Sari la conținut

E viitorul moto electric?


Postări Recomandate

Stii cum e, multi care isi iau motociclete le pun suspensii nu stiu de care, cele mai scumpe discuri/placute, seteaza, investesc in tot felul de cacaturi, dar abordeaza un ac de par cu ambele picioare pe jos.

Cam asa si cu asta, daca nu o folosesti in mai stiu eu ce ritm nebun, ce nevoie ai? Plus ca am uitat sa mentionez ca a dat £7500 pe ea, bateria fiind la 85% in momentul la care a luat-o.

Eu zic ca e o afacere chiar buna pentru nevoile mentionate mai sus.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 963
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 52 minute, cuki a spus:

 

Eu mai uit la Mercedes C300e 🤩 ... volvo e super, dar inca sunt un pic prea tanar (la suflet)

 

c350e , am facut testdrive inainte sau iau id3 , e foarte "tanara" masina , interiorul impresionant foarte ergonomic totul in schimb fata de un EV foarte puturoasa cand mergi doar EV mode, bateria mica .. iarna nu faci 30km pe electric , uita-te la bmw 330E 

Clar o hybrida plug in e ok pentru drumuri scurte si ca singura masina in familie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma Springu lui Dacia nu e o investie rea daca prinzi cuponul Eco. e cam 18.000e noua - cuponul de 10.000e ...ar ajunge la 8000E o masina noua electrica.. so WTF... deja ma face sa ma gandesc la una pt viitorul apropriat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, @Cavaleru, pentru o masina noua electrica e un pret mega smecher. Dar repet, calculeaza-ti un pic nevoile inainte, poate daca faci drumuri lungi (pe care nu o sa le faci cu moto) o sa te scoata din schema. Apoi depinde si unde stai, e usor s-o conectezi la priza? Etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, littlekriminal a spus:

Dap, @Cavaleru, pentru o masina noua electrica e un pret mega smecher. Dar repet, calculeaza-ti un pic nevoile inainte, poate daca faci drumuri lungi (pe care nu o sa le faci cu moto) o sa te scoata din schema. Apoi depinde si unde stai, e usor s-o conectezi la priza? Etc.

Stau la bloc, dar avem si o curte, unde pot sa bag masina la incarcat fara problema.

 

ma gandesc ca multe Kauflanduri au statii de incarcare asa ca drumurile mai lungi poti extinde astfel autonomia, cu un quick change la 80% ..

 

nu stiu care o sa fie optiunile de baterii pe Spring, poate vor avea si ceva care sa iti asigure un 300-350km autonomie ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbec : aici ai dreptate,nu-mi permit masina full electrica dar nici de imi permiteam vreo doua rimac-uri NOI tot nu as alege sa cumpar masina electrica. Din moment ce inteleg cum functioneaza un motor pe benzina sau diesel sau un sistem de tractiune electric si nu sunt vreun Gage Gillean cam de bani gata sa nu ma intereseze efectiv cum functioneaza ce conduc si doar dau cu cardu' dupa ce fac plinu' de cateva ori pe zi ,si nici nu ma uit cati litri sau suma a fost ,am alte prioritati in viata. Asa cum e acum ,o sa aleg varianta de transport cea mai ieftina,comoda si fara dureri de cap. Si ,daca tot e s-o dam in balarii ECO verzi tampenii minciuni de azi, si mai putin poluante. Ca, consum sau poluare doar sa produci dracia electrica. Un autoturism mai vechi dar in stare buna de functionare(ce inseamna asta sa inteleaga fiecare ce vrea) alimentat cu gpl va polua intotdeauna mai putin decat sa fabrici o masina noua, s-o exploatezi sau intretii/repari. Si cum suntem in epoca consumerismului ,auto noi se cam duc dreaqului dupa 200-300mii de km. De astea electrice nici nu mai zic... Isi cumpara fiecare ce vrea,cat inca mai avem libertate de alegere 🙄🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, cuki a spus:

vezi ca Springu e .... "ciudat". Spun asta pentru ca are doar 40cp...nici nu stiu daca ajunge la viteza maxima admisa pe autostrada...

Este clar o masina destinata celor care mai detin o masina, livratoriilor, postei, taxi etc. 

Plus ca cuponu ala se acorda numai daca masina depaseste o anumita valoare, probabil pentru Spring vor face modificari, dar eu stiu ca trebuie sa depaseasca 20.000 sau 25.000 ca sa se aplice cuponul rabla. Informatia insa este veche si neverficata, deci s-ar putea sa vorbesc prostii

 

eu nici nu merg pe autostrada cu viteza maxima admisa de obicei 110-120 :)

 

Program Rabla plus de la dacia de pe site

 

Pentru vehicule 100% electrice sau hibrid cu tehnologia Plug-in

Pentru cei care optează pentru o mașină 100% electrică sau hibrid Plug-in, Programul Rabla Plus oferă două tipuri de tichete:
  - un eco-tichet de 20.000 de lei pentru achiziția unui autoturism nou hibrid Plug-in cu emisii de CO2 mai mici sau egale cu 50g/km în regim WLTP.

  - un eco-tichet de 45.000 de lei pentru achiziția unei mașini 100% electrice. 


Programele Rabla Clasic și Rabla Plus pot fi accesate împreună.

 

Ex: la achiziția unei mașini 100% electrice și casarea unui autoturism vechi, suma totală de care se beneficiază este de 51.500 lei (45.000 lei eco-tichet + 6.500 lei prima de casare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, DARK-RIDER-82. a spus:

Superbec : aici ai dreptate,nu-mi permit masina full electrica dar nici de imi permiteam vreo doua rimac-uri NOI tot nu as alege sa cumpar masina electrica. Din moment ce inteleg cum functioneaza un motor pe benzina sau diesel sau un sistem de tractiune electric si nu sunt vreun Gage Gillean cam de bani gata sa nu ma intereseze efectiv cum functioneaza ce conduc si doar dau cu cardu' dupa ce fac plinu' de cateva ori pe zi ,si nici nu ma uit cati litri sau suma a fost ,am alte prioritati in viata. Asa cum e acum ,o sa aleg varianta de transport cea mai ieftina,comoda si fara dureri de cap. Si ,daca tot e s-o dam in balarii ECO verzi tampenii minciuni de azi, si mai putin poluante. Ca, consum sau poluare doar sa produci dracia electrica. Un autoturism mai vechi dar in stare buna de functionare(ce inseamna asta sa inteleaga fiecare ce vrea) alimentat cu gpl va polua intotdeauna mai putin decat sa fabrici o masina noua, s-o exploatezi sau intretii/repari. Si cum suntem in epoca consumerismului ,auto noi se cam duc dreaqului dupa 200-300mii de km. De astea electrice nici nu mai zic... Isi cumpara fiecare ce vrea,cat inca mai avem libertate de alegere 🙄🤔

 

doar ca statul te forteaza prin taxe si impozite sa te reorientezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, littlekriminal a spus:

Alea cu autonomie asa mare (daca o sa fie valabile) nu cred ca sa iasa la 8000 de euro, poate cu vreo 5000 de euro mai scumpa.

la 225km autonomie cu acumulatorul ala standard de care zic ei nu e nici mult nici putin. pana la urma e o masina de naveta/oras.

eu o am in vedere pe viitor avand in vedere ca ma tot gandesc la o mutare in afara bucurestiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Cavaleru a spus:

Stau la bloc, dar avem si o curte, unde pot sa bag masina la incarcat fara problema.

 

ma gandesc ca multe Kauflanduri au statii de incarcare asa ca drumurile mai lungi poti extinde astfel autonomia, cu un quick change la 80% ..

 

nu stiu care o sa fie optiunile de baterii pe Spring, poate vor avea si ceva care sa iti asigure un 300-350km autonomie ..

 Ca vb de autonomie: la un Bmw E34 520i M20B20 95kw/129 cai cu vreo 260mii de km pe gpl ,cu butelie 90 litri ,in care intra 82 litri sa fie goala goala, scot la drum lung cam 750-800km mers ca animalu' la blana si limita permisului (maxim +50km/h peste limita de viteza a drumului respectiv). In oras n-am stat sa fac consumuri ca nu m-a interesat ,dar un plin de gpl costa maxim  210 lei pt.82 litri sau mai putin ca au mai scazut preturile... Mie imi convine asa masina. Am luat-o cu 500 euro acum multi ani, i-am facut vreo 100mii km ,nu toti la relanti ba chiar i-am dat 6500 rpm cam zilnic  si n-a crapat nimic in ea(inca ). Ca pana acum am cheltuit minim 5000 euro cu ea ,deja e de ras . Pt.ca vecinul a dat 8700 euro pe dacia logan model 2015 motor 1.2mpi 73 cai fara aer conditionat de se roaga de ea sa ajunga la 160km/h(la E34 la 160km/h intra un zona de cuplu maxim 4700rpm si incepe sa traga de te baga in scaun ,pana pe la 210 km/h cand se "calmeaza". Face asta si cu masina plina de oameni 4-5... Nu doar cu mine la volan). Si vb de cel mai mic motor cu 6 cilindri in linie SOHC si 129 cai. Nu modelul M5 cu motor 3.8 litri 6 in linie si 340 cai REALI...

Acum 9 minute, Cavaleru a spus:

Stau la bloc, dar avem si o curte, unde pot sa bag masina la incarcat fara problema.

 

ma gandesc ca multe Kauflanduri au statii de incarcare asa ca drumurile mai lungi poti extinde astfel autonomia, cu un quick change la 80% ..

 

nu stiu care o sa fie optiunile de baterii pe Spring, poate vor avea si ceva care sa iti asigure un 300-350km autonomie ..

 Ca vb de autonomie: la un Bmw E34 520i M20B20 95kw/129 cai cu vreo 260mii de km pe gpl ,cu butelie 90 litri ,in care intra 82 litri sa fie goala goala, scot la drum lung cam 750-800km mers ca animalu' la blana si limita permisului (maxim +50km/h peste limita de viteza a drumului respectiv). In oras n-am stat sa fac consumuri ca nu m-a interesat ,dar un plin de gpl costa maxim  210 lei pt.82 litri sau mai putin ca au mai scazut preturile... Mie imi convine asa masina. Am luat-o cu 500 euro acum multi ani, i-am facut vreo 100mii km ,nu toti la relanti ba chiar i-am dat 6500 rpm cam zilnic  si n-a crapat nimic in ea(inca ). Ca pana acum am cheltuit minim 5000 euro cu ea ,deja e de ras . Pt.ca vecinul a dat 8700 euro pe dacia logan model 2015 motor 1.2mpi 73 cai fara aer conditionat de se roaga de ea sa ajunga la 160km/h(la E34 la 160km/h intra un zona de cuplu maxim 4700rpm si incepe sa traga de te baga in scaun ,pana pe la 210 km/h cand se "calmeaza". Face asta si cu masina plina de oameni 4-5... Nu doar cu mine la volan). Si vb de cel mai mic motor cu 6 cilindri in linie SOHC si 129 cai. Nu modelul M5 cu motor 3.8 litri 6 in linie si 340 cai REALI...

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

De ce s-o arunci? Are bateria sudata de sasiu sau care-i faza? 
Aia cu celebrele motoare fiabile de BMW (atat disel, cat si benzina) au aruncat masinile?

Agregatele pe GPL sunt aruncate de proprietarii lor cand e uzura mare si nu mai porneste motorul?

O arunci pt.ca te costa acumulatorii cat masina la SH...

Acum 22 minute, Cavaleru a spus:

 

doar ca statul te forteaza prin taxe si impozite sa te reorientezi.

A mea e "bulgara" 😁 nu ma forteaza nimeni inca sa fac nimic. Doar cand ajung prin bucurestii sunt claxonat MEREU din toate directiile... Adaugat mizeria zilnica de la politia rutiera si da, mi-a cam ajuns... Mie,psihic, ca masina functioneaza perfect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cotețul de 1.6 nu arată consum instantaneu >30 pt că... aia e limita afișajului! :lol: La bmw e indicatorul ăla analogic care se duce la capăt și se lipește acolo, naiba știe dacă mănâncă ÎN CLIPA AIA 50, 80 sau 100%!

2.0 cu 6 cil "gazat" și mers "blană" consumă <10l gpl/100km doar gâtuit la maxim și cu "blana" limitată la cel mult 100km/h. + mers la vale. 

Cum se face că toți știutorii au (avut) e34? Întreb pt un prieten din dărămoaia. 🤭

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, DARK-RIDER-82. a spus:

 Ca vb de autonomie: la un Bmw E34 520i M20B20 95kw/129 cai cu vreo 260mii de km pe gpl ,cu butelie 90 litri ,in care intra 82 litri sa fie goala goala, scot la drum lung cam 750-800km mers ca animalu' la blana si limita permisului (maxim +50km/h peste limita de viteza a drumului respectiv). In oras n-am stat sa fac consumuri ca nu m-a interesat ,dar un plin de gpl costa maxim  210 lei pt.82 litri sau mai putin ca au mai scazut preturile... Mie imi convine asa masina. Am luat-o cu 500 euro acum multi ani, i-am facut vreo 100mii km ,nu toti la relanti ba chiar i-am dat 6500 rpm cam zilnic  si n-a crapat nimic in ea(inca ). Ca pana acum am cheltuit minim 5000 euro cu ea ,deja e de ras . Pt.ca vecinul a dat 8700 euro pe dacia logan model 2015 motor 1.2mpi 73 cai fara aer conditionat de se roaga de ea sa ajunga la 160km/h(la E34 la 160km/h intra un zona de cuplu maxim 4700rpm si incepe sa traga de te baga in scaun ,pana pe la 210 km/h cand se "calmeaza". Face asta si cu masina plina de oameni 4-5... Nu doar cu mine la volan). Si vb de cel mai mic motor cu 6 cilindri in linie SOHC si 129 cai. Nu modelul M5 cu motor 3.8 litri 6 in linie si 340 cai REALI...

 

tu vii si compari masina SH cu masina noua.... discutia asta nu o sa ajunga nici unde. 

zi cat e BMWul ala nou si zi-mi atunci daca iti permiti sa il iei. dar daca tie iti plac SHurile e treaba ta. fii sanatos!

 

si eu am 0.9TCE si stii ce, nu-mi trebuie sa merg cu mai mult de 120km/h, cat despre vecinu tau se roaga de ea sa ajunga la viteza aia pt ca constructiv maximul este 167sau 170km/h

 

ce impozit ai avea la 3.8l si asigurare? sau la ce motorizare ai tu

 

eu dau undeva la 50sau60lei pe impozit si asigurarea e undeva la 250lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 3 minute, john17 a spus:

Cotețul de 1.6 nu arată consum instantaneu >30 pt că... aia e limita afișajului! :lol: La bmw e indicatorul ăla analogic care se duce la capăt și se lipește acolo, naiba știe dacă mănâncă ÎN CLIPA AIA 50, 80 sau 100%!

2.0 cu 6 cil "gazat" și mers "blană" consumă <10l gpl/100km doar gâtuit la maxim și cu "blana" limitată la cel mult 100km/h. + mers la vale. 

Cum se face că toți știutorii au (avut) e34? Întreb pt un prieten din dărămoaia. 🤭

Tot racheta era si al lui

Noroc cu firea ca a scapat de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DARK-RIDER-82.

Buteliile de gaz au un dispozitiv care opreste incarcarea la 80% din volum. Asa sunt ele gandite, sa aiba o perna de gaz  de 20% din volum.

Daca tu ai bagat 82 de litri, adica 90% sunt 3 variante: prost reglata butelia, te fura la pompa sau ai alimentat la presiune mult prea mare si o sa belesti instalatia.

 

Acuma nu vad care e problema vecinului ca se roaga de masina sa ajunga la 160 km/h. Sincer problema este a ta ca alergi aiurea cu masina.

 

Am bagat de seama ca esti foarte entuziasmat de masina ta (E34  este un model frumos) si de instalatia GPL, si foarte bine ca este asa, dar stau si ma intreb: oamenii ceilalti din masina sunt la fel de incantati cum zburdati cu totii cu masina cu 200 km/h?

 

Si mai taie din aia 750-800 Km daca dai blana.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Silver Arrow a spus:

@DARK-RIDER-82.

Buteliile de gaz au un dispozitiv care opreste incarcarea la 80% din volum. Asa sunt ele gandite, sa aiba o perna de gaz  de 20% din volum.

Daca tu ai bagat 82 de litri, adica 90% sunt 3 variante: prost reglata butelia, te fura la pompa sau ai alimentat la presiune mult prea mare si o sa belesti instalatia.

 

Acuma nu vad care e problema vecinului ca se roaga de masina sa ajunga la 160 km/h. Sincer problema este a ta ca alergi aiurea cu masina.

 

Am bagat de seama ca esti foarte entuziasmat de masina ta (E34  este un model frumos) si de instalatia GPL, si foarte bine ca este asa, dar stau si ma intreb: oamenii ceilalti din masina sunt la fel de incantati cum zburdati cu totii cu masina cu 200 km/h?

 

Si mai taie din aia 750-800 Km daca dai blana.....

82 litri a intrat ,asta scria pe pompa... Nici o problema la instalatia gpl in aprox.100mii de km.

Vecinul ,asta m-a intrebat intr-o zi/dimineata :"ba vecine cu cat merge cazanul asta din 07.1990 daca-i dai mucii? Pe benzina sau gpl?" Logic i-am zis 210km/h pe gpl daca nu e panta. Atunci nu trece de 160km/h. De o trec pe benzina "capata vlaga" dar tot pe drum fara panta ajunge la 210km/h. Si el a completat ca n-are cum etc blablabla ca a lui e noua si de-abia ajunge la 160km/h fara pasageri... Am dat o tura cu mine la volan sa-i inchid gura si aia a fost tot. Ca in 5 ani si vreo 70mii de km nu a avut o problema cu loganul ala,asta e alta discutie. Dar si-a mai cumparar un citroen mic ceva in 2 usi de prin 2002 SH dar cu AC ,pt.ca vara era fleasca de transpiratie chiar si de acasa pana la piata...

Stiu ,alerg prea repede . M-am mai "calmat" ca rade gagica la primarie de mine unde se incaseaza amenzile+se adunasera cam multe puncte de penalizare si inca una si predam singur permisul de conduire...

Da, cand am vrut sa VEDEM cat prinde "cazanul" cel din fata dreapta are un E39 520i ,cu care merge 140km/h printr-o comuna... Da' si el a zis-o ca se aude mai bine M20B20 decat motoru lui M50B20... Al treilea ocupant dreapta spate e inginer la renault si era "dezmat la gura lui" referitor la top speedul cazanului... El era cu gps-ul ,ca deh... E obisnuit sa faca masuratori... Al 4-lea era vecinu' 😁 loganistul.  A-5 persoana e irelevanta ca e muiere si are imbracata 50 kile . In afara de ea toti erau "silentiosi" 😂  ,nu mai auzeam "cazanu' asta din o mie 900 toamna"... Doar fumeia, "gata ,las-o mai incet ca mergi pe jos"... Iar km aia i-am numarat pe google maps ,in bord si cam aia a fost la pompa. Nu ma intereseaza ce crede altul si nici nu incerc sa conving. Prin "blana" eu inteleg accelerat tare pe rosu de pe loc si "oprit" la o viteza constanta la care sa nu raman fara permis de conducere. Si mers asa cat permite traficul si drumul.Dar am mai redus viteza din motivele enumerate mai inainte si pt.ca mai conduc si alte "dracii" pt.bani ,gen mercedes actros 1851 MP4... Daca faci calcule de obosesti tot nu se merita masina electrica. Iar doua masini doar de dragul orasului chiar e o prostie. Dupa mine. Altii au si 4 masini... Ca deh, trebuie una V8 si pe coclauri offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred ca e un pic exagerata comparatia E34 cu masina full electric. Cum spunea mai sus @Cavaleru, daca ai fi avut-o inmatriculata pe Ro si sa platesti totul legal la ea nu ar mai fi fost asa avantajos din punct de vedere costuri. @DARK-RIDER-82.Acum mergi si rar cu ea sa nu te prinda politia deci normal ca e si mai ieftin :)))).

Pe bune acum, cu masina electrica mergi relativ moca, esti scutit de o gramada de taxe/impozite, intretinerea mai ieftina, arhitectura un pic mai simpla. Poate in Ro sunt mai putini specialisti, infrastructura lasa de dorit, dar in tari ca Olanda, UK, Franta cred ca merita toti banii (daca-i ai).

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Cavaleru a spus:

Ca vb de autonomie: la un Bmw E34 520i M20B20 95kw/129 cai cu vreo 260mii de km pe gpl ,cu butelie 90 litri ,in care intra 82 litri sa fie goala goala, scot la drum lung cam 750-800km mers ca animalu' la blana si limita permisului (maxim +50km/h peste limita de viteza a drumului respectiv). In oras n-am stat sa fac consumuri ca nu m-a interesat ,dar un plin de gpl costa maxim  210 lei pt.82 litri sau mai putin ca au mai scazut preturile...

 

In conditiile acestea ai un consum de minim 11% pana la 12%. Barca e grea iar 2.0 Motronic nu e un motor chiar economic. Nu te obosi sa ma contrazici, am avut E34 si sunt mai destept ca tine.

1 oră în urmă, john17 a spus:

Cum se face că toți știutorii au (avut) e34? Întreb pt un prieten din dărămoaia. 🤭

 

Darku nu e stiutor, se da stiutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Tzitzicat a spus:

Tot racheta era si al lui

 

Exact ca o racheta era, se lansa mai greu dar pe urma tinea orbita fara probleme. M-a amuzat @Starcream, radea de mine ca plec cu E34 in Grecia, ghici ce a facut el anul asta cu tomberonul lui de TT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E34 M5 cu motorul 3.8 litri era un banal exemplu. Dracia aia e masina clasica de valoare nu 520i... Daca aveam asa ceva nu se punea problema impozitului ca o tineam neinmatriculata si o porneam o data pe an ,cand era pe un circuit bun data jos de pe platforma pt.o zi de alergat ,bineinteles incalzita bine si atat. Exista variante "ieftine" de 6 in linie cu 4.0 litri dar chiar nu-si au locul si sensul in ziua de azi...

On topic: masinile electrice sunt facute cu si din petrol 100% iar cand le incarci 50% din energia electrica vine din arderea carbunilor...(nu trebuie sa ma credeti pe mine,luati factura la electrica lunara si vedeti ce procent din energia furnizata voua  este obtinuta folosind carbuni... Deci unde si care este logica existentei unei masini electrice?! Ca nu inteleg... Obtii acelasi lucru daca nu mai ieftin folosind masina pe benzina cu instalatie performanta gpl si eventual ceva hibrid in ea... Sa ajute la demaraj electric si la depasiri pe la 90-100km/h... Atat! Full electric e aberatie. Consumi de 2 ori materiale valoroase si poluezi de 2 ori mai mult sa obtii acelasi lucru: anume sa te deplasezi din punctul A in punctul B...

Acum 6 minute, Cavaleru a spus:

ati venit aici sa va impungeti ca chiorii? 

Io ma retrag... Am si altele de facut 🙄🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to E viitorul moto electric?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...