Sari la conținut

E viitorul moto electric?


Postări Recomandate

Se gasesc si in Carfur aceste .... unicicluri , cine vrea sa le vada live . Pretul in jur de 2700 lei ( sunt mai multe modele) . Parerea mea e ca sunt cam scumpe , iar detaliile tehnice cam neclare , in speta autonomia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 963
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Salve! Am vazut asa ceva intr-o emisiune, facut parca de norvegieni,era o singura roata mare si lata,cam ca aceea de atv,insa mai inalta putin,ghidon ,sa,far,frana la ghidon.Asta de se dadea pe ea avea echipament enduro ,si efectiv sarea pe ea,jucaria statea mereu dreapta ,avand doi senzori giroscopici in fiecare parte a rotii,conectai la un computer de bord care in permanenta ii mentinea pozitia.V-am spus ,tipul sarea pe ea ,si depunea un pic de efort,se vedea ca e antrenat,cred ca pana s-a invatat s-a cam lovit rau la bilute!In fine era mare ,si lata incat ,roata foarte lata,incat nu puteai merge pe trotuar.Cica dracovenia,ajungea la 80 la ora .Deh,ce sa zic,ca inventie e ok,insa nu ii vad utilitatea (borduri,franare,etc)Ce naiba faci,cand iti taie ceva calea ,cu astea mici?sari de pe ea si o lasi sa mearga in lumea ei?mai te si musca maidanezul de pantalon.....plus ca e autonomia redusa.....decat sa-mi iau assa ceva ca e si scumpa in draci,mai bine o trotineta electrica,noua e 1200 Ron,are si frana,atinge 24 km,bateria duce la 40 de minute,urca si la deal,si sarcina mazima 100 de kile,e pliabila,poti si vapa pe ea,nu faci echilibristica si are numai 9 kile nu 11 - nu ca asta ar fi problema.RIDE SAFE ! URA

 

P.S.fara suparare Jesse Jin,cred ca ai cazut cu dracia aia,si ai un fir la CDI sarit !lasa burnout-ul !

Editat de dacii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

deci finca Wagen a lu' Volks a anuntat ca... ma scuzati cat imi sterg lacrimile - a inceput nebuniaaaaa!!!!

moooama, deci de ce am intrat aici: care ai motor electric de vanzare, ma duc sa fac un CAR si sa scot banii pe care mi-i pastram in fondu de mormantrae. deci cumpar motor electric, poa sa fie si urat, ca nici altfel na-re cum. da sa nu fie cazut de pe cric.

va rog.

astept. seriozitate. multumesc.

jos ponta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu altii cum sunt insa mie la motociclete nu imi place doar partea de riding. Imi place sa aud motorul foarte mult (la masina de ex imi este indiferent) imi place sa mai mesteresc din cand in cand cate ceva la ea, sa ii schimb uleiul, etc. Toate chestiile aceastea daca la masina le fac din necesitate (si as renunta linistit la ele pt o masina electrica) la motor le fac de placere.

 

Si atunci toata "vraja" asta se pierde. Cu siguranta cele electrice vor fi superioare si ca manevrabilitate (ma gandesc numai la controlul tractiunii si modul in care electronica se imbina perfect cu un motor electric) insa carisma unei MOTOCICLETE va disparea.

 

Chiar ma uitam la un documentar despre o moto electrica si au sintetizat cumva prin niste "jonglerii ingineresti" sa scoata un sunet pentru ca era pur si simplu prea silentioasa.

Ce o sa faca? o sa puna niste evacuari false care de fapt vor fi niste difuzoare care vor suna ca vechile motoare ?:) IT's not the real thing :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

O "motocicleta" electrica asamblata in Romania, din piese si subansamble luate din lumea larga:

http://www.topgear.ro/masini/moto/prima-motocicleta-electrica-romaneasca-7995.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

2 ani mai tarziu si intr-adevar chestiile astea nu prea au prins. Nici macar in China, unde sunt mult mai ieftine ca in Europa / US.

 

Eu mi-am luat Ninebot C, cel mai bun raport calitate pret pe care l-am gasit p-aici. Echivalentul a 1300 lei. Varful de gama, Ninebot E+, costa dublu, deci cam 60% din cate e in Ro. La 1000 euro intr-adevar nu merita, dar asta e situatia dupa ce adaugi vama, TVA, etc.

 

Ca specificatii, autonomia e cam 12km, @75kg (momentan :laugh: ), @mers 10-12 kmh in medie, cu tot cu urcat. La coborat si la franare, bateria se incarca. Viteza la C e limitata la 16 km/h, ceea ce mi se pare dezavantajul major. Varful de gama, E+ duce 30-35 km si 22 km/h.

 

Dureaza intr-adevar vreo 2 zile pana poti sa stapanesti cum trebuie, inclusiv la viteza foarte mica. Dar dupa aia, ai aproape aceeasi flexibilitate si precizie ca mersul pe jos. Pentru commuting de ~5km dus + 5km intors mi se pare foarte potrivita, iar pozitia e mult mai buna decat pe bicicleta.


» Post actualizat in 24 Apr 2016 06:40

Video

 

 

Am uitat cateva chestii.

Timpul de incarcare pentru modelul asta e 1 - 1.5h

Cand bateria ajunge sub 20%, limitatorul intra mai devreme, ceea ce e foarte enervant.

Greutatea e vreo 13-14kg si am inteles ca manerul nu are o viata prea lunga.


» Post actualizat in 24 Apr 2016 06:41

Video:

http://tinypic.com/r/347d35j/9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Din cate am inteles, in unele tari, masinile electrice, au deja montate difuzoare (obligatie legala) pentru a avertiza pietonii/participantii la trafic. Cat despre viitorul propulsiei, sunt multe de spus. Avand in vedere pretul prohibitiv si lipsa statiilor de incarcare,durata de incarcare, oricum poate sa mai dureze inca 50 de ani pana vor ajunge masinile electrice sa domine. La noi, in Romania, avem o situatie cel putin hilara, deoarece nu stim ce sa facem mai intai : sa construim statii (daca le construim cine le foloseste), sau sa "sponsorizam" achizitionarea de masini electrice (dar unde le alimentam), ori ambele in paralel (destul de scump si neproductiv. Tesla a ajuns la performante bunicele si parca sunt etalon in domeniu, atat la performantele masinii/ bateriei/ autonomie, modul rapid de incarcare, etc. In continuare, pretul este prohibitiv, atat la masini cat si la statiile fast charging (de ce nu sunt toate statiile fast charging?)


» Post actualizat in 25 Jun 2016 06:50

Se pare ca, in sfarsit guvernantii nostri au scos din buget fonduri nerambursabile de 80% din proiect, pentru constructia de statii de alimentare cu electricitate. De asemenea, din cate am inteles, Cora si Kaufland se vor implica in construirea de statii electrice de alimentare in interiorul parcarilor din magazinele pe care le detin in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La fel de scump a fost si cu primele vehicule cu combustie interna ..greu de schimbat si mentalitatea atata timp cat inca ne intereseaza sa transformam benzina in decibeli

Mai trebuie ceva rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are legatura cu nici o mentalitate!Sunt scumpe,au autonomie de rahat,bateriile se curata repede!Nu prezinta incredere pentru cumparatori!

Asta cu statiile de incarcare e vrajeala sa ascunda adevaratele probleme,autonomia si viata bateriilor!

Apropo ca vad cativa fani pe aici,care infiereaza cu manie proletara mentalitatea celorlalti!Are vreunul masina electrica,dar scuter sau bicicleta electrice?

Eu cred ca nu!Spre deosebire de unii chiar am cochetat cu fenomenul !Dar cand am inteles ca bani multi pentru putin,am zis pas!Iar varianta hybrid e o gluma!

Si tare mi-ar fi placut sa ma .... pe accizele imputite din benzina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are legatura cu nici o mentalitate!Sunt scumpe,au autonomie de rahat,bateriile se curata repede!Nu prezinta incredere pentru cumparatori!

Asta cu statiile de incarcare e vrajeala sa ascunda adevaratele probleme,autonomia si viata bateriilor!

Apropo ca vad cativa fani pe aici,care infiereaza cu manie proletara mentalitatea celorlalti!Are vreunul masina electrica,dar scuter sau bicicleta electrice?

Eu cred ca nu!Spre deosebire de unii chiar am cochetat cu fenomenul !Dar cand am inteles ca bani multi pentru putin,am zis pas!Iar varianta hybrid e o gluma!

Si tare mi-ar fi placut sa ma .... pe accizele imputite din benzina!

 

 

Nu stiu pe unde te-ai uitat tu de sunt scumpe,dar eu stau in Satu Mare (unul dintre cele mai sarace resedinte de judet,sa nu mai vorbesc de orase) si am vazut multe scutere electrice,de la cele simple stil capra care au si pedale (nu stiu daca pentru mers,sau pentru incarcat in mers pentru prelungirea distantei) si in stil normal,deci tare scumpe nu sunt.

In plus sunt SUPER.Nu tu acciza pe benzina,nu tu impozit,CUPLUL desi DEMARAJ SUPER si practic IMBATABIL de orice motor cu ardere interna (recordul pentru 0-100 a unei masini formula student,cam aceiasi greutate de de 1,57 secunde).

Pe langa asta,e asa frumos sa nu ai zgomot si auzi doar "fluieratul" motorului in timp ce zbori.

Eu ma duceam la autobuz si a venit un nene cam de 40-50 ani si a trecut pe langa mine la un colt de strada,si crede-ma,suna super si merge brici.

 

 

 

In plus,am sa zic cum a zis prezentatorul documentarului in 3 parti "Planet Oil" sau Planeta Petrol-"O planeta dependenta" Profesorul Iain Stewart "Daca gazele de esepament ar putea fi facute sa fie Mov sau Rosii si oamenii ar realiza cat se polueaza zilnic,ar fugii spre vehiculele electrice".

In plus,gandeste-te ca atunci cand stai,oriunde ai fi,NU CONSUMI NIMIC.

Iar la scutere/biciclete electrice,distanta e mult mai lunga pentru ca ele sunt foarte usoare,asta daca nu esti tu greu si compensezi acea usurime.

Cat despre incarcat,la masini se vorbeste ca dureaza 8-12 ore sa le incarci DE LA PRIZA NORMALA sau 3-4 ore de la incarcator pentru ca incarcatorul incarca cu intensitate mai mare,in acelasi timp.

Autonomia si la majoritatea masinilor e de 100 km,deci cam 3 zile,in mers normal sau 2 daca mergi mult.Asta cu cativa lei (sub 10).

 

 

 

Tot ti se par aiurea ;) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demarajul este incredibil, cuplul de la o tură acelasi, maxim, pana la capăt. ...

Intradevar încă lasa de dorit bateriile. Si normal, ma gândesc ca benzinarii si statele nu prea ar vrea o revolutie electrică ar pierde bani.

Si multe alte industrii... recte nu se fac eforturi groaznice sa se îmbunătățească tehnologia bateriilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal imi place conceptul. Sunt ecologice, economice si au performante bune. Sunt sigur ca autonomia bateriilor va creste vizibil in urmatorii 10 ani, datorita faptului ca producatorii au inceput sa se concentreze asupra subiectului si cererea este in crestere.

Singurele inconveniente pentru mine sunt lipsa sunetului motorului si lipsa schimbatorului de viteza (nu stiu daca au si schimbatoare de viteza...teoretic motoarele electrice nu au nevoie de ele, nu?). Eu personal ma impac foarte greu cu trecerea de la Cagiva mea de 125 la scuterul de 50. Am patit de cateva ori sa ii caut ambreiajul si sa pun frana din greseala.


Am vazut multi motociclisti youtuberi ca erau foarte multumiti de ele pentru ca nu prea degaja caldura. Nu stiu ce sa spun...n-am mers cu motociclete cu motor mare, nu stiu daca e un impediment urias.

Un alt mare plus e ca se reduce din greutatea motocicletei, datorita faptului ca motorul electric nu necesita la fel de multe sisteme/piese ca si cel electric (un carburator in minus, rezervorul plin cred ca e mai greu decat bateriile motocicletelor electrice actuale). Nu mai e nevoie de bujii, ulei (sau cel putin nu la fel de mult).

Am vazut scutere electrice la 2400 de lei noi. Chinezesti, autonomie 50 km, viteza maxima 30 km/h, spun ei. Daca ar lucra mai mult la capitolul aspect m-ar tenta unul. Intr-un oras aglomerat n-ai nevoie asa de mare de viteza, mai ales pentru drumuri scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal imi place conceptul. Sunt ecologice, economice si au performante bune. Sunt sigur ca autonomia bateriilor va creste vizibil in urmatorii 10 ani, datorita faptului ca producatorii au inceput sa se concentreze asupra subiectului si cererea este in crestere.

Singurele inconveniente pentru mine sunt lipsa sunetului motorului si lipsa schimbatorului de viteza (nu stiu daca au si schimbatoare de viteza...teoretic motoarele electrice nu au nevoie de ele, nu?). Eu personal ma impac foarte greu cu trecerea de la Cagiva mea de 125 la scuterul de 50. Am patit de cateva ori sa ii caut ambreiajul si sa pun frana din greseala.

 

Am vazut multi motociclisti youtuberi ca erau foarte multumiti de ele pentru ca nu prea degaja caldura. Nu stiu ce sa spun...n-am mers cu motociclete cu motor mare, nu stiu daca e un impediment urias.

Un alt mare plus e ca se reduce din greutatea motocicletei, datorita faptului ca motorul electric nu necesita la fel de multe sisteme/piese ca si cel electric (un carburator in minus, rezervorul plin cred ca e mai greu decat bateriile motocicletelor electrice actuale). Nu mai e nevoie de bujii, ulei (sau cel putin nu la fel de mult).

Am vazut scutere electrice la 2400 de lei noi. Chinezesti, autonomie 50 km, viteza maxima 30 km/h, spun ei. Daca ar lucra mai mult la capitolul aspect m-ar tenta unul. Intr-un oras aglomerat n-ai nevoie asa de mare de viteza, mai ales pentru drumuri scurte.

 

 

 

Orice ai face STAI DEPARTE DE CHINEZARII.Si bicicletele electrice ne-chinezesti au mai mare autonomie si viteza.

Pe aici pe langa mine tot vad,si stiam numele uneia in stil capra (si aia merge mai repede de 30) si unui scuter in stil normal.

Am sa caut numele si am sa va dau,aceste alternative mult mai bune decat chinezariile.

 

 

Intre timp,priviti ce poate face o masina formula student

(Facute de studenti) straina, de care au facut si studentii Romani si vor participa la curse oficiale ale acestei categorii.Recordul de viteza pentru orice vehicul : 0-100 1.5 secunde.

Cautati pe net despre a noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.universalauto.com/worldsfastestcars/topfuel_dragster/dragster.html cand o sa faca una electrica suta in 0.2 secunde o sa fie record. Pana atunci ala e un electrocar cu baterii litiu...

Hei einstein,ei vorbesc de ceva facut de studenti,cu pret foarte redus si rezultat super,atat vizual cat si mecanic.In plus E ELECTRIC.

Nu o aberatie cu 1000 cai si 300 kg ...

Asa ca in loc sa cauti sa fi tot timpul gica contra,mai bine citeste si gandeste umpic inainte sa comentezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 3 months later...
"New entry"/Garabat pe piata acumulatorilor auto care aplica tehnologia bazata pe polimerul grafen. Procesuehnologic are ca rezultat cresterea autonomiei automobilului electric la 800 km, scor care depaseste cu mult si variantele produse de Tesla( 400 km autonomie). De asemenea, timpul de incarcare pe sursa trifazata este de 5 min. iar spatiul ocupat in volumul automobilului este cu 20-30% mai redus fata de acumulatorii Li-Ion. In plus, pericolul de supraincalzire / incendiului semnalat la acumulatorii Li-Ion, este elimitat la "Garabat".
In cativa ani motor termic la auto devine "istorie"! 
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to E viitorul moto electric?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...