Sari la conținut

Bumblebee


Budd
 Share

Postări Recomandate

Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si nu se zgarie vopseaua dom'le! Nu se zgarie,parol!

Ca om care merge cu genunchere 'zgarietoare', cu un rezervor usor matuit de la ele... subscriu. De aia am eu Bagster pe motor :lol:

 

...la tanc nu trebe ca i-a pus deja fostu' proprietar ceva protectii. Nu-i asa, uzune? :hurt:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag.

 

 

ai idee ce a facut cainele meu imediat ce am bagat motocicleta in curte?

 

iti spun eu, mi-a zgariat rezervoru.

 

later edit

 

si zilierii cu geci de piele e sexy

Editat de bec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Your man card has just been revoked :hurt:

 

 

cum le zic la munca..(de unde ies aia cu geci de piele) "wanna ride a train together???" :lol: , asta e formula sigura sa iti faci preteni noi :D

 

Meneer Budd , daca nu-i din piele mie nu-mi mai place.

 

muhahaha ce ghey suna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bumblebee dupa o luna.

(+) - uri

- reprizele sunt extraordinar de liniare. La boxer deschizand gazul aveam parte de o explozie de putere in prima secunda insa dupa acea secunda urma o cadere vizibila. Aici insa motorul trage liniar si cu cat inaintezi in turatii cu atat mai tare se simte.

- consumul este clar mai mic decat la boxer. Partea tare este ca viteza mea este undeva in marja 120-140kmph. La boxer se ducea bine de 6.5 la astfel de viteze iar daca era vant frontal ajungea si la 7. Acum am maxim 5.5 testat in 6 plinuri (cam 2000 km)

- desi am fost reticent, protectia la vant e mai buna decat la GSA. La GSA am incercat 2 parbrize,niciunul bun insa satisfacatoare.

- electronic gizmos. Nu am mai facut niciodata stall la plecare. Cu GSA daca visam la semafor pana se dadea verde si trebuia s-o iau din loc rapid mai faceam si stall spre deliciul scuteristilor. Acum insa, suck it! Nu se opreste si pace,trebuie sa insisti :P

- sunetul. E bestial pe decelerare. E un suierat care nu vine din toba,pentru ca toata lumea mi-a zis ca il aude de departe la toate KS indiferent de toba. Exact ca un Messerschmit in actiune :laugh: Unde mai pui ca am DB killerul montat.

(-) - uri

- feeling ciudat in vant lateral insa cred ca in cazul meu e vorba de obisnuinta

- injectia pana in 2000rpm. Daca nu esti in treapta 1 pana la 2000rpm motorul iti merge sacadat. Poti merge turat,nice problema insa nu-i stilul meu.

 

In general : cauciucurile sunt OK desi aveam dubii. Cu toate astea, inca nu a venit iarna deci inca am rezerve. De cand am un tankbag incapator,nu mai duc lipsa spatiului pentru bagaje. Stau sa ma gandesc daca imi mai trebuie side cases.

Totul functioneaza. E de speriat. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Scary. Un pic dezamagitor este ca daca vrei sa ajungi la 6000rpm in a 6-a trebuie sa iesi din Olanda pentru ca depasesti limita de viteza cu vreo 50 kmph. Pe DN-uri a 3-a e suficienta iar daca vrei ceva relax schimb a 4-a ca sa ai 3000rpm la 80 kmph. Gay.

Acum ca vine sfarsitul sezonului am sa ma sui in masina. Am luat ITP-ul cu coaja mea de Polo deci nu trebe sa merg cu trenul la munca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu greutatea ei prin oras/ manevre parcare cum te impaci?

Nicio problema. E mai sprintena,mai ingusta,mai usoara decat fostul GSA. Nici nu exista termen de comparatie. Ca sa bag mobra in curte trebe sa dau cu spatele pe o carare de 80 cm careia i-am prelungit in dreptul portii inca 80 cm pe lungime de 1m. Deci chestia cu miscatul pe loc e legenda. Nu am avut absolut nicio problema. Evident,fac vreo 3- 4 miscari inainte inapoi insa astea necesita minim de efort. Poate am sa fac un film cu asta.

Mesaj completat

Chiar de speriat pentru un posesor BMW! :P

In afara de 4L,singurul care se apropie de senzatia asta este 1200RT care desi e boxer suna bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-am breh 3-ar break.Se da nevasta cu el. Io am un Polo din '96 care si-a luat bine mersi ITP-ul pentru inca un an. Vremea e decenta de dat intre 5-10 grade cateodata cu soare. Inca mai merg cu mobra la servici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto vremea. Recunosc ca sunt motociclist de "loisir", sub 7 grade mi se taie cheful. Si asfalt rece si frig, pana mea :)

 

Am zis de 3-ar break in ideea in care la asa o moto, merge asa o masina ! :blink: Na ! Si n-am zis-o la misto, sunt fan 3-ar break, caci 3-ar sedan au toti baietii in slapi si tricou "de puta madre" pe aici... Sunt convins ca le duci dorul pe acolo, unde lumea in BMW e la costum si uneori fumeaza pipa...

 

Scuze de OT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...