Sari la conținut

Drumurile 709K 106N


Postări Recomandate

Stie cineva de starea drumurilor astora? Mai mult ma intereseaza/sperie 709K, de la Petrila la lacul Oasa. Nu reusesc sa gasesc nimic pe net. Google Earth nu e concludent, pentru ca pe bucata respectiva fotografiile sunt facute iarna. Tot conform Google Earth acolo cica ar fi drum, cum se vede in harta atasata, dar restul hartilor arata doar drumuri care se infunda.

 

A fost careva? Daca da, credeti ca un F650GS Dakar trece?

 

Merci mult,

Mihai

 

post-3496-1284047942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre mihai, acum doua saptamani am fost cu gs-ul pe bucata rosie din dreapta, adica pe valea sadului-frumoasei. de la paltinis am iesit la lacul oaÂşa. foarte fain drumul, merge dakarul fara nicio problema. am campat peste noapte langa lacul negoveanu, de unde pleaca un drum si spre voineasa, pe ala as vrea sa-l incerc pana la sfarsitul sezonului. despre drumul cu plecare din petrila nu stiu sa-ti zic ceva. cand vrei sa pleci?

 

pe tenereclub.ro gasesti harti detaliate la traseele astea> http://www.tenereclub.ro/index.php?p=viz_harti&h_id=13

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe valea sadului sunt niste bucati noroiase, curg izvoare peste drum dar treci fara probleme peste ele. in rest, grija la ursi. aaa, si mai erau niste bucati unde scria "atentie, se corhăneÂşte". sa mor daca mi-am dat seama ce inseamna, creca are legatura cu taiatul de copaci sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ursi, a? Mi-e frica de ursi chiar si cand ofera daruri. Apropo de ursi m-au uitat pe o harta de la mielu.ro, cu Sureanu, si acolo zice ca dupa cabana Auselu, cum vii dinspre Petrila, e o bucata bunicica de... poteca. Inca sunt in dubii. Asta ar fi drumul de intoarcere. Deci daca nu vin, Doamne-fer', acolo sa ma cautati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valea Sebesului (Oasa) este despartita de Valea Jiului de Est (Petrila) de catre o creasta inalta ce porneste din Coasta lui Rus si continua cu pasul Groapa Seaca - muntele Capra - muntele Smida Mare - Vf. lui Patru. Toate drumurile forestiere in amonte de cabana Voievodu se infunda. Doar drumuri de TAF si poteci de picior poti gasi in zona. Iti trebuie moto enduro, nu enduro-touring.

post-7680-1284052180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar eu nu ma refer la drumul care merge spre cabana Auselu, ci alalalt, spre nord, din Petrila, spre cabana Lunca Florii si Auselu, care "teoretic" ar ajunge la lacul Oasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrila - Auselu - drum forestier, destul de rupt insa. De la Auselu in sus e mai abrupt si il cam rascolesc apele (avand in vedere ploile de-acum) Acum 2 luni au facut unii cu crossuri pana in Curmatura Sureanu, dar destul de tras. Zone absolut pustii, daca te duci singur si patesti ceva, nici semnal la mobil nu e. Vezi si http://www.reno.ro/index.php?amp;showtopic...t&p=2565436

Si de asemenea poti incerca un telefon la cabana la Sureanu sa risti o intrebare: Cabanier: Dl. Onel Telefon: 0258 738108; 0258 733270 (Unitatea Militara 01760 Sebes)

 

 

Celalalt drum, spre Sadu, e "facubil" si cu o mobra de strada mai inalta, cum se termina lacul Oasa este un canton mare de vanatoare si drumul se desparte in doua: dreapta spre Obarsia Lotrului (Transalpina), stanga spre Sadu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar eu nu ma refer la drumul care merge spre cabana Auselu, ci alalalt, spre nord, din Petrila, spre cabana Lunca Florii si Auselu, care "teoretic" ar ajunge la lacul Oasa.

 

Stai ca de emotie am zis gresit, ma rog, m-am contrazis. In loc de Auselu taiat era Voievodu. Da, eu spre Auselu ma gandeam sa merg. Am fost o singura data, cand eram copil, iarna, cu un TV, dar nu stiu de ce am ramas cu amintirea ca ala era capat de drum.

 

@Thomas: Nu reusesc sa ajung la link-ul ala. Ma duce in pagina de strat a forumului. Despre semnal la mobil nu stiu ce sa zic. In liceu am facut drumurile alea cu bicicleta, mergeam pana ma lua naiba, pana se infunda, singur, fara mobil, dar acu' stii cum e... sunt om responsabil. Ideea e ca suntem trei, dar toti avem vaci in loc de capre, iar Doyle o fi vazut el multe, dar eu tot un endurist de scoala primara raman. Ai 'reacu astia de la Google maps, de ce zic ca e drum cand nu e, sa se sinucida motoristii rataciti pe-acolo? Mai vedem. Merci frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi, poate merge asa link-ul - http://tinyurl.com/39swa8k

 

Dinspre zona Voievodu nu am auzit pe nimeni sa strapunga in Transalpina (intre Obarsia Lotrului si Oasa), iar din Transalpina am vazut doar 2 drumuri forestiere cam parasite, care sa se duca inspre zona Voievodu... Noi pe picioare cand am venit in 2000 dinspre Vf. lui Patru spre Obarsia Lotrului nu tin minte sa fi intalnit vreun drum sus pe creasta care sa traverseze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

106 n, 106P "merge" si dupa poaie cu motoru ala ... daca e si pasagaer sa nu fie chiar "de portzelan" :hurt:

Unde vedeti panouri cu "atentie! ..." claxonati! :lol: sa va auda aia de pe deal

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Stie cineva de starea drumurilor astora? Mai mult ma intereseaza/sperie 709K, de la Petrila la lacul Oasa. Nu reusesc sa gasesc nimic pe net. Google Earth nu e concludent, pentru ca pe bucata respectiva fotografiile sunt facute iarna. Tot conform Google Earth acolo cica ar fi drum, cum se vede in harta atasata, dar restul hartilor arata doar drumuri care se infunda.

 

A fost careva? Daca da, credeti ca un F650GS Dakar trece?

 

Merci mult,

Mihai

 

 

Ieri am reuÂşit să ajung în zona ÂŞureanu Âşi să caut merg pe acest drum 709K. Am fost pe direcția OaÂşa - Petrila.

Pe segmentul de la OaÂşa pînă în Curmătura ÂŞureanu s-au făcut ceva lucrări de modernizare a drumului. Arată ca un drum de macadam bine întreținut. În zonă se construieÂşte intens, în pur stil Românesc (ar trebui patentat Âşi prezentat ca parte integrantă a brandului de țară). În poponeataînd zona construită va arăta precum cea de la Rînca. E evident că oamenii au nevoie de drum bun pentru a ajunge cu mult prețuitul beton atît de necesar ctitoriilor ce se plămădesc acolo. Carevasăzică GS-ul o să facă față cu mare succes acestui segment în ambele sensuri.

Pe măsură ce m-am apropiat de Curmătura ÂŞureanu începeam să văd tot mai puține apropieri ale drumului pe care îl parcurgeam cu ceea ce GPS-ul îmi arăta că ar trebui să parcurg. Momentul culminant a fost chiar sus unde.... oricît de largă a fost zarea puteam să văd orice numai drum județean nu. Am încercat o mulțime de variante în toate părțile. Pînă la urmă am cedat Âşi m-am adresat unor muncitori care ctitoreau un hibrid între apres ski Âşi biserică bucovineană. Conform aÂşteptărilor muncitorii habar n-aveau despre zonă însă cel care îi coordona, domnul inginer Dan, s-a dovedit a fi un bun cunoscător. Am continuat după indicațiile sale Âşi în foarte scurt timp am ajuns în valea AuÂşel. Tronsonul acesta e compus numai din drumuri de TAF (tractor), cu declivitate mare. Sunt parcurse Âşi cu maÂşini 4x4. Deci GS-ul face față cu prisosință însă pentru acest tronson e necesar să ai cauciucuri bune indiferent dacă e uscat sau ud Âşi ceva măiestrie enduristică. Eu folosesc Metzeler Karoo. E ceea ce trebuie. Pentru exemplificare precizez că ultimii două sute de metri au fost pe cursul unui pîrîu cu multă piatră Âşi pantă mare.

Cei care au desenat DJ 709k pe hărți sau Google Earth sau România digitală au făcut-o privind superficial imaginile de pe Google Earth. În fapt pe acest segment drumul e desenat pe un culoar de avalanÂşă. am privit de sus cu mare atenție Âşi... nici măcar urmă de potecă de picior nu este. AÂşa că îmi vine greu să cred că vreodată vor teleporta autoturismele pe acolo ca să valideze informația ce o vînd pe bani destul de mulți (o hartă pliantă costă 20-30 lei, atlasul costă 50-60 lei iar licența pt România digitală e aprox. 500lei - cam mult pentru o informație total eronată unde?!, în vîrf de munte, unde condițiile meteo sunt rareori favorabile).

Din capătul drumului de pe Valea AuÂşelului n-au mai fost nici un fel de probleme de navigație sau pilotaj. Se poate merge cu GS-ul cu orice cauciuc, indiferent cît e de uzat.

De acolo nu am mai oprit decît în PetroÂşani pentru alimentare cu benzină Âşi în ObîrÂşie pentru cel mai grozav păstrăv prăjit care se face roată-mprejur preț de 2 rezervoare de benzină.

Despre drumul 106N n-am să povestesc fiindcă e arhicunoscut Âşi străbătut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

două sute de metri au fost pe cursul unui pîrîu cu multă piatră Âşi pantă mare.

Cei care au desenat DJ 709k pe hărți sau Google Earth sau România digitală au făcut-o privind superficial imaginile de pe Google Earth. În fapt pe acest segment drumul e desenat pe un culoar de avalanÂşă. am privit de sus cu mare atenție Âşi... nici măcar urmă de potecă de picior nu este.

 

habar-nu-ai ca "lucrarea" a fost vreodata receptionata si platita de statul roman ... dar ce sa-i faci "podu' de piatra s-a daramat/ a venit apa si l-a luat" :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...