Sari la conținut

schimbare spre 2T?


Postări Recomandate

Salut, am 1.75, 67 kg si dupa ultima iesire am descoperit din nou ca nu-i pot face motorului. Am un Yamaha WR400 care am inteles ca este considerat undeva in zona high-end a motoarele pt hobby. L-am achizitonat vara trecuta si sunt foarte multumit de el, trage, urca oriunde insa pe mine ma epuizeaza complet din 2 motive: primul ar fi faptul ca nu are demaror si e destul de pretentios la pornire si al doilea din cauza greutatii mari care este pentru puterile mele. In zonele relativ normale nu sunt probleme, insa cum am incercat sa parcurg o portiune scurta care mie mi-a parut mai spre hard enduro, gen panta cu parau si pietre mari, m-a epuizat si am fost nevoit sa renunt. Cer sfatul celor experimentati, ar fi bine sa ma indrept catre un KTM EXC 200 sau ceva exercitii fizice? Oare sunt eu de vina ca nu pot sa-l urc sau greutatea mare a motorului isi spune cuvantul pentru capacitatile mele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnica nu stiu ce sa zic, tare nu putea sa vii k te infigeai in denivelari, singura abordare la care ma gandesc e exact cum am facut, usor, cu picioarele pe jos si inaintam cate putin, asta pana am obosit sa o tin si sa o tot balansez.

2T poate fi raspunsul, dar oare nu se ingroapa mai usor roata venind cuplul la turatii mai mari si mai violent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am 1.75, 67 kg si dupa ultima iesire am descoperit din nou ca nu-i pot face motorului. Am un Yamaha WR400 care am inteles ca este considerat undeva in zona high-end a motoarele pt hobby. L-am achizitonat vara trecuta si sunt foarte multumit de el, trage, urca oriunde insa pe mine ma epuizeaza complet din 2 motive: primul ar fi faptul ca nu are demaror si e destul de pretentios la pornire si al doilea din cauza greutatii mari care este pentru puterile mele. In zonele relativ normale nu sunt probleme, insa cum am incercat sa parcurg o portiune scurta care mie mi-a parut mai spre hard enduro, gen panta cu parau si pietre mari, m-a epuizat si am fost nevoit sa renunt. Cer sfatul celor experimentati, ar fi bine sa ma indrept catre un KTM EXC 200 sau ceva exercitii fizice? Oare sunt eu de vina ca nu pot sa-l urc sau greutatea mare a motorului isi spune cuvantul pentru capacitatile mele?

 

 

Fa si exercitii fizice si mai exerseaza si cu motoru. Cat de greu sa fie motoru dak e fct ptr asa ceva? El poate, tu, inca nu.

mai ""antreneaza-te"". (toti o facem) Eu unul, nu te-as sfatuii sa treci la 2 timpi....

 

 

 

Mai ales KKTM...

Editat de maryusmaryus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnica nu stiu ce sa zic, tare nu putea sa vii k te infigeai in denivelari, singura abordare la care ma gandesc e exact cum am facut, usor, cu picioarele pe jos si inaintam cate putin, asta pana am obosit sa o tin si sa o tot balansez.

2T poate fi raspunsul, dar oare nu se ingroapa mai usor roata venind cuplul la turatii mai mari si mai violent?

 

Stai linistit, nu se ingroapa roata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, nu se ingroapa roata

 

Nu era atat de grav traseul dar mersi, am prins ideea ;)

 

Fa si exercitii fizice si mai exerseaza si cu motoru. Cat de greu sa fie motoru dak e fct ptr asa ceva? El poate, tu, inca nu.

mai ""antreneaza-te"". (toti o facem) Eu unul, nu te-as sfatuii sa treci la 2 timpi....

 

 

 

Mai ales KKTM...

 

Iti zic eu, are cel putin 130 kg cu benzina si tot pe cand la 2T se ajunge undeva in jur de 100 kg, e mare diferenta. Fotbal am jucat cam de 2 ori pe saptamana, cardio stau cat de cat ok, bratele sunt problema si in special incheieturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un 4t te ajuta mai mult... si e recomandat pt cei de nivel incepator/mediu

un 2t nu te ajuta la fel... dar marele avantaj e greutatea.. care nu e chiar de 20kg dupa cum zici tu.. ci mai degraba 10kg.

sa mergi bine pe un 2t necesita mai multa tehnica si cam aceeasi conditie fizica chiar dacai mai usor.

 

iti recomand sa ramai la WR ca e f bun... si sa te mai antrenezi la saala pt fizic...

dar si sa exersezi pe traseu cu moto... dupa ce in prealabil iti demonstreaza vreun rider mai bunicel cum se urca si ce tehnica trebuie abordata pt diferitele zone de traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar asta poate fi o problema. La enduro este importanta setarea suspensiilor asa ca fa rost de un manual, pentru inceput vezi care este setarea recomandata pt greutatea ta, familiarizeaza-te cu notiunea de SAG(ca poate este prea inalta pt tine), si dupa ce ai rezolvat aceste aspecte mai faci mici ajustari + sau - , in functie de preferinte. Eventual poate de ajuta cineva din zona care se pricepe(nu este obilgatoriu sa aiba WR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar si sa exersezi pe traseu cu moto... dupa ce in prealabil iti demonstreaza vreun rider mai bunicel cum se urca si ce tehnica trebuie abordata pt diferitele zone de traseu.

 

data viitoare ia-ma si pe mine si poate iti mai lamuresc din probleme :(

"cardio, fotbal" :D ma prapadesc

 

mai intai de toate puneti-o la punct cu pornitul si cred ca se va rezolva de la sine, dar nici un 200 nu ar strica :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

data viitoare ia-ma si pe mine si poate iti mai lamuresc din probleme :(

"cardio, fotbal" :D ma prapadesc

 

mai intai de toate puneti-o la punct cu pornitul si cred ca se va rezolva de la sine, dar nici un 200 nu ar strica :P

 

mai ramane sa-mi recomanzi sa ma apuc de trial si gata, toate problemele sunt rezolvate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ramane sa-mi recomanzi sa ma apuc de trial si gata, toate problemele sunt rezolvate

Pai si ce are daca iti recomanda? Sti ca iti dezvolti abilitatile de endurist cand te dai pe trial? Nu stiai?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

glumeam si noi unul cu celalalt (doar suntem vecini)

stim tocmai de-aia a si pomenit de trial, pentru ca ar fi excelent sa fi facut putin(mai mult) trial inainte, dar na si vorbind de asta mi se pare o chestie asa de indepartata, scena de trial din romania fiind foarte mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramai la wr 400 cu o conditie: tai o coada de matura lunga de 40 cm, tai o sfoara lunga de 50 cm, umpli o sticla cu apa de 2.5 L, legi la un capat sfoara de sticla , la celalat de mijlocul bucatei de lemn, si te apuci de facut suveica :) Asa, macar juma' de ora pe zi, apoi vei vedea diferenta.

Si eventual niste exercitii de cardio. Atat, nimic mai mult.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram un inpatimit al 4t pana cand am urmat sfaturile unuia Mani, mi-a zis scurt: ia incearca urcarea asta la care te chinui de juma de ora cu un 2t... pff vorba lui Mark, am avut o revelatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnica nu stiu ce sa zic, tare nu putea sa vii k te infigeai in denivelari, singura abordare la care ma gandesc e exact cum am facut, usor, cu picioarele pe jos si inaintam cate putin, asta pana am obosit sa o tin si sa o tot balansez.

2T poate fi raspunsul, dar oare nu se ingroapa mai usor roata venind cuplul la turatii mai mari si mai violent?

Inainte sa schimbi moto incearca sa abordezi si asa: mai hotarat, cu picioarele in scari si ridicat din sa si sa inaintezi ceva mai repede, minim 1-a mai turata sau a 2-a mai subturata (ca si-asa ai 4 t si trage de jos)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salut, am 1.75, 67 kg si dupa ultima iesire am descoperit din nou ca nu-i pot face motorului. Am un Yamaha WR400 care am inteles ca este considerat undeva in zona high-end a motoarele pt hobby. L-am achizitonat vara trecuta si sunt foarte multumit de el, trage, urca oriunde insa pe mine ma epuizeaza complet din 2 motive: primul ar fi faptul ca nu are demaror si e destul de pretentios la pornire si al doilea din cauza greutatii mari care este pentru puterile mele. In zonele relativ normale nu sunt probleme, insa cum am incercat sa parcurg o portiune scurta care mie mi-a parut mai spre hard enduro, gen panta cu parau si pietre mari, m-a epuizat si am fost nevoit sa renunt. Cer sfatul celor experimentati, ar fi bine sa ma indrept catre un KTM EXC 200 sau ceva exercitii fizice? Oare sunt eu de vina ca nu pot sa-l urc sau greutatea mare a motorului isi spune cuvantul pentru capacitatile mele?

stiu cum e si eu mam dat cu un wr ecact ca al tau

si am crezut ca mor tot pe un drum de curgea apa pe els i bolovanii si pietree...acum am o husqwarna wr de 125 si iti zicc sincer k nu se compara e f usoara si chit k e de 125 lejer am urrcat aceiasi panta peknd cu wr am crezut k mor... + ca ma ridicat pe o roata motor mort..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu cum e si eu mam dat cu un wr ecact ca al tau

si am crezut ca mor tot pe un drum de curgea apa pe els i bolovanii si pietree...acum am o husqwarna wr de 125 si iti zicc sincer k nu se compara e f usoara si chit k e de 125 lejer am urrcat aceiasi panta peknd cu wr am crezut k mor... + ca ma ridicat pe o roata motor mort..

date cu unu mai bun si mai invata si motoru cu cit e mai bun cu atit te avantajeaza.iar wr ul e super motor eu am un wr250 f 2010 si e talent nu poti sa te dai cu vaca prin padure si sa crezi ca esti cu caprioara.suspensia e f f inportanta fata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...