Sari la conținut

E viitorul moto electric?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 963
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca viitorul ne va rezerva un alt mijloc de propulsie, daca se vor specializa pe astea electrice atunci astea vor fi. Ideea e ca s-ar fi putut trece demult la un alt mod de propulsie generalizat dar niciodata nu s-a vrut.

Deoarece interesele celor care vand petrol sunt imense, banii sunt uriasi, oricine a scos capul a fost pus cu botul pe labe spunandu-se ca nu e cazul inca....mai e petrol de ars, mai sunt bani de incasat. Ii doare pe toti la basca de planeta, toti vor doar sa fie milionari din exploatarea resurselor, atat cat se mai poate.

 

Acum cu toti ecologistii pe cap parca totusi lumea incepe sa constientizeze (sau poate au aparut alte interese) si se pare ca se va face trecerea usor-usor.

Deci da, vom avea motociclete cu alt sistem de propulsie in curand.

Iar o motocicleta ca asa care ai pus-o tu ar fi ideala pentru oras, cu cheltuieli minime si zero emisii. Normal toti cei care se dau prin oras ar trebui sa viseze la asa ceva. :(

Mesaj completat

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-125445

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-124145

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi geniala o motoreta de commuting electrica, sau un cross electric!

 

Am cercetat si eu un pic povestea, chiar mi-as fi dorit sa fac o astfel de motoreta.

Baietii prin state si-au facut... in garaj nu in frun laborator shmecher.

Dar problema ramane in continuare dureroasa: acumulatorii!

Sunt scumpi si la un calcul mai atent, constati ca trebuie sa-i schimbi inainte de a apuca sa-i amortizezi.

Exista acumulatori shmecheri, dar sunt greu de gasit si foarte scumpi.

 

Era motoretelor electrice e inca departe. Tehnologia este problema pe de-o parte, betele in roate pe de alta parte.

Cum spuneai, interesele sunt majore, iar o astfel de revolutie, similara cu cea din perioada aparitiei motoarelor pe aburi, ar duce la o criza mondiala inimaginabila.

Gandeste-te la domeniile conexe doar. Reducerea considerabila a consumabilelor si a productiei pieselor de schimb, simplificarea servisarii. Cati oameni ar ramane pe drumuri. Cate companii ar da faliment.

Ca atunci cand au bagat roboti pe liniile de productie.

 

Dependenta societatii de industria auto si de petrol este mult mai adanca si mai grava. Nu-i vorba doar de poluare aici.

Cred ca trecerea la motoare electrice se va face printr-o lunga perioada de tranzitie, de motoare hibride, ca in final sa avem o masina sau motoreta elctrica dar una foarte sofisticata, ce va necesita servisari sofisticate si intretinere scumpa. Probabil vor rula cu platforme Windows sau Mac... :D ... vom vorbi de warpi si upgrade-uri!

 

Va trebui sa gaseasca o sulutie care sa nu genereze un colaps si care sa le permita "LOR" sa ramana in varful piramidei.

 

Asta-i profetia mea :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cand o sa scoata chinezii prima moto electrica la un super pret :()

Scutere electrice au scos deja (viteza maxima undeva la 25-35km/h) - am vazut acum 1-2 ani in Metro.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi geniala o motoreta de commuting electrica, sau un cross electric!

 

Am cercetat si eu un pic povestea, chiar mi-as fi dorit sa fac o astfel de motoreta.

Baietii prin state si-au facut... in garaj nu in frun laborator shmecher.

Dar problema ramane in continuare dureroasa: acumulatorii!

Sunt scumpi si la un calcul mai atent, constati ca trebuie sa-i schimbi inainte de a apuca sa-i amortizezi.

Exista acumulatori shmecheri, dar sunt greu de gasit si foarte scumpi.

 

Era motoretelor electrice e inca departe. Tehnologia este problema pe de-o parte, betele in roate pe de alta parte.

Cum spuneai, interesele sunt majore, iar o astfel de revolutie, similara cu cea din perioada aparitiei motoarelor pe aburi, ar duce la o criza mondiala inimaginabila.

Gandeste-te la domeniile conexe doar. Reducerea considerabila a consumabilelor si a productiei pieselor de schimb, simplificarea servisarii. Cati oameni ar ramane pe drumuri. Cate companii ar da faliment.

Ca atunci cand au bagat roboti pe liniile de productie.

 

Dependenta societatii de industria auto si de petrol este mult mai adanca si mai grava. Nu-i vorba doar de poluare aici.

Cred ca trecerea la motoare electrice se va face printr-o lunga perioada de tranzitie, de motoare hibride, ca in final sa avem o masina sau motoreta elctrica dar una foarte sofisticata, ce va necesita servisari sofisticate si intretinere scumpa. Probabil vor rula cu platforme Windows sau Mac... :D ... vom vorbi de warpi si upgrade-uri!

 

Va trebui sa gaseasca o sulutie care sa nu genereze un colaps si care sa le permita "LOR" sa ramana in varful piramidei.

 

Asta-i profetia mea :()

 

Solutia este o motocicleta hibrida sie se poate aplica pe categoria Touring/all-road fara prea multa bataie de cap

se vrea? nu

de ce?

pt ca implementarea noilor tehnologii ar fi costisitoare si oarecum riscanta. S-ar putea sa scoti un hibrid belea cu doar 3-4 ani inainte ca cineva sa scoata un 100% electric cu autonomie de mai mult de 300km si atunci ce rost mai are.

se bate multa moneda pe tema vehiculelor 100% electrice insa cred ca directia cea mai buna e un vehicul hibrid.

poti avea autonomia unui motor pe benzina, reprize garantate de raspunsul instantaneu al unui motor electric iar greutatea totala poate ajunge aproape la fel ca in cazul unui motor termic (pt ca nu ai nevoie de acumulatori f mari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este, fara indoiala, interbarea este "cand?".

 

Daca o sa continue sa creasca preturile la petrol in ritmurile astea chinezii sigur o sa treaca pe scutere electrice (cu tehnologia actuala e destul de ieftin sa faci un scuter electric cu autonomie de 60km/incarcare_2-3_h) de indata ce o sa inceapa boomul, procesul o sa fie ireversibil.

Oricat de ciudat nu ar parea, dar cred ca de data asta revolutia ao sa fie de jos in sus, si anume de la scutere la masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si energia care o primesti in casa sa poti sa intri pe motociclism,..aia cum piramida mea mai functioneaza :D cade petrolu se duce dracu economia si murim de foame ca nu mai vine camionu si etc etc, iar ajungem babuini! Rahatu naibii, cand m-apuc si eu de ceva atunci se distruge lumea, vine d-zeu si rupe tot din dragoste, se duc dracu anotimpurile si asta tot nu inseamna ca omu`i mai destept...

 

Duca-se dracu cu tot :P apropo, in 2012 murim, asa ca sho pe cai!!!

 

Si`acu ce fac, imi mai schimb motoru sau le astept pe alea cu baterii 777 :(

Editat de Lehamith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Intrebarea nu e daca ci cand.

M-am apucat de motociclism in 2008 cand benzina era 2.8RON/L. Acum e 6.2RON/l adica de 2.2 ori mai scumpa.

Pastrand analogia, prin 2020 ne putem astepta pe la vreo 13 RON/L.

 

In momentul de fata electricul are sens in oras, pe distante scurte in marile aglomeratii urbane. Pe masura ce tehnologia bateriilor va lua avant iar pretul/accizarea fosilului va fi si mai mare, ma astept ca oferta de vehicule 100% electrice sa explodeze.

 

Urmatoarea mea mobra va fi in mod sigur electrica. singura intrebare e cand se va intampla asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Nu cred că motocicletele electrice vor avea mare succes cu tehnologia actuală. Cel puțin eu nu aș da o căruță de bani pe așa ceva. Dacă în timp tehnologia se schimbă și vor face acumulatori performanți care să reziste vreo 400 km cu reîncărcare de maxim 2 ore, probabil altfel vor sta lucrurile.

Dar și așa, plăcerea de a conduce o motocicletă electrică cu performanțe asemănătoare cu a celor pe benzină va dispare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepe sa fie mai bine...

 

Cei de la Zero au deja in spec.technice - 276 km/ incarcare/in oras/ - economie? aprox 0.51l de benzina/100km

 

- 141 km/incarcare/ highway(112 km/h) - aprox 1l de benzina/100km

 

ttp://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.php

 

In legatura cu pachetul electric: 620.000 km

 

Est. pack life to 80% (city) This represents the expected life of the power pack, to 80% of its original capacity, when the motorcycle is ridden according to the EPA's "city" UDDS duty cycle. An electric motorcycle can continue to function perfectly normal with a power pack that has lost over 20% of its original capacity. The only certain change will be a reduction in maximum range. The Formula: Estimated pack life (miles / km) = (EPA UDDS range) * (cycle-life rating of the battery) * (90%, to account for 20% linear capacity loss over this rated life)

 

....au inceput sa faca comenzi organe precum politie etc

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Mai este totuși mult până acolo, când autonomia baterie să fie de 400 km și reîncărcarea de maxim 20-30 min!

Naspa adio amestecatul benzinei, adio bubuit de tobe, adio albinute sau V2uri, ne astepta sunet de Enterprise la demaraj si cozi lungi la "pompa de curent"

Păcănele de tobă... Măcar vom avea ce povestii la nepoți dacă vom ajunge până atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

https://www.facebook.com/fly.on.the.road

 

La doar 11 kg, foarte usor, portabil,electric 100% ecologic...utilizabil pe aproximativ orice suprafata de rulare uniciclul electric este viitorul transportului in orasele poluate si aglomerate ale lumii.Am inceput cu o scurta descriere pe facebook iar in curand voi veni cu mai multe noutati...inclusiv voi duce o campanie de informare si iau in considerare posibilitatea unui turneu prin marile orase cu posibilitatea gratuita de a testa acest miraculos mijloc de transport.Eu il folosesc deja si va pot spune ca am devenit dependent, este mult mai usor de condus decat va puteti imagina la prima vedere...Tineti aproape pe facebook si voi reveni cu mai multe detalii pe parcurs.

 

www.facebook.com/fly.on.the.road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi se pare corect modul in care ai deschis aceasta problema. Mi sa parea normal sa zici : sunt x si vand y. uite ce poate face. acuma nu-mi zi ca tu ai face o campanie de promovare asa degeaba, doar ca iti place tie.

 

cat despre vehicul, e inutil si cam pt snobi ori lenesi. scuza-ma ca iti spun.

 

din punctul meu de vedere sunt 3 factori care il impiedica sa fie un succes ca si mijloc de transport urban

viteza maxima mica (ar trebui un minim 40)

siguranta redusa la viteza mare (la 20, daca prinde atat, va fi destul de greu sa opresti sau sa eviti obstacole).

lipsa posibilitatii de a orice fel de bagaj

 

Singur utilitate e ca inlocuieste mersul pe jos, pt cine are nevoie de asta. eu unul nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ne ajuta sa devenim mai obezi sau cum? Da dece sa merg cu el cand pot sa merg pe jos. E fun, dar cam atat, nu cred ca este ceva ce poti folosi cu brio pe trotuarele din Bucuresti. Mai bine imi iau segway si am rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te faci mai obez, ca trebuie sa-l urci sus la bloc, magazine, crasme, locul de munca, si peste borduri in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre vehicul, e inutil si cam pt snobi ori lenesi. scuza-ma ca iti spun.

Si cam ce achizitie pe una, doua, trei, patru sau n roti nu este din snobiism, lene, fite sau...vanitate?

La o adica te poti descurca foarte bine cu transportul in comun si iesi muuult mai ieftin...

Editat de Quetzalcoatl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam ce achizitie pe una, doua, trei, patru sau n roti nu este din snobiism, lene, fite sau...vanitate?

La o adica te poti descurca foarte bine cu transportul in comun si iesi muuult mai ieftin...

Cele utilitare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to E viitorul moto electric?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...