Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca LC-ul are ceva in plus fata de ZE. Nu discutam de "caracter si personalitate".

Nu esti deloc atent. Pe topicul de GS Vlad a scris c-a facut ride test cu GS ADV LC si a dat cateva detalii... eu am retinut doar ceva de leduri si gume dar poate nici eu n-am fost atent.

 

ZZZZZZZZZ = 14499 EUR cu parbriz inalt, sistem port navi SW MOTECH, priza 12 V, cric central, crash bar, side case si top case ALU Yamaha, tank bag, scut SW MOTECH, semnalizari pe led, protectie suplimentara cardan, 2 filtre ulei, 2 filtre aer. Dotari de baza ale modelului: ABS, controlul tractiunii, mapare Touring sau Sport,etc.

Mobra avea 0 km, an fabricatie 2011.

Nu ma dezarmeaza chestia cu anul, nu am de gand sa o vand in urmatorii ani la cat de bine ne-am imprietenit :)

S-a stapanesti cu placere !

Totusi, eu am dat 10,400 "cheala" , tu cum ai reusit performanta de 15,000 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu esti deloc atent. Pe topicul de GS Vlad a scris c-a facut ride test cu GS ADV LC si a dat cateva detalii... eu am retinut doar ceva de leduri si gume dar poate nici eu n-am fost atent.

 

S-a stapanesti cu placere !

Totusi, eu am dat 10,400 "cheala" , tu cum ai reusit performanta de 15,000 ?

La data cautarilor mele am gasit in Germania cel mai bun pret , cheala, noua, la 11499 EUR. Restul a fost costul optionalelor ( nu le-am enumerat chiar toate).

In Romania, spre ghinionul meu, cheala, nu am gasit sub 13-14000 EUR sau nu am intrebat unde trebuie.

Asta e: e comisa :)

 

Am uitat de hand guard-uri, aparatoare faruri Touratech, aparatori senzori ABS si senzor Lambda Touratech, kit stickere Worldcross, kit (nemontat inca) manere incalzite, genti textile pentru side case-uri, un bidon 500ml ulei cardan si probabil inca ceva "maruntisuri".

In afara de manerele incalzite, toate montate la receptia mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot te-ai intins la atatea accesorii baga si poze cu detalii pt inspiratie. Cum te simti cu parbrizul? E cel turing de la Yamaha?

Da, e cel touring. Il am si pe cel stoc. O sa pun ceva poze cat de curand.Cateva sunt si aici:

/index.php?/topic/89132-iesiri-organizate-plimbari-de-duminica-ale-sibienilor/page-32&do=findComment&comment=3717298

 

Poze :

 

Nu stiu daca LC-ul are ceva in plus fata de ZE. Nu discutam de "caracter si personalitate".

Pentru "puristi" am putea enumera niste CP in plus, niste Kg in minus, ESA (E-ul face diferenta) , RDC ,cativa mm in plus la garda la sol ,leduri si probabil alte cateva maruntisuri.

post-75004-0-27382800-1396935437_thumb.jpg

post-75004-0-12641400-1396935457_thumb.jpg

post-75004-0-15616600-1396935473_thumb.jpg

post-75004-0-65958300-1396935501_thumb.jpg

post-75004-0-15123100-1396935527_thumb.jpg

post-75004-0-57470000-1396935568_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sunt fabricate de poporul chinez... sunt "comuniste"

 

 

De toata jena sa te lauzi ca ai facut 80000 km cu 3 (trei) beemwee. In vremuri mai vechi aceeasi distanta am facut-o fara nici-o problema mecanica tot cu 3 motoare, Minimobra, Mobra S50, si JAWA 175. Se incadreaza in aceeasi clasa dpdv fiabilitate.

x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt yamaco@ poza cu tempomat-ul mecanic. Din inox cu piulita din dural, aceeasi greutate ca si contragreutatea originala montata in dreapta pe ghidon, vopsit electrostatic. Filet pe stanga cu trei inceputuri.

post-8769-0-83050900-1396950298_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De toata jena sa te lauzi ca ai facut 80000 km cu 3 (trei) beemwee.

 

Nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu laudatul... spuneam doar ca am facut toti acesti km (cu amaratele alea de bemweuri care se tot strica) fara sa car macar o cheie in plus in afara de trusa de scule a motocicletei si nici macar de aia nu am avut nevoie.

 

ZZZZZZZZZ = 14499 EUR cu parbriz inalt, sistem port navi SW MOTECH, priza 12 V, cric central, crash bar, side case si top case ALU Yamaha, tank bag, scut SW MOTECH, semnalizari pe led, protectie suplimentara cardan, 2 filtre ulei, 2 filtre aer. Dotari de baza ale modelului: ABS, controlul tractiunii, mapare Touring sau Sport,etc.

Mobra avea 0 km, an fabricatie 2011.

Nu ma dezarmeaza chestia cu anul, nu am de gand sa o vand in urmatorii ani la cat de bine ne-am imprietenit

 

 

In primul rand, tot ce ai enumerat tu sunt niste accesorii. Dar sa mai pomenesti de cric central si priza de 12v la clasa/pretul asta, e putin cam tras de par in zilele noastre...

 

Acum, legat de pret, si mai ales de preturi si comparatii in general, nu te supara dar sa cumperi o motocicleta de trei ani vechime (care intre timp deja a suferit si facelift) si sa compari cu pretul alteia noi, este tras de par. Faptul ca are zero km inteleg clar ca nu a fost folosita, e alta poveste. Eu ma refer la relevanta si firescul compararii preturilor. Nu vreau sa ma intreb si de ce naiba in trei ani motocicleta aia nu s-a vandut si a zacut prin vreun depozit sau showroom. BMW de exemplu nu face fata cu productia sau exista deja ceva timp de asteptare pana la livrare la GS. Ma rog, nu mai insist dar cum am spus, relevanta comparatiei preturilor este nula in asemenea caz.

Cert este ca o Yamaha XT Super Tenere ABS 2014 (basic) costa in Germania (o piata foarte elocventa dupa parerea mea) 14295€. Iar un GS2014 costa tot in Germania 14.400€ (cu dotari standard echivalente: ABS, ASC, 2 moduri de mapare motor). Restul e can-can.

 

Normal ca d-aia in Romania ai gasit la 13-14.000€, ca poate nimeni nu avea una de trei ani pe stoc. Pt. ca am vazut ca si in Roamia, ca oriunde, primesti automat reducere la motocicletele care au deja 1-2 ani "vechime" si e cat se poate de firesc.

 

p.s. - pot sa te intreb de curiozitate ce inseamna acel "2014" la denumirea motocicletei tale in avatar? Sper ca nu pretinzi ca ai ST din 2014, doar ca l-ai achizitionat tu in 2014... cu atat mai mult cu cat deja modelul 2014 are niste schimbari. Sau mai ai inca una? :D

 

Orice ar fi, sunt convins ca ai toate motivele sa te bucuri si sa-ti placa motocicleta ta si iti urez plimbari placute cu ea ;) Tot ce am scris mai sus se refera strict la relevanta compararii preturilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intru in polemici nesfarsite si iti multumesc pentru urari.

2014 = anul achizitiei si primei inmatriculari / primul proprietar la 0 km

2011 = anul fabricatiei

Nici prin cap nu-mi trece si n-o sa-mi treaca sa ascund asta, nu-mi sta in caracter.

 

Te poti intreba linistit de ce mobra mea a zacut 3 ani in depozit sau showroom : MA ASTEPTA CUMINTE PE MINE :) , cu o rabdare si fiabilitate dovedita.

 

Te asigur ca BMW face fata cu brio la toate cererile si dealtfel in Germania doar, sunt cel putin zeci de proprietari de GS-LC 2013 care si-au trimis mobrele rulate 1000 km - 9000 km pentru trade-in cu : KTM 1190 R , KTM 1190 R ADVENTURE , YAMAHA XT1200ZE, noul GS-LC ADVENTURE si altele, pierzand intre 1500 EUR - 4000 EUR fata de pretul de achizitie.

 

Ca cele enumerate de mine sunt accesorii sau optionale e mai putin important : incearca sa le adaugi la un GS-LC de baza sau la XT1200ZE de baza si vezi unde ajungi cu scorul. Eu asa am vrut sa-mi fac calculele, diferentele intre Z si ZE + 3 ani in Cartea de Identitate nu mi s-a parut ca justifica cei 2000 EUR diferenta intre cele 2 Super Tenere, amandoua 0 km si cu atat mai putin mi s-a parut justificabila o diferenta de 500 EUR in favoarea unui GS-LC 2013 cu 3000 km la bord, cu mai putine accesorii/optionale, predat in mai putin de un an de utilizare de catre fericitul proprietar in vederea unui trade in.

 

Pana la urma " fiecare doarme dupa cum isi asterne " si fiecare se bucura de ceea ce are.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intru in polemici nesfarsite si iti multumesc pentru urari.

 

Pai nu avem de ce sa intram in polemica... schimbam pareri, nu ne injuram de mame. :)

Am vazut ce-i drept ca pe forumul asta exista o pasiune deosebita pt ideea de polemica, cum l-ai contrazis pe cate unu' (chiar cu argumente) brusc e rost de "polemica". Eu daca vad atitudinea asta, renunt...

 

Cum ai zis si tu, te astepta cuminte pe tine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cu amaratele alea de bemweuri care se tot strica

Adevar graiesti !

 

Tempomatul montat impreuna cu manerele incalzite Daytona.

 

O veste buna pt cei care se pregatesc sa schimbe bateriile originale. Am gasit la fabricantul Landport ( Olanda) cu distributie si in RO, bateria YTZ 14s-BS, care are aceleeasi dimensiuni exterioare cu cea originala YTZ12s-BS, respectiv 150x87x70, dar capacitate mai mare, 14 in loc de 12 si 230 in loc de 210. Daca este cineva interesat ii dau telefonul de contact pe PM.

 

http://traildreamer.com/en/la-super-tenere-1200-de-david-fretigne-preparada-por-christian-giordanengo/

post-8769-0-60201700-1397152201_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Adevar graiesti !

 

Tempomatul montat impreuna cu manerele incalzite Daytona.

 

O veste buna pt cei care se pregatesc sa schimbe bateriile originale. Am gasit la fabricantul Landport ( Olanda) cu distributie si in RO, bateria YTZ 14s-BS, care are aceleeasi dimensiuni exterioare cu cea originala YTZ12s-BS, respectiv 150x87x70, dar capacitate mai mare, 14 in loc de 12 si 230 in loc de 210. Daca este cineva interesat ii dau telefonul de contact pe PM.

 

http://traildreamer.com/en/la-super-tenere-1200-de-david-fretigne-preparada-por-christian-giordanengo/

 

Dimensiunile bateriei originale nu sunt 150 x 87 x 110 ?

Am gasit asta : http://www.ebay.de/itm/YUASA-BATTERIE-GEL-YTZ14S-51101-GTZ14S-MOTORRAD-12V-11-2Ah-230A-EN-150x87x110-/400285168306?pt=DE_Motorradteile&hash=item5d32daf2b2

» Post actualizat in 23 Jun 2014 07:14

 

Sau asta : http://www.ebay.de/itm/YTZ14-S-Motorrad-Batterie-11-5Ah-250A-12V-AGM-GEL-SLA-CTZ14S-YTZ14S/171212707210?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222003%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D20140117130753%26meid%3D7815955402217469268%26pid%3D100005%26prg%3D20140117130753%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D400285168306&rt=nc

» Post actualizat in 24 Jun 2014 19:22

pune poze te rog.

Multumesc

» Post actualizat in 24 Jun 2014 19:26

pune poze te rog.

Multumesc

post-75004-0-92080700-1403637707_thumb.jpg

post-75004-0-00261000-1403637730_thumb.jpg

post-75004-0-28707700-1403637997_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...