Sari la conținut

E viitorul moto electric?


Postări Recomandate

Acum 11 minute, DARK-RIDER-82. a spus:

 Ca vb de autonomie: la un Bmw E34 520i M20B20 95kw/129 cai cu vreo 260mii de km pe gpl ,cu butelie 90 litri ,in care intra 82 litri sa fie goala goala, scot la drum lung cam 750-800km mers ca animalu' la blana si limita permisului (maxim +50km/h peste limita de viteza a drumului respectiv). In oras n-am stat sa fac consumuri ca nu m-a interesat ,dar un plin de gpl costa maxim  210 lei pt.82 litri sau mai putin ca au mai scazut preturile... Mie imi convine asa masina. Am luat-o cu 500 euro acum multi ani, i-am facut vreo 100mii km ,nu toti la relanti ba chiar i-am dat 6500 rpm cam zilnic  si n-a crapat nimic in ea(inca ). Ca pana acum am cheltuit minim 5000 euro cu ea ,deja e de ras . Pt.ca vecinul a dat 8700 euro pe dacia logan model 2015 motor 1.2mpi 73 cai fara aer conditionat de se roaga de ea sa ajunga la 160km/h(la E34 la 160km/h intra un zona de cuplu maxim 4700rpm si incepe sa traga de te baga in scaun ,pana pe la 210 km/h cand se "calmeaza". Face asta si cu masina plina de oameni 4-5... Nu doar cu mine la volan). Si vb de cel mai mic motor cu 6 cilindri in linie SOHC si 129 cai. Nu modelul M5 cu motor 3.8 litri 6 in linie si 340 cai REALI...

 

tu vii si compari masina SH cu masina noua.... discutia asta nu o sa ajunga nici unde. 

zi cat e BMWul ala nou si zi-mi atunci daca iti permiti sa il iei. dar daca tie iti plac SHurile e treaba ta. fii sanatos!

 

si eu am 0.9TCE si stii ce, nu-mi trebuie sa merg cu mai mult de 120km/h, cat despre vecinu tau se roaga de ea sa ajunga la viteza aia pt ca constructiv maximul este 167sau 170km/h

 

ce impozit ai avea la 3.8l si asigurare? sau la ce motorizare ai tu

 

eu dau undeva la 50sau60lei pe impozit si asigurarea e undeva la 250lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Acum 3 minute, john17 a spus:

Cotețul de 1.6 nu arată consum instantaneu >30 pt că... aia e limita afișajului! :lol: La bmw e indicatorul ăla analogic care se duce la capăt și se lipește acolo, naiba știe dacă mănâncă ÎN CLIPA AIA 50, 80 sau 100%!

2.0 cu 6 cil "gazat" și mers "blană" consumă <10l gpl/100km doar gâtuit la maxim și cu "blana" limitată la cel mult 100km/h. + mers la vale. 

Cum se face că toți știutorii au (avut) e34? Întreb pt un prieten din dărămoaia. 🤭

Tot racheta era si al lui

Noroc cu firea ca a scapat de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DARK-RIDER-82.

Buteliile de gaz au un dispozitiv care opreste incarcarea la 80% din volum. Asa sunt ele gandite, sa aiba o perna de gaz  de 20% din volum.

Daca tu ai bagat 82 de litri, adica 90% sunt 3 variante: prost reglata butelia, te fura la pompa sau ai alimentat la presiune mult prea mare si o sa belesti instalatia.

 

Acuma nu vad care e problema vecinului ca se roaga de masina sa ajunga la 160 km/h. Sincer problema este a ta ca alergi aiurea cu masina.

 

Am bagat de seama ca esti foarte entuziasmat de masina ta (E34  este un model frumos) si de instalatia GPL, si foarte bine ca este asa, dar stau si ma intreb: oamenii ceilalti din masina sunt la fel de incantati cum zburdati cu totii cu masina cu 200 km/h?

 

Si mai taie din aia 750-800 Km daca dai blana.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Silver Arrow a spus:

@DARK-RIDER-82.

Buteliile de gaz au un dispozitiv care opreste incarcarea la 80% din volum. Asa sunt ele gandite, sa aiba o perna de gaz  de 20% din volum.

Daca tu ai bagat 82 de litri, adica 90% sunt 3 variante: prost reglata butelia, te fura la pompa sau ai alimentat la presiune mult prea mare si o sa belesti instalatia.

 

Acuma nu vad care e problema vecinului ca se roaga de masina sa ajunga la 160 km/h. Sincer problema este a ta ca alergi aiurea cu masina.

 

Am bagat de seama ca esti foarte entuziasmat de masina ta (E34  este un model frumos) si de instalatia GPL, si foarte bine ca este asa, dar stau si ma intreb: oamenii ceilalti din masina sunt la fel de incantati cum zburdati cu totii cu masina cu 200 km/h?

 

Si mai taie din aia 750-800 Km daca dai blana.....

82 litri a intrat ,asta scria pe pompa... Nici o problema la instalatia gpl in aprox.100mii de km.

Vecinul ,asta m-a intrebat intr-o zi/dimineata :"ba vecine cu cat merge cazanul asta din 07.1990 daca-i dai mucii? Pe benzina sau gpl?" Logic i-am zis 210km/h pe gpl daca nu e panta. Atunci nu trece de 160km/h. De o trec pe benzina "capata vlaga" dar tot pe drum fara panta ajunge la 210km/h. Si el a completat ca n-are cum etc blablabla ca a lui e noua si de-abia ajunge la 160km/h fara pasageri... Am dat o tura cu mine la volan sa-i inchid gura si aia a fost tot. Ca in 5 ani si vreo 70mii de km nu a avut o problema cu loganul ala,asta e alta discutie. Dar si-a mai cumparar un citroen mic ceva in 2 usi de prin 2002 SH dar cu AC ,pt.ca vara era fleasca de transpiratie chiar si de acasa pana la piata...

Stiu ,alerg prea repede . M-am mai "calmat" ca rade gagica la primarie de mine unde se incaseaza amenzile+se adunasera cam multe puncte de penalizare si inca una si predam singur permisul de conduire...

Da, cand am vrut sa VEDEM cat prinde "cazanul" cel din fata dreapta are un E39 520i ,cu care merge 140km/h printr-o comuna... Da' si el a zis-o ca se aude mai bine M20B20 decat motoru lui M50B20... Al treilea ocupant dreapta spate e inginer la renault si era "dezmat la gura lui" referitor la top speedul cazanului... El era cu gps-ul ,ca deh... E obisnuit sa faca masuratori... Al 4-lea era vecinu' 😁 loganistul.  A-5 persoana e irelevanta ca e muiere si are imbracata 50 kile . In afara de ea toti erau "silentiosi" 😂  ,nu mai auzeam "cazanu' asta din o mie 900 toamna"... Doar fumeia, "gata ,las-o mai incet ca mergi pe jos"... Iar km aia i-am numarat pe google maps ,in bord si cam aia a fost la pompa. Nu ma intereseaza ce crede altul si nici nu incerc sa conving. Prin "blana" eu inteleg accelerat tare pe rosu de pe loc si "oprit" la o viteza constanta la care sa nu raman fara permis de conducere. Si mers asa cat permite traficul si drumul.Dar am mai redus viteza din motivele enumerate mai inainte si pt.ca mai conduc si alte "dracii" pt.bani ,gen mercedes actros 1851 MP4... Daca faci calcule de obosesti tot nu se merita masina electrica. Iar doua masini doar de dragul orasului chiar e o prostie. Dupa mine. Altii au si 4 masini... Ca deh, trebuie una V8 si pe coclauri offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cred ca e un pic exagerata comparatia E34 cu masina full electric. Cum spunea mai sus @Cavaleru, daca ai fi avut-o inmatriculata pe Ro si sa platesti totul legal la ea nu ar mai fi fost asa avantajos din punct de vedere costuri. @DARK-RIDER-82.Acum mergi si rar cu ea sa nu te prinda politia deci normal ca e si mai ieftin :)))).

Pe bune acum, cu masina electrica mergi relativ moca, esti scutit de o gramada de taxe/impozite, intretinerea mai ieftina, arhitectura un pic mai simpla. Poate in Ro sunt mai putini specialisti, infrastructura lasa de dorit, dar in tari ca Olanda, UK, Franta cred ca merita toti banii (daca-i ai).

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Cavaleru a spus:

Ca vb de autonomie: la un Bmw E34 520i M20B20 95kw/129 cai cu vreo 260mii de km pe gpl ,cu butelie 90 litri ,in care intra 82 litri sa fie goala goala, scot la drum lung cam 750-800km mers ca animalu' la blana si limita permisului (maxim +50km/h peste limita de viteza a drumului respectiv). In oras n-am stat sa fac consumuri ca nu m-a interesat ,dar un plin de gpl costa maxim  210 lei pt.82 litri sau mai putin ca au mai scazut preturile...

 

In conditiile acestea ai un consum de minim 11% pana la 12%. Barca e grea iar 2.0 Motronic nu e un motor chiar economic. Nu te obosi sa ma contrazici, am avut E34 si sunt mai destept ca tine.

1 oră în urmă, john17 a spus:

Cum se face că toți știutorii au (avut) e34? Întreb pt un prieten din dărămoaia. 🤭

 

Darku nu e stiutor, se da stiutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Tzitzicat a spus:

Tot racheta era si al lui

 

Exact ca o racheta era, se lansa mai greu dar pe urma tinea orbita fara probleme. M-a amuzat @Starcream, radea de mine ca plec cu E34 in Grecia, ghici ce a facut el anul asta cu tomberonul lui de TT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E34 M5 cu motorul 3.8 litri era un banal exemplu. Dracia aia e masina clasica de valoare nu 520i... Daca aveam asa ceva nu se punea problema impozitului ca o tineam neinmatriculata si o porneam o data pe an ,cand era pe un circuit bun data jos de pe platforma pt.o zi de alergat ,bineinteles incalzita bine si atat. Exista variante "ieftine" de 6 in linie cu 4.0 litri dar chiar nu-si au locul si sensul in ziua de azi...

On topic: masinile electrice sunt facute cu si din petrol 100% iar cand le incarci 50% din energia electrica vine din arderea carbunilor...(nu trebuie sa ma credeti pe mine,luati factura la electrica lunara si vedeti ce procent din energia furnizata voua  este obtinuta folosind carbuni... Deci unde si care este logica existentei unei masini electrice?! Ca nu inteleg... Obtii acelasi lucru daca nu mai ieftin folosind masina pe benzina cu instalatie performanta gpl si eventual ceva hibrid in ea... Sa ajute la demaraj electric si la depasiri pe la 90-100km/h... Atat! Full electric e aberatie. Consumi de 2 ori materiale valoroase si poluezi de 2 ori mai mult sa obtii acelasi lucru: anume sa te deplasezi din punctul A in punctul B...

Acum 6 minute, Cavaleru a spus:

ati venit aici sa va impungeti ca chiorii? 

Io ma retrag... Am si altele de facut 🙄🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, DARK-RIDER-82. a spus:

E34 M5 cu motorul 3.8 litri era un banal exemplu. Dracia aia e masina clasica de valoare nu 520i... Daca aveam asa ceva nu se punea problema impozitului ca o tineam neinmatriculata si o porneam o data pe an ,cand era pe un circuit bun data jos de pe platforma pt.o zi de alergat ,bineinteles incalzita bine si atat. Exista variante "ieftine" de 6 in linie cu 4.0 litri dar chiar nu-si au locul si sensul in ziua de azi...

On topic: masinile electrice sunt facute cu si din petrol 100% iar cand le incarci 50% din energia electrica vine din arderea carbunilor...(nu trebuie sa ma credeti pe mine,luati factura la electrica lunara si vedeti ce procent din energia furnizata voua  este obtinuta folosind carbuni... Deci unde si care este logica existentei unei masini electrice?! Ca nu inteleg... Obtii acelasi lucru daca nu mai ieftin folosind masina pe benzina cu instalatie performanta gpl si eventual ceva hibrid in ea... Sa ajute la demaraj electric si la depasiri pe la 90-100km/h... Atat! Full electric e aberatie. Consumi de 2 ori materiale valoroase si poluezi de 2 ori mai mult sa obtii acelasi lucru: anume sa te deplasezi din punctul A in punctul B...

Io ma retrag... Am si altele de facut 🙄🤔

 

de unde ai calculat tu consumul de materiale si poluare?

sursele de energie solara si eoliana sunt in crestere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, DARK-RIDER-82. a spus:

O arunci pt.ca te costa acumulatorii cat masina la SH...

Ah, d-asta. Ok!

La o scurta cautare pe mobile pentru Tesla cu prima inmatriculare 2015 sau inainte apar minim 100 de anunturi. Preturi de la 30k in sus. Probabil ca toate au fost adunate de “magneti” de la groapa de gunoi a orasului si postate acolo ca sa le faca de ras. 
E una cu 450.000 km pentru care proprietarul cere echivalentul a 40 de e34 pa gepele si pa bulgaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

la 225km autonomie cu acumulatorul ala standard de care zic ei nu e nici mult nici putin. pana la urma e o masina de naveta/oras.

eu o am in vedere pe viitor avand in vedere ca ma tot gandesc la o mutare in afara bucurestiului.

nu te arunca la Spring , testeaza, calculeaza si vezi daca ti se potriveste , 225km teoretici sunt poate 180km reali utilizabili sau chiar mai putini

 

ai si e-up , seatu respectiv , sunt cateva optiuni la banii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, superbec a spus:

nu te arunca la Spring , testeaza, calculeaza si vezi daca ti se potriveste , 225km teoretici sunt poate 180km reali utilizabili sau chiar mai putini

 

ai si e-up , seatu respectiv , sunt cateva optiuni la banii astia.

 

dar  dar la banii astia si volum/spatiu nu are rival.

Nu ma arunc azi nici maine, e doar o noua perspectiva. Inca achit rate la golan :)) mai stau si eu cu el ceva timp pana sa gandesc la alt cotet pe 4 roti :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Cavaleru a spus:

sursele de energie solara si eoliana sunt in crestere.

 

In realitate solarul si eoliana au o amprenta de carbon imensa. Daca vezi cum sunt produse echipamentele pt energia verde te iei cu mainile de cap. Singurule motive pt care ar merita o masina electrica tin de calculele financiare pt fiecare in parte care deriva din avantajele pe care le ofera masina electrica, nu ca sa fii eco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Nguyen a spus:

 

In realitate solarul si eoliana au o amprenta de carbon imensa. Daca vezi cum sunt produse echipamentele pt energia verde te iei cu mainile de cap. Singurule motive pt care ar merita o masina electrica tin de calculele financiare pt fiecare in parte care deriva din avantajele pe care le ofera masina electrica, nu ca sa fii eco.

 

pai daca ne pasa de amprenta de carbon ramaneam in epoca de piatra ca nu poluam mai deloc  atunci. nimic din ce se produce nu exista fara amprenta de carbon, daca faci o centrala electrica + consum de carbune comparata cu eoliana sau solaru, care o sa fie mai eco? in conditiile in care aia electrica va consuma tot timpul carbune pt productia de curent.

 

pe mine nu ma intereseaza sa o ard eco si pe hipstareala, vreau o masina nou sa fie ieftin de utilizat cu costuri cat mai mici/km, pt oras si naveta astea electice sunt cele mai ok. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Cavaleru a spus:

pe mine nu ma intereseaza sa o ard eco si pe hipstareala, vreau o masina nou sa fie ieftin de utilizat cu costuri cat mai mici/km, pt oras si naveta astea electice sunt cele mai ok. 

 

Pai pe asta trebuie sa te concentrezi, pe calculele pragmatice, hipstereala iese din discutie din simplul motiv ce electricele nu sunt eco. Pot fi practice dar nu eco si ca un disclaimer pt hipsteristi, nu sunt impotriva masinei electrice ci impotriva ideii ca masina electrica ar fi eco, chipurile zero emisii.

Acum 24 minute, Cavaleru a spus:

daca faci o centrala electrica + consum de carbune comparata cu eoliana sau solaru, care o sa fie mai eco?

 

Am un feeling ca iese mai bine carbunele, macar de pe urma astuia stii ce iese. La celelalte mai sunt n variabile, de exemplu pt pale la eoliene se folosesc tot felul de materiale nasoale, la panourile de solare la fel si sunt greu de produs dar si de reciclat.

Acum 22 minute, cuki a spus:

Chiar recomand, mai ales scepticiilor,

 

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/natura-si-mediu/desi-sunt-o-sursa-de-energie-verde-mormane-de-palete-ale-turbinelor-eoliene-se-aduna-in-gropi-de-gunoi-pentru-ca-nu-pot-fi-reciclate-1405101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

Incercati macar sa cititi un articol cap coada, nu doar titluriile. 

 

Eu l-am citit, dar tu ai extras numai ce iti convine si ai omis partea bolduita:

 

Putem procesa 99,9% dintr-o pală și putem trece prin aproape 6.000-7.000 de pale pe an per fabrică”, a declarat diectorul general Don Lilly. Compania a acumulat un inventar de pale strânse în aproape un an, ce sunt pregătite de tocat și reciclat, pe măsură ce crește cererea, potrivit acestuia. “Când vom începe să vindem mai mult constructorilor, vom putea lua mai multe. Acum doar ne pregătim”, a declarat el.

 

Deci cu alte cuvinte deocamdata nu se recicleaza mai nimic din acele pale. Problema de calcul a poluarii este foarte simpla, ca sa misti un vehicul din punctul A in punctul B ai nevoie de un consum de energie iar acest consum este acelasi indiferent de combustibilul folosit iar cum grosul energiei inca este obtinut din hidrocarburi o masina electrica polueaza la fel de mult ca una pe benzina. 

PS: Mai spun inca o data, nu sunt impotriva masinilor electrice ci impotriva ideii ca sunt nepoluante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te baza pe asta, fa-ti calculul financiar si in functie de asta orienteaza-te catre o masina electrica daca este cazul. Crede-ma ca astia care tipa ca e buna masina electrica doar la bani se uita, ii doare in fund de poluare. Au facut niste calcule, da statul 10.000, asa iese masina la 18-20.000, curentul inca este ieftin, taxe zero, parcare gratuita, etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Nguyen a spus:

Nu te baza pe asta, fa-ti calculul financiar si in functie de asta orienteaza-te catre o masina electrica daca este cazul. Crede-ma ca astia care tipa ca e buna masina electrica doar la bani se uita, ii doare in fund de poluare. Au facut niste calcule, da statul 10.000, asa iese masina la 18-20.000, curentul inca este ieftin, taxe zero, parcare gratuita, etc. 

fix acelasi calcul l-am facut si eu. :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit că la dacia șpring există opțional pedale, iar varianta de buget are trapă în podea pt propulsie Fred & Barney. 😈

Ca autonomie e MULT sub Leaf sau chiar zoaie, și au mai făcut-o și gip, ca să aibă masă și rezistență la înaintare mai mari. :moron: Pt cocalarul ecologist probabil. 

Apropo, cu Leaf încărcat 100% și afișând 32x km autonomie a rămas 20% din baterie după un drum Piața Presei - Ploiești și retur pe DN1, mers 100% în limitele legale, fără ac și accelerări fulminante. Poate ar fi reușit să facă maxim 150 km, sub jumătate din estimarea inițială... Cam asta e autonomia reală a electrocarelor. 

YABADABADOOOO!!! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, cuki said:

...

 

1. Nu as pune prea mare pret pe ce declara Tesla in materie de autonomie. Orice update de software poate sa reduca puterea masinii si sa mascheze degradarea bateriei. Iar atunci cand folosesti bateria doar intre 20% si 80%, din start vorbim de 60% din autonomia declarata de producator.

 

3. Uite aici niste masuratori care dau pana la -40% autonomie pe frig, atunci cand pornesti si caldura.  

https://apnews.com/article/04029bd1e0a94cd59ff9540a398c12d1#:~:text=DETROIT (AP) — Cold temperatures,as much as the cold.

Si ca o mentiune, vis-a-vis de cat de onesti sunt astia de la Tesla:

In a statement, Tesla disputed the AAA results. The company said that based on data collected from its cars on the road, “the average Model S customer doesn’t experience anywhere near that decrease in range.” The company said the range dropped by roughly 1 percent at 95 degrees, but it would not release a percentage for cold weather. Or fi uitat.

 

4. Toate numerele si toate masuratorile pe care le-am vazut arata ca motorul electric scaleaza mai prost decat motorul termic cand e vorba de dat talpa. Fie ca e vorba de urcat la deal, de mers cu viteza mare sau de accelerat brusc. Graficul de mai sus cu consumul la o anumita viteza mi se pare cel mai relevant. Nici un motor termic nu o sa consume de 3 ori mai mult la 140km/h ca la 100km/h.

 

11 hours ago, ilarionciobanu said:

De ce s-o arunci? Are bateria sudata de sasiu sau care-i faza? 
Aia cu celebrele motoare fiabile de BMW (atat disel, cat si benzina) au aruncat masinile?

Agregatele pe GPL sunt aruncate de proprietarii lor cand e uzura mare si nu mai porneste motorul?

 

O arunci in momentul in care nu mai este economic sa o repari. Cand reparatia, i.e. inlocuirea bateriei costa cat valoarea masinii in sine. Acum ceva timp umblau tot felul de articole cu costul inlocuirii bateriilor de Nissan Leaf, si se vehiculau sume de la 10k pana la 30k (inclusiv manopera) pentru niste masini a caror valoare pe piata SH era 12-14k.

https://insideevs.com/news/379055/nissan-30000-euros-leaf-battery/

In two years, his car had considerable battery degradation. He claims he used to be able to travel 210 km with one charge, and now all he gets is 60 km. On June 12, he ordered a new battery pack for €9,220. 

 

11 hours ago, Silver Arrow said:

Recunosc ca pe mine m-ai pierdut complet cu consumuri masurate in kW, adica in putere.

 

 

Graficele pe care le-am postat masurau "puterea consumata la viteza constanta" si apareau KW pe axa Y.

In rest, am adus in discutie puterea maxima pentru ca o masina electrica condusa in regim "talpa grea" consuma cam de 10 ori mai mult decat consumul mediu, in timp ce una pe benzina consuma cam de 2 ori mai mult decat consumul mediu.

12 hours ago, superbec said:

 

129624664_10223941866477546_4564298201009479422_o.jpg

 

Nu stiu ce cotet imi arati aici. E al tau? E scump? Ar trebui sa fiu impresionat?

12 hours ago, Silver Arrow said:

Daca ai studia caracteristica cuplu-turatie a unui motor electric ai vedea de ce un motor electric are consumuri mari la demaraj (adica curent de pornire mare). Din fericire s-au inventat tot felul de dispozitive electrice si electronice care limiteaza acest curent de pornire ca sa nu prapadesti instalatia electrica si mecanica (intrucat apara si cupluri foarte mari).

 

Nu e vorba de consumuri mari la demaraj, ci si consumuri mari la viteze mari:

image.thumb.png.79e7a456c839e5754980bf3da1f3d0fe.png

 

Imi imaginez ca asta se "datoreaza" intr-o oarecare masura si lipsei de cutie de viteze. Care lipseste nu pentru ca e complet inutila, ci pentru ca e mai ieftin asa.

8 hours ago, ilarionciobanu said:

Ah, d-asta. Ok!

La o scurta cautare pe mobile pentru Tesla cu prima inmatriculare 2015 sau inainte apar minim 100 de anunturi. Preturi de la 30k in sus. Probabil ca toate au fost adunate de “magneti” de la groapa de gunoi a orasului si postate acolo ca sa le faca de ras. 
E una cu 450.000 km pentru care proprietarul cere echivalentul a 40 de e34 pa gepele si pa bulgaria.

 

Uite aici o factura pe persoana fizica pentru inlocuirea bateriei la un Model 3 in California. 13500$ bateria, 16000$ cu manopera inclusa.

Screen-Shot-2020-10-02-at-6.22.19-PM.png

 

Daca nu ma insel, pretul de nou in state pleaca de 35000. Pretul mediu la SH, cam tot pe acolo. Deci, chiar si cu preturile umflate de la SH, reparatia costa cat jumate din masina. Deci ce faci in situatia asta? Platesti reparatia? O dai pe nimic si iei alta? Tragi de cu 50% baterie pe care trebuie sa o tii intre 20% si 80% sa nu moara de tot?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to E viitorul moto electric?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...