebuie facuta mai des decat la pinioanele de otel. Nu trebuie dat lubrifiant in exces pentru ca, pe strada acesta aduna mizerie si spray-ul se transforma intr-o pasta abraziva foarte daunatoare.

Curatenia: cu un pinion spate din dural trebuie curatat lantul mai des.

 

Foaie Talon, 45 de dinti montata pe CBR 954RR (150 cai)

post-14189-0-34525600-1397399785_thumb.jpgpost-14189-0-96939600-1397399796_thumb.jpg

Uzura dupa primii 500 de km. Se poate observa ca rola a atacat corect dantura si flancul dintelui nu este lovit. Lantul de pe acea motocicleta la momentul montarii pinionului spate avea aprox .20.000 de km si uzura inegala. Pinionul a fost folosit doar pe circuit si apoi a fost pus pe un 1000RR pe strada.

 

Foaie JT 44 de dinti montata pe CBR 954RR

post-14189-0-98592200-1397400819_thumb.jpgpost-14189-0-20434800-1397400832_thumb.jpg

A fost folosita atat pe circuit cat si pe strada, aprox 5000km. Pinionul se prezinta in conditii excelente (exceptand mizeria). Dintii nu sunt ascutiti. Lantul este EK 520 RXO si a fost montat de nou impreuna cu cele doua pinioane.

 

Foaie 44 de dinti montata pe CBR 600RR 2003 (110 cai) - nu cunosc producatorul.

post-14189-0-46588800-1397401047_thumb.jpgpost-14189-0-70807600-1397401067_thumb.jpg

Foaia a fost folosita 14 weekend-uri de curse in sezonul 2013 (aprox 6000 km) pe motocicleta Cristinei Udrescu. Nu a fost noua, foaia era uzata dar in conditii bune. Lant nou EK 520 RXO. A fost folosita in conditiile cele mai severe - la curse. In momentul de fata dintii sunt ascutiti dar nici unul nu este retezat. Se mai poate folosi in continuare dar moderat. Recomandat este sa se schimbe.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Tesz!

 

Din ce an e si ce numar de kilometri are motocicleta?

Servisare completa sau doar aer si sincronizare?

 

Servisarea completa ar insemna cam asa:

Test compresie

Verificare bujii - schimb daca e cazul

Verificare filtru de aer - schimb daca e cazul

Verificare jocuri supape (reglaj joc daca e cazul)

Curatare carburatoare

Reglaj amestec

Sincronizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ea este din anul 2000 iar pe bord are 25000, acum nu stiu cat de adevarat este ce scrie acolo. Bujiile si filtrul de aer le-am schimbat eu deja, am dat jos carburatoarele si le-am curatat.

 

De la capacul chiulasei nu se aude niciun zgomot, deci tind sa cred ca nu trebuie reglat jocul termic.

 

Ar trebui verificata compresia, reglat amestecul si sincronizate.

Editat de Tesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc echipei GRG pentru operatiile efectuate, desi "pacientul" nu face parte din "meniul casei" (din pacate pentru mine dar, poate, din fericire pentru dansii). Rapid, eficient, si mai ales CU PROFESIONALISM. Deasemenea este laudabila si comunicarea foarte buna cu clientul. Felicitari! Daca ar fi mai multe service-uri in Romania la acest nivel... ce bine ar fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru apreciere!

 

Programul de lucru in urmatoarea perioada:

Vineri 18 si Sambata 19 Aprilie - program normal

Duminica 20 si Luni 21 Aprilie - inchis

Marti 22 Aprilie - program normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))) 520 pe monster de 800 si foaie de aluminiu! o adevarata capodopera inginereasca. o sa tina ceva km! Cat despre piesa respectiva are 2 utilitati. La curse si cand esti sfatuit prost si nu incepe cu explicati ca nu stii in ce te bagi. Lucrarea asta este un rateu din punct de vedere financiar si practi pt o motocicleta care face 20.000 km pe sezon.

 

Banuiam eu ca nu pleaca o mobra de la tine fara sa te rogi de client sa scrie ceva pe net, iar daca nu o face o faci tu cu siguranta. Ciudata strategie de marketing, suna mai mult a cerseala decat a profesionalism. Nu fi suparacios intelege ca ai gresit, se intampla cand lucrezi mai multe marci

DAFWAY, ai vreo legatura cu firma descrisa AICI? Daca da, ai nevoie de muuult sapun pentru a-ti spala imaginea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim Alin!

 

Cred in continuare ca nu exista un detinator al tuturor cunostintelor in domeniu moto. Exista insa experiente acumulata in mai mica sau mai mare masura. Atat timp cat ne respectam si ne comportam colegial (chiar daca oferim servicii concurente), atat service-urile cat si clientii au de castigat.

Am inteles punctul de vedere al lui dafway. Din experienta mea, lucrurile nu sunt chiar asa de rau cum crede el. Cel mai corect posibil in final este ca cel care greseste sa isi asume greselile si cheltuielile aferente.

 

Bafta la toata lumea si sarbatori vesele va dorim!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E gata mobra fratilor.

 

Am apelat la GRG pentru ca din ce am observat, ei se descurca excelent iar atmosfera in service este geniala (ai parte de glume, sfaturi etc).

Am apelat la ei pentru urmatoarele operatiuni: Schimbare lant distributie, schimbare intinzator, joc supape - remediere daca este cazul, inlocuire stator, filtre aer, compresie motor, reglaj suspensie fata spate pt greutatea mea, schimb cauciucuri alte reglaje aferente.

Lucrarile au mers superb, piese de calitate si preturi foarte bune, manopera foarte mica iar calitatea lucrarilor este una superioara, iar baietii au dat dovada de profesionalism si multa rabdare.

 

Mai jos o sa gasiti cateva poze din timpul lucrarilor.

 

PS MULTUMESC MULT GRG - Cesar, Adi, Tataie si Turbo.

post-70008-0-57125500-1398772081_thumb.jpg

post-70008-0-80709100-1398772091_thumb.jpg

post-70008-0-70284300-1398772110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...