Sari la conținut

'09 Kawasaki Z 750 ABS


Norian
 Share

Postări Recomandate

Salutare !

 

Eu sunt Cristian si el este... exprimarea mai buna si mai frumoasa a personalitatii mele. Un minunat Kawasaki Z 750 din martie 2009 si verde si cu ABS.

 

Intrucat thread-ul asta se numeste "ce crede fiecare despre motocicleta lui", o sa-mi spun si eu parerile pe aici, chiar daca modelul asta e pe piata de 3 ani.

 

Imi plac foarte mult naked-urile pure, fara semicarene si alte plastice, din punctul meu de vedere reprezinta esenta unei motociclete: sportiva prin provenienta motorului, un caracter de "what you see is what you get" prin mecanica la vedere si un grad de agresivitate prin forma farului si profilarea expresiva a rezervorului.

 

Am avut o slabiciune pentru Z 750, modelul dupa 2007 inca de cand l-am vazut. Mi-a placut ca a fost creat foarte agresiv si expresiv in acelasi timp. Tot ansamblul prismatic al farului fata, inclusiv bordul ce se profileaza ca un mic deflector de vant are un aer high tech, iar in comparatie cu restul formelor ce pastreaza acelasi design prismatic - forma rezervorului, agresivitatea tobei, forma stopului cu leduri si chiar forma seilor - dau un aer de jucarie din filmul Transformers, ca sa il citez pe un pusti de pe strada mea :baldy:

 

Boon. Si ajunsesem in punctul in care sa-mi iau prima motocicleta din viata mea. Primul naked. Oscilam intre Z 750, Hornetul nou, Suzuki GSR si Yamaha FZ6

Fiind incepator imi era clar ca din punct de vedere tehnic nu voi putea face niciun fel de diferenta intre ele, cel mult manevrabilitatea si handling-ul sa le pot percepe diferit. Oricum, toate joaca in aceeasi liga, puterile sunt foarte apropiate, pe cuplu are Z-ul un plus datorita cilindreei si iarasi un plus livreaza puterea si cuplul la turatii cu vreo 2,000rpm sub ce livreaza concurenta.

 

Si am testat variantele: GSR mi s-a parut usor invechit ca design, FZ6-le era cam blajin in design, Hornetul...nu mi-a spus nimic, nu am simtit o legatura intre mine si motocicleta, era ceva in forma rezervorului si cea a seii care nu ma atingea la coarda sensibila. Iar Z-ul...a fost exact ce mi-am dorit, l-am simtit ca e cel care mi se potriveste cel mai bine, cel pe care ma simt cel mai bine.

 

Am avut cateva variante de Z, am cautat neaparat cu ABS si neaparat cu acte de provenienta si istoric service verificat.

In finala au fost unul negru cumparat din Romania cu 7000km rulaj si unul verde, tocmai adus din Germania, un singur proprietar, carte service, revizii la zi, 8000km rulaj. Am ales verde datorita anului (2009 vs. 2008) si dintr-un punct de vedere emotional, am simtit ca cel verde e cel care rezoneaza cel mai bine cu mine. Pur si simplu am simtit ca ala este. Si a fost.

 

Ok....joia trecuta l-am luat si a fost primul drum din viata mea pe motocicleta. Si nu orice drum: Odorheiul Secuiesc - Brasov. Ma cam ingrozea gandul ca conduc monstrul pe DN prin Padurea Bogatii, dar...am zis WTF ?

Am luat-o usurel din Odorhei, ca sa ne obisnuim. Mi-a placut foarte mult manevrabilitatea, usurinta comenzilor si ergonomia generala. La 1,85 si 80kg ale mele ma simteam foarte bine pe el. Am simtit duritatea seii abia dupa vreo 100km parcursi.

Am apreciat elasticitatea motorului, schimbam 1 in 2 si 2 in 3 la ralanti, ca sa o pot lua usurel. Pe masura ce acumulam km devenam mai confident si am inceput sa urc ritmul. In primul drum m-am jucat in zona de turatii pana in 4000rpm, asa stil...pensionar. Better safe then sorry.

 

Au urmat drumurile pe BV-Poiana-Rasnov, inclusiv pe...nocturna. Si a fost totul ok.

 

Pana duminica adunasem deja 600km facuti, din care 300 au fost pe ruta BV-Poiana-Rasnov si retur. Exersam inclinarea pe masura ce cresteam turatia. Ultimul drum il facusem in zona 6-10 000rpm in treapta 2 si am vazut cu adevarat cam ce poate animalul. Foarte interesanta este previzibilitatea comportamnetului. Nu smuceste, nu reactioneaza aiurea, e totul sub control.

Franele sunt dementiale, am testat atat fata, cat si spatele, cel mai bine parca reactioneaza la fata-spate combinat inainte de viraj ;)

 

Am facut si ceva drumuri prin Zona BV: Brasov-Rasnov-Poiana Marului-Sercaia si retur pe DN, drumuri de countryside frumos de Ardeal.

 

Zona 80-90km/h e zona cea mai comoda pentru cruising, in zona 90-120km/h e decent, dar incepe sa se simta vantul. Am facut un test de 150km/h pe o linie dreapta, dar am simtit cum ma ridica curentul de umeri de pe motocicleta si ca parca ea ma poarta pe mine si nu eu pe ea, asa ca am lasat-o balta. E pentru altii viteza asta si mai ales pentru alt gen de moto. Am testat, am vazut, am clasat subiectul.

 

Altceva...ce sa mai spun ? Imi place la nebunie, nu ma mai satur sa ma dau, pe viraje simt ca facem corp comun...Abia astept weekendul sa mai rad niste drumuri....Astept weekendul pentru ca deocamdata o tin la BV. E mai "liniste" in trafic si ma simt mai ok ca incepator...

 

Cateva poze de countryside frumos de Ardeal...

post-22964-1282121912_thumb.jpg

post-22964-1282121918_thumb.jpg

post-22964-1282121930_thumb.jpg

post-22964-1282121951_thumb.jpg

post-22964-1282121959_thumb.jpg

post-22964-1282121969_thumb.jpg

post-22964-1282121978_thumb.jpg

post-22964-1282121988_thumb.jpg

post-22964-1282121993_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci de pareri.

 

Dap, tre'sa fac ceva cu numarul ala, ma enerveaza si pe mine. Joi ma duc la RAR si la Politie si rezolv si cu numarul...

 

Oricum, senzatia cand am scos-o din showroom si am montat numarul -asa mare cum era- :baldy: si apoi am plecat pe ea, a fost dementiala.

 

De parbriz, inca ma mai gandesc, dar mi-as dori un pinten, ca asta din poza de prezentare.

 

Inca o poza, cu surioara de drum, FZ6-le amicului meu.

post-22964-1282123478_thumb.jpg

post-22964-1282123511_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica doua investitii total inutile !! Pintenul o sa-ti stranga mizeria de pe drum, iar toba o sa-ti suga portofelul. Mai bine bagi in benzina si in cursul ala de siguranta de la Tunari.

 

Recomandarea mea este sa-ti iei un parbriz neaparat, daca iti trece prin gand sa faci orice drum in afara localitatii la o viteza de croaziera decenta. Iar in locul tau m-as gandi sa schimb guma spate la cum arata in poze :baldy: Distractie placuta cu un motor extrem de reusit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba nu vreau sa o schimb, ca arata mult prea bine din punctul meu de vedere originala. E unul din motivele pentru care am luat Z 750.

 

Cu pintenul....bun sfat, nu m-am gandit la asta.

 

Guma spate e prioritate si e pe "vine" ca sa zic asa.

 

Cursul de la Tunari, definetely, dar in primavara.

 

Merci inca o data de sfaturi, chiar sunt folositoare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noriane tu esti???

ai lasat atv-ul si te-ai apucat de motociclete.....kawa tot nu ti-a iesit din cap :baldy: ....boala grea la tine

 

vezi ca nu mai esti pe 4 roti acuma iar dracovenia asta nu prea iarta daca gresesti asa ca sa nu mergi dupa vorba noastra "dai tare" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mih77ro: aaaaa, nenea Mihnea, ce surpriza, ce placere ;) Nu ma gandeam ca ne vedem si p'aci, desi stiam de beemerul cu 2 roti al matale. Dap, am lasat - mai de voie, mai de nevoie - alalalt Kawa - cu 4 roti - pentru ca 1 an de zile nu am voie. Stii tu, ligamentul, etc. Asa ca, experimentez nebunia cu 2 roti. Nu puteam sa stau departe de jucarii cu motor....

 

@blam: merci. Ca si cost...juma' din cat costa azi un Z 750 cu ABS la United Motors. :baldy:

 

De fapt, la cat costa un Z 750 cu ABS la United, imi luam lejer Z 1000 cu ABS de afara, tot de 1 an vechime si imi ramaneau si bani destui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, bre Christiane, si sa il stapanesti sanatos! Foarte important, nu uita sa te stapanesti si pe tine, in acest demers! Ma bucur ca ti-am scos Spyderii si alte balonari din capsor...

 

Fie sa ne 'dam' cat mai mult, mai frumos si mai fara de neplaceri.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de urari Jupane !

 

Dupa 5 zile de dat efectiv, am strans sub roti vreo 700km si nu ma mai satur...Chiar suntem norocosi ca le tinem in BV si ne si dam prin zona, ca avem pe unde. Deja simt parfum de toamna pe Bv/Cheia si retur...

 

Ce e fantastic la Z/ul meu e felul in care ma atinge " acolo", adica in suflet, ca sa nu las dubii in exprimare :laugh: Oricat de mizerabila a fost ziua precedenta/saptamana precedenta, indiferent de cat de aiurea ma simt, in momentul in care imbrac haina de piele si intorc cheia in contact, toata mizeria din jur...dispare. Vad display/ul cum prinde viata, electronica isi face check/urile si e...all sistems ready. Simt emotia cu care apas pe demaror si maraitul infundat al tobei ma duce in alta lume. Zambesc, si il ascult vreo 2 minute pana imi inchei haina, pun manusile si casca. Dupa un minut apa deja are 40 de grade, ralanti/ul scade, se uniformizeaza, iar pana sunt eu gata echipat el are vreo 60 de grade si e gata de joaca. Usurel, usurel iesim din garaj, pe stradute pana in magistrala. Iar de acolo....fata mi se transfigureaza intr/un zambet nesfarsit....2, 3, 4, iar franari, iar accelerari si placerea enorma a ascultarii esapamentului cand iau mana din gaz si ramane in frana de motor...

Viraje, serpentine, peisaje, apus de soare printre brazi, o inclinare pe ace de par si stai si te intrebi daca..." life gets any better than this"... Poate doar experienta avuta cu 911GT3 si F430 Scuderia pe circuit sa/mi fi provocat senzatii mai adanci, mai profunde. Si poate o zi cu valuri multe, calde si un jet/ski nervos cu care prindeam " aerialuri" de 2/3m peste creasta valului... In rest, totul devine fad si indepartat in comparatie cu senzatia pe care o am cu Z/ul...

 

Ma trezesc in mijlocul noptii plimbandu/ma pe bulevardele pustii ale Brasovului si, cu viziera ridicata, ascultand sunetul motorului in 2-a pe la vreo 5/6000rpm in linistea noptii...Palpaitul nervos " FUEL" de pe bord ma duce la realitate si ne oprim sa ne potolim setea. Si el si eu. 99+ pentru el si ceva lichid cald, dulceag si cu cofeina pentru mine...Prilej si de cateva poze "urban-art" si gata...Apas butonul demarorului si din nou, la fel ca prima oara, in prima zi, sunetul motorului trimite un mic curent electric prin mine. Un fior, ca sa ma exprim in nota in care am scris si postul asta.

Las ambreiajul si am plecat...Si iarasi bulevarde pustii, luminate in portocaliu difuz si mai apoi cateva serpentine si lumina orasului se stinge, lasand loc tenebrelor noptii sa se strecoare printre copaci...Dar nu conteaza. Fasia de asfalt rece urcand si serpuind prin padure e luminata cu darnicie, bidiviul aluneca printre viraje, incercand cat mai mult sa uneasca virajele prin linii cat mai drepte si trase cat mai corecte, iar eu....in spatele vizierei, parca imi vad fata luminata de un zambet...Parca e fericire...

post-22964-1282829563_thumb.jpg

post-22964-1282829608_thumb.jpg

post-22964-1282829629_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@todea: da, eu sunt, ala cu casca neagra de respira greu :P

 

Boon. Au fost cateva zile bine umplute cu ghidon in maini si animal verde intre genunchi...

 

Dupa experienta mirifica de la RAR, cand a trebuit sa-mi fac singur ITP-ul, de fapt testul de frana, operatiune plina de injuraturi in barba, am zis sa imi scot nervii cu o BV-Cheia in fapt de seara.

 

Ei bine, in fapt de seara, a fost mai degraba "seara pe racoare", asa ca am blestemat toate liniile drepte unde simteam jacheta de piele cum se lipeste pe mine, mai ceva ca neoprenul. Si rece....rece. In conditiile astea, am inchis toate aerisirile de la haina + casca si am bagat capul adanc in piept. Am dat urcarea in a 2-a delectandu-ma pe virajele in urcare si clantanindu-mi dintii de frig in rest. Incercam sa nu ma gandesc ca asfaltul e rece sau cat de buna e aderenta si preferam sa-mi exersez inclinarile pe viraje. Ma oftic ca alea pe stanga imi ies mult mai bine ca alea de dreapta si nu inteleg de ce. Pur si simplu pe stanga ma inclin mai cu spor, pe dreapta parca am o jena dincolo de un punct. Pe un ac de par de dreapta, pe iesire am dat nas in nas cu 2 touringuri care iesisera si ei larg din virajul lor, asa ca a fost un moment inetresant sa ne evitam. Mi-am cerut scuze ca am iesit ca un bou din viraj, bine ca s-a sfarsit cu bine treaba. Mai ales ca ei erau si cu pasager si "avoiding maneouvres" cred ca au fost mai complicate ca la mine.

 

Mi-a fost clar ca mi-e frig mai rau decat credeam si clantanitul dintilor + reflexe + concentrare nu e egal Love. Asa ca am lasat-o mai usor.

Am testat in schimb franele: la 60km/h m-am infipt doar in frana spate si am simtit pulsatiile abs-ului in pedala, dar a ramas perfect stabila.

La 80km/h am facut aceeasi manevra cu fata si am simtit ca o sa-mi strivesc....diverse parti anatomice in rezervor :). Drept urmare, reaccelerez la 80, ma proptesc bine in ghidon, strang rezervorul intre genunchi si repet manevra: De Vis ! Franare impecabila, super rapida, cred ca m-am oprit in vreo 6-7 m, nu sunt 100% sigur de distanta, dar in comparatie cu senzatia de masina, m-am oprit instant.

 

Am coborat lenes pana in BV strangand din dinti si gandindu-ma unde naiba am pus mesada de la geaca. Ajuns in BV, ma infig in McD la o cafea fierbinte, un ceai cald si o placinta fierbinte. Deja se vede laitmotivul meniului,nu ?

 

Ma incalzesc, imi revin, spal viziera la toaleta ca era plina de toate mustele pamantului si mai bag vreo 100km prin oras.

 

Vineri m-am delectat cu amicul Elikratos la RAR pentru el si apoi s-a lasat cu o cafea la terasa+ contemplare de peisaj. Seara, am facut primii km cu pasager, direct pe Poiana ca sa stiu o treaba.... Apoi, am mai ras vreo 50km prin oras. Concluzia e clara si e asa cum e descrisa in Motociclismo: Z 750 e nakedul cu cele mai aiurea conditii pentru pasager: sea mica, ingusta si inclinata puternic in fata, fara nicio sustinere. Asta e, prefer look-ul Z-ului in detrimentul confortului pasagerului. Daca era sa aleg dupa confort pasager trebuia sa iau Hornet. Neah ! :)

 

Sambata am mai ras o BV-Cheia cu Elikratos. Cald si bine, alta viata. Am urcat cu mare placere toate virajele, in a 2-a ca sa ma bucur de turatie si putere. Virajele de la Babarunca la "Limita de judet" sunt dementiale. Succesiuni nesfarsite de stanga-dreapta cu o oarecare vizibilitate, se pot taia cu mare arta si e superba insiruirea stanga-dreapta si felul in care fandezi cand pe o parte, cand pe alta. Din inclinat stanga ma inclin drepta, iar stanga si apoi gaz puternic. Zambetul devine ranjet de placere si apoi ma infig in frane. Si iar stanga, dreapta si iar frana si apoi gaz si gata....dupa 15min de placere esti la limita de judet.

 

Sus, ne intalnim cu ddkmro si 2 baieti din BZ, unul cu un SV 650 si unul cu un Ninja...evident verde, ca doar avem Kawa

Salutari, povesti, deja ne lungim, stam de vreo 20min la povesti. Ma urc pe Ninja de curiozitate. Futui ! Stau in 4 labe, lasat in maini, cu genunchii stransi si capul puternic flexat pe spate. Ce mai, pozitie de cabinet de proctologie :P Avand in vedere ca nu e cazul de un control de prostata, ma dau jos si politicos imi spun parerea: "Bah, asta nu e de mine, de fapt eu nu sunt de vitezane" ...

Baietii foarte simpatici timpul trece, ei o iau spre BZ, noi ramanem cu ddkmro sa despicam in 44 atitudinea "verticalizata" a unor posesori de chopper pe de o parte si pe de alta parte atitudinea unor gasti de "raceri" . Despre posesorii de naked-uri, evident, numai cuvinte de bine

Ne delectam si cu "workmanshipul" de pe HD, o adevarata "piece of America"

 

Ne urcam pe cai si....le dam sa sune. Fiecare in directii diferite.

 

Ajungem la Cheia si ne infigem in parcarea pietruita usor in panta a unei pensiuni cu terasa. Ne dezechipam si pornim voiosi sa servim micul dejun, ca niste clienti solvabili si de bun simt ce suntem. Surpriza etapei: "Nu servim decat cazarile". WTF ? :P

 

Injuram in barba, ne echipam si dam sa plecam. Moment misto. Nu puteam sa iesim in asfalt decat cu spatele. Eram pe pietris si inclinatie aiurea. Incep momente de "Benny Hill Show", "Lolek si Bolek", "Cascadorii rasului", intelegeti ideea. Eu si Elikratos in sea, facandu-ne vant sincron in spate, balans pe sea si apoi frana ca sa nu alunecam la vale. Dupa 5-6 miscari deja curgeau apele pe noi, se stransesera spectatori care de care mai binevoitori: "Bre, mare pacat ca astea nu are marsarier. Da'parca sunt unele care au".... "Da bre, ii zice GoldWing"....Oamenii cunoscatori, ce mai...

 

Ne facem noi vant vreo 10 minute si iesim in sosea, taman printre TIR-uri, care exact iesisera din conducta. Claxoane, trompete, carne in frigider, noi blestemam in casca, tot tacamul...

 

Ajungem intr-un loc civilizat, ne-a fost si jena sa ne dam jos sa intrebam daca ne servesc, dar oamenii s-au prins si ne-au poftit ei.

 

Intoarcerea a fost prilej de poze intr-un loc cu un peisaj deosebit de salbatic intre 2 ace de par.

 

Placere a fost pana la intrarea in Sacele, avangarda Brasovului, ca sa ma exprim elegant. Rromi pe peste tot, cai, caini, magari, puradei, carute, balega pe sosea, aglomeratie, 35 de grade, etc.

 

Ajungem acasa si ne infigem la umbra, in garaj....O placere !

 

Ziua de duminica a fost una cretina, ploaia mocaneasca a stricat tot cheful, iar frigul a fost de vis. Am lasat-o balta.

 

In schimb am luat Z-ul la laveta, mi-am lipit tank pad-ul si am curatat + gresat lantul. I-am facut si lui o bucurie.

 

Printre altele, am bifat primii 1,000km cu Z-ul, sper sa mai prind inca 1,000 sezonul asta. Avand in vedere ca am 1,000km in 7 zile de dat, cred ca e achievable.

 

Saptamana viitoare vreau sa-mi schimb si guma spate, ca nu se mai poate. Deja e slick si nu e ok sa circul asa...

post-22964-1283170054_thumb.jpg

post-22964-1283170075_thumb.jpg

post-22964-1283170092_thumb.jpg

post-22964-1283170117_thumb.jpg

post-22964-1283170134_thumb.jpg

post-22964-1283170145_thumb.jpg

post-22964-1283170167_thumb.jpg

post-22964-1283170200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Later edit:

 

 

Tin sa-l salut in mod deosebit pe baiatul cu Street Triple de joi de la semafor la Patria cu care am incercat sa am o conversatie, la fel cum tin sa-i salut in mod deosebit si pe baietii cu vitezane de la acelasi semafor care s-au intercalat intre mine si Triumph ca sa ne arate ei cum suna motoarele lor la 12,000rpm turate in gol la semafor in timp ce noi incercam sa povestim cate ceva si mai ales cum se pleaca intercalat intre 2 benzi in wheelie, cu pasager, printre noi si alte masini la semafor. Merci mult baieti. Aaaa, mi-a explicat un baiat cu vitezana cum se cade la 160km/h in oras si ce sa faci ca sa nu patesti nimic....

 

 

@tzunoi: iti dau PM

post-22964-1283170707_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma oftic ca alea pe stanga imi ies mult mai bine ca alea de dreapta si nu inteleg de ce. Pur si simplu pe stanga ma inclin mai cu spor, pe dreapta parca am o jena dincolo de un punct.

 

E normal. Prima tranta ai s-o iei tot pe dreapta (statistic vorbind,nu ca as vrea sa cazi). Pe dreapta ai gazul. Dupa cum ai observat si singur orice miscare din gaz iti schimba traiectoria in curba. Cand te apleci pe dreapta initial suporti greutatea in mana dreapta insa cu mana dreapta trebuie sa controlezi si gazul tocmai pentru a avea trasa corecta. Dar asta este doar temporar,cu timpul ai sa ti mobra in curba efectiv din gaz si inclinare. Ca sa rezolvi momentan (mai ales ca ai un naked) problema asta esteca in curba sa iti duci corpul inspre exteriorul curbei in timp ce mobra e inclinata.Reduci in felul asta greutatea pusa pe mana dreapta iar jucatul cu gazul devine mai usor. Un rider experimentat iti poate arata. Nu intreba racerii,ei sunt din alta liga plus ca pe SS este contraindicat sa nu te apleci in interiorul curbei. Inca o chestie, mereu uita-te dupa apexul curbei sau in locul unde ai vrea sa fii.Nu te uita in fata pentru ca daca ai deja un obstacol e prea tarziu ca sa-l eviti. Daca faci chestia asta o sa fi surprins de cat de mult poti inclina mobra si cat de finut te plimbi pe curba.

Spor!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfaturi, incerc sa le exersez.

 

Prima tranta....mda, recunosc cu jena ca ai dreptate. Am pus-o jos pe loc, pe dreapta. Am fost un bou si dupa ce m-am oprit si am pus piciorul stang jos -evident -, prostanul de mine a vrut sa coboare pe dreapta de pe motocicleta, uitand sa pun dreptul jos. Pe principiul: "How stupid can you be? ".

 

Eram cu capul varza, ma gandeam in alta parte si ma grabeam sa fac 10 lucruri deodata. Nu am cazut pe Cheia, sau pe Poiana, sau pe orice alt drum si cad pe loc :P

 

Norocul meu este ca daunele se rezuma doar la maneta de frana, ca in rest am lasat-o pe mine si am amortizat bine socul. :P 220Ron maneta originala, vine saptamana asta....

Pana mea, invatatura de mine.

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai parte de ea, arata foarte bine si pun pariu ca merge la fel!

Chiar remarcasem maneta de frana customizata :P...totusi, 220 lei pare cam mult, e doar o bucata de aluminiu! As zice sa mai cauti si in alta parte.

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, e efectiv dementiala. As vrea sa ma pot ridica la nivelul ei si sa ajung in punctul in care sa o exploatez la maxim...

 

Deocamdata, inca ne acomodam si o explorez. Apreciez docilitatea si felul in care iarta greselile/nesincronizarile. Inclusiv chestii gen dat din 3 in 2 si lasat prea repede ambreiajul, moment in care apare un soc in roata spate datorita diferentei de turatie. Z-ul nu m-a trantit la faza asta, alta poate m-ar fi pus pe asfalt. Bine, am prins ideea si nu am mai facut :P

Partea buna e ca simt ca cu fiecare iesire ridic stacheta mai mult, scot mai mult din mine, incerc sa "performez" mai bine, fie ca e sincronizarea la schimbat vitezele in sus si in jos, sau lasatul in curbe. Incerc ca la fiecare noua iesire sa nu mai fac greselile pe care le-am facut la iesirea precedenta. Efectiv este un monstru blajin...

 

Cat priveste pusul pe o parte pe loc, m-am ofticat teribil. Sunt chitzibusar si perfectionist de fel si la mine totul trebuie sa fie impecabil. Am zis ca-mi ploua in casa cand m-am vazut sub ea. Nu m-a interesat de mine, mai intai am studiat-o pe ea cu lupa sa vad ce a patit. Dupa aia m-am uitat si la mine :P

 

Stiu ca 220Ron e cam mult, dar am vrut originala ca sa fie perfecta, sa fie si nuanta identica cu cea de ambreiaj...Tembelismul, greselile si perfectionismul se platesc, asta e. Diferenta e de vreo 100Ron intre after market si original. Banii de un plin cu benzina buna.

Asta e, dai un ban, dar stii ca nu-l mai ai :)

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Tiberiu, sa-ti traiasca si tie "viespea" intru multe plimbari.

 

N-are crash pads, mi-ar fi prins bine vineri sa le am, dar asta e. Citisem ca blocul motor e din aluminiu, crash padurile se [prind direct de el si la o tranta se fisureaza blocul...Cica mai bine o dai pe jos asa cum e si nervurile de siguranta se vopsesc si gata. WTF ? Prefer sa nu ma gandesc prea mult la subiect

 

In alta ordine de idei, mor sa mai dau o Cheia cu animalul. Atat de tare, incat daca se indreapta vremea la BV, o sa dau fuga din B intr-o dupa-amiaza si ma intorc seara dupa ce bifez o Cheia...

 

Ce face motocicleta din om... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...