Sari la conținut

E viitorul moto electric?


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am auzit ca va plac troacele electrice. Daca tot sunt in land of the free and home of the hipsteri, am zis sa incerc si o electrica, facuta chiar pe aci in Californistan. Interesant, dar nu prea. Vreo 120 de mile (~190km) autonomie. Nu am fast charger pe ea asa ca doar la 110 merge si dureaza ceva ore incarcarea. 

a1c559a33d63ec435aaa4a1c68262180.0.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce dreaqu mai discutati p-aici "tovarasi"? Tot kaca electrice pi roti? 🙄 Ia uite ce zice asta de la alfadan care a reinventat biela si proiecteaza/construieste in parteneriat cu MAHLE si Koenigseg(supape destepte) un nou tip de motor marin : pt. uz marin nu se va face trecerea la propulsie electrica niciodata .

ALFADAN UPDATE - Interview with CEO: Patents, Bourke engine, ICE future and more

 

https://m.youtube.com/watch?v=vuIqSKIujFg

 

Doar fraierica geamantan cumpara electrice pi roti. Si le duc la remat dupa 10 ani 😂  

Belea popULAtia asta,cam cat de proasta e...  Viitorul e de belea cand s-or aduna ceva munti de kacaturi de-astea Litiu-ion prin diverse curti la firme de reciclat... Si incep sa ia foc "un pic"asa 🙄😀😂

Benzina, motorina, kerosenul le mai stingi ,da' un munte de chimicale care ard oricum fara sa aiba nevoie de oxigen chiar ar fi amuzant de privit. Mai de la distanta ,asa ...

 

La 08.04.2021 la 15:51, einstein1984 a spus:

Si asta, dar serios vorbind de aci in 15 ani cred ca o sa avem multe tuk tukuri din astea eelctrice gen twizi sau citroen ami in autopartaj. 

Altminteri pe partea 2 roti sa vezi aglomeratie la petrom valeni sa schimbe lumea bateriile pentru cheia, o sa ajunga aia sa ia ciubuc sa-ti pastreze una plina de cu seara. 

 

Acum 20 ani aceleasi "guverne"/state ce dau azi bani doar sa cumperi vehicule electrice ne incurajau SI ne dadeau bani ca sa cumparam masini diesel... 

😂🙄🤒 

S-or fi lovit la cap si atunci ca azi?! 

Presimt ca peste inca douajde ani  aceeiasi maimutzoi/tarfulitze oportuniste or sa recunoasca "bah baieti,electricele nu prea functioneaza,petrol cam nu mai gasim ,si oricum e greu si scump de scos ce mai descoperim,cumparati masini DOAR cu GPL ,va dam noi bani de jumate de conserva! Ca numai gaz metan,propan,butan si carbuni mai avem" ... Cred ca o sa mor de ras...

La 11.06.2021 la 21:48, Penetru a spus:

Autonomia e bună, totuși mai aștept până ies astea 

 

 

Penetratule ,ozn-urile tale cu ce functioneaza? 😂🙄  Urzici? Fasole? 

Editat de DARK-RIDER-82.
Uitasi sa scriu titlul la video...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DARK-RIDER-82. a spus:

pt. uz marin nu se va face trecerea la propulsie electrica niciodata .

Sunt pline stațiunile "de fițe" de iahturi cu propulsie electrică. Există și jucării electrice pentru scufundări, niște ventilatoare cu mâner care te poartă să vezi scoicile de pe fund. De pe fundu' la apă, să fie clar.

Submarinele militare "se dau" cu propulsie nucleară, care le asigură și curentu' la becuri și la televizori de zeci de ani. 

 

Man, eu țin cu tine, adică am avut Jawa :)))))))))

Nimic nu se compară cu mirosul de gazolină amestecată cu ulei ars și bășină. Avem și noi Route 66, numa' că se cheamă E 85. O splendoare. 

Să nu fie cu supărare, ți-am mai citit vreo două postări în ultimele zece minute, pentru că m-ai citat într-un topic, și cred că:

1. Ești prea revoltat împotriva progresului, care va veni oricum, fie că îți convine, fie că nu;

2. Ești prea revoltat degeaba. Nimeni nu-ți interzice să te dai cu ce motor vrei. Nici măcar nu tre' să plătești rovignetă sau taxă de pod.

 

Na, părerea mea degeaba. Scuze, asfalt uscat și spor la postat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.06.2021 la 21:48, Penetru a spus:

Autonomia e bună, totuși mai aștept până ies astea 

 

 

Nu este buna deloc.Aia este autonomie la drum drept cu un calaret slabut.Pe pante ,noroi se duce autonomia de numa numa.La moto nu este ca la auto cu sute de kile de baterii.Spatiul si greutatea sunt limitate automat si autonomia.Sub nici o forma sa nu-i crezi pe producatori,mai ales pe segmentul off road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers un prieten cu ceva electric mai potent (nu știu ce model gen SUV) și a rămas extraordinar de impresionat. Eu n-am mers, deci nu mă pronunț.

În afară de cuplu și de liniștea din habitaclu, ce mai oferă un electric?

Nu-s acri strugurii, în vreo 10 ani cred că voi fi obligat să trec pe electrică, până atunci mă bucur de un TDCI cu o greutate redusă, care e tare distractiv pe curbe.

Dacă ar fi după mine, aș păstra benzinare convertite full la GPL, măcar alea nu bubuie ca o baterile pe Litiu (impropriu spus, că alea iau foc și le mai stinge doar Dumnezeu), întreținerea e clasică și plinul se face în câteva minute, nu ore. Și nici nu se face traseul in funcție de locurile unde sunt stații de încărcare rapidă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este că nu e niciun progres aici ci doar nişte reglări de conturi mafiote în care noi sîntem prinşi la mijloc. Şi că tot e pe ecologie pe d-astea, are cineva nr lu Greta Bioenergeta să ne unim eforturile pentru scăderea încălzirii globale, nu de alta dar vara e lungă şi nu mai am lemne iar rufele putrezesc pe culme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, pasquinel a spus:

Sunt pline stațiunile "de fițe" de iahturi cu propulsie electrică. Există și jucării electrice pentru scufundări, niște ventilatoare cu mâner care te poartă să vezi scoicile de pe fund. De pe fundu' la apă, să fie clar.

Submarinele militare "se dau" cu propulsie nucleară, care le asigură și curentu' la becuri și la televizori de zeci de ani. 

 

Man, eu țin cu tine, adică am avut Jawa :)))))))))

Nimic nu se compară cu mirosul de gazolină amestecată cu ulei ars și bășină. Avem și noi Route 66, numa' că se cheamă E 85. O splendoare. 

Să nu fie cu supărare, ți-am mai citit vreo două postări în ultimele zece minute, pentru că m-ai citat într-un topic, și cred că:

1. Ești prea revoltat împotriva progresului, care va veni oricum, fie că îți convine, fie că nu;

2. Ești prea revoltat degeaba. Nimeni nu-ți interzice să te dai cu ce motor vrei. Nici măcar nu tre' să plătești rovignetă sau taxă de pod.

 

Na, părerea mea degeaba. Scuze, asfalt uscat și spor la postat.

 

Asta si sunt fite.

Progresul a venit natural ,nu cu japca,ca acum.

Electricul nu are viitor cu actualele inovatii in stocarea curentului.

Nu exista resurse  sa acopere necesarul de  litiu capabile sa acopere inlocuirea parcului auto -moto in proportie de 1 la 1.De fapt este mult mai mica.

Nu se poate produce atat curent pentru incarcare,mai ales pentru cea rapida.Nici macar centralelle nucleare nu ar putea produce asemenea cantitati.Ar trebui un numar urias de atomice.Si sper ca stii,ca ecologistii occidentali nu iubesc centralele atomice.

Mai aud diversi prostalai care sunt fani electrice cum vad ei rezolvata problema incarcarii.Trag la Kaufland si incarca.(cuvant jignitor) nu inteleg ca asta merge la cateva sute ,hai mii de ragalii in oras.Dupa aia si-o sug.

Incarcarea la 220 dureaza o eternitate,iar pentru incarcare rapida se schimba datele problemei.Costa statia de incarcare,trecerea la 380-400 si toate cele.Asta la casa,la bloc este imposibil.Sau posibil cu costuri uriase.Pe care le vor platii........

Ca fapt divers am o trotineta electrica.o bicla electrica si urmeaza in curand un scuter electric.Luate din cu totul alte ratiuni ca ecologism sau progres.

Doar din curiozitate si pentru a putea merge pe trotuar,piste de biciclisti fara sa ajung transpirat ca un magar unde am treaba.

Acum 15 minute, Lucian_M a spus:

A mers un prieten cu ceva electric mai potent (nu știu ce model gen SUV) și a rămas extraordinar de impresionat. Eu n-am mers, deci nu mă pronunț.

În afară de cuplu și de liniștea din habitaclu, ce mai oferă un electric?

Nu-s acri strugurii, în vreo 10 ani cred că voi fi obligat să trec pe electrică, până atunci mă bucur de un TDCI cu o greutate redusă, care e tare distractiv pe curbe.

Dacă ar fi după mine, aș păstra benzinare convertite full la GPL, măcar alea nu bubuie ca o baterile pe Litiu (impropriu spus, că alea iau foc și le mai stinge doar Dumnezeu), întreținerea e clasică și plinul se face în câteva minute, nu ore. Și nici nu se face traseul in funcție de locurile unde sunt stații de încărcare rapidă.

Ramai impresionat doar daca esti o gagica sensibila si ai mers doar cu masini lesinate si mers batranesc.Altfel stai cu ochii beliti sa vezi cat curent mai ai si daca este loc la incarcare la ikea,altfel problem.

GPL-ul nu mai este promovat dintr-o singura cauza.Rusii.Ei sunt tata-l si mama lui.Restul sunt pistol cu apa.

Nu mai zic ca este nevoi de el pentru industriile serioase.Intreaba-i pe nemti de ce.Nu se mai strica gazul pe pwlime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi, inclin să cred că ai dreptate, e un progres cu japca, nu mi se pare o evoluție firească, având în vedere tehnologiile actuale (și din viitorul nu prea îndepărtat). Prefer oricând o benzinara de maxim 2 litri (nu-s lacom, eventual cu supraalimentare) oricărei electrice pe care o pot încărca in câteva ore bune și care sare de două tone. Nu-mi (mai) plac mașinile grele, mari, am revenit la prima dragoste, hatch de maxim 4 metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste tot găsim abureala că cea mai avantajoasă dintre toate este maşina electrică dar omit să spună şi cine o face mai avantajoasă: ajutoarele guvernamentale.

Şi eu care credeam că tehnologia. Fiind schimbare doar de dragul schimbării o să vedeţi că la un moment dat o să ne ia dracu. Cum or să suplinească necesarul de energie electrică? Nicicum, că nici nu au cum iar atunci vor începe de la capătul celălalt: reducerea nevoii de mobilitate prin telemunca, taxe mai mari pe masini, innasprirea codului rutier şi alte şicane la care nu mă duce mintea că nu-s politician. Probabil încă multe episoade de stat pe canapea

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, adrianm a spus:

Peste tot găsim abureala că cea mai avantajoasă dintre toate este maşina electrică dar omit să spună şi cine o face mai avantajoasă: ajutoarele guvernamentale.

Şi eu care credeam că tehnologia. Fiind schimbare doar de dragul schimbării o să vedeţi că la un moment dat o să ne ia dracu. Cum or să suplinească necesarul de energie electrică? Nicicum, că nici nu au cum iar atunci vor începe de la capătul celălalt: reducerea nevoii de mobilitate prin telemunca, taxe mai mari pe masini, innasprirea codului rutier şi alte şicane la care nu mă duce mintea că nu-s politician. Probabil încă multe episoade de stat pe canapea

 

Vine SFÂRȘITUL ! ! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, pasquinel a spus:

Sunt pline stațiunile "de fițe" de iahturi cu propulsie electrică. Există și jucării electrice pentru scufundări, niște ventilatoare cu mâner care te poartă să vezi scoicile de pe fund. De pe fundu' la apă, să fie clar.

Submarinele militare "se dau" cu propulsie nucleară, care le asigură și curentu' la becuri și la televizori de zeci de ani. 

 

Man, eu țin cu tine, adică am avut Jawa :)))))))))

Nimic nu se compară cu mirosul de gazolină amestecată cu ulei ars și bășină. Avem și noi Route 66, numa' că se cheamă E 85. O splendoare. 

Să nu fie cu supărare, ți-am mai citit vreo două postări în ultimele zece minute, pentru că m-ai citat într-un topic, și cred că:

1. Ești prea revoltat împotriva progresului, care va veni oricum, fie că îți convine, fie că nu;

2. Ești prea revoltat degeaba. Nimeni nu-ți interzice să te dai cu ce motor vrei. Nici măcar nu tre' să plătești rovignetă sau taxă de pod.

 

Na, părerea mea degeaba. Scuze, asfalt uscat și spor la postat.

 

"Progresu' " mda... Ala bazat pe carbuni(vezi cum se face siliconul SPECIAL pt.microprocesoare, ca n-or fi tampiti sa ia "derect" nisip de pe plaja 😂😀🙄

 Revoltat?! Eu?! Nici ca se putea sa fiu mai indiferent la animalul asta extrem de periculos ,numit OM ,ce omoara tot ce vrea si domina/exploateaza lumea asta cum vrea! Chiar sper sa si-o ia in bot rasa umana cand se asteapta mai putin . P.s. incep sa prefer pisici sau ORICE alt animal in afara de oameni pe langa mine. Prea tarfe pt.mine...

 

Acum 18 ore, Lucian_M a spus:

A mers un prieten cu ceva electric mai potent (nu știu ce model gen SUV) și a rămas extraordinar de impresionat. Eu n-am mers, deci nu mă pronunț.

În afară de cuplu și de liniștea din habitaclu, ce mai oferă un electric?

Nu-s acri strugurii, în vreo 10 ani cred că voi fi obligat să trec pe electrică, până atunci mă bucur de un TDCI cu o greutate redusă, care e tare distractiv pe curbe.

Dacă ar fi după mine, aș păstra benzinare convertite full la GPL, măcar alea nu bubuie ca o baterile pe Litiu (impropriu spus, că alea iau foc și le mai stinge doar Dumnezeu), întreținerea e clasică și plinul se face în câteva minute, nu ore. Și nici nu se face traseul in funcție de locurile unde sunt stații de încărcare rapidă.

 

Acumulatorii litiu ion nu-i mai stinge nimeni,nici dumnezeu nici dracu. Ard pana epuizeaza elementele chimice ...

Uitasi ,ca tot imi ureaza unii "asfalt uscat": si asfaltul e facut tot cu petrol. Intai bitum apoi se excaveaza din garla sau cariera de piatra ,sortul de piatra necesar compozitiei. Cu excavator DIESEL nu electric 😂🙄😵🤒

Apoi se transporta fie in balastiera cu basculanta 8x4 DIESEL grea de vreo 50 tone,ori un volvo FMX 8x10 care poate sa care din varful carierei de piatra pana la concasor cam 60 tone de piatra( ambele si FMX-u' si concasorul sunt DIESEL 😂😉 ,sa o lamurim dreaqului pana la urma intr-un final) fara petrol nici drumuri ,sau autostrazi nu aveati. Va duceati cu calul la munca prin noroi sau erati cu vacile sau caprele pe dealuri, nu in electrice pe drumuri MISTO din asfalt

Acum 18 ore, adiy32 a spus:

Asta si sunt fite.

Progresul a venit natural ,nu cu japca,ca acum.

Electricul nu are viitor cu actualele inovatii in stocarea curentului.

Nu exista resurse  sa acopere necesarul de  litiu capabile sa acopere inlocuirea parcului auto -moto in proportie de 1 la 1.De fapt este mult mai mica.

Nu se poate produce atat curent pentru incarcare,mai ales pentru cea rapida.Nici macar centralelle nucleare nu ar putea produce asemenea cantitati.Ar trebui un numar urias de atomice.Si sper ca stii,ca ecologistii occidentali nu iubesc centralele atomice.

Mai aud diversi prostalai care sunt fani electrice cum vad ei rezolvata problema incarcarii.Trag la Kaufland si incarca.(cuvant jignitor) nu inteleg ca asta merge la cateva sute ,hai mii de ragalii in oras.Dupa aia si-o sug.

Incarcarea la 220 dureaza o eternitate,iar pentru incarcare rapida se schimba datele problemei.Costa statia de incarcare,trecerea la 380-400 si toate cele.Asta la casa,la bloc este imposibil.Sau posibil cu costuri uriase.Pe care le vor platii........

Ca fapt divers am o trotineta electrica.o bicla electrica si urmeaza in curand un scuter electric.Luate din cu totul alte ratiuni ca ecologism sau progres.

Doar din curiozitate si pentru a putea merge pe trotuar,piste de biciclisti fara sa ajung transpirat ca un magar unde am treaba.

Ramai impresionat doar daca esti o gagica sensibila si ai mers doar cu masini lesinate si mers batranesc.Altfel stai cu ochii beliti sa vezi cat curent mai ai si daca este loc la incarcare la ikea,altfel problem.

GPL-ul nu mai este promovat dintr-o singura cauza.Rusii.Ei sunt tata-l si mama lui.Restul sunt pistol cu apa.

Nu mai zic ca este nevoi de el pentru industriile serioase.Intreaba-i pe nemti de ce.Nu se mai strica gazul pe pwlime.

Bai, vad pe propria piele cum se comporta un acumulator bun,destept facut recent dupa un an jumate si sunt categoric : nu o sa stau de tampit prin statii de incarcare sa astept bacteria sa ajunga la 100% ... Vb de acumulatori NiMh di LiPo... Lipolimer chiar e din 2019/2020 de 5000 mah... Dupa 5 ani poti sa te pishi cu bolta pe orice masina electrica. Prefer benzina Ford BARRA de 4 litri cu 6 cilindri in linie pe gpl. Treaba ce functioneaza de mai mult de 10 ani in Australia ,toate taxiurile erau asa. Plus rezistau motoarele alea minim 800 mii km ,faci plinul in 5 minute ,si te duci in treaba ta. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la subiectul "moto electrice" si am prins cateva idei de la FortNine (youtuber). O sa dureze mult (minim 10 ani) pana cand moto electrice vor ajunge spre nivelul celor pe benzina. Ca si in cazul masinilor electrice exista aceleasi probleme:

1. Autonomia e foarte mica

2. Incarcarea dureaza

3. Vitezele mai mari nu prea au sens

 

In plus, spre deosebire de masini, la moto exista un lucru care conteaza destul de mult: greutatea. Daca pe o masina poti pune 1T de baterii si 4 motoare electrice, pe un motor nu prea ai unde. Cu cat e mai greu cu atat e mai dificil de controlat.

 

Exista insa un public si pentru moto electrice: cei care se invart prin oras sa isi faca treaba (e.g. Glovo). Ar fi practice pentru astfel de lucruri, autonomia nu ar fi atat de relevanta, ar fi mai ieftin de intretinut si "alimentarea" ar fi de asemenea mai ieftina (presupunand ca au unde sa incarce). 

 

Dar exista niste probleme mai importante pe care moto electrice nu le pot rezolva: vibratia si sunetul unui motor pe benzina. ❤️ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cuki a spus:

Oho, s-au facut viramentele catre trolli de s-au reactivat? 

 

Vedeti ca s-au mutat discutiile pe alt topic...ala de masini electrice. 

Nu stiu despre ce vorbesti. Du-te la un control psihiatric

Acum 1 minut, ionutpm a spus:

M-am gandit si eu la subiectul "moto electrice" si am prins cateva idei de la FortNine (youtuber). O sa dureze mult (minim 10 ani) pana cand moto electrice vor ajunge spre nivelul celor pe benzina. Ca si in cazul masinilor electrice exista aceleasi probleme:

1. Autonomia e foarte mica

2. Incarcarea dureaza

3. Vitezele mai mari nu prea au sens

 

In plus, spre deosebire de masini, la moto exista un lucru care conteaza destul de mult: greutatea. Daca pe o masina poti pune 1T de baterii si 4 motoare electrice, pe un motor nu prea ai unde. Cu cat e mai greu cu atat e mai dificil de controlat.

 

Exista insa un public si pentru moto electrice: cei care se invart prin oras sa isi faca treaba (e.g. Glovo). Ar fi practice pentru astfel de lucruri, autonomia nu ar fi atat de relevanta, ar fi mai ieftin de intretinut si "alimentarea" ar fi de asemenea mai ieftina (presupunand ca au unde sa incarce). 

 

Dar exista niste probleme mai importante pe care moto electrice nu le pot rezolva: vibratia si sunetul unui motor pe benzina. ❤️ 

Motorul V4 de VFR cu distributie pe pinioane nu o sa-l inlocuiasca nimic...

 Nu mai spun de un 6 in linie HONDA CBX 1000...

Nu vom mai "pupa" asa ceva vreodata...

Acum 5 ore, frigider a spus:

Vine SFÂRȘITUL ! ! !

Vine 😂🤒😵 

F..ttvi gura mamii lui de sfarsit 😂🙄

ENTROPIA NE MANANCA... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, einstein1984 a spus:

@DARK-RIDER-82. cine naiba iti dadea bani sa iei diesel? te taxa mai putin decat la benzina...

A fost o campanie de încurajare la vremea respectivă, se spunea chiar că în afară de funingine totul e curat, gazele de eşapament nu-s toxice ca la benzinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, einstein1984 a spus:

Poftim? ai vreun link, ceva? Se taxa mai putin din prisma emisiilor de co2, si romanii cumparau ca consuma mai putin (desi ei emrgeau putin cu masina oricum, diferenta de pret o amortizau in 5-7 ani)

 

Daca tu nu stii despre balariile minciunile autoritatilor servite pulimii doar sa cumpere masini diesel ,nu cred ca e nimeni obligat sa te informeze! Scenariul se repeta azi cu panaramele electrice. Doar ca va avea un deznodamant mai grav decat masinile diesel. Gazele se mai duc dreaqului, muntii de acumulatori si excavatiile pt.resurse minerale vor ramane pt.decenii sau mai multi ani. Vezi ce ramane dupa excavarea carbunelui la suprafata 🙄🤔 

 

Copchii de azi vor mosteni o lume foarte de kacat. 

Cand eram mic,tin minte ca nu plateam apa la robinet,dar avea un gust superb, chiar era buna. Azi, e chiar nepotabila dupa parerea mea plus cum arata filtrele din instalatie sau rezultatul testelor facute de laborator independent. In afara ca e dura de faci bolovani la rinichi, nitritii, nitratii si inca vreo cateva "chestii" ce n-ar trebui sa fie in apa potabila sunt in cantitati "cam mari"... Stai sa vezi ce buna o sa fie apa dupa ce se aduna niste munti de "resturi electrice" . Se intampla deja in China ,vb cu aia 🙄😀😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la subiect, am vazut ca in Europa se vrea ca dupa 2035 sa nu se mai vanda masini cu motoare termice. Dar nu am vazut nimic referitor la motociclete. Banuiesc ca nu le incadreaza in aceeasi oala nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice vehicul cu motor cu ardere interna ,prin compresie/diesel sau scanteie/benzina. Au afectat pt.scurt timp si unele modele cu renume produse de multi ani, una e suzuki hayabusa ca nu respecta normele euro 5... Asa ca nu mai puteai sa cumperi hayabusa noua 0km de la dealer... Da' al dreaqului in SUA se vinde,p-acolo nu mai "polueaza", cica... 🙄 

De fapt e vb de interese financiare mari si cam ascunse publicului/ pulimii de rand! 

In final pe termen lung tot China are de castigat. Si gunoaiele nici nu mai ajung TOT in China. S-au desteptat si chinezii in privinta asta. Deci sunt FOARTE curios unde se vor forma muntii de deseuri electrice ,cam prin ce tara "curajoasa" sa recicleze asa ceva... 

E acelasi "scenariu" cum a fost si cu motoarele in 2 timpi. Mai vezi vreun motor 2 timpi inmatriculat pe drum?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regiunea Bruxelles va interzice automobilele diesel din 2030 şi cele pe benzină din 2035
https://www.agerpres.ro/economic-extern/2021/06/25/regiunea-bruxelles-va-interzice-automobilele-diesel-din-2030-si-cele-pe-benzina-din-2035--737436?

 

"Scuterele diesel vor fi şi ele interzise în regiunea Bruxelles începând din 2025, în timp ce scuterele cu motoare pe benzină vor fi interzise din 2028 iar motocicletele vor fi permise numai până în 2035."

 

Deci prin 2030-2035 va trebui sa cumparam mobre adevarate pe care sa le putem da copiilor/nepotilor nostri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,e oficial: din 2035 nu se va putea cumpara autoturism sau motocicleta benzina/gpl sau diesel. 

Nemernicie tipica a'la'Brussels. 

Nu specifica nimic despre autonomia kacaturilor electrice vandute incepand cu 2036 ,ce fac daca eu am multi km de facut in ziua aia si n-am timp de pierdut prin statii de incarcare electrice,nu se ofera nici o alternativa. 

PUTE a dictatura UE

https://www.reuters.com/business/environment/brussels-region-ban-diesel-cars-by-2030-petrol-cars-by-2035-2021-06-25/

P.s. sunt curios ce fac cu transporturile grele(camioane peste 3,5t si agabariticile peste 40-50tone...)

@farfuridi n-ai auzit/vazut scutere diesel? 🙄

Aici recunosc,si eu as interzice tampeniile alea 😀

BRUSSELS, June 24 (Reuters) - The Brussels regional government announced on Friday a ban on diesel cars in the region by 2030 and petrol cars by 2035 in an effort to meet the European Union's carbon neutrality goal by 2050.

The ban will also apply to vehicles running on compressed-natural gas, liquefied natural gas and hybrids from 2035.

"With this new step in the organisation of the Brussels low-emission zone, we confirm the region's desire to opt for a climate transition that is socially just," Rudi Vervoort, the president of the Brussels region, told a press conference on Friday.

La 25.06.2021 la 17:10, ionutpm a spus:

Regiunea Bruxelles va interzice automobilele diesel din 2030 şi cele pe benzină din 2035
https://www.agerpres.ro/economic-extern/2021/06/25/regiunea-bruxelles-va-interzice-automobilele-diesel-din-2030-si-cele-pe-benzina-din-2035--737436?

 

"Scuterele diesel vor fi şi ele interzise în regiunea Bruxelles începând din 2025, în timp ce scuterele cu motoare pe benzină vor fi interzise din 2028 iar motocicletele vor fi permise numai până în 2035."

 

Deci prin 2030-2035 va trebui sa cumparam mobre adevarate pe care sa le putem da copiilor/nepotilor nostri. 

Cumperi motociclete ce merita atentia (honda cbx 1000, honda vfr 750/800, vreun gsxr 1000,etc... Ce iti doreste fiecare) le tii inmatriculate cu acte in regula taxe asigurare mereu platite  si nu cred ca o sa ne interzica dreptul de a folosi un bun proprietate personala cu acte in regula. 

Mai avem un pic si ajungem in DICTATURA ca pe vremea lui Ceausescu cand conduceai in zile pare sau impare plus norma lunara de benzina...

Doar ca acum e DICTATURA UE. 

Vreo lege trasa la indigo dupa decretul 770 din 1 octombrie 1966 mai trebuie sa apara si CRED ca ajungem precum vacile din ograda fermei UE...

Sper sa ma insel amarnic 

😵😵😵

🤒

Editat de DARK-RIDER-82.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.06.2021 la 21:30, farfuridi a spus:

????

probabil se refera la microcaruri pt handicapati , sunt in general diesel 500cc , 45km/h maxim si scot fum cat 3 tiruri , soferii sunt literalmente niste handicapati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, superbec a spus:

probabil se refera la microcaruri pt handicapati , sunt in general diesel 500cc , 45km/h maxim si scot fum cat 3 tiruri , soferii sunt literalmente niste handicapati :)

Te rog frumos. Am condus mercedes actros 1851 MP4 (motor 6 cilindri in linie nu V8 ca Scania R500)din 2015 full functional (inclusiv AdBlue-ul) cu 510 cai(si aproape 600mii km REALI) de la Ulm Germania pana pe la Buzau si nu scotea gram de fum indiferent cat o calcam,pe drept, deal de 7-10% inclinatie incarcat de abia urcau pernele de aer... 

Da' vb de euro 6 competent... Si am mai avut euro 6 bascula noua 8x4 ford 4142D (avea vreo 500 km la bord cand am luat-o eu) si de-abia mirosea evacuarea pe loc... Ca ma dadeam jos des si dadeam cu nasul des de evacuare pe loc... 

Scuterele diesel sunt non euro precum primele bmw-uri 524 E28 diesel ,cu toba evacuare pe mijlocul barii spate... Normal ca vor scoate fum, mai ales ca nu-s in stare foarte buna la capitolul motor si nici foarte bune calitativ construite de noi... 

Nici mie nu mi-ar conveni sa mai treaca pe langa mine vreun trabant 601 2 timpi sau sa mai stau dupa vreun autobuz antic cum erau cand eram copchil,de umpleau strada de fum. Negru cand erau injectiile aproape gata de zile sau albastru cand consumau ulei motor prin toate "crapaturile" 🙄

Sunt foarte curios cum rezolva transporturile grele ,tir-uri si bascule, ca intreaga economie depinde de camioanele astea... Chiar de exista camioane pe GPL de ceva ani ,alea tot ard motorina dar mult mai putin nu la fel 40-50 litri la suta de km... 

Nu mai zic de ce transporta camioanele astea,ca e ipocrizia la maxim... Sunt marfuri cu miile de tone aduse tot folosind vapoare ce ard aproape pacura(cel mai prost combustibil posibil,abia e lichid de trebuie incalzit ca sa poata fi injectat in cilindru) de iese coloana de fum neagra ca dracu...

De-aia nici nu au voie sa intre vapoarele mari in port cu propulsie proprie... Ci doar tractate usurel 😂🙄 de remorchere cu motoare tot diesel dar "mai de bun simt"  😂 

P-astea nu le mai vede nimeni... Ca supara CHINA si se opreste comertul brusc, sau devin toate mult mai scumpe peste noapte(dublu,triplu fata de cat costa azi...).

 

Cand sunt reci motoarele diesel euro 6 cu AdBlue scot un fel de "ceata" in zona tobei de evacuare vreo 10-15 km sau pana ajung la temperatura optima de functionare. In rest nu vezi fum dupa tir euro 6 cu adblue functional. 

Scuterele diesel nici nu ar trebui sa existe daca ma intrebi pe mine 😂🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...