Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

MIE IMI PARE un tourer super tare .....complet ....astept pareri de la posesori plusuri minusuri :D

later edit AM VAZUT CA S-A MAI DISCUTAT CAND TICOLINO A VRUT SA-SI IA MOTOR DAR ROG ADMINISTRATORUL SA NU INCHIDA TOPICUL PT CA NU AM AUZIT DE LA POSESORI NIMIK ......KIAR NU ARE NIMENI? :cheers: DE FAPT DILEMA MEA AR FI ALTA ACUM CA VREAU SA IMI BAG PICIORUL IN VITEZANE...... HONDA TRANSALP SAU SUZUKI VX 800 :burnout:

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout: nu bagati copilul in seama ii trece ei

revenind la tema eu unul inclin inspre cardanul vx'ului avand in vedere starea soselelor din romania si numarul de km ce am de gand sa fac in tzara si in europa :crack: (dau viteza si durerile de spate pe confort si plimbari lungi prin europa :crack: ).......dar acum ma loveste consumul vx'ului de 800 cm (7-8 %) daca il si forjez.......... :burnout: :cheers: :D

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki VX800 are acelasi motor ca si Intruderul de 800 cc deci n-o sa consume chiar asa de mult. In general, bine reglata si intretinuta ar trebui sa consume cam 4,5 - 5,5 L/100 km la viteze de 100 - 120 km/ora.

Posesorii raporteaza circa 350 km cu un plin in parcurs mixt, adica ceva tras de ea si ceva autostrada. In turing conditii consumul scade ceva si distanta parcursa creste la aproape 400 km. Plinul este de 19 litri.

http://www.vx800.net/workshop/reviews/rvw_riders.htm

 

Motocicleta din poza e la un dealer aici pentru $2300 (taxe incluse). E din '90 si are 38.000 km.

post-8586-1153967301_thumb.jpg

Editat de Ion54
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca site-ul (www.vx800.net) are link-uri la o gramada de lucruri misto. Printre altele poti lua manualul complet de service.

Si ca sa ti-o spun p'aia dreapta ma bate gandul sa ma duc si s-o cumpar. Singura problema e ca n-o sa ma lase nevasta cu doua si imi iubesc Honda, care e perfecta pentru turing. Singurul defect al Hondei este rezervorul care are numai 16 L si tine numai 320 km.

Editat de Ion54
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un review destul de negativ (pe mine astea negative ma intereseaza, ca din pareri de genul "ia-ti din asta ca e cea mai tare" nu inveti nimic):

http://www.umgweb.com/member1/svee.htm#vx800

 

Pe acelasi site gasesti review-uri la muuuulte tipuri de motoare, deci spor la citit! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are, stie :burnout:

nu foarte multe, depinde exact ce te intereseaza. io mi-am cautat motor cam vreo patru luni, pana am reusit sa fac rost de bani. in tot timpul asta am tot citit informatii si review-uri de mi-au iesit pe nas. in cele din urma m-am decis: sa aiba motor in v si, preferabil, cardan. aceeasi dilema am avut-o si eu, transalp sau vx800 (asta la final, dupa ce am trecut prin mai multe ape...). transalpul n-are cardan, da' imi place la nebunie si se descurca foarte bine cu drumurile romanesti. vx-ul arata mai bine (dupa gustul meu) si are cardan. la mine dilema s-a rezolvat foarte simplu: cand am facut rost de bani, omul care vindea transalpul pe care il vanam s-a razgandit si nu a mai vandut-o. asa ca a ramas omul care vindea vx-ul pe care il vanam. acesta nu s-a razgandit si... mi l-a vandut :D

 

acum, am aproape doua luni cu el si numai vreo 3000 de km. eu merg in fiecare zi la serviciu si peste tot pe unde am treaba, 99% in oras, pentru ca am lasat masina sotiei. din punctul asta de vedere isi face treaba cu brio. e suficient de ingusta sa te strecori fara emotii printre cozile de la semafor, e super stabila si trage foarte bine si uniform de la ture joase (2000 rpm) pana pe la 6500 rpm (intra in rosu la 8500, eu nu i-am dat decat pana pe la 7000 -7500, dar peste 6500 mi s-a parut ca se cam plafoneaza).

consumul, in conditiile de utilizare descrise mai sus, este de 5-6 la suta :burnout: e adevarat ca eu merg cam batraneste, imi place sa-l tin intre 3 si 4 mii de ture. il turez numai in viteza I si aIIa, cand incerc sa scap de inghesuiala.

 

review-ul negativ pe care l-a pus Ticolino l-am citit si eu inainte sa cumpar motorul, si ii dau dreptate intr-o privinta: carburatorul din spate e foarte inghesuit si extrem de greu de scos/ montat.

 

eu n-am avut nici o problema cu el, in afara de reglat si sincronizat carburatoare. de curand i-am mai descoperit o buba, da' asta nu e vina fabricantului, ci a strazilor noastre: am reusit performanta sa indoi putin janta fata prin gropile din bucuresti. are suspensiile foarte comode si nu prea simti hopurile, din cauza asta probabil ca am tendinta sa trec cam repede prin zone mai accidentate (io stau in chitila si strazile pe acolo... sunt un continuu santier).

 

cu pozitia pe motor m-am obisnuit foarte repede, n-am suferit nici un moment de dureri de spate sau de maini (am mers in continuu cam 2 ore, chiar daca numai prin oras si prin jur). la inaltimea mea (1.88) ajung perfect cu picioarele jos si stau bine si pe motor, nu am genunchii la gura. e inalt, suficient de robust. mie imi da o senzatie de indestructibil.

 

stiu ca nu le-am pus chiar intr-o ordine anume, le-am scris cum mi-au venit. daca ai intrebari shoot :cheers: si-ti raspund, cat ma pricep si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa spun, asa cum am zis nu o folosesc prea demult. intamplator chiar am gasit una ingrijita, care nu da semne de oboseala pe nicaieri. din ce am citit pe review-uri (inclusiv pe http://www.vx800.net) nu am gasit vreo info despre vreo buba celebra a modelului.

io am luat-o cu 2500, e din '91, modelul pentru Europa.

post-9261-1154028625_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: foarte frumoasa ....bijuterie si accesibila la pretz ceva drum lung ai facut cu ea in afara? si daca zici k o folosesti mult in oras se raceste bine? k am vazut k are un radiator super mic si aaaaaaaaaaa e adevarat ca frana fatza cu un singur disc nu e foarte eficienta? Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai lung drum a fost pana la aeroportul otopeni :burnout:

nici n-am apucat sa-mi dau bine seama pe unde sunt (ajunsesem la 120 intr-a treia si am lasat-o domol) ca m-am trezit la destinatie. dupa care m-am intors... :cheers:

cu racirea n-am probleme deloc. asta pe care am luat-o are un "accesoriu" a carui utilitate nu am inteles-o eu de la inceput, da' acum il apreciez" are un termometru la ulei. cum pentru apa nu are decat un bec care se aprinde pe bord, da' nu-ti zice ce temperatura are, asta mi se pare un accesoriu util ca sa stii cam pe la ce temperatura iti functioneaza motorul. ventilatorul de la radiator porneste la 80 de grade, temperatura uleiului. io banuiesc ca uleiul e cu vreo 10 grade mai rece decat lichidul de racire, dar nu sunt sigur de asta.

oricum, pe caldurile astea mi s-a intamplat doar de doua ori sa porneasca ventilatorul, pe la inceput, cand nu ma simteam bine sa ma bag printre masini la semafor si stateam de vreo 4-5 ori. :D

pana la serviciu am drum de 15 km dus, 15 intors, si iau militariul de la un cap la altul (iuliu maniu), da' nu stau la un semafor mai mult de o singura data, cu cateva exceptii, ca mi s-a intamplat sa-mi deschida unii usa in fata numai ca sa nu trec eu. drumul il parcurg in cam 30 de minute cand vin la munca la 14:00 si e super aglomerat, sau in 15 minute cand incep la 8 dimineata si e foarte lejer. in conditiile astea, nu i-am mai auzit ventilatorul de vreo luna...

 

frana... in conditii normale, 95% din utilizare, n-ai nici o problema. se dozeaza usor, e ferma si m-am obisnuit rapid cu ea. am avut ocazia sa experimentez si franarea de urgenta si... da, cu doua discuri mi-ar fi fost mult mai bine. am franat la limita blocarii fetei si am blocat spatele (am derapat foarte frumos, o data pe asfalt ud si o data pe betonul de la o linie de tramvai, super lucios si alunecos). n-am blocat fata, am reusit sa evit obstacolul care mi-a cauzat frana, n-am cazut, am iesit ok, dar... cred ca daca avea doua discuri pe fata aveam mai putine emotii.

una peste alta, racirea e absolut ok, iar despre frana n-as spune ca "nu e foarte eficienta", dar se poate si un pic mai bine. :burnout:

 

p.s. - acum plec de la munca, shoot ce mai ai de shootat si raspund maine.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult :D sa ai parte de ea fara nici un incident si sa te duca macar satu mare dus intors fara probleme .....daca imi mai trece prin cap ceva apelez poate o data am sa o si aud :burnout: :cheers: numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, apropo de auzit. sunetul nu e extraordinar :cheers:

cand m-am dus sa o vad prima data si l-am rugat pe nenea (proprietarul de atunci) sa o porneasca, am fost putin dezamagit. ma gandeam la un sunet puternic, ragusit, viril... ragusit e, da' e foarte soft si tinut in frau. inca ma gandesc daca sa scot niste site din tobe... pe de alta parte, sunetul asta linistit toarce foarte frumos de la 4000 rpm in sus si e destul de relaxant... nu-ti duduie creierii dupa ce ai mers cu ea.

cred ca o sa incerc sa ii scot niste site, daca s-o putea, si daca nu-mi place rezultatul o fac la loc cum e acum. deocamdata nu prea am timp sa ma apuc nici de cel mai mic "tuning", asa ca ramane la faza de proiect. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doua zile mi-am luat inima in dinti si am cumparat motocicleta. Nevasta stie ca e pentru fiu-meu cel mare, si pana vine el o incerc eu.

Carburatorul este prost amplasat, dar umbli la el o data pe an, deci nu ma deranjeaza prea tare. Franele sunt suficiente, asa cum sunt, daca consideri faptul ca nu e motocicleta sport ci standard.

Puterea este mai mult decat suficienta, chiar si pe autostrazi. E o placere sa accelerezi de la 70 in viteza a cincea fara sa mai schimbi. Am dus-o pana la 150 si e perfect stabila. Banuiesc ca prinde 200, dar imi trebuie banii si carnetul, asa ca ma mai abtin. In felul in care munceste motorul o sa dureze mult mai mult decat un motor sport in patru cilindri.

In curbe e foarte stabila. Suspensia fata a fost modificata de fostul propietar (arcuri noi cu actiune progresiva) asa ca e mai buna decat ce am pe Honda.

Am tras un tur de 500 km intr-o zi (vineri) si am venit la fel de relaxat ca dupa ceva similar cu Honda. Saua si pozitia sunt perfecte pentru mine la 1,85m si 90kg. Consumul e ceva mai mic decat la Honda, dar si VX-ul e cam 50kg mai usor.

Pentru gustul meu are nevoie de windshield si cutii de bagaje si ai ceva perfect si pentru oras si pentru distante mai lungi.

Consumul de benzina a fost de 4,2l/100 km cu viteze maxime de 120 si croaziera cam la 100.

Motorul are 38.000 km si bujiile, uleiul si filtrele de aer si ulei au fost schimbate inainte de livrare. Odata cu imbatranirea bujiilor si colmatarea filtrului de aer consumul va creste. Tobele au fost schimbate pentru o singura toba cu sunet cam puternic dupa gustul meu, dar nu neplacut.

Intr-un cuvant imi place si sper sa-i placa si lui fiu-meu!

Editat de Ion54
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapaniti sanatosi, si tu, si fiul tau ! :cheers:

ai dreptate in tot ce ai zis. asa e motocicleta. modificarea cu arcurile pe fata am tot citit-o pe net, am inteles ca sunt niste arcuri progressive, chiar asa se numesc si chiar sunt progresive. ideea e ca sunt ceva mai tari decat cele stock, automat stabilitatea e imbunatatita si fata nu mai plonjeaza atat de tare la frane bruste.

pana acum arcurile stock nu le-am resimtit ca pe o problema prea mare, dar daca o sa am ocazia sa le schimb cu unele progressive, o s-o fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati facut sa nu mai am somn cu motorul asta.E superb.Sper ca in scurt timp sa achizitionez si eu una!

Felicitari posesorilor!

:D asa e omule e un motor de vis ! :burnout:

 

Acum doua zile mi-am luat inima in dinti si am cumparat motocicleta. Nevasta stie ca e pentru fiu-meu cel mare, si pana vine el o incerc eu.

Carburatorul este prost amplasat, dar umbli la el o data pe an, deci nu ma deranjeaza prea tare. Franele sunt suficiente, asa cum sunt, daca consideri faptul ca nu e motocicleta sport ci standard.

Puterea este mai mult decat suficienta, chiar si pe autostrazi. E o placere sa accelerezi de la 70 in viteza a cincea fara sa mai schimbi. Am dus-o pana la 150 si e perfect stabila. Banuiesc ca prinde 200, dar imi trebuie banii si carnetul, asa ca ma mai abtin. In felul in care munceste motorul o sa dureze mult mai mult decat un motor sport in patru cilindri.

In curbe e foarte stabila. Suspensia fata a fost modificata de fostul propietar (arcuri noi cu actiune progresiva) asa ca e mai buna decat ce am pe Honda.

Am tras un tur de 500 km intr-o zi (vineri) si am venit la fel de relaxat ca dupa ceva similar cu Honda. Saua si pozitia sunt perfecte pentru mine la 1,85m si 90kg. Consumul e ceva mai mic decat la Honda, dar si VX-ul e cam 50kg mai usor.

Pentru gustul meu are nevoie de windshield si cutii de bagaje si ai ceva perfect si pentru oras si pentru distante mai lungi.

Consumul de benzina a fost de 4,2l/100 km cu viteze maxime de 120 si croaziera cam la 100.

Motorul are 38.000 km si bujiile, uleiul si filtrele de aer si ulei au fost schimbate inainte de livrare. Odata cu imbatranirea bujiilor si colmatarea filtrului de aer consumul va creste. Tobele au fost schimbate pentru o singura toba cu sunet cam puternic dupa gustul meu, dar nu neplacut.

Intr-un cuvant imi place si sper sa-i placa si lui fiu-meu!

 

din tot ce ai scris tu aici TRANSALPUL cade spectaculos ! vx sa fie si sper sa gasesc una ingrijita ! la fel cum sper sa dau si gixerul cat inca este vara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu proba pe cateva. Pentru oras si ture scurte sau cu viteze de croaziera sub 150 km/h mi se pare un motor superb. Cuplu cand ai nevoie de el, racire pe lichid, cardan, sea confortabila, consum mic, vibratii minime (pentru un V-twin)... daca-i pui un parbriz mititel sa nu te omoare vantul pe autostrada, e chiar perfect. Mi-a placut manevrabilitatea in trafic si mi-a displacut oarecum monodiscul franei fata. In rest, nimic de criticat. :cheers:

 

P.S. Stiu pe cineva care are unul de vanzare cu ZERO km in RO, fabricat in 1994 la 2600 de euro, pret final, ne-negociabil. Incluse in pret: topcase si minicarena far cu parbriz. Daca sunteti vreunul interesat contactati-ma pe yahoo sau mail si va dau toate datele. Din cate am inteles oferta nu o sa fie valabila decat maxim 2 saptamani.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu proba pe cateva. Pentru oras si ture scurte sau cu viteze de croaziera sub 150 km/h mi se pare un motor superb. Cuplu cand ai nevoie de el, racire pe lichid, cardan, sea confortabila, consum mic, vibratii minime (pentru un V-twin)... daca-i pui un parbriz mititel sa nu te omoare vantul pe autostrada, e chiar perfect. Mi-a placut manevrabilitatea in trafic si mi-a displacut oarecum monodiscul franei fata. In rest, nimic de criticat. :burnout:

 

P.S. Stiu pe cineva care are unul de vanzare cu ZERO km in RO, fabricat in 1994 la 2600 de euro, pret final, ne-negociabil. Incluse in pret: topcase si minicarena far cu parbriz. Daca sunteti vreunul interesat contactati-ma pe yahoo sau mail si va dau toate datele. Din cate am inteles oferta nu o sa fie valabila decat maxim 2 saptamani.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

:D pretz boon f boon

yo am gasit la un dealer cu 3200 da pana dau gixeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S. Stiu pe cineva care are unul de vanzare cu ZERO km in RO, fabricat in 1994 la 2600 de euro, pret final, ne-negociabil. Incluse in pret: topcase si minicarena far cu parbriz. Daca sunteti vreunul interesat contactati-ma pe yahoo sau mail si va dau toate datele. Din cate am inteles oferta nu o sa fie valabila decat maxim 2 saptamani.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

 

Ai un PM de la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rare sunt peste tot in lume, nu numai la noi in tara.

N-a avut succes, nu stiu exact de ce... poate pentru ca e un fel de struto-camila, nici naked, nici sport, nici touring, nici chopper. Cu toate acestea mie mi-a placut :crack:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rare sunt peste tot in lume, nu numai la noi in tara.

N-a avut succes, nu stiu exact de ce... poate pentru ca e un fel de struto-camila, nici naked, nici sport, nici touring, nici chopper. Cu toate acestea mie mi-a placut :D.

 

Si mie :crack: :crack:

...si mi-a placutt atat de tare incat joi sau vineri sper sa fiu calare pe unul...PE AL MEU :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...