Sari la conținut

Minsk


cosminv46
 Share

Postări Recomandate

@shoby13 - cu traficul de astazi nu se preteaza la sosele. Eu merg cu MZ-ul 90/100km/h aproape constant si e morcov la greu, cu toate ca e un motor un pic mai mare si sta mai bine la multe(5 viteze, frana disc, etc.). Minsk-ul este perfect pentru invarteli pe langa casa, la tara e perfect, mers la padure si pescuit, drumuri de carute, dinastea. maxim DJ, fiindca DN-ul e agresiv. Timpul cu mai toate comunistele se calculeaza asa: 1km/min. 250km=250 de minute, adica 4 ore si 10 minute, exact cum tia raspuns si @pescarul mai sus(pe mine un bulgar m-a invatat schema :-))

La drumuri lungi conteaza foarte mult forma seii si pozitia in sa, daca esti subtirel si usurel e bine.

 

Minskul din celelalte puncte de vedere este foarte fiabil si nepretentios, piese gasesti, dar puternic nu e si nici nu te tranteste decat daca esti cu capul in nori, putina atentie e necesara si pe bicla.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va multumesc din suflet pt raspunsuri si mai astept cateva :D ! Evident vreau mai multe pareri cu cat mai multe (pozitive ) cu atat mai aproape de a cumpara unul !

 

Am inteles si totusi se merita sa investesc sa imi iau unul pentru drumuri Bucuresti-Brasov/retur ? As vrea sa imi iau unul pentru consum si sa il fac sa il pun la punct si sa il folosesc pentru acest traseu Bucuresti - Basov ( si seara sau la sfarsit de weekend inapoi acasa ) ! Sunt 180 de km deci din punctul vostru de vedere nu e un drum lung pentru el ! La un astfel de drum trebuie sa imi fac griji sa iau si morcov-ul cu mine ? Dupa un drum (dus-intors) cand ajung acasa a doua zi trebuie revizie ?

 

Intre un scuter ( yamaha aerox ) si un minsk 125 cu ce ati alege sa faceti un drumd e 180 km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar foarte interesant. :) felicitari

 

. Timpul cu mai toate comunistele se calculeaza asa: 1km/min. 250km=250 de minute, adica 4 ore si 10 minute, exact cum tia raspuns si @pescarul mai sus(pe mine un bulgar m-a invatat schema :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu de vapt vrei sa-ti cante careva in struna ca esti cu pata pusa. Sa vezi cum dispar toti astia care canta in struna cand te trezesti ca te chinui si ar fi fost bun unul mai mare, si cand repari, samd.

 

Minsk-ul l-as vedea ca motoreta de explorare montata pe spatele unei rulote sau autorulote. ajungi unde vrei, scoti Minskul din rastel si incepi si vizitezi zona.

 

Tu vrei tura, eu ti-as recomanda ceva mai mare, minim 400cmc.

 

Faci cum vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu de vapt vrei sa-ti cante careva in struna ca esti cu pata pusa. Sa vezi cum dispar toti astia care canta in struna cand te trezesti ca te chinui si ar fi fost bun unul mai mare, si cand repari, samd.

Domnul OWENE.Nu am inteles nimic din ce ati vreut sa spuneti.Apropourile le-am inteles dar restul nimic.Nu vreau sa ma cert iar cu uni dar problema se rezolva daca nu se bagau uni in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, nu trebuie sa strigi la mine(litere mari). Credeam ca e e extrem de clar ca ii raspundeam lui shoby13, deoarece in postul tau nu intrebai nimic. "Tu de vapt vrei sa-ti cante careva in struna ca esti cu pata pusa." se refera la propozitia lui in care asteapta pana i-o spune cineva si ceva pozitiv, deci clar e cu pata pus pe vreun Minsk indiferent daca i-o fi bun sau nu.

 

Asa si ia spune care este problema care se rezolva daca nu se bagau uni in seama. Ca nu inteleg. Eu am vorbit cu subiect si predicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, nu trebuie sa strigi la mine(litere mari). Credeam ca e e extrem de clar ca ii raspundeam lui shoby13, deoarece in postul tau nu intrebai nimic. "Tu de vapt vrei sa-ti cante careva in struna ca esti cu pata pusa." se refera la propozitia lui in care asteapta pana i-o spune cineva si ceva pozitiv, deci clar e cu pata pus pe vreun Minsk indiferent daca i-o fi bun sau nu.

 

Asa si ia spune care este problema care se rezolva daca nu se bagau uni in seama. Ca nu inteleg. Eu am vorbit cu subiect si predicat.

Salut.Imi pare rau,dar nu am vrut sa tip.Am crezut ca te referi la o problema pe care o am cu cisu.Imi pare rau inca o data.Te rog sa ma ierti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea vi le rezolvati voi doi ca sunteti mari nu ma musca-n lapte.

 

Ma mancase sa-i spun lui @shoby13 ca sa-si ia ce am eu (MZ ETZ250) ca-i mai aproape de ce-i trebuie dar trebuie sa fiu nepartinitor daca tot am intrat pe topicul de Minsk, ca doar acelasi miros de 2T il lasam dupa noi. Realitatea este ca nici MZ ETZ250 nu mai face de mult fata la traficul actual, iar Valea Prahovei in weekend este peste un DN normal la inghesuiala. Stiu ce e sa fac touring pe ETZ(Timisoara-Brasov cu 1 plin, Serbia, etc. cine e curios am pus poze pe Facebook) , imi place, ma duce, am sa o mai fac dar a trebuit sa invat cateva tehnici de condus placut si defensiv incat masinile care vin din spate oricum cu 150 sa nu fie incomodate de mine si sa-i constrang intr-un mod ne-agresiv sa nu ma depaseasca aiurea. Ma astept ca pe un Minsk la 70-80, pe una din cele mai inghesuite sosele, numarul celor care te preseaza din spate sa fie cel putin triplu fata de ce patesc eu pergand cam 90 constant, 100, 55-60 prin localitati. Senzatia e de 2 lei, ca nu te mai bucuri de drum.

 

Eu ma feresc de DN-uri si imi planific ruta pe DN-uri de categorie inferioara, DJ-uri bune si atunci ma simt perfect mergand relax in a 4-a cu 70. Opresc mai des, poze, merge usor, consumul este cel mai mic. Indata ce intru in DN trebuie sa bag a 5-a si sa merg cu 90 deja trebuie sa fiu muult mai atent la toate si deja sunt mai agresiv-defensiv.

 

Asa ca as recomanda macar un naked mic de 400, un supermoto de 400-550, cruiser de 600, acum vitezana e de gustibus, iar enduro nu recomand deloc, astea au cutia etajata pt teren si pe sosea se cam plafoneaza la 90-100.

 

Deja ma repet, weekend cu soare sa aveti si sa va dati cu zambetul pe buze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea vi le rezolvati voi doi ca sunteti mari nu ma musca-n lapte.

 

Ma mancase sa-i spun lui @shoby13 ca sa-si ia ce am eu (MZ ETZ250) ca-i mai aproape de ce-i trebuie dar trebuie sa fiu nepartinitor daca tot am intrat pe topicul de Minsk, ca doar acelasi miros de 2T il lasam dupa noi. Realitatea este ca nici MZ ETZ250 nu mai face de mult fata la traficul actual, iar Valea Prahovei in weekend este peste un DN normal la inghesuiala. Stiu ce e sa fac touring pe ETZ(Timisoara-Brasov cu 1 plin, Serbia, etc. cine e curios am pus poze pe Facebook) , imi place, ma duce, am sa o mai fac dar a trebuit sa invat cateva tehnici de condus placut si defensiv incat masinile care vin din spate oricum cu 150 sa nu fie incomodate de mine si sa-i constrang intr-un mod ne-agresiv sa nu ma depaseasca aiurea. Ma astept ca pe un Minsk la 70-80, pe una din cele mai inghesuite sosele, numarul celor care te preseaza din spate sa fie cel putin triplu fata de ce patesc eu pergand cam 90 constant, 100, 55-60 prin localitati. Senzatia e de 2 lei, ca nu te mai bucuri de drum.

 

Eu ma feresc de DN-uri si imi planific ruta pe DN-uri de categorie inferioara, DJ-uri bune si atunci ma simt perfect mergand relax in a 4-a cu 70. Opresc mai des, poze, merge usor, consumul este cel mai mic. Indata ce intru in DN trebuie sa bag a 5-a si sa merg cu 90 deja trebuie sa fiu muult mai atent la toate si deja sunt mai agresiv-defensiv.

 

Asa ca as recomanda macar un naked mic de 400, un supermoto de 400-550, cruiser de 600, acum vitezana e de gustibus, iar enduro nu recomand deloc, astea au cutia etajata pt teren si pe sosea se cam plafoneaza la 90-100.

 

Deja ma repet, weekend cu soare sa aveti si sa va dati cu zambetul pe buze

:10: chiar sunt curios de poze.Cum te pot gasi pe feisbuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

1. Am inteles si totusi se merita sa investesc sa imi iau unul pentru drumuri Bucuresti-Brasov/retur ?

 

2. As vrea sa imi iau unul pentru consum si sa il fac sa il pun la punct si sa il folosesc pentru acest traseu Bucuresti - Basov ( si seara sau la sfarsit de weekend inapoi acasa ) ! Sunt 180 de km deci din punctul vostru de vedere nu e un drum lung pentru el ! La un astfel de drum trebuie sa imi fac griji sa iau si morcov-ul cu mine ? Dupa un drum (dus-intors) cand ajung acasa a doua zi trebuie revizie ?

 

3. Intre un scuter ( yamaha aerox ) si un minsk 125 cu ce ati alege sa faceti un drumd e 180 km ?

 

 

1. Nu.

2. Nu e potrivit pentru ce vrei tu. Asa cum ti-a sugerat si Owene, o motocicleta comunista NU este potrivita pentru o folosire zilnica sau regulata, asa cum vrei tu: sa faci naveta cu ea la fiecare sfarsit de saptamana. Oricat ai pune la punct o asemenea motoreta, iti face felul cand ti-e lumea mai draga si pentru o naveta Buc-Bv (pe unde? pe DN1, unde se circula infernal sau pe DN1A, unde ai numai curbe?) nu e potrivita o moto comunista. Nu esti in siguranta cu ea din nici un punct de vedere. Nu ai confort din nici un punct de vedere. Si culmea, va fi mai scump decat crezi.

3. Orice motocicleta/scuter de macar 250 cmc, de fabricatie japoneza.

 

si inca ceva, pentru ca nu vreau sa fiu inteles gresit: orice comunista e o motocicleta frumoasa si plina de farmec. insa nu e o motocicleta pentru zi cu zi, asa cum nici o masina de epoca sau vintage nu este pentru a merge cu ea zilnic la serviciu sau potrivita navetei saptamanale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ! Nu cautam neaparat o idee afirmativa pentru planurile mele...ce e drept imi plac motocicletele vechi din ori ce categorie insa eu ma gandeamc a ar fi potrivita o astfel de mobra pentru ce imi trebuie mie...am crezut prost si acum m-am reorientat catre alta mobra tot de 125 mai moderna si mai accesibila ! Sper sa o pot achizitona rapid ( Aprilia rs 125 ( varianta 1998-1999 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand ghidon de minsck..stare aproape impecabila.Mici puncte de rugina unde intra manerul din stanga si la prinderi .Pret 50 lei.Si telescoape,ruginite,putin,nelovite,,,netapane".60 lei. Ambele negociabil



http://www.piesedrujba.com/www-piesedrujba-ro/eshop/23-1-PIESE-MOTOCICLETE-MINSK/0/5/308-burduf-cauciuc-de-la-lant-set Am rezolvat cu burdufurile :mexicanwave: .Daca mai are nevoie cineva am pus un link :)

post-74087-0-00713000-1384438113_thumb.jpg

post-74087-0-72160100-1384438114_thumb.jpg

post-74087-0-74091000-1384438116_thumb.jpg

post-74087-0-08149000-1384438118_thumb.jpg

post-74087-0-84504800-1384438119_thumb.jpg

post-74087-0-83446600-1384438121_thumb.jpg

post-74087-0-03163000-1384438124_thumb.jpg

post-74087-0-80443600-1384438125_thumb.jpg

post-74087-0-73563200-1384438177_thumb.jpg

post-74087-0-25981700-1384438179_thumb.jpg

post-74087-0-86957200-1384438180_thumb.jpg

post-74087-0-24553900-1384438182_thumb.jpg

post-74087-0-14250500-1384438184_thumb.jpg

post-74087-0-89202600-1384438185_thumb.jpg

post-74087-0-66150000-1384438187_thumb.jpg

post-74087-0-96469600-1384438189_thumb.jpg

post-74087-0-72962200-1384438191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Vand Cauciucuri pentru Minsk CRAMPONATE pentru Enduro-Touring.

DEESTONE

World Travel

3.00 / 18

Made in thailand

Pret per bucata 130 lei

pentru cantitati mai mari negociem pe privat

Stoc mare

 

post-58686-0-42042600-1386428122_thumb.jpg

post-58686-0-59842100-1386428140_thumb.jpg

post-58686-0-70532100-1386428182_thumb.jpg

post-58686-0-61617100-1386428203_thumb.jpg

post-58686-0-51990300-1386428222_thumb.jpg

post-58686-0-50006300-1386428249_thumb.jpg

post-58686-0-92414700-1386428263_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

MMVZ Minsk merge mai departe. Rebranduita M1nsk fabrica din Belarus incearca sa reziste in domeniul tehnic acolo unde putine intreprinderi estice au rezistat (fabrica de tractoare si motoare diesel Belarus este o exceptie fericita). M1nsk 300 enduro-touring http://minsk-moto.com/novosti/video-motoprobega-brest-dushanbe.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea nevoie de 4 roti de la o comunista vreau sa ma informez ce greutate au cele de minsk ( 125 cred ca rotile sale s-ar potrivi pentru ce am eu nevoie ) ma intereseaza 2 seturi si cam la ce pret se gasesc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...