Sari la conținut

Minsk


cosminv46
 Share

Postări Recomandate

Am cumparat mai multe piese pentru Minsk. Am vrut sa montez acesti - http://www.piesedrujba.com/www-piesedrujba-ro/eshop/23-1-PIESE-MOTOCICLETE-MINSK/0/5/406-saboti-frana - saboti de frana.Surpriza insa, nu am putut sa-i folosesc. Sabotii din aluminiu sunt turnati cine stie unde. Nu se pot axa in platou. Asa ca am fost nevoit sa folosesc doar ferodourile pe care le-am monta pe saotii vechi. Dupa multa munca si 80 de lei cheltuiti m-am ales doar cu 4 buc de ferodou care sunt si ei de o calitate indoielnica si care sunt si mai grosi cu 1 mm.Asa ca am fost nevoit sa-i rectific dupa motaj pe platou. Celelalte piese nu le-am montat inca si mi-e groza sa nu se potriveasca si setul achizitionat-cilindru, piston, segmenti, bolt. Va spun toate aceste sa nu patiti si voi ca mine.A mai cumparat cineva de aici ceva? A avut probleme sau sunt eu ghinionist?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok,mersi,pe parcurs am sa mai vin cu intrebari la voi,recent am achizitionat un Minsk cu ambielajul defect,rulment spart,bucatile de rulment ce s-au imprastiat in motor au distrus pistonul si cilindrul.Motocicleta a stat in garaj la fostul proprietar vreo 10 ani nefolosit.

Am zis ca o salvez pe rusoaica si o pun la punct am comandat piesele si le-am si primit,ambielaj,piston,cilindru,bujie,garnituri motor,oala ambreiaj,lant tranzmisie,lant distributie,pinioane tractiune,placi frictiune,semeringuri.

Am schimbat ambielajul dar am dat de o problema,pe cat posibil am evitat sa desfac cutia de viteze dar in timp ce ma chinuiam sa pun ambielajul 2 roti dintate au cazut din cutie si nu mai stiu cum vin puse in pozitia lor.

Stie cineva un tutorial video sau ma poate ajuta cineva daca fac poze sa vada cum sunt puse si daca sunt bine puse? Vreau sa continui asamblarea dar nu pot continua din cauza cutiei.


» Post actualizat in 25 Jun 2017 16:44

L-am facut sa mearga dupa 10 ani de pauza,piesele se potrivesc destul de nasol de pe Piesedrujba dar se pot monta cu mici ajustari.

 

 

 

 

 

post-81068-0-50465000-1498330745_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare!

Acum 10 luni am achizitionat un Minsk si eu. L-am dus la mecanicul "meu" din vremea "sportivelor japoneze". Dupa aproape un an in care a fost desfacut si... abramburit..ca nu stiu exact ce merge la el si ce nu, l-am luat inapoi ca tipul nu isi dadea interesul deloc. Ideea este ca am un Minsk ce tre' bibilit putin, reglat, inlocuite unele piese... Imi puteti recomanda un garaj din Bucuresti unde sa gasesc un om priceput la comuniste si care s-ar baga la asta ceva? Va multumesc anticipat.

Editat de Bestie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

"Proiectul" nu se vrea o restaurare ci mai degraba o "retehnologizare" adaptabila pentru nevoile de azi.

Procesul se numește restomod ( restaurare cu modificări + îmbunătățiri ).

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am dus aseara un rezervor si doua capace laterale la vopsit (electrostatic - negru),altele decat de pe la exponate,de la naftalina ;)

Am cautat ceva repere fara indoituri etc,care nu necesita chituire. Trebuie sa gasesc prin mormane si o aripa spaate buna. Aripa fata e de plastic,pe roata. Urmeaza sa "transfer" fata completa cagiva st 125 cu roata turnata si frana pe disc de pe Minskul meu donator pe cel ce face subiectul discutiei acum. Roata spate,pereche a celei de fata,urmeaza si ea,la fel si telescoapele spate de provenienta virago 250.

"Proiectul" nu se vrea o restaurare ci mai degraba o "retehnologizare" adaptabila pentru nevoile de azi. Nu va fi o mobreta de duminica ce se vrea stearsa cu carpa ci mai degraba o corvoada' de zi cu zi,ce va fi nevoita sa baraie si pe Timis,si-n padure,si pana la Kaufland,si de colo colo,va tine loc de scuter fara pretentii,pentru ca nu-i asa,de gazolina ne mai descurcam noi ;)

Salutare !

 

Cred ca o sa fie la sfarsit un super Minsk , siguranta, confort si eleganta ,iar drumurile prin padure vor fi o adevarata placere si pentru ea si pentru tine cu asemenea suspensii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Pentru cei ce sunt fani ai modelelor Minsk 125, avand adunate unele informatii referitoare la faze din evolutia modelului incerc sa postez aici unele aspecte legate in special de varianta K58, pe care o cunosc mai bine, ramanad multe necunoscute despre modelele precedente.

Inceputul a fost DKW 125, apoi din cate stiu Moskva M1A,Moskva M1M, K 55, K58.

Ca la mai toate modelele sovietice au existat si combinatii care nu apartin strict unuia dintre modele (adica sunt modele de K 58 cu rezervor de K 175 ori K58 varianta cu butuc roata cilindric, cu carcasa lant spate turnata (similar cu cea de la K175), deasemenea versiuni cu cutie de scule si pe partea dreapta, chiar daca modelul de baza are doar cutie de scule pe partea stanga, etc).

Motorul in principiu nu a fost mult modificat pornind de la DKW 125, diferentele in timp au fost la chiulasa si sistemul electric (pornindu-se de la variantele cu dinam si cutie electrica si ajungand la K58 la magnetou de 6V.

Schimbari majore in evolutia modelului au fost in ceea ce priveste suspensia, furca fata trecand cand de la furca paralelogram, apoi o furca cu brat oscilant si un amortizor cu frecare (la Moskva M1M, unde si suspensia spate are un sistem deosebit, ce nu a mai fost utilizat si cred ca nici foarte fezabil), la furca telescopica .

Motorul a ramas cu cutia de 3 viteze pe toate modelele.

Sunt aici diverse poze toate cu modelul de 125cc fabricate in Rusia pana ka K 58 (din 1958)


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:12

Modelul K 58 este cel maroniu, cu motorul cu chiulasa cu bujie si decompresor(ca in poza ce prezinta doar motorul).

Se vede ca la M1M cilindrul este diferitm avand si capace pentru prelucrarea baleajelor (M1M fiind cel de la expozitie, cu suspensia mai ciudata), iar M1A se distinge prin suspensia paralelogram si cutia electrica.

La versiunile precedente K 58, ceasul de kilometraj nu este integrat in far, este montat langa far, in partea dreapta, farul fiind fara martori la M1A , becul martor e pe cutia electrica si kilometrajul separat, apoi la K55 apare releu, becuri martor in far, dar ramane kilometrajul separat.

Sunt deasemenea versiuni diferite de toba de evacuare, pornind de la "coada de rechin", apoi una "trabuc" demontabila si "trabuc" compacta, similara cu cele de la K175.

Stopul spate in mod normal a fost cel mic, ca si la IJ 49, dar au fost si echipari cu stopul mai mare, ca la K175 (fara triunghiul pentru stop frana).

Se observa si din aceste cateva poze cate "variatiuni" au fost pe aceste modele, cred ca M1M a fost produs destul de putin si nu au fost variante, dar la K55 si K58 nu a fost la fel.


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:14

Au fost deasemenea variante sport.


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:25

Se vad si multele similitudini cu DKW 125 (sunt desemenea regasite si la MZ 125).


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:29

Indicator mecanic pentru pozitia schimbatorului.

post-33773-0-82808300-1529652250_thumb.jpg

post-33773-0-09940800-1529652268_thumb.jpg

post-33773-0-56303700-1529652290_thumb.jpg

post-33773-0-59052100-1529652305_thumb.jpg

post-33773-0-78069800-1529652316_thumb.jpg

post-33773-0-56727800-1529652404_thumb.jpg

post-33773-0-41852200-1529658723_thumb.jpg

post-33773-0-52352000-1529658741_thumb.jpg

post-33773-0-92857200-1529658762_thumb.jpg

post-33773-0-63415600-1529658819_thumb.jpg

post-33773-0-62657600-1529659134_thumb.gif

post-33773-0-34369700-1529659468_thumb.jpg

post-33773-0-36163100-1529659702_thumb.jpg

post-33773-0-92043500-1529659752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt toate K 58

 


» Post actualizat in 29 Jun 2018 11:13

Au cam ruginit in 60 de ani!

 


» Post actualizat in 03 Jul 2018 05:37

Cand credeam ca le-am cam vazut pe toate in materie de variante la motocicletele "K" cu magnetou (adica K175 si K58), unde am demontat mai mult de 10 magnetouri, am descoperit ca se mai poate.

Motocicletele rusesti aproape ca sunt unicate, la acelasi model gasesti diverse configuratii si combinatii cu alte versiuni.

Pe un K58 am gasit un magnetou cu rotorul avand o configuratie constructiva complet atipica.

Toate magnetourile intalnite aveau rotorul cilindric, cu magnetii integrati.

Acest magnetou are rotorul de forma unui rotor din gama celor bobinate, adica nu mai are material turnat ca sa fie cilindric, ci cei 8 lobi cu placutele magnetice sunt lasate separate.

Este probabil o prima varianta a rotoarelor de magnetou la care eu vad riscul ca sa "plece" o placuta magnetica si sa distruga magnetoul (aici vad ca din fericire a rezistat 60 de ani).

post-33773-0-81542900-1530270143_thumb.jpg

post-33773-0-66617400-1530270206_thumb.jpg

post-33773-0-09368500-1530270242_thumb.jpg

post-33773-0-92354800-1530270301_thumb.jpg

post-33773-0-47186300-1530270653_thumb.jpg

post-33773-0-22580500-1530270779_thumb.jpg

post-33773-0-74960800-1530595632_thumb.jpg

post-33773-0-88658200-1530595640_thumb.jpg

post-33773-0-03591800-1530595977_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Bună, vă rog să mă ajutați - cum se leagă bornele magnet la aprinderea electronică? Nu sunt notări din păcate.. Merci!

» Post actualizat in 22 Aug 2018 11:16

Am uitat poza...

post-61874-0-17517100-1534936541_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa te ajuta asta.

E simplu!

 


» Post actualizat in 23 Aug 2018 05:43

Scuze, am pus ceva de 2 ori

 


» Post actualizat in 23 Aug 2018 06:50

Sa ai grija ca sa fie contactele destul de bune.

Deasemenea legatura la masa, atat a bobinei cat si masa ce merge in "napolitana", contacte bune, nu doar fire legate cumva, altfel e o aprindere fara pretentii si fiabila.

post-33773-0-62360200-1535002907_thumb.jpg

post-33773-0-40346400-1535002915_thumb.jpg

post-33773-0-58017400-1535002923_thumb.jpg

post-33773-0-99832900-1535003017_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am mai gasit ceva, era trecerea la Minsk, de la K 58.

Am vazut ca cineva vindea un cadru de K58, ce avea butucii de roata diferiti de cei cunoscuti la K58 si nu intelegeam de ce.

Mai tarziu (1970) a fost o varianta intermediara Minsk M105 ce a folosit unele "idei" de la K 58(ori versiunile de 125cc), dar actualizat cumva, "mai imbracat" pot sa spun, care se pare ca a avut si rotile rigidizate si cu butuc pentru spite egale.

Eu nu am vazut in Romania astfel de model.

post-33773-0-03246600-1537529824_thumb.jpg

post-33773-0-37816100-1537529838_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...

Salutari tuturor. Întrucât sunt relativ nou venit în comunitate incerc să mă integrez ușor cu povestea primei mele motociclete..un mmvz 3.112 ( fără acte), clasicul căluț de bătaie 🐴 al fermierilor sovietici.

Achiziționat în adolescență cu fratele meu mai mare după ceva economii, un bun prieten ne-a vândut Minskul lui, el trecând la un Jupiter- street legal..💰.

După ceva ani de utilizare in care am învățat să mergem cu el, am cutreierat plaiurile din jurul comunei natale și nenumărate zâmbete, in lipsa pieselor... Minskul a intrat în moarte clinica💀. După aproape 6 ani regăsit fiind în magazia unde fusese lăsat, a intrat în procesul de reparatie capitala💀Tool

. Cu piese adunate din diferite locuri,olx, piese drujba, mekan, donatii... Înarmat cu optimism și răbdare am reușit să-l readuc la viață și să încep din nou plimbările pe drumurile lăturalnice ale câmpiilor dobrogene . 

Nu a fost niciodată complet încă de când l-am luat în primire, având din instalația electrică doar bobina și un far fiind suficiente și necesare pentru ce a fost utilizat... 

Cu toate astea...anul trecut, ne-am despărțit deoarece aveam nevoie de unul cu acte. L-am vândut unui adolescent care acum... învață să meargă cu el împreună cu fratele său mai mare...

 

Forma lui finala la rămas bun

Editat de сука блять
Corecție tipar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Salut băi băieți 

Am și eu veșnica problemă la minsk, sare din treapta a 2 a. Aș cumpăra piese noi dar nu știu exact ce. Mă poate ajuta cineva? 

Mecanică știu și nu prea stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...