Sari la conținut

E viitorul moto electric?


Postări Recomandate

Acum 16 minute, einstein1984 a spus:

astia mai gica contra, a-ti mers vreodata cu o electrica? mai mult de 3 km si la volan? 

Cred ca multi nici nu stiu cum arata :))

EU si la moto as renunta la ardere , pe electric. Daca s-ar rezolva problema autonomiei-timpului de incarcare, astfel incat sa fie ok de utilizat.

Dar cum am spus cateva pagini in urma, NU VAD in RO ca parcul auto sa fie majoritar (peste 50%)  electric, in urmatorii 10 15 ani. TOtul din motive de infrastructura-lipsa ei, si viteza mica de modernizare/extindere. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 963
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

14 minutes ago, einstein1984 said:

astia mai gica contra, a-ti mers vreodata cu o electrica? mai mult de 3 km si la volan? 

 

Asta e un argument subtire de tot. Am mers in destule masini electrice, cu troleul, cu tramvaiul, cu metroul. Cu bicicleta electrica.

 

Am facut commuting cu tot felul de scutere electrice. S-ar putea mai multi km decat becul cu cotetul lui.

Si m-am lovit de multe dintre problemele pe care le-am mentionat. Cele mai grave fiind pierderea capacitatii bateriei in timp. Si eficienta de 3-4 ori mai proasta in sarcina mare (viteza maxima, deal). 

 

Ce crezi ca o sa descopar care sa imi schimbe parerea daca ma pun la volanul a 2 tone de baterii?

 

6 minutes ago, Nguyen said:

 

recunosc ca NAM mers.

 

Niciodata, dieselul a avut ca argument unic economia la buzunar, nu ecologia.

 

https://www.theguardian.com/environment/2015/sep/22/the-rise-diesel-in-europe-impact-on-health-pollution

 

Volkswagen’s rigging of emissions tests for diesel cars comes after nearly 20 years of the technology being incentivised in Europe in the knowledge that its adoption would reduce global warming emissions but lead to thousands of extra deaths from increased levels of toxic gases.

 

Japanese and American car makers backed research into hybrid and electric cars, but the European commission was lobbied strongly by big German car makers BMW, Volkswagen and Daimler, to incentivise diesel. A switch to diesel was said by the industry to be a cheap and fast way to reduce the carbon emissions that drive climate change.

 

Daca era pe baza de economie la buzunar, nu se dadeau subventii de la stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mihaio07 a spus:

Deci, chiar si cu preturile umflate de la SH, reparatia costa cat jumate din masina. Deci ce faci in situatia asta? Platesti reparatia? O dai pe nimic si iei alta? Tragi de cu 50% baterie pe care trebuie sa o tii intre 20% si 80% sa nu moara de tot?

Eu nu fac nimic pentru ca sunt departe, financiar vorbind. de valorile alea.

Insa common sense imi spune ca daca problemele sunt asa cum le prezentati voi (tu si darkrider), nu ar exista masinile la vanzare pe piata sh si cu siguranta nu la preturile alea. Daca inlocuirea bateriei este jumatate din masina, nu ar cumpara nimeni un sh ca sa mai plateasca o data valoarea si sa ajunga la pret de noua.

A, ca exista pe undeva o factura care circula pe net, ok. Este vorba de un caz izolat sau cateva cazuri din miile de masini produse sau este asta norma? Cat o fi costat inlocuirea unui motor de BMW de 30-40-60 mii eur care a crapat la cateva mii de km facuti? Nu era jumatate din masina, da' era o suma consistenta. Pentru o masina aproape noua. Asta inseamna ca masina cu motor termic nu este fiabila in general? Sau inseamna ca o serie de motoare a avut probleme?

Cat costa reparatia la un R6 cu celebrii cuzineti facuti praf la 25 mii km? Asta insemana ca motocicletele cu motor termic sunt praf? Nu exista motociclete cu sute de mii km fara reparatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, cuki said:

Viitorul nu pot sa-l prezic, dar vad cum guvernele tariilor cu apa calda investesc masiv in energie eco si regenerabila, aceasi guverne acorda subventii masive producatoriilor auto pentru reconversia spre electric, acorda granturi pentru R&D in acest domeniu, acorda facilitati oameniilor sa cumpere masini electrice si ii penalizeaza tot mai tare pe cei cu masini pe combustie interna.

 

Pai aia e, masina electrica nu avanseaza pe meritele proprii, care clar exista, nu zic nu.

Avanseaza si castiga adoptie pentru ca intervine statul cu ambele maini, asa cum bine ai observat si tu. Subventii, reduceri de impozite, scutiri de taxe de drum, de pod, etc. Si de cealalta parte, interdictii peste interdictii. O fi buna abordarea asta? Vom vedea in cativa ani.

 

In Norvegia e mai scump sa cumperi si sa detii o masina electrica decat o masina similara pe benzina. De aia isi ia toata lumea electrice pe acolo, chiar daca jumate din an temperaturile sunt sub -20 de grade.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, mihaio07 a spus:

 

 Am mers in destule masini electrice, cu troleul, cu tramvaiul, cu metroul. Cu bicicleta electrica.

 

Am facut commuting cu tot felul de scutere electrice. S-ar putea mai multi km decat becul cu cotetul lui.

Si m-am lovit de multe dintre problemele pe care le-am mentionat. Cele mai grave fiind pierderea capacitatii bateriei in timp. Si eficienta de 3-4 ori mai proasta in sarcina mare (viteza maxima, deal). 

 

 

buhumuhahahahahahahhaha

 

 

merit premiul nobel pentru descoperit belbozi infiltrati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, ilarionciobanu said:

 

Insa common sense imi spune ca daca problemele sunt asa cum le prezentati voi (tu si darkrider), nu ar exista masinile la vanzare pe piata sh si cu siguranta nu la preturile alea. Daca inlocuirea bateriei este jumatate din masina, nu ar cumpara nimeni un sh ca sa mai plateasca o data valoarea si sa ajunga la pret de noua.

 

Cred ca amestecam putin modelele. Model 3 a aparut abia in 2018, deci alea care sunt la vanzare SH sunt cvasi-noi.

La Model S, acolo da se poate vorbi de masini cu peste 5-6 ani vechime si km multi. Care costa SH tot vreo 30 de mii. Si pe care nu prea se imbulzeste lumea sa le cumpere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, mihaio07 a spus:

 

Asta e un argument subtire de tot. Am mers in destule masini electrice, cu troleul, cu tramvaiul, cu metroul. Cu bicicleta electrica.

 

Am facut commuting cu tot felul de scutere electrice. S-ar putea mai multi km decat becul cu cotetul lui.

Si m-am lovit de multe dintre problemele pe care le-am mentionat. Cele mai grave fiind pierderea capacitatii bateriei in timp. Si eficienta de 3-4 ori mai proasta in sarcina mare (viteza maxima, deal). 

 

Ce crezi ca o sa descopar care sa imi schimbe parerea daca ma pun la volanul a 2 tone de baterii?

 

 

https://www.theguardian.com/environment/2015/sep/22/the-rise-diesel-in-europe-impact-on-health-pollution

 

Volkswagen’s rigging of emissions tests for diesel cars comes after nearly 20 years of the technology being incentivised in Europe in the knowledge that its adoption would reduce global warming emissions but lead to thousands of extra deaths from increased levels of toxic gases.

 

Japanese and American car makers backed research into hybrid and electric cars, but the European commission was lobbied strongly by big German car makers BMW, Volkswagen and Daimler, to incentivise diesel. A switch to diesel was said by the industry to be a cheap and fast way to reduce the carbon emissions that drive climate change.

 

Daca era pe baza de economie la buzunar, nu se dadeau subventii de la stat.

Reiterez, ai condus o masina electrica? ca drive test cu troliebuzul nu cred ca ai facut si scuterul nu se pune. Care? 

Exista zoe de vanzare din 2012... unele si cu 350 000 de km la bord date in buy back pe una noua...

Acum 19 minute, superbec a spus:

buhumuhahahahahahahhaha

 

 

merit premiul nobel pentru descoperit belbozi infiltrati ?

In mod sigur este printre finalisti. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Nguyen a spus:

 

In general promovarea masinilor electrice a avut la baza argumentul eco si mai putin avantajele pe care la are fata de masinile pe benzina sau diesel, de aici discutia despre ecologie.

 

pt ca in tarile cu apa calda se fac eforturi si se investeste in productia de energie din surse regenerabile.. 

 

e clar pt toata lumea ca motoarele pe combustibil sunt impinse in groapa prin masurile pe care statul le ia.

 

noi inca suntem groapa de gunoi pt SHuri. ca romanu prefera sa dea 5000e pe un pasat decat sa ia un logan nou..

Acum 58 minute, Nguyen a spus:

 

In general promovarea masinilor electrice a avut la baza argumentul eco si mai putin avantajele pe care la are fata de masinile pe benzina sau diesel, de aici discutia despre ecologie.

 

pt ca in tarile cu apa calda se fac eforturi si se investeste in productia de energie din surse regenerabile.. 

 

e clar pt toata lumea ca motoarele pe combustibil sunt impinse in groapa prin masurile pe care statul le ia.

 

noi inca suntem groapa de gunoi pt SHuri. ca romanu prefera sa dea 5000e pe un pasat decat sa ia un logan nou..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, littlekriminal a spus:

Eu inca ma mai intreb cum ajung bezina, motorina si gazul in toate statiile peco din lume...stie cineva?

Cum sa ajunga? Pe firu' de CURent electric daca ne luam dupa ipocritii pro-conserve electrice. La ce atata cisterne gpl,motorina,benzina multicompartiment ADR atestate si alte "nimicuri" de-astea?! Le punem pe toate pe fir ce p.a noastra de ecologisti ipocriti?!  

Auzi la ala,nu stiu care a zis-o: motocicleta electrica... 😵 Mai bine imi dau o tesla-n oua ,cand ma calmez la tai cu drujba PE BENZINA ,si imi leg o baterie de camion de gat si ma arunc in lac ,decat sa ghidonez un rahat electric pe 2 roti... Ce le poate bashi mintea unora... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, mihaio07 a spus:

 

In Norvegia e mai scump sa cumperi si sa detii o masina electrica decat o masina similara pe benzina. De aia isi ia toata lumea electrice pe acolo, chiar daca jumate din an temperaturile sunt sub -20 de grade.

 

Asta o stii de la un prieten care are o matusa a carei colega de camera de la camin din facultate are un var .....

In Norvegia este mult mai ieftin sa ai masina electrica pentru ca nu platesti nici un fel de taxe. O masina similara pe benzina te costa aproape dublu. Asta am discutat cu un proprietar de Tesla acuma 4 ani cand am dat o tura prin Norvegia. Pina si feribotul este moca cu masina electrica.

 

Doar daca nu s-a schimbat treaba in ultimii 4 ani.

 

Crezi ca 60% dintre norvegieni nu au ce face  cu banii?

https://www.weforum.org/agenda/2020/10/norway-electric-cars-majority-sales/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, mihaio07 a spus:

 

Pai aia e, masina electrica nu avanseaza pe meritele proprii, care clar exista, nu zic nu.

Avanseaza si castiga adoptie pentru ca intervine statul cu ambele maini, asa cum bine ai observat si tu. Subventii, reduceri de impozite, scutiri de taxe de drum, de pod, etc. Si de cealalta parte, interdictii peste interdictii. O fi buna abordarea asta? Vom vedea in cativa ani.

 

In Norvegia e mai scump sa cumperi si sa detii o masina electrica decat o masina similara pe benzina. De aia isi ia toata lumea electrice pe acolo, chiar daca jumate din an temperaturile sunt sub -20 de grade.

 

Norvegia e o gluma proasta. Du-te sa cumperi ceva de mancare ,de ajungi sa stai 45 ore repausul saptamanal pe acolo... A doua oara cand vei fi nevoit sa faci asta o sa vii cu sunca,branza, ceapa chiar si painea de acasa. Cam asa de "ieftina" e norvegia. Iar masinile electrice le cumpara mai mult statul norvegian nu neaparat cetateanul norvegian. E un fel de dictatura mascata, ca deh,cam nu prea mai au petrol moca usor de extras la nas ,vezi Marea Nordului, si le cam scade fondul ala de 1 trilion de dolari ,cauta sa diversifice speculatiile financiare pana nu saracesc vizibil! Tot din petrol isi au bunastarea!

Acum 4 minute, Silver Arrow a spus:

Asta o stii de la un prieten care are o matusa a carei colega de camera de la camin din facultate are un var .....

In Norvegia este mult mai ieftin sa ai masina electrica pentru ca nu platesti nici un fel de taxe. O masina similara pe benzina te costa aproape dublu. Asta am discutat cu un proprietar de Tesla acuma 4 ani cand am dat o tura prin Norvegia. Pina si feribotul este moca cu masina electrica.

 

Doar daca nu s-a schimbat treaba in ultimii 4 ani.

 

Crezi ca 60% dintre norvegieni nu au ce face  cu banii?

https://www.weforum.org/agenda/2020/10/norway-electric-cars-majority-sales/

Speculatii taica,speculatii. Tot din petrol au trait si traiesc bine norvegienii. Doar ca a inceput sa se termine in curtea proprie/marea nordului. Si e mai greu de scos din alte surse. Crezi ca e prost John Fredriksen? Niste courve oportuniste toti. Bani sa iasa ,ce poluare?

Acum 56 minute, superbec a spus:

buhumuhahahahahahahhaha

 

 

merit premiul nobel pentru descoperit belbozi infiltrati ?

Da bah,esti bun,esti geil. Bravo. Felicitari. Trage mai putin pe nas C17H21NO4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, DARK-RIDER-82. a spus:

Auzi la ala,nu stiu care a zis-o: motocicleta electrica... 😵 Mai bine imi dau o tesla-n oua ,cand ma calmez la tai cu drujba PE BENZINA ,si imi leg o baterie de camion de gat si ma arunc in lac ,decat sa ghidonez un rahat electric pe 2 roti... Ce le poate bashi mintea unora... 

 

Pai daca te duce din A in B cu minim de probleme (trecem peste faza cu durata incarcatului momentan), de ce nu?

Sau daca nu ai vibromasaj la fund, nu iti tiuie urechile dupa un drum de 3 ore si nu inhalezi niste gaze de esapament nu te simti motociclist adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, smar2 a spus:

 

Pai daca te duce din A in B cu minim de probleme (trecem peste faza cu durata incarcatului momentan), de ce nu?

Sau daca nu ai vibromasaj la fund, nu iti tiuie urechile dupa un drum de 3 ore si nu inhalezi niste gaze de esapament nu te simti motociclist adevarat?

Pt.ca prefer sa fiu mort decat sa renunt la un motor competent 4

 in linie sau v4. De-aia.  Tu poti sa te plimbi cu aspiratorul,nu ma intereseaza 

Acum 4 minute, Bart Bz a spus:

Vapoarele,tankerele de petrol si vasele de pescuit cand le interzic? Doar si-au luat-o o data pe coaja cu energia electrica si reactoarele nucleare... Plus vreo 2 bombe nucleare... 🙄 Incep sa cred ca le place cancerul... Si radiatiile nucleare de peste tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.newsinenglish.no/2019/06/05/debt-adds-to-oil-dependency-threat/

The household debt burden, measured in terms of debt and disposable income, is higher than ever,” economists at the state regulatory agency Finanstilsynet writes in its latest report. Even a moderate rise in interest rates, long signalled by Norway’s central bank, can have a “considerable” effect on many borrowers.

 

Far too dependent on oil and gas
Norway’s economy remains strong, even “remarkably” so, according to the International Monetary Fund. It has recovered relatively quickly from the oil price collapse of 2014. Concerns remain, however, over the country’s ongoing dependency on its oil industry, at a time when fossil fuels are increasingly unpopular. Oil prices have recently fallen around 16 percent, including a surprising dive of nearly 7 percent just last Friday alone. A barrel of Norway’s North Sea crude was hovering around USD 61 on Wednesday, down from the low USD 70s in late May. 

De-aia se dau pe electrice, speculatii, manipulari, abureli.

Cam un an mai tarziu reuters o zice exact cum e: Wealth Fund-ul de 1000 miliarde dolari facut din PETROL SI GAZE se cam duce repede si sigur,norvegienii saracesc.

Trebuie sa inceapa cu magariile financiare,speculatii,ciordeli legale,etc... Doar sa-si mentina viata misto. Si conservele electrice stupide...

https://www.reuters.com/article/norway-cenbank-idUSL8N2AD3Y0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, DARK-RIDER-82. a spus:

https://www.newsinenglish.no/2019/06/05/debt-adds-to-oil-dependency-threat/

The household debt burden, measured in terms of debt and disposable income, is higher than ever,” economists at the state regulatory agency Finanstilsynet writes in its latest report. Even a moderate rise in interest rates, long signalled by Norway’s central bank, can have a “considerable” effect on many borrowers.

 

Far too dependent on oil and gas
Norway’s economy remains strong, even “remarkably” so, according to the International Monetary Fund. It has recovered relatively quickly from the oil price collapse of 2014. Concerns remain, however, over the country’s ongoing dependency on its oil industry, at a time when fossil fuels are increasingly unpopular. Oil prices have recently fallen around 16 percent, including a surprising dive of nearly 7 percent just last Friday alone. A barrel of Norway’s North Sea crude was hovering around USD 61 on Wednesday, down from the low USD 70s in late May. 

De-aia se dau pe electrice, speculatii, manipulari, abureli.

Cam un an mai tarziu reuters o zice exact cum e: Wealth Fund-ul de 1000 miliarde dolari facut din PETROL SI GAZE se cam duce repede si sigur,norvegienii saracesc.

Trebuie sa inceapa cu magariile financiare,speculatii,ciordeli legale,etc... Doar sa-si mentina viata misto. Si conservele electrice stupide...

https://www.reuters.com/article/norway-cenbank-idUSL8N2AD3Y0

Stai linistit ca nu saracesc.

Daca iti este frica ca incep sa emigreze norvegienii din cauza saraciei in RO, nu este cazul.

Norvegia este o gluma proasta pentru tine care muncesti in RO si esti platit la nivelul RO.

Norvegienii au fost destul de destepti sa isi tina costul vietii ridicat si salariile pe masura.

Daca ai trai si ai lucra in Norvegia nu ai avea ce regreta.

Norvegia nu a aderat la zona Euro. La fel precum Suedia.

Iar norvegienii sunt in Schengen dar nu sunt membri UE (precum Suedia).

 

Si nu mai judeca treaba cu bogatia din petrol doar prin prisma carburantilor. Priveste pe langa tine sa vezi cate lucruri contin produse obtinute din petrol: materiale plastice, detergenti, fibre sintetice, cauciuc sintetic, insecticide, n'spe produse chimice gen naftalina, glicol, fenoli etc etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Silver Arrow a spus:

Stai linistit ca nu saracesc.

Daca iti este frica ca incep sa emigreze norvegienii din cauza saraciei in RO, nu este cazul.

Norvegia este o gluma proasta pentru tine care muncesti in RO si esti platit la nivelul RO.

Norvegienii au fost destul de destepti sa isi tina costul vietii ridicat si salariile pe masura.

Daca ai trai si ai lucra in Norvegia nu ai avea ce regreta.

Norvegia nu a aderat la zona Euro. La fel precum Suedia.

Iar norvegienii sunt in Schengen dar nu sunt membri UE (precum Suedia).

 

Si nu mai judeca treaba cu bogatia din petrol doar prin prisma carburantilor. Priveste pe langa tine sa vezi cate lucruri contin produse obtinute din petrol: materiale plastice, detergenti, fibre sintetice, cauciuc sintetic, insecticide, n'spe produse chimice gen naftalina, glicol, fenoli etc etc etc

Nu le port grija bogatilor. Ma feresc sa am de-a face cu ei pt.xa stiu ce le poate capul si CUM au ajuns bine financiar.

Imi e "frica" sa nu inceapa sa ia si de la altii,ca doar nu-i asa? De cat are nevoie un om sa zica "am de ajuns"? Inca un pic. Deci lacomia nu are limite.valabil pt.orice om! Vezi cazul real de azi al bancilor din vest cu "destula activitate" in romania...

Norvegia e o gluma proasta pt.mine ca am ajuns pe acolo si stiu ce e de capul lor.

Sunt platit in Euro daca tot esti curios cum imi fac banii. Si muncesc mult pt.ei! Nu vreau sa lucrez vreodata in Norvegia. Du-te tu sa hamalesti pt.ei.

Nu stiu ce ai inteles tu din ce am zis eu,sau n-ai citit  NIMIC din ce am zis eu mai in urma,dar exact asta am zis clar de cateva ori: tot ce avem azi,inclusiv masinile electrice le avem datorita petrolului ,carbunilor(50% din energia electrica) si gaze naturale! Tu comentezi sa te afli in treaba. Probabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, VyXxer a spus:

Stiu familie care era intepenita acolo, inclusiv cu copchii la scoala. 

S-au intors.

eu stiu familie care e acolo cu 2 copii si tocmai si-au cumparat a doua casa.

 

hai sa terminam cu prostiile de genu unde e mai bine sa locuiesti si sa ne limitam la Romania ca aici dam cu sapa si ne castigam banii. 

 

@superbec ce masina e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, mihaio07 a spus:

 

Cred ca amestecam putin modelele. Model 3 a aparut abia in 2018, deci alea care sunt la vanzare SH sunt cvasi-noi.

La Model S, acolo da se poate vorbi de masini cu peste 5-6 ani vechime si km multi. Care costa SH tot vreo 30 de mii. Si pe care nu prea se imbulzeste lumea sa le cumpere.

Nu le amsetecam. Stiu ca in discutie au aparut modele diferite, insa modelul este irelevant pentru discutie. Daca el este relevat, atunci spui ca Model 3 este o masina proasta pentru urmatoarele motive. Sau Leaf este o masina proasta pentru urmatoarele motive. Nu spui ca masina electrica are probleme pentru ca cineva a schimbat bateria la un 3.

 

Pe de o parte avem multe masini cu 5-7 ani vechime si cu 2-3-4 sute mii km care sunt listate la jumatate din valoarea de nou. Pe de alta parte, avem un exemplu de masina pentru care reparatia a costat jumatate din valoare. Care e norma si care e exceptia?

 

Cat despre imbulzit la cumparare ... daca un nene pune la vanzare o masina cu 450 mii km la 30 mii eur si pe langa ea exista mai multe masini similare la preturi similare, ma gandesc ca valoarea de piata este mai degraba apropiata de nivelul de 30 mii decat de 5 mii sau de zero (aruncat la gunoi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, sa ii lasam pe norvegieni in treaba lor. Se descurca si fara noi (si aparent destul de bine)

@DARK-RIDER-82. poti sa fi platit si in Lei sau in Yeni, nu valuta conteaza, ci suma .. 😉

 

Revenind la topic.

 

Electrificare masinilor a inceput, zic eu intr-un mod eficient, prin masinile hibrid, care permit reducerea consumului mai ales in regim urban care inseamna reducerea emisiilor poluante.

 

Probabil ca viitorul va fi al masinilor cu motoare electrice, pentru ca au multe avantaje in afara lipsei gazelor de esapament.  Ramane insa de vazut care va fi sursa de energie: acumulatori sau pile de combustie.

 

Sunt insa mult prea multe chestii pe care inca nu le stim:

- ce materiale sunt necesare pentru fabricare componentelor si daca se gasesc in cantitati suficiente

- cum se comporta in timp componentele (fiabiliate, durata de viata- cati km rezista, etc)

- cum se pot recicla

- si evident care sunt costurile sistemului montat pe masina

- care sunt costurile infrastructurii necesare alimentarii cu energie a sistemelor

 

Personal urmatoarea masina pe care o voi achiztiona va fi una hibrid.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to E viitorul moto electric?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...