Jump to content
Sign in to follow this  
Lolo_ID

ij 49

Recommended Posts

Nu m-am hotarat inca sa-l dau. Are si un atas de cooperativa. Daca sunteti interesat, putem sa discutam pe privat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva de vânzare piulitele care fixează galeriile de cilindru la IJ 49?

Share this post


Link to post
Share on other sites

În cele din urmă am reușit să dau comandă la imprimerie pentru primele exemplare ale cărții CATALOG PIESE DE SCHIMB pentru motocicleta IJ 49. Cine este interesat de achiziționarea unui exemplar ma poate contacta. Prețul este 160 RON / buc. Scuze pentru calitatea proastă a pozelor.

post-47416-0-36434600-1480429565_thumb.jpg

post-47416-0-19435800-1480429591_thumb.jpg

post-47416-0-97553800-1480429615_thumb.jpg

post-47416-0-65011900-1480429648_thumb.jpg

post-47416-0-52611000-1480429681_thumb.jpg

post-47416-0-06209000-1480429738_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitări!eu cred ca este o mare realizare si multa munca din partea ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc. Într-adevăr.

Am fost cam ”sărac” cu detaliile despre manual, în post-ul de mai sus.

Manualul conține 100 de pagini în care se găsesc toate piesele ( in formă ”explodată” - după cum se vede în cele 2 pagini cu cutia electrică si mecanismele de comutare a vitezelor ) ce trebuie să le aibă o motocicletă IJ 49, cotele tuturor rulmenților, cotele tuturor șuruburilor, șaibelor, piulitelor, știfturilor, șplinturilor, prezoanelor, grosimile și materialele din care sunt făcute garniturile, toate cheile din trusa de scule, schița instalației electrice, schema de ungere a motocicletei, dimesiunile, datele de exploatare, de alimentare ale motocicletei și multe alte detalii ce pot ajuta la recondițiionarea unei astfel de motocicletă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am adus și io un mic ajutor... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc. Într-adevăr.

Am fost cam ”sărac” cu detaliile despre manual, în post-ul de mai sus.

Manualul conține 100 de pagini în care se găsesc toate piesele ( in formă ”explodată” - după cum se vede în cele 2 pagini cu cutia electrică si mecanismele de comutare a vitezelor ) ce trebuie să le aibă o motocicletă IJ 49, cotele tuturor rulmenților, cotele tuturor șuruburilor, șaibelor, piulitelor, știfturilor, șplinturilor, prezoanelor, grosimile și materialele din care sunt făcute garniturile, toate cheile din trusa de scule, schița instalației electrice, schema de ungere a motocicletei, dimesiunile, datele de exploatare, de alimentare ale motocicletei și multe alte detalii ce pot ajuta la recondițiionarea unei astfel de motocicletă.

Am asteptat putin ca sa vad si alte reactii la realizarea deosebita a acestui inimos buzoian pe numele lui Laurentiu sau cum este cunoscut in lumea motociclistilor Lolo.

In primul rand vreau sa remarc faptul ca publicarea unei carti,indiferent de subiectul acesteia este o realizare deosebita ce merita laudata din toata inima.Acest lucru nu se intampla cu cartea lui Lolo.Acesta a muncit enorm pentru ca cei ce reconditioneaza un Ij 49 sa aiba toate datele necesare pentru a face din aceasta motocicleta un lucru perfect.Chestia asta da bine si la CV si la buzunar.Eu consider ca merita cate o apreciere pozitia de la multi,foarte multi din cei ce sunt activi pe acesta sectiune a motocicletelor clasice sau comuniste.Merita multe felicitari si aprecieri chiar si un buchet cu flori.

Eu te felicit Lolo si totodata te invidiez pentru ca esti in stare sa crezi in ceva cu tarie si ca ai trecut peste toate greutatile ca sa-ti realizezi visul.

La tot ce ai facut tu mai am de zis un singur lucru.Toate bune si frumoase dar pretul cartii este prohibitiv pentru marea majoritate a pasionatilor de motociclete clasice.Aici trebuie sa mai lucrezi.Trebuie sa mai tai din banuti pentru ca ne uitam la pretul tau si ramanem cu gura cascata.Stiu ca sunt multe cheltuieli aferente editarii acestei carti,aferente tipariri acestei carti.Stiu ca ai muncit foarte mult petru ca ,continutul sa fie cat mai complet si exact.Dupa cum binestii munca de restaurare nu produce profit.Nici macar profit 0.Deci nu te astepta sa-ti scoti contravaloarea muncii investite.E parerea mea.

Astea fiind zise te pupa Bunu si te astept cu lucruri noi pe plan editorialistic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am primit si eu cartea. E exact ce trebuie, felicitari Lolo pentru efort si rezultat.

 

Referitor la pret, nu sunt de acord cu afirmatia de mai sus. Este o publicatie de nisa, care probabil se va vinde in cateva zeci de exemplare. E normal asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici daca ar fi 50 lei nu cred că s-ar vinde mai multe, această carte chiar fiind un produs FOARTE de nişă. O nişă micuţă de tot din păcate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, s-ar da mai multe. Intrebarea e cat de mai multe,si daca surplusul ar compensa pentru vanzator diferenta. Si aici cred ca e problema : nu ar compensa-o. Lolo felicitari !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o carte dedicată strict posesorilor de IJ49.

Câți mai suntem, și, mai important, câți sunt interesați să mai restaureze?

 

Uitati-va care sunt preturile la cărțile similare pentru BMW de exemplu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da e adevarat : probabil ca numarul posesorilor a ramas foarte mic , si deci cererea e mica. Asta nu inseamna ca manualul poate fi dat la orice pret, el a cumulat niste costuri si multa-multa munca si studiu.

Personal si eu as fi interesat ca oricare de un pret cat mai mic, dar costurile sunt costuri.

Ce o fi om mai vedea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari Lolo...

 

In ceea ce priveste pretul, mi se pare perfect justificat, avand in vedere cantitatea si calitatea muncii depuse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vand tambur pinion pentru roata spate IJ 49 , pret 100 lei { in pret este inclusa si rugina aferenta , nu se vinde separat de ea }

post-29942-0-17437600-1496998931_thumb.jpg

post-29942-0-62690900-1496998951_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încă un IJ49 pe străzile Bucureștiului

post-1798-0-46673500-1498303983_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...