Sari la conținut

Filtru de aer


Postări Recomandate

Bai oameni buni, nu mai amestecati borcanele!

Toate motocicletele au vreo 3-4 filtre pe traseul de benzina si sunt o multime de modele mai vechi care nu aveau pompa de benzina care nu au din fabrica nici un filtru montat pe traseu, pe furtun - de-ala in stilul clasic!

Alea 3 -4 filtre sunt asa: unul in interiorul rezervorului exact la scurgere, unul in robinet - exista si un paharel decantor acolo, apoi de obicei mai exista un filtru in carburator pe scaunul cuiului pontou. Motocieltele care au asa nu au filtru de benzina pe furtun. Asa e de exemplu la Transalp.

Probabil la motocilcla lui Beatrice (nu stiu sa fac dativul lui Beatrice) nu a existat din fabrica nici un filtru de genul asta iar el a fost adaugat de alti prorietari "ingrijorati".

Asa a fost si la motocicleta mea si apoi ma miram de ce nu curge benzina calumea.. si apoi am aflat ca Transalpul nu are nici un filtru pe furtun si nici nu e indicat sa pui ca mai rau faci.

Daca moto nu are filtru pe furtun nu inseamna neaparat ca daca pui nisip in rezervor ajunge nisip in carburator, s-au gandit japonejii la toate. Exista cate 3-4 site pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SEKTU

Haida , la asta nu ma asteptam. Am ramas paf , inseamna ca si a mea are mai multe filtre , dar nu le observ ???

Ar mai fi ceva , motorul ca motorul , ca nu intra bolovani in el prin benzina , dar ce te faci ca filtrul , la mine , e chiar fix inaintea pompei de benzina ? CRed ca pe aia o protejeaza , mai mult , nu segmentii , sau mai stiu eu ce. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni, nu mai amestecati borcanele!

Toate motocicletele au vreo 3-4 filtre pe traseul de benzina si sunt o multime de modele mai vechi care nu aveau pompa de benzina care nu au din fabrica nici un filtru montat pe traseu, pe furtun - de-ala in stilul clasic!

Alea 3 -4 filtre sunt asa: unul in interiorul rezervorului exact la scurgere, unul in robinet - exista si un paharel decantor acolo, apoi de obicei mai exista un filtru in carburator pe scaunul cuiului pontou. Motocieltele care au asa nu au filtru de benzina pe furtun. Asa e de exemplu la Transalp.

Probabil la motocilcla lui Beatrice (nu stiu sa fac dativul lui Beatrice) nu a existat din fabrica nici un filtru de genul asta iar el a fost adaugat de alti prorietari "ingrijorati".

Asa a fost si la motocicleta mea si apoi ma miram de ce nu curge benzina calumea.. si apoi am aflat ca Transalpul nu are nici un filtru pe furtun si nici nu e indicat sa pui ca mai rau faci.

Daca moto nu are filtru pe furtun nu inseamna neaparat ca daca pui nisip in rezervor ajunge nisip in carburator, s-au gandit japonejii la toate. Exista cate 3-4 site pe traseu.

Filtrul de care stiu eu este in rezervor, la scurgere; este un fel de sita care acopera cele 2 tevi prin care curge benzina (2 pentru ca am si rezerva cam 2 L). Si din cate imi amintesc avea ceva de genu' asta si pe la robinet (dar nu spun sigur ca nu mai tin minte).

Baba este din anu' `85 (caroseria de Kawa Ltd450); nu cred ca-i preocupa foarte tare pe oameni filtrul de pe furtun, pe vremea aia. :lol:

Filtrul asta il pusese un mecanic, crezand ca ii face un bine.

Mesaj completat

Sektu, ce motor ai? Honda-i Honda, dar ce model? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haida , la asta nu ma asteptam. Am ramas paf , inseamna ca si a mea are mai multe filtre , dar nu le observ ???

Ar mai fi ceva , motorul ca motorul , ca nu intra bolovani in el prin benzina , dar ce te faci ca filtrul , la mine , e chiar fix inaintea pompei de benzina ? CRed ca pe aia o protejeaza , mai mult , nu segmentii , sau mai stiu eu ce. Parerea mea.

 

Bai nene, tu dai inainte ca moara stricata, ti-am zis din start ca nu e cazul la cele cu pompa ci e cazul la cele la care alimentarea se face prin cadere libera.

 

In primul rand filtrul de benzina protejeaza carburatoarele si mai exact jicloarele din carburatoare, pana sa ajunga bolovanii la segmenti se infunda dracului tot, injectoare, carburatore, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a ajuns la filtru de benzina :lol:

 

 

Revenind la topic, am vazut multe sfaturi sa se curete filtrul de aer cu benzina; din cate stiu nu e recomandabil pentru ca ataca tesatura filtrului - poate nu la o spalare de 5 minute, dar in timp sigur ...

 

 

Se recomanda sa se curete cu un solvent degresant pe baza de apa.

 

Daca va uitati la kit-urile de curatare filtre nu sunt de tip benzina, diluant, etc ci solventi pe baza de apa :D

 

De exemplu "Putoline":

"Action Cleaner is a special water-soluble degreaser developed for use on all modern foam type air filters. Action Cleaner's unique formulation ensures thorough cleaning of all foam air filters and, unlike petrol or other solvents, will not attack the glues used by manufacturers in the construction of the filter itself. Leading to prolonged life for filter and engine."

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa va fac ma...???la suzuki are filtru(de benzina.) incorporat in robinet...ce sa-i faci ... :lol:

 

filtru de aer.... se sufla k e de hartie....ulei bag dala de masina da` sa fie SAE,...pe fata am o camera de IJ...lichid de frana de dacie..(tip N..).. P spate am un cauciuc chinezesc de gelly,...cablu de frana innadit....roata sa se invarta...si are asa multe mii de km.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa va fac ma...???la suzuki are filtru(de benzina.) incorporat in robinet...ce sa-i faci ... ;)

 

filtru de aer.... se sufla k e de hartie....ulei bag dala de masina da` sa fie SAE,...pe fata am o camera de IJ...lichid de frana de dacie..(tip N..).. P spate am un cauciuc chinezesc de gelly,...cablu de frana innadit....roata sa se invarta...si are asa multe mii de km.... :lol:

:D Exact principiul meu! Unii spun ca nu ar fi foarte "sanatos"... -_- Dar in fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ca tot venii vorba de filtru de aer, as avea si eu o intrebare, fiind detinator de honda cbr f4i an fabric 2001 pc 35, ideea este ca numai stiu cum treb montat filtrul de aer pe ea :P, e a doua oara cand l-am dat singur jos pt a verifica unde anume se afla intinzatorul de distributie, si luandu-ma cu una cu alta cand sa il pun la loc ....i-am uitat pozitia adica el are niste rizuri care sunt ori in jos ori in sus, eu le-am pus in jos e bine, va intreb chestia asta pentru ca nush ori mi se pare mie ori pur si simplu trage altfel , precizez ca filtrul este din acela for life adica cuciucat care se paote spala cu apa ( operatie care am si facut-o ulterior lasandu-l cca juma de ora sa se usuce) dar stand si gandindu-ma cum sa schimb eu intinzatorul operatia cu totul a durat cca 2 ore, si la sf cand sa pun filtrul i-am uitat ordinea cn poate sa ma ajute . ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot venii vorba de filtru de aer, as avea si eu o intrebare, fiind detinator de honda cbr f4i an fabric 2001 pc 35, ideea este ca numai stiu cum treb montat filtrul de aer pe ea :P, e a doua oara cand l-am dat singur jos pt a verifica unde anume se afla intinzatorul de distributie, si luandu-ma cu una cu alta cand sa il pun la loc ....i-am uitat pozitia adica el are niste rizuri care sunt ori in jos ori in sus, eu le-am pus in jos e bine, va intreb chestia asta pentru ca nush ori mi se pare mie ori pur si simplu trage altfel , precizez ca filtrul este din acela for life adica cuciucat care se paote spala cu apa ( operatie care am si facut-o ulterior lasandu-l cca juma de ora sa se usuce) dar stand si gandindu-ma cum sa schimb eu intinzatorul operatia cu totul a durat cca 2 ore, si la sf cand sa pun filtrul i-am uitat ordinea cn poate sa ma ajute . ms.

daca te uiti mai atent la el o sa gasesti "THIS SIDE UP"marcat pe o fata a filtrului.

ps. filtrul ala nu se spala cu apa !

Mesaj completat

daca te uiti mai atent la el o sa gasesti "THIS SIDE UP"marcat pe o fata a filtrului.

ps. filtrul ala nu se spala cu apa !

vezi ca tot pe partea "cauciucata" gasesti numele firmei care produce filtrul respectiv:k&N DNA etc. cumperi un kit de curatat si uns pt tipul respectiv de filtru si treabai gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...